Ho-Dun

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Airconditioning , Catering
Terpies .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Goede kaart en smakelijke gerechten. Prima bezorging: snel en alles is warm en heel aangekomen. Aanrader!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Vanavond ben ik bij een vriend in Houten geweest. We hebben een maaltijd laten bezorgen door Ho-Dun. We hadden nasi met Foe-Yong Hai (7), rundvlees met rode saus (6) en 2 stokjes saté met pindasaus (5). Het eten is er erg goedkoop (13 euro voor deze vullende maaltijd voor 2 personen) en een beetje standaard Chinees. Ik houd er niet echt van, maar mijn vriend vind het prima. Ze waren er redelijk snel met de maaltijd en het decor kan ik niet beoordelen omdat ik niet in de zaak ben geweest.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Wat kan je hier lekker eten voor weinig geld. We nemen hier vaak de babi pangang met ananas en mihoen met chinese garnalen. Daar rijden we graag even voor om.