HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,5
9,1
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Dit is een uitstekend restaurant in het hogere segment. De gerechten zijn heel goed, mooie smaak combinatie en presentatie. Bij het menu worden goede wijnen geserveerd. Ook de bediening is professioneel en draagt er aan bij dat wij kunnen terug kijken op een hele geslaagde avond die zeker een vervolg zal krijgen.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Deze keer met reservering wel een plekje. Heerlijk gegeten. leuke avond gehad. De Aida zorgde voor een wat minder fraai uitzicht.
Angelle C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prachtig uitzicht, mooie ambiance, goede service en sfeer, 5 gangen diner goed samengesteld, niet heel verrassend maar dat is persoonlijk.
Vrouwke K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gisteravond in goed gezelschap een 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Kwaliteit en smaken zijn erg goed. Amuses divers en lekker. Het verrassingsmenu weliswaar wat voorspelbaar (vooraf dachten we aan tonijn, kabeljauw, vlees van het seizoen) en het werd tonijn, tarbot, vlees van het seizoen. Maar wel ongelooflijk lekker en mooi opgemaakt. Wijnkaart is wat minder divers dan in mijn herinnering en ook de prijzen zijn wat opgeschroefd, maar passend bij de kwaliteit. Friandises bij de koffie en een macaron bij de rekening om "de pijn te verzachten". Wij hebben een hele goede avond gehad!
Clasquin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten en de bediening is hier altijd top ! Nog nooit slecht gegeten, heel knap om de kwaliteit altijd op zo'n hoog niveau te houden. Voor mij is het een "home away from home" !
Roger
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk viergangen diner met esthetisch ook mooie gerechten. Geserveerd met lekkere wijnen van de sommelier. En als extra natuurlijk het uitzicht.
hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Mooi uitzicht. Prettige bediening. Eten prima. Kwaliteit goed. Porties prima. Gezellige sfeer.een aanrader.
Komen zeker terug.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Jammer dat er een dame met een enorm zwaar parfum vlak naast ons werd geplaatst. Alle geuren van diner en wijn verdwenen onder een walm van musk. We zijn eerder vertrokken naar de frisse lucht!
Miloe B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uitstekende gerechten, de smaak was héérlijk. Prima bediening, vriendelijk en galant. Het heeft ons heerlijk gesmaakt en we komen zeer graag terug!
Ferdinand B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voor mij één van de absolute toprestaurants van Rotterdam. Elke keer een genot om hier te eten.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Prachtige gerechten, geserveerd door professioneel en uiterst plezierig personeel. Leuke ambiance. Ongelofelijk goede prijs-kwaliteit
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
topavond, mooie gerechten met heerlijke wijn!
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het was weer genieten bij HMB, Ralf & Chantal het was weer helemaal top.
Natuurlijk ook dank aan Bas voor de heerlijke wijnen en zijn collega voor de perfecte bediening
BoukS V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Samen met mijn broer hier geluncht vlak voor de kerst. De inrichting was prachtig, mooi uitzicht en we zaten er zeer relaxed. Het eten was heel lekker, het is dat ik de week daarvoor bij Fitzgerald had gegeten en dat was toch net een niveautje hoger qua complexiteit. Smaken zijn iets minder uitgesproken bij HMB maar desalniettemin was het heerlijk! Hetzelfde gold voor de wijnen.
Groesz B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Gewoon goed. Zeer attente bediening is op de achtergrond en zeer alert
Jelena W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wat een geweldige restaurant!Erg lekker eten,uitgebreide uitleg en zeer betrokken bediening!
Echt een aanrader!
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten ????????????
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
fantastisch 5 gangen menu , opstelling vrij krap en tafels vrij klein voor 4 personen service en uitleg zeer goed
lokatie is mooi en alles ziet er goed uit . Toegang tot garage en restaurant was even een puzzel . Stikker in de lift HMB is geen overbodige luxe. Q park Parkeren 15 euro voor 3 uur prijzig
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Stampvol en bruisend, zo zie ik het het liefst in het weekend. Mooie huiscocktail vooraf, 4 gangen en mooie begeleidende wijnen, hier snappen ze het wel.
Walter O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
HMB is fantastisch! De bediening is vlot, attent en zeer prettig. Dat maakt de sfeer casual en heel aangenaam. Het heerlijke eten is steeeds verrassend, HMB is eigenlijk gewoon perfect!