HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

• Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima locatie, heerlijke lunch
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We gingen voor snelle lunch, nieuwsgierig naar het restaurant.
De ontvangst vonden we matig. We werden belerend toegesproken.
De inrichting beetje verkeerd eclectisch!
Het uitzicht was teleurstellend. Helaas een grote vrachtwagen voor het terras!
De kwaliteit van het gerechtje, kreeft,pata negra, kaviaar maakt veel goed!!!
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vanavond onze trouwdag gevierd , het was een geweldige avond . Heerlijk genoten !

Tot snel ????????

Harry & Jolanda
Terence D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goede ambiance, inrichting en eten. Een avond om niet meer te vergeten.
Justin H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
stelt nooit teleur. Elke keer weer 10/10.
Evy P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vrijdag 2 juni hebben wij zalig genoten van een 4-gangen diner buiten op het terras. Super lekker eten, topbediening en zeer goede sommelier. Dikke aanrader!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat heerlijk, de keuze uit alleen tussengerechten. Regelmatig nieuwe gerechten, maar de goedlopende en/ of klassieke gerechten zijn vaak langer op het menu te vinden. Een nieuw dessert met appel en chocolade was erg lekker. Iedereen zat lekker buiten, wij zijn deze keer met de watertaxi gekomen. Deze stopt voor de deur langs de kade. Vooral de terugreis toen het donkerder werd was heel mooi. Al met al een mooie, lekkere en warme vrijdag avond bij HMB.
Intira C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met vijf personen gegeten in dit restaurant. Prima ontvangst, we kregen vrij direct een lekker hapje aangeboden.
We kozen voor een 4 gangen menu, wat ook prima verzorgd was. Twee maal een heerlijk schaaltje met vers brood. Het enige minpunt voor ons was de plek waar wij plaats moesten nemen, direct bij de ingang en voor is de plek van essentieel belang. Dus dat was erg jammer, het uitzicht was ook daardoor niet echt helemaal leuk. Wij zijn misschien ietwat verwend omdat wij regelmatig naar het naastgelegen sushi restaurant gaan. Maar eindconclusie is dat het eten verder prima was, geen klachten daarover.
Aurell .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Dit restaurant verdient een Michelin ster! Alles klopt en eten was fantastisch! Bediening met respect maar niet stijf, eten een 10, na afloop kwam de kok langs voor een praatje. Kortom, echt een avond uit!
Dick1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op 25 mei jongstleden bij HMB mogen dineren. We werden hartelijk ontvangen en naar een heerlijke plek op het terras gedirigeerd. Een prachtig uitzicht over de Maas. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel. Begonnen met enkele bites die, naast goed geserveerd, heerlijk smaakten. Daarna het hoofdgerecht van tarbot. Heerlijk! Dit alles gecombineerd met een goede wijn een waar feest! Wij gaan hier nog vaak komen!
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
WAARDELOOS
Vol verwachting naar dit restaurant op een mooie dag. Bij aankomst worden we op het terras in de volle zon gezet. Wanneer blijkt dat we zonder parasol en achter glas verbranden is de reactie van de sommelier (die het Frans niet machtig is): "Ik kan het bewegen van de aarde niet veranderen". Ik ook niet, maar de klant is, waar dan ook, maar vooral in een prijzig restaurant, toch koning(in)? Zo onbeschoft maak je niet vaak mee.
Dan gerechten komen vrij snel door. Niet bijzonder. Wat opvalt is de entrecote als hoofdgerecht; nog geen 2 vingers breed en misschien iets meer dan 10 cm lang. Hoe zwaar zal die zijn? De titel hoofdgerecht echt niet waard.
We vinden het veel pretentie voor weinig. Gewoon een terras aan het water, met een vriendelijke maar verre van professionele bediening.
De rekening komt en we hebben een cadeaubon die het bedrag overschrijdt. Dat is dan mooi jammer. Geen kopje koffie extra aangeboden. We mochten gaan.
Gelukkig, want wij komen hier nooit meer terug!
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wat een heerlijke ervaring was het wederom! Op alle punten 10/10 score. Heel fijn team daar, geweldig spannend eten en zo mooi opgediend. Alles tot in de puntjes! Wereldklasse! En bij de afronding vroeg de gastvrouw: "Heeft u een fijne avond gehad?' En of! <3
Elsje U.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Helemaal top! Heerlijk gegeten. Niks mis mee. Goede service, heerlijke wijn. Prima sfeer. Etcetera etcetera etcetera etcetera
eric S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voortreffelijk gegeten samen met onze familie uit Amerika. Leuke ambiance met prettige bediening en mooi uitzicht op het water.
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Al meerdere malen geweest, eten en service van zeer hoog niveau.
horecaman87 M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanavond met hoge verwachtingen bij hmb gegeten. Het eten was niet heel bijzonder (wellicht hadden wij te hoge verwachtingen). Wij namen het 5 gangen menu, waarbij de gerechten erg mooi gepresenteerd zijn. Echter vonden wij het hoofdgerecht (entrecote) een beetje weinig. Qua service was de sommelier erg attent, die schonk steeds voor ons in. De dames van de service waren oke.. ze konden we iets meer attent zijn en kwamen van de 5 gangen maar 1 keer langs om te vragen of alles smaakte. De gerechten werden met een goede tempo opgediend, niet te snel of langzaam. Meestal bracht de kok zelf het gerecht, waarbij er netjes vanuit de rechterkant geserveerd werd. Wat ons verder op viel was dat er geen uniformiteit was in kleding die de medewerkers droegen. De dames hadden t-shirts aan, de sommelier een overhemd met gilet en spijkerbroek, een andere medewerker die de gerechten presenteerde een overhemd met pantalon (zonder riem). Van een 1 ster restaurant verwacht je toch iets meer uniformiteit.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Uiterst gebalanceerde lunch : werden wij heel blij van!!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Geweldig restaurant! Eten en bediening top niveau.

Het ontvangst door de blonde jonge dame. Dit was echt ongeïnteresseerd en niet iets wat je hier niet zou moeten hebben.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Donderdag 11 mei verjaardagsfeestje 2.0 mag je wel zeggen. Vriendelijke gastvrouwen en heren, een heerlijke ambiance en natuurlijk een fantastisch uitzicht over de Maas en Erasmusbrug. Genoten van de heerlijk samengestelde gerechten, niet over de top maar smaak combinaties die door de juiste "foodpairing" prima in balans waren. Na wat mooie wijntips van de toegewijde sommelier werd ook de juiste wijn toegevoegd aan ons menu. Na de grand tour van de chef en een voorstelrondje aan de kitchencrew nog een rusty mail met een twist (bravo ook voor de barkeeper) kortom "a night to remember" en volgens Swarzeneger " Ill BE BACK!"
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Afgelopen vrijdag hebben mijn man en ik ons 14 jarig trouwjubileum hier gevierd! Het eten was voortreffelijk, we hadden het verrassings menu vd chef, iedere gang was gewoon buitengewoon perfect! Met name de tartaar van bavette was hemels;))
Verder zijn we erg goed geholpen door de professionele vriendelijke bediening, vooral 1 meisje (Marlijn) in het bijzonder was zéér attent, niks was haar teveel! Erg lief van je dat je speciaal t fotomomentje voor ons hebt onthouden Marlijn!;))
Kort samengevat, goed restaurant, professionele bediening en het eten is zeker sterren waardig!!
Wij komen zeker binnenkort weer een hapje eten!! Tot gauw!! Liefs Mandy en Chi ( het chinese koppel)