HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,5
9,1
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geweldig goed gegeten! We hadden ons laten verrassen door de chef. Werkelijk een aanrader. Smaakvol, origineel en lekker.
Ragnar S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een geweldige ervaring het 5-gangen menu incl. wijnarrangement. Fijne bediening en een toplocatie in Rotterdam. Aanrader!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening met kennis van zaken over de wijn aan tafel.
Lekker 3 gangen menu mer de optie om extra tussen gerechten te bestellen.
Jacquelien M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prachtige locatie. Sommige gerechten fantastisch, andere iets minder. Al met al wel een heerlijke avond gehad.
I. G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
goede ingrediënten maar smaken waar te vlak. ik had er meer van verwacht. Bediening was goed. Ruim assortiment wijnen per glas. Prachtige locatie,
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lunch menu genomen. Vooraf kalfstartaar met gamba (heerlijk) en daarna tarbot (heerlijk). Als slot toetje (taartje).
Heerlijk gegeten; goede bediening. Mooi uitzicht.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Eten heerlijk en vriendelijke bediening echt een aanrader
ruudvs .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten, aparte gerechtjes. De eerste drie gange kwamen vlot achter elkaar, daarna hebben we twee keer wat te lang moeten wachten.
Erg vriendelijk personeel!
Erling H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Het was zeer goed. Echt Michelinster niveau en de wijnen waren briljant.
Het is altijd erg goed, dit keer was het nog beter
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prettige plek voor een perfecte lunch. Tip: het lunchmenu
Groesz B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Professionele bediening. Niet opdringerig maar attent aanwezig. Mooie locatie met zicht op de Erasmusbrug. Parkeren direct onder het gebouw en eten van zeer goede kwaliteit !
Christiaan N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Extreem goed eten, geld waard
Jaldert E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Informeel, levendig en gezellig restaurant met vlotte bediening en vooral de ganzelever in kokos dushi saus was erg lekker!
Selwyn .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Is gewoon een zeer aangenaam restaurant waar je heerlijk kan eten en de persoonlijke service goed is. Ben er een aantal keer geweest, altijd een succes
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Altijd een feestje om bij HMB te dineren, met een goede aandacht voor de wensen van de klant, en het verrassingsmenu is altijd aan te bevelen! Het restaurant heeft ook een uniek uitzicht op de brug welke prachtig verlicht is in de winter en op de karakterestieke gebouwen gelegen aan de Willemskade.
Talitha N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Na alle lovende verhalen hebben wij eindelijk zelf bij HMB mogen eten. Het was bijna zo goed als we verwachtte. Op de kaart staan mooie gerechten voor een eerlijke prijs. De service, de wijnen en de ambiance zijn super! Wij kozen een 5-gangen verrassingsmenu en daar hadden we iets meer van verwacht. Om van de 5 gangen twee keer tartaar (één keer tonijn en één keer rund) te serveren vonden we een opvallende keuze. We zouden terugkomen, maar dan á la carte eten.
Lies P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
HMB blijft topkwaliteit bieden! Unieke heerlijke smaakcombinaties, lekkere wijn, relaxte sfeer en topbediening.
Van het beste wat Rotterdam op gastronomisch vlak te bieden heeft!
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een warme hartelijke ontvangst, zeer vriendelijk en kundig personeel en bovenal fantastische wijn-spijs combinaties maken dit restaurant tot een absolute aanrader.
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We hebben genoten van een voortreffelijk lunchmenu. We gaan zeker nog eens terug!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Dit is een uitstekend restaurant in het hogere segment. De gerechten zijn heel goed, mooie smaak combinatie en presentatie. Bij het menu worden goede wijnen geserveerd. Ook de bediening is professioneel en draagt er aan bij dat wij kunnen terug kijken op een hele geslaagde avond die zeker een vervolg zal krijgen.