HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,4
marielle H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was weer geweldig!!
Ik had van te voren gevraagd om te starten met champange en een oester en zonder ook maar iets te vragen werd dat keurig bij binnenkomst geserveerd .Verder hadden we het vijf gangen diner en dat was echt heel goed..verrassend ..net even wat anders.
De bediening is vriendelijk en t restaurant gezellig...kortom..alles geweldig.
jan h. N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Reuze gezellig, aardig personeel met een leuk praatje. Heerlijk gegeten.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
De eerste ontvangst was zeer attent en vriendelijk. Daarna was het net even niet af: Zoals ongevraagd nogmaals een glas wijn inschenken. Of ongevraagd de fles water leegschenken en vragen of we nog een nieuwe fles wilde. Dat voelde toch een beetje vreemd aan. Jammer. De gerechten waren goed. Drie korte opmerkingen hierover. Bij het voorgerecht klassieke carpaccio misten we iets van bijvoorbeeld rucola in welke vorm dan ook. Verder mag er iets minder scheutig met dressing worden gegarneerd. Het hoofgerecht ossenhaas was heerlijk mals. Jammer dat deze bestrooid was met ruim zout. Het dessert van het seizoen was een ware traktatie! De aandacht door het personeel na het diner was wel weer dik in orde. Kortom het was goed maar voor een zeer goed en of uitmuntend was voor ons nog net niet helemaal af.
eddy P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
heerlijke koude en warme gerechten, mooie combinaties met wijnen en een prettige bediening.
sfeervol, niet te groot op een prachtige lokatie.
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mooi restaurant, mooie locatie en prima eten, niets op aan te merken. Het eten wordt in rap tempo geserveerd.
Er werd er gezegd bij het bestellen dat de kleine gerechten apart uitgeserveerd werden, maar dit kwam allemaal tegelijk. Als dessert kozen wij het kaasplankje. De kaasjes die geserveerd werden, waren erg 'veilig' qua smaak waardoor het ons erg tegen viel. Dit waren de enige 2 minpuntjes.
leoenritakruithof .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het was in alle opzichten voortreffelijk! Het was niet ons eerste, maar beslist ook niet ons laatste bezoek.
P.S. Waarom moet een "korte feedback" zo lang zijn??
Edobber .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Op 25 juli toevallig hier terecht gekomen; de website was sympathieker dan die van Parkheuvel. Wat een geluk! Met uitzicht op de Erasmusbrug hebben we geweldig gegeten; de vier gangen waren creatief en bijzonder smakelijk - echt van die 'smaakbommetjes'. De keuze van de wijnen - we hebben een wijnarrangement gekozen - bij de gerechten was goed getroffen. De bediening was excellent.
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Voor de derde keer hier fantastisch gegeten. Het eten is heel erg goed, mooie wijn en zeer vriendelijke bediening. Dat alles op een prachtige locatie.
A.A.M. M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Mooie gerechten, veel keus, met aandacht gepresenteerd en geserveerd.
Was ivm 25 jarig huwelijk, waar op een eenvoudige manier de juiste aandacht aan werd besteed.
Helemaal top, geen enkel punt van kritiek.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het lunchmenu was een grote verrassing. Voor onze zoon van 12 was het de eerste keer om zo bijzonder te eten en hij zal het nooit vergeten. Ik ben wel wat gewend maar was zeer onder de indruk van de perfect uitgewerkte en bijzondere prikkelende gerechten. Ze hielden perfect rekening met onze wensen en de notenallergie. Ik kan niet wachten totdat we terug kunnen gaan!
annekekeijzer1949 K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten op het terras geluncht ,de service en bediening was keurig en attent en het eten was heerlijk !
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Goed restaurant. Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu is een aanrader. Mooie combinatie van smaken.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Zeer geschikt voor zakelijke lunch. Voor een bijpraatsessie van 2 zussen had de tijd tussen de gangen wel iets langer mogen duren. Maar dat kon u niet weten. Het eten en de bediening waren voortreffelijk.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Stond al een tijdje op ons verlanglijstje, goede ontvangst, hadden voor ons een hoge tafel in gedachte, daar mijn vrouw met krukken loopt, ging dit niet, dit is netjes aangepast naar een lage tafel.leuk jong, vlot en kundig personeel, mooie menu kaart, wij gingen voor de HMB Luxe vlucht, mooie gerechten met o.a. kreeft, kalfszwezerik,alles goed op smaak en mooi opgemaakt. mooie wijnen en ook leuke aparte kazen bij het dessert.
vlotte trendy aankleding van de zaak met mooi uitzicht op de maas en Erasmusbrug. Kortom een aanrader.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekend restaurant,ongedwongen relaxte atmosfeer
Gerechten van hoge kwaliteit en vernieuwend en smaakvol
Zeker een bezoek waard
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Super vriendelijk personeel, fijne sfeer en heerlijk eten! Wij kozen voor het 5 gangen menu en hebben nog een extra apperatief van de chef himself gekregen
J.M. L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het vijf gangen-menu werd als ruim voldoende ervaren.
Jammer dat er geen wijn-arrangement werd aangeboden.
De opmaakt van de gerechten was schitterend.
Door de "compactheid"van sommige gerechten gaat de specifieke smaak-ervaring wat verloren.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ontzettende goede kwaliteit, mooie gerechten. Ik vond het terras wat minder mooi dan de binnenkant van het restaurant. Heerlijk gegeten. Een minpuntje: ik vond de textuur van de kalfsentrecote (met chorizo kruim) een gekke, gummy textuur hebben, wat het wat minder smakelijk maakte. Maar de flavors waren heerlijk. Duur, maar je krijgt wel waar voor je geld. En fantastische bediening.
Helene S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zaterdagavond heerlijk buiten gegeten op het terras. Prachtige locatie. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We werden gastvrij ontvangen en prima bediend.
Het eten en de bijpassende wijnen waren top.
Een aanrader.