HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

Uitmuntend
9,5
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We hebben ons laten verassen met een 4 gangen menu. Heerlijk gegeten op het terras met uitzicht over De Maas. Service uitstekend, vlotte, vrolijke bediening. Komen zeker terug!
Renske J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Fantastisch gegeten! Heerlijke gerechten, mooie locatie en perfecte bediening. Wij hebben er gewoonweg niets op aan te merken.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goede keuken met verse producten, no-nonsence restaurant met een hele goede kwaliteit, echt een aanrader!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
uitstekend lunchmenu wat gezien onze beperkt beschikbare tijd prima zonder haast uitgeserveerd werd. Bedienend personeel was van uitstekende klasse.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hebben genoten en kregen een uitgebreide uitleg over de wijnen.
Fijn was dat de kok op het einde even aan ons tafel kwam om over zijn beroep te vertellen.
Juul T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Alles klopt. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Altijd weer en feestje. Eén van mijn favoriete plekken in Rotterdam!
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
tja wat zal ik ervan zeggen ik ben hier laatst geweest met mijn vrouw voorafgaand aan een bezoek bij het luxor theater wij kozen dan ook voor het arrangement wat hier bij hoorden (3 gangen met 2 glazen wijn en koffie voor 55 euro).

voorafgaand kregen wij 1 amuse met 3 heerlijke hapjes dit smaakte echt voortreffelijk dus wij waren zeer benieuwd naar de rest van de gerechten. maar helaas de nadere gangen waren vrij smakeloos wijn was te koud en als je glas wordt bijgeschonken komt dit gelijk apart op de rekening erg jammer allemaal je zou juist denken dat zo'n theater arrangement een mooie reclame kan zijn voor je restaurant maar dat is bij ons helaas niet gelukt. personeel ook veel te los met opmerkingen als "zo dit boordje is ook weer op "gerechten te snel achter elkaar. dus helaas ons zien ze daar niet meer terug er zijn echt veel betere restaurants in Rotterdam in dit zelfde segment.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk eten, uitstekende bediening op het mooiste plekje van de Metropool Rotterdam. De sommelier heeft veel verstand van zaken en duidelijk ook plezier in z'n vak.
Kortom, in alles op hoog niveau gekomen. Inclusief de prijs, dat dan wel.
N.M. H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prachtige presentatie van de gerechten, goede smaken en snelle service! ????????
L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
4 gangen diner gehad, fijne bijpassende wijnen. Eerste 3 gangen erg lekker, dessert viel wat tegen. Maar al met al gezellige avond met mooi uitzicht op de Erasmusbrug!
Adeliene W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Voor de tweede keer hier geweest!
En weer was het voortreffelijk!
Pure en verrassende smaken.
Mooie locatie, met zicht op de Erasmusburg
Stefan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Leuke avond gehad bij HMB. Interessante gerechten en goede wijn. Lekker buiten gezeten. Aanrader voor iedereen die zich wil laten verwennen
Farah M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
fantastisch gegeten, een aanrader. er zat wel iets teveel tijd tussen de gerechten maar het was uiteindelijk het wachten waard!
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Was weer heel bijzonder. Bij binnenkomst eerst even buiten wat drinken met uitzicht op de brug. De locatie en het restaurant zijn prachtig mooi. Maar zou het eten niet bijzonder en lekker zijn dan had je aan de locatie ook niets. Het verassingsmenu is voor ons de beste manier om hiervan te genieten. Inclusief de bijpassende wijnen en het verhaal erbij. Was weer een heerlijke avond.
lindsey B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Waanzinnig mooie gerechten op de mooiste locatie van Rotterdam. Attente bediening en mooie wijnen. Echt een aanrader voor een romantische avond.
Francis D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Wat een heerlijke proeverij en geweldige smaak.......
Geweldig!!! We komen hier zeker terug .
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Leuke locatie met uitzicht op de cruise terminal.. Bediening zeer attent.
Mooie gerechten en heerlijk bereid. Voor herhaling vatbaar
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Uitstekend restaurant. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en perfect gegeten en gedronken. Ruim opgezet.
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vond het personeel beetje popie jopie
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke lunch. Leuke bediening!