HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

Uitmuntend
9,5
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super lekker gegeten. Heerlijke smaken en samenstellingen. Veel personeel, zowel in de keuken als in de bediening. Er ging iets mis met een gang (die werd vergeten), maar alles werd super goed opgelost!
Niet goedkoop (zeker voor nog geen ster), maar de moeite waard.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
De geadviseerde lunchgerechten zijn al geruime tijd, enkele jaren zelfs, hetzelfde maar altijd goed en smakelijk. Dit keer was het dessert niet lekker (was dus wel veranderd)
Marika M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
ik vond het eten heerlijk maar de bediening te zakelijk maar misschien is dit Rotterdams, wij komen uit Brabant daar is de bediening over het algemeen vriendelijker
Bjorn J.
Heel erg goed eten.
Service kon vriendelijker en beter.
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mooie zaak met een prima ligging. Al denk ik wel dat ze iets mee kunnen doen met het prachtige uitzicht belemmert het lege terras het mooi uitzicht.
Eten was prima, goede kwaliteit maar matige porties. Hierdoor ligt de prijs kwaliteit verhouding niet helemaal juist. Een beetje groente bij de gerechten lijkt me niet te veel gevraagd.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening en mooie locatie met uitzicht op de Erasmusbrug.
Erg leuk dat de keuken open is en je dus mee kunt kijken met de bereidingen van alle gangen.
Een totaalbeleving!
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gisteravond voor de verjaardag van mijn man in HMB restaurant gegeten. Ik kan het simpel houden: GA HIER HEEN!!!
Wij gaan regelmatig uit eten, houden van uit eten en ook op wat hoger niveau. Houden van mooie wijn-spijs combinaties etc... en dit restaurant heeft ons heel erg aangenaam verrast! Het was echt een fantastische avond we hebben dik 3.5 uur getafeld maar de tijd vloog voorbij, echt genoten!
We kregen een soort van "chefs" table, niet speciaal gereserveerd, maar dit was super leuk. Kunnen zien wat er in de keuken gebeurd. Daarnaast aan de andere kant ook nog mooi uitzicht op het water en de Erasmusbrug!
We werden gastvrij ontvangen, gekozen voor het 6 gangen chefs menu. Hierin wat wisselingen gemaakt omdat er aantal gerechtjes waren die ons erg aanspraken maar niet in het menu zaten, dit was geen probleem. Dan de wijnen, bij de eerste wijn gaven we aan dat we bepaalde wijnen erg lekker vonden. Vervolgens werden alle wijnen erna hierop aangepast, om zo goed bij onze smaak aan te sluiten en ook nog te passen bij het gerecht. Echt geweldige service, man liet zijn vork vallen en het was nog niet gebeurd of er stond alweer iemand met een schone vork. Er werd regelmatig gevraagd of alles beviel , ook de chef kwam nog even informeren. Erg leuke avond gehad, deze gaat zeker op ons lijstje met favorieten!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Geweldig gegeten. Allemaal mooie gerechten. Het bijpassende wijnarrangement was top!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ik heb dit restaurant gekozen voor een etentje met mijn vader, die een bijzondere verjaardag vierde. Ik las goede recensies en heb vooraf nog gebeld om wat zaken af te stemmen. De avond is precies verlopen zoals ik had gehoopt. Heerlijk eten, goede wijnen begeleid door interessante uitleg, tafeltje met mooi uitzicht en aandacht voor de verjaardag van mijn vader. Bij vertrek een persoonlijke handdruk van de sommelier. Waar maak je dat nog mee? Super!
Natascha C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het is een mooie zaak met waanzinnig uitzicht over de Maas.
De zwarte brigade, de bediening, heeft alles goed begeleid waarvoor dank!
Het 4 gangen diner was heerlijk. We komen zeker weer terug.
Atze V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Uitgebreide keus, kon de hele kaart wel bestellen. Uitstekend bereid, hele plezierige en attente bediening, kortom een top restaurant.
Gerrit R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Goede ervaring! Vriendelijke ontvangst en service, mooi en lekker eten, goede wijn en een stijlvolle en niet te drukke of rumoerige ambiance.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Mooie plek in Rotterdam, heerlijk gegeten. Hadden alle drie het lunchmenu, en vooral het voorgerecht met rauwe tonijn, ijs, radijs was een feest van verschillende smaken. Hoofdgerecht van tarbot met safraanrisotto was ook geweldig. Goede bijpassende wijnen geschonken, en daarmee een heerlijke lunch gehad.
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
We hebben ons laten verassen en gekozen voor een 5 gangendiner vd chef gericht op het seizoen. hierbij gevraagd of we bij ieder gerecht een bijpassende wijn konden krijgen.

Fantastische gerechten en heerlijke wijnen met mooie verhalen!
Service was top, prachtig restaurant en een top locatie natuurlijk.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zeer lekker gegeten. Perfecte bediening. Wij komen zeker nog terug!
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Samen met familieleden een heerlijke culinaire avond doorgebracht in een mooie ambiance met mooie en voortreffelijke gerechtjes.
André T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten voor 4 gangen menu. Hierdoor kreeg ik andere gerechten. De vorige was lekker en deze keer was nog lekkerder. Geweldig! Mooi uitzicht van Erasmusbrug. Gastvrij, snel & vriendelijke bediening. Een aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Prima. Goed tempo, goede sfeer, goede plaats buiten. Originele wijnen en lekker ongedwongen. Vriendelijk. Ik kom er vaker en zal dat ook blijven doen!
Mandy K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het is altijd genieten bij HMB! Nogsteeds een van mn favoriete restaurants. Altijd heerlijk eten en goede service. Tot de volgende keer!
Groetjes Mandy Wang
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten, buiten op het terras. Het uitzicht, waar ik om gevraagd had, was minder. We keken tegen een betonnen paal aan. Bediening informeel, maar correct