HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,5
9,1
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijke lunch. Leuke bediening!
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Meer dan uitstekende gelegenheid om heerlijk uit eten te gaan. Enige minpuntje was dat er niet gevraagd werd naar eventuele afkeuren bij het bestellen van het verrassingsmenu.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Mijn ouders hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad voor hun trouwdag. Mij rest alleen de rekening.
Lars P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Personeel was erg vriendelijj, begeleidend, spontaan en prettig informeel. Dit met een comfortable, huiselijke sfeer tot gevolg. Onze complimenten!
Joop N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Fantastisch lekker gegeten, het verrassingsmenu was ook daadwerkelijk een verrassing met aparte combinaties. En dat op een mooie locatie en met een hele goede en leuke bediening. Topklasse !
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten op een heel fijne plek in Rotterdam: aan de Maas met uitzicht op de Erasmusbrug. Bediening is prettig, m.n. de sommelier heeft echt een toegevoegde waarde. Een aanrader!
Kees T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Uitstekend gegeten en prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Zeer aan te bevelen voor een speciale gelegenheid, want voor zo maar even een hapje eten zijn de prijzen wat mij betreft te hoog.
Sam Y.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
We hebben gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu. De gerechten en wijn waren zeer smakelijk en de service was uitstekend.
Peggy-Ann D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Ik blijf tevreden over het geheel. Tijd tussen de gerechten kon langer.
Louis F.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Prachtige locatie met mooi uitzicht op de rivier. Correcte en attente bediening. Wij hadden het lunchmenu van de dag. Goede ingrediënten en aantrekkelijke bereidingen. Het zou wat mij betreft wel wat hoger op smaak mogen.
Prijsniveau in overeenstemming met de locatie en entourage.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Met prachtig uitzicht op de Maas , op het terras gegeten. Na een stroeve start qua bediening, heerlijk gegeten. Start met 3 amuses vervolgens een bite: garnalenkroket, als voorgerecht de bulgur met komkommer en ras-el-hanout, hoofdgerecht de ossenhaas( lekker mals) met bospeen en sesam, nagerecht menu van het seizoen.
Hierbij passende wijnen geserveerd.
Fijne vlotte bediening en op tijd thuis voor het Songfestival.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Mooie hoge tafel vlak bij de open keuken. Goede bediening en zelfs een van de chefs kwam een gerecht brengen en uitleggen, leuk! Aanrader voor een avond eten op hoog niveau.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Super ontvangst zeer persoonlijke sfeer, de keuken is goed de wijnkaart is prima in balans. Kortom altijd een super adres!
NM K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
prima, ontspannen avopnd
michiel.van.leer.mvl .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Verwachting meer dan waar gemaakt.
Fantastische wijn-spijs combinaties. fijne ambiance, super mooi servies etc.
vriendelijke attente bediening, ene wat losser dan de ander, maar allemaal zeer gastvrij.
Aanrader!
W. M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Op z'n Rotterdams, no nonsens benadering met uitstekend eten, goed wijnadvies en een keurige hand bij het afscheid. We blijven komen.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk met ons gezin gegeten Menig restaurant met ster presteerde minder dan de hmb brigade Correct bediend Prima tempo van uitserveren Uinieke ligging aan het water Aanbevolen
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zijn erg goed ontvangen in een mooi en trendy restaurant. Erg lekkere wijn met mooi origineel eten. Echt een topper en aanrader. Merci
henkspelt .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zolas gewoonlijk een voortreffelijke lunch, de bijpassende wijnen complimenteren het geheel tot een bijzondere lunch. In combinatie met de vriendelijke en proffesionele bediening een absolute aanrader...
Leon A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij ( mijn dochter en ik ) hebben prima gegeten en werden uitermate sympathiek bediend. Al met al gaan wij zeker terugkomen. Goede bediening, uistekend vlees en gezellige sfeer.