Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

Uitmuntend
9,2
Marianenmartin58 K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wordt hier goed gekookt! Lekkere smaakcombinaties en een prachtig uitzicht natuurlijk en dan bedoel ik niet alleen de wandbekleding.
Wiet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prachtige lokatie, sfeervolle ambiance, erg lekker eten, subtiele smaken, plezierige bediening. Prijs in overeenstemming met de kwaliteit. Niet om je honger te stillen maar vooral proeven.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Wat een prachtig restaurant met spectaculair uitzicht op de Erasmusbrug! Modern maar heel sfeervol ingericht. Met een gezelschap van 5 personen zaten we aan een ronde tafel wat zorgde voor een gezellige sfeer. We kozen het 5 gangen menu, waarbij prima rekening werd gehouden met speciale wensen (iemand lust geen vis). De wijnen waren lekker, net als de gerechten. Amuse vooraf was ook heerlijk. Er werd rijkelijk water (vaak ongevraagd) bijgevuld gedurende de avond. Jammer dat vooraf niet gevraagd wordt of het fles- of kraanwater mag zijn. Verder hebben we genoten van ons bezoek aan HMB.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Otto D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gezellige ambiance, vlotte bediening. Heerlijke gerechten. Aperitief behoorlijk aan de prijs. Jammer dat je dat altijd op de gok bestelt als je de kaart nog niet hebt gezien. Wijn arrangement ook erg aan de prijs. Koffie hebben we maar even laten zitten, want vaak krijg je dan zo'n uitgebreid koffieservies met friandises. Maakt de prijs je niet uit? Laat je dan vooral lekker verwennen, want dat kan hier zeker. Vraag naar de prijzen als je bang bent om leeg te lopen. Hoe dan ook een goede keus en geen spijt. Fantastische sommelier ook, die alles goed wist uit te leggen en toe te lichten!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Mooi restaurant met geweldig personeel die garant hebben gestaan voor een uitstekende service en beleving! Het eten is heel bijzonder en niet standaard. Heerlijke avond gehad. Bedankt!!
Robbert M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We hebben uitstekend gegeten met lekkere wijnen.

Jammer was dat ondanks dat de reservering 3 dagen van tevoren was gemaakt een tafel met half uitzicht op de keuken kregen. Storend TL licht scheen min mijn ogen waardoor ik mijn tafelgenoot niet goed meer kon zien.

Ik begrijp dat dus niet. Je reserveert ruim van tevoren, dan zou je het beste tafeltje moeten krijgen, toch?
Uiteindelijk werd dit wel opgelost na bezwaar. Na aperitief kregen we ene mooie tafel.
Bas_88 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk 4 gangen menu. Lekker met bijpassende wijn en attente service. Mooie locatie aan de Maas met zicht op de Erasmusbrug.
Leon P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastisch eten in een leuke ambiance. Eten werd ook mooi opgediend in niet te grote, niet te kleine, tussengerecht achtige porties. Vriendelijk personeel met kundige uitleg over de wijnen. Opvallend was de relatief korte tijd tussen de gerechten en voordat het eerste gerecht kwam. Helemaal goed. Je ziet de betere restaurants hier vaak nat op gaan. Hier dus niet.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Tot besluit van een dagje Rotterdam hebben we met z'n 4-en gegeten bij HMB en wat een verrassing! Een prachtige locatie en inrichting, heel vriendelijke en professionele bediening en alle gerechten waren voortreffelijk. Als voorgerechten garnalenkroketten en pekingeend loempia's. Tussengerechten sashimi tonijn, carpaccio ossenhaas, gebakken ganzenlever (of was dit toch eendenlever?) en kalfstartaar. Hoofdgerechten tarbot / bloemkool / bergamot en entrecôte / knolselderij / morille. Zonder uitzondering smaakten al deze gerechten uitstekend, ze waren goed bereid en mooi opgemaakt. Ook het servies en bestek waren van mooi design. De begeleidende wijnen per glas (pinot noir en sauvignon blanc) waren correct. Jammer was alleen dat er geen kraanwater besteld kon worden, alleen gebotteld water per fles. Leuk gebaar: Bij de rekening kwam voor iedereen een klein horentje met rode sinasappelijs.
Rien P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Fantastisch gegeten, atmosfeer prima, bediening top
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Wat kun je je toch in een klap op je gemak voelen. Professionele, jonge, voorkomende zwarte brigade. Ruim ingericht. En het viergangenmenu overtrof de verwachting. Verfijnd, bijzonder smakelijk en goed geportioneerd. De verjaarsverrassing bij het dessert maakte de avond af. Terugkomen! En snel?!
heinenlia .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Met best wel verwende vrienden, heerlijk geluncht, zeer originele gerechten. Ook zij waren zeer enthousiast over het eten, de locatie en alle ontwikkelingen in Rotterdam. HMB behoort tot de top.
nobel10 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Na ons bezoek van enkele weken geleden kwamen wij graag terug met vrienden. Opnieuw werden we getroffen door de persoonlijke aandacht, wat ook naar voren komt in de uitstekende wijze waarmee men met dieetwensen rekening houdt. De chef die even komt informeren of alles naar wens is en dan tijd heeft voor uitleg over het hoe en waarom geeft extra smaak en kleur. Levendige ambiance, lekkere gerechten, mooie wijnen, kortom een plek waar je graag terugkomt. Ook onze gasten waren erg enthousiast.
Susann V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Geweldig eten en gezellige bediening
Gaan gauw weer!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Met drie personen woensdagavond 22 februari gedineerd. Gekozen voor een 5-gangen verrassings menu met een wijn arrangement. Werd heel attent gevraagd of er nog iemand de BOB was. Dan wordt er een half wijnarrangement geschonken. Was de eerste keer dat we daar niet zelf om hoefden te vragen. De gerechten waren goed verzorgd en het smaakte uitstekend. De ligging is prachtig en prima te bereiken met OV en genoeg parkeerplek voor de auto (parkeergarage onder De Rotterdam). Het blijft een aanrader.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Fantastisch ! Heerlijk gegeten , vriendelijke mensen in de bediening.
Het vier gangen verrassing menu is echt een aanrader
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Fantastisch eten met een geweldig uitzicht de Erasmusbrug. Bediening is bijzonder attent en vriendelijk. Met 2 personen a la carte gegeten. Verrassende combinaties, o.a. tonijn met meloen en wassabi-sorbet ijs. Mooi opgemaakt, porties zijn groot genoeg, zeker met chocola bij de koffie, ijsjes bij de rekening en snoepjes bij vertrek. Er wordt hier goed voor de gasten gezorgd. Nu snel een nieuwe aanleiding zoeken om hier weer te komen eten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
We hadden wat te vieren en zijn met z'n vijven gaan eten. We kozen voor het verrassingsmenu. Uitstekende tonijn met meloen vooraf en voor de anderen een heerlijk gerecht met coquille en eendenlever daarna een perfect gegaard stukje witvis en als hoofdgerecht een heerlijk stukje hertenbiefstuk. Alle gerechten werden prachtig opgediend, een lust voor het oog en ook nog eens fantastisch qua smaak. Erbij wijnen uit het wijnarrangement. Niet heel speciaal. Bediening was vlot en erg goed.