Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Ryanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk 'verrassings'-4 gangen diner, waar ze erg goed met dieetwensen rekening kunnen houden. Vriendelijk en fijne bediening die snel voor je klaar staan, in een top ambiance.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zoals altijd een verrassend menu, gezellige ambiance en lekker eten!
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Alles was naar wens! Vriendelijk personeel mooi restaurant heerlijke gerechten die tevens mooi gepresenteerd waren. En niet te vergeten heben we van de wijnen genoten die goed bij onze gerechten tot zijn recht kwamen. Ik miste alleem bij de sommelier wat meer beleving in zijn verhaal over de wijnen. Dus een kleine tip en dan is het zeker een dikke 10 waard.
Kamilia H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ik heb een heerlijke avond gehad, van elke hap genoot ik steeds meer. Fijn personeel en een heerlijk sfeertje. Dit is toch gewoon het beste restaurant van Rotterdam?!
Mateusz B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super restaurant met een fantastische ligging aan de pier met uitzicht op de Erasmus brug.
Het eten is echt van uitzonderlijke kwaliteit en de bediening is zeer professioneel en vriendelijk.
Echt een aanrader om eens te gaan eten.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk Meesterlijk Briljant! Of is dit niet waar HMB voor staat? ????Anyway; ik vind van wel! Tweede bezoekje, dit keer op kerstavond en wederom een topavond gehad! Komen zeker snel weer; thnxxxx!! ✌????
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gisterenmiddag gegeten met HMB. Inrichting is fantastisch, zo ook de aankleding. De bediening kan wat ons betreft wat beter. Net met wat meer aandacht en betrokkenheid. Bij de gerechten misten wij beiden de groenten bij het hoofdgerecht. De wijnen pasten uitstekend bij de gerechten. De kaasplank had net wat spannender kunnen zijn; was een veilige keuze en in het geheel niet spannend (schrijven kaaskenners). Tip: Kies eens voor Hollandse biologische kazen. Ons cijfer: 7,5 voor het eten & een 9 voor de inrichting en aankleding van het restaurant & een 6 voor de service.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Michelin heeft Rotterdam zeker overgeslagen dit jaar , het was wederom een culinair feest om hier te mogen lunchen.
Wat hier uit de keuken komt is werkelijk fantastisch , en de gastdames en heren doen geruisloos hun ding er ontgaat hen werkelijk niets .
Graag tot een volgende keer .
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heel vriendelijke en accurate bediening
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk eten, mooi restaurant, super leuke mensen die je helpen en bedienen. Voor ons Zeker Voor herhaling vatbaar....
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Super mooi restaurant met heerlijk eten. De gangen zijn telkens weer verrassend en in tegenstelling tot andere restaurants in deze prijsklasse zijn de porties iets groter wat erg fijn is.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldige avond gehad! Alles was heerlijk en de service was snel en goed. Het uitzicht op de Erasmusbrug is ook geen straf. Wij komen zeker terug!
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hier voel je je echt gast! Gerechten zijn net schilderijtjes, wordt veel zorg aan besteed. En de smaken zijn geweldig. Wij komen zeker weer terug!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten van een verassende en vernieuwende kaart, goede service, echt een mooie avond.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Top restaurant. Verassings menu gekozen inclusief wijn arrangement. Elke gang was heerlijk. Bediening vlot en goed. Parkeren in het gebouw waardoor je bij slecht weer niet door de regen moet. Sfeer was wederom geweldig. Fijne avond gehad.
esthertojeff .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prijs kwaliteit verhouding is goed. Erg goed eten, en daar betaal je voor. Vandaar 'redelijk'. Rare keuzes om te maken.
Geluidsniveau was prima. Tent zat vol, maar van niemand last. Hoe is een geluidsniveau rustig? bij een volle zaak?
Gelegenheid met 1 vriend.

Heerlijk gegeten, geen minpunten te geven. Niveau bleef hoog, in tegenstelling tot andere ervaringen in Rotterdam. Na het sluiten van de Engel zijn we op zoek naar een nieuwe go-to-tent, en deze maakt na gisteren een erg goed kans!!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. De ambiance in het restaurant is erg goed, de bediening correct en kundig en het eten voortreffelijk. Enige kanttekening die wij hadden is dat we de langoustine bij de kalfstartaar te ver door vonden, maar dit deed niets af aan de rest van het gerecht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Titus E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend restaurant met heerlijke gerechten en een prachtig uitzicht op de Erasmus brug. Bovendien prima parkeren in de garage onder de Rotterdam
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Voor de 2 de keer hier geluncht het was weer super! Heerlijke aparte gerechtjes lekkere wijn, wij hebben ervan genoten.
Zullen snel weer gaan eten