Over restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

Esthertojeff .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. De ambiance in het restaurant is erg goed, de bediening correct en kundig en het eten voortreffelijk. Enige kanttekening die wij hadden is dat we de langoustine bij de kalfstartaar te ver door vonden, maar dit deed niets af aan de rest van het gerecht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Titus E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend restaurant met heerlijke gerechten en een prachtig uitzicht op de Erasmus brug. Bovendien prima parkeren in de garage onder de Rotterdam
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Voor de 2 de keer hier geluncht het was weer super! Heerlijke aparte gerechtjes lekkere wijn, wij hebben ervan genoten.
Zullen snel weer gaan eten
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was zo ver mijn vriendin en ik zijn nu een jaar samen, we besloten daarom naar HMB Restaurant te gaan. Eenmaal aangekomen zagen we dat alles mooi licht afgeeft en zo voor een goede sfeer in het restaurant veroorzaakt. In het menu kon je kiezen uit Bites een soort van voorgerechten, je kon zowel kiezen voor koude als warme gerechten. Ook ontbraken natuurlijk de desserts niet. Als bite besloot ik voor een kalfsgehaktballetje te gaan met aardappel. Mijn vriendin nam een peking eend loempia. Als voorgerecht nam ik ossenhaas met ravioli. Mijn vriendin nam groeten van het seizoen dat was dit keer rodekool. Als dessert nam ik een cheesecake met abrikoos. Mijn vriendin nam mandarijn met pure chocolade. Het personeel was in het begin erg traag maar bleek na de bites erg snel en vriendelijk. We hebben genoten van ons avondje en komen graag eens terug.
Test23 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Lunch menu met 3 pers. - Vooraf tonijn - hoofdgerecht heilbot - dessert een soort van warm appelgebakje met ijs -
koffie toe. Kwaliteit eten zoals het hoort te zijn - bereiding goed en smaakvol. Snelheid bedieding redelijk. (in/uit ca. 2 uur, voor 4 gangen en het feit dat wij ook nu de snelste bestellers / etens waren - zeker acceptabel.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijke gerechten, lekkere wijnen. Gewoon super gegeten en gedronken.
Heel leuke uitzicht naar de Erasmusbrug . Vriendelijke bediening en goeie uitstraling.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Was een zeer geslaagd etentje! Verfijnde gerechten, goed op smaak, divers. Service was erg enthousiast en vriendelijk. Prachtige inrichting. De luxe bonbons bij de koffie waren een echte bonus.

Verder werd er zeer goed rekening gehouden met mijn dieetwensen gezien de zwangerschap, gerechtjes werden subtiel aangepast of er werd een goed alternatief geboden. En de alcoholvrije cocktail was top. Klasse!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Jaron B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij HMB restaurant in Rotterdam. Wij hebben van het moment van binnenkomen tot het vertrek heerlijk genoten. Het eten was fantastisch, de wijn was super en het personeel erg vriendelijk en betrokken. Leuk om te zien dat de jonge eigenaren er zo'n succes van weten te maken. Wij komen in ieder geval nog een keer terug. Bedankt voor de beleving en de hospitality!
De Bruyne P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Dit restaurant na vele goede commentaren geboekt.
Bij het binnenkomen werden we naar onze tafel gebracht .Direct erna vroeg ober ons wat we wilden drinken;enkel huiscocktail werd voorgesteld .
Na vragen namen we dan elk glas cava .
Het wachtbordje werd bij ons gezet ; 3 kommetjes met daarin groentenchips, cracker...beetje karig voor zulk type restaurant.
Toen moesten we zeker half uur wachten alvorens we nog iemand van de bediening aan ons tafel zagen .
Gastvrouw liep af en toe door gang en nam enkele tafels op , maar liet ons links liggen.
Bestelling werd aan overzijde opgenomen .Dit waren vermoedelijk kennisen van gastvrouw , want losse babbel .Gastvrouw gaf ook uitleg over menu en inhoud ervan met elke gang .
Andere obers lieten ons ook links liggen , want normaal ontvangt gastvrouw.
Net toen we de kaart gingen vragen , kwam gastvrouw aan de tafel .
Ofwel zeer slechte avond van gastvrouw ....zeer koele begroeting .Bij vragen naar inhoud menu , kregen we te horen dat het een verrassingsmenu was ,...terwijl we aan andere tafel anders hoorden...het was precies of het allemaal te veel was .Als klant voelden we ons niet erg welkom .
dan maar 4 a la carte gerechten genomen .
Gerechten waren goed tot zeer goed ; mooi verzorgde bordjes , goed ingezet door andere obers, goede sommelier,lekkere wijn, mooie zaak ,.... .
Gastvrouw niet meer aan onze tafel gezien , zelf geen rekening gebracht of afscheid genomen .
Eigenlijk het enige , maar grote minpunt aan ons bezoek .
Gastvrijheid en commercialiteit zijn toch 2 belangrijke elementen in horecazaak .Jammer .
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken! Mooie subtiele smaken en fantastische wijn-spijscombinaties. Prettige bediening en een sommelier met passie voor zijn vak! Dit restaurant staat zeer terecht hoog aangeschreven en is een absolute aanrader!
EduardArthur .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben met z'n 5 Heerlijk gegeten. Aangenaam ambiance. Alle gerechten goed uitgelegd. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht.
SophiaKaja .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Echt heerlijk eten, wij hadden het verassingsmenu. De bediening is erg goed en vriendelijk. Daarnaast een geweldige omgeving. Echt een aanrader! Prijs past bij kwaliteit van het eten.
Bleumondayfoodie .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben een heerlijke lunch gehad. Mooie frisse gerechten met tonijn, schol, kabeljauw, ossestaart en bramen.
De service was prima, de sommelier verraste ons met een aantal hele mooie combinaties die echt fantastisch goed waren.
Het is een hele mooie zaak die uitkijkt over de Erasmusbrug en die door grote ramen veel licht en openheid geeft.
Wat wij minder vonden is dat we gevraagd hadden om het lunchmenu uit te breiden naar 4 gangen ipv 3 en dat het bedrag wat hiervoor gerekend werd wel erg hoog was (22,- euro extra op een 3 gangen menuprijs van 35,- euro) dit was niet in verhouding. Dit was het enige minpuntje
Marnix K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Hier wordt op hoog niveau gekookt, eigentijds en origineel. Mooie complexe smaken maar nog steeds wel toegankelijk. Dus ook als je een minder ervaren proever bent, eet je hier gewoon supergoed. Bediening is correct en vriendelijk. Goeie wijnadviezen. Ik had toevallig een winkeltasje met t logo van een beroemde voetbalclub uit Rotterdam zuid bij me en die werd in de garderobe opgehangen met de opmerking 'de mooiste tas van de garderobe'. Dus beetje gevoel voor entertainment is ook bij t personeel aanwezig. Ik vind dat ze al met al (vooral de stroomlijning in de bediening) beter zijn geworden dan circa een jaar geleden toen ik er voor t eerst was. Dus hopelijk gaan ze zo door.
Natalie M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Leuke gerechten, vlotte bediening.
J-A .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
De ambiance is (zeker bij kunstlicht) indrukwekkend te noemen; je voelt je hier snel een ware kosmopoliet. Alle gerechten zijn van uitmuntende kwaliteit en zijn een kunstwerkje op het bord. De bediening is vriendelijk en correct. Toch misten mijn vrouw en ik een beetje het gevoel écht in de watten te worden gelegd. Dit kwam voornamelijk door het wat karig vullen van de wijnglazen en het - op gratis aangevuld brood na - ontbreken van amuses en andere kleine verwennerijtjes van de keuken die je in sommige restaurants van dit kaliber nou juist het gevoel geven lekker verwend te worden. Wat ons betreft een gemiste kans, zeker gezien de - ook voor dit segment - toch wel erg geringe omvang van de gerechten.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Dit was echt een avondje genieten van een heerlijk 5 gangen verrassingsdiner met een heel mooi wijnarrangement. Ongedwongen sfeer, mooie locatie. Alle lof voor keukenbrigade en bediening. Eerste kennismaking maar zeker voor herhaling vatbaar. Hel correcte prijs-kwaliteit verhouding.
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Heerlijk gegeten, top service en mooi decor. Alles tot in de puntjes verzorgd en personeel heeftveel kennis van de gerechten en dranken! Uitgebreide wijnkaart met mooie wijnen. Ik raad de tabot zeker aan als hoofdgerecht! Koffie van "man met bril" was ook heerlijk om mee af te sluiten. Ik kom zeker terug.