HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

• Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Gekozen voor het verrassingsmenu. Super lekker gegeten. Echte aanrader
Andre O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Mooi Restaurant en heerlijk gegeten met prima wijnarrangement
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Alles was prima, behalve dat we aan een tafeltje zaten beetje achteraf, daar was weinig sfeer!
Henok T.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Lekker eten en een hele goede service. We zijn zeer tevreden
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
DEZE WEEK KAN HET NIET....

In het afgelopen weekend genoten van één van onze mooiste restaurant avonden ever....Aangekomen met een heerlijk zonnetje, gezeten aan tafel met dit zonnetje langzaamaan ondergaand, overgenomen door een romantisch verlichte Erasmusbrug. Een meer dan verblindende ambiance met personeel, dat het woord empathie goed weet uit te dragen. En feitelijk gaat het daar om als je uit bent. Met dan nog de eigenaresse zelf gezellig kletsend aan tafel....Wat wil een mens nog meer? Ja, een klasse diner, want daar waren we op voor bereid. En dat was er! Gewoon top! Het vier gangen diner was verrassend in alle opzichten. Ons advies: ga het snel zelf proeven en ondervinden. Deze week kan niet, want dan zit het in HMB al volgeboekt.....
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
DEZE WEEK KAN NIET....

In het afgelopen weekend genoten van één van onze mooiste restaurant avonden ever....Aangekomen met een heerlijk zonnetje, gezeten aan tafel met dit zonnetje langzaamaan ondergaand, overgenomen door een romantisch verlichte Erasmusbrug. Een meer dan verblindende ambiance met personeel, dat het woord empathie goed weet uit te dragen en daar gaat het toch om als je uit bent. Met dan nog de eigenaresse zelf gezellig kletsend aan tafel....wat wil een mens nog meer met dit klasse diner: top en grote klasse van een team wereldkoks! Ga het snel zelf proeven en ondervinden, deze week kan niet, want dan zit het HMB al volgeboekt.....
saskiaheinen R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het restaurant is met smaak ingericht. Leuk uitzicht, we hadden tafel aan het raam. Eten is erg goed. Toen we vroegen of de volgende gang met spoed kon, was dat geen probleem. Bediening goed. We komen terug.
59caroline .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
de ontvangst was geweldig, de voorafjes heel erg lekker, het hoofdgerecht was beduidend minder. Dat maken ze dan meteen weer goed door iets anders voor te schotelen. Het restaurant is zeer aan de prijs maar je zit er geweldig, de mensen zijn ontzettend aardig en over het algemeen is het eten lekker. De sommelier is wel iets te vriendschappelijk en soms een beetje drammerig.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mooi restaurant, super lekker eten, top service! Hele avond was perfect! Echt een aanrader als je super lekker wilt eten!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk! Op zaterdagavond hier gegeten in een zeer relaxte sfeer/setting. Ontvangst was hartelijk. Zijn voor een 5-gangen menu gegaan en dat was een feestje voor de smaakpapillen. Porties zijn meer dan genoeg en de kwaliteit van het eten is hoog. Bediening heel goed. Niet te opdringerig, altijd oog voor tijdig aanvullen van je glas, wegruimen borden, etc Na ons tussengerecht wel gevraagd of het tempo iets lager kon richting hoof- en nagerecht. Geen enkel probleem, daarna ook op het juiste moment de laatste 2 gangen ontvangen. Super!
Guus R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hoe kan het dat dit restaurant geen ster heeft. Prijs/ kwaliteit is zeer goed, bediening erg attent en er heest een ongedwongen informele sfeer. Daarnaast wordt er niet bezuinigd op bij schenken wijn en de ingrediënten. Zo hebben we hier Tarbot met paling op citroen risotto gegeten, waarvan iedereen aan tafel het eens was,... dit is het beste gerechtje wat we dit jaar gegeten hebben. Ga zo door en we blijven komen !
-Rosita- .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het was een uitstekende en buitengewoon goede ervaring. Niet alleen het beste restaurant van de Wilhelminapier maar van heel Rotterdam. Dit restaurant verdiend een Michelin ster. De complimenten voor het hele team????????en met name sommelier!
Jori W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Prettige en vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, lekker 5 gangen menu met mooie bijpassende wijnen. Top avond gehad!
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hier snappen ze wat horeca is. Ik ga regelmatig uiteten en de bediening /service is vaak om te huilen. Hier kwam je niks te kort en de mensen waren erg vriendelijk. De gerechten waren heerlijk! Ben erg verast van de smaak combinaties.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Leuke locatie
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
kwaliteit is goed kom zeker terug
Madrid94 H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Leuk restaurant met een verrassende kaart. De bediening is gezellig, op een informele wijze houden ze de touwtjes goed in handen. Alles loopt perfect.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De locatie, inrichting, wijnen en bovenal het verrukkelijke eten maakten ons bezoek aan HMB bijna tot een waar feestje. Toch viel ons bezoek ter ere van onze verjaardag ons tegen. En dat zat 'm met name in de onpersoonlijke houding van de bediening. Op de sommelier na (die ons met een heerlijk Rotterdams accent vertelde welke wijnen er goed bij onze gerechten zouden passen) vonden wij de meisjes van de bediening ongeïnteresseerd (niet even een leuk praatje of een reactie op iets wat door ons gezegd werd) en soms zelfs ronduit chagrijnig. Wel heel correct allemaal, maar niets extra's...hier zou HMB nog meer op kunnen inzetten wat ons betreft. Want buiten bovenstaande kritische noot is HMB volgens ons absoluut op weg naar een eerste Michellinster
Teunie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017