HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,2
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Uitstekend restaurant,ongedwongen relaxte atmosfeer
Gerechten van hoge kwaliteit en vernieuwend en smaakvol
Zeker een bezoek waard
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Super vriendelijk personeel, fijne sfeer en heerlijk eten! Wij kozen voor het 5 gangen menu en hebben nog een extra apperatief van de chef himself gekregen
J.M. L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het vijf gangen-menu werd als ruim voldoende ervaren.
Jammer dat er geen wijn-arrangement werd aangeboden.
De opmaakt van de gerechten was schitterend.
Door de "compactheid"van sommige gerechten gaat de specifieke smaak-ervaring wat verloren.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Ontzettende goede kwaliteit, mooie gerechten. Ik vond het terras wat minder mooi dan de binnenkant van het restaurant. Heerlijk gegeten. Een minpuntje: ik vond de textuur van de kalfsentrecote (met chorizo kruim) een gekke, gummy textuur hebben, wat het wat minder smakelijk maakte. Maar de flavors waren heerlijk. Duur, maar je krijgt wel waar voor je geld. En fantastische bediening.
helene S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zaterdagavond heerlijk buiten gegeten op het terras. Prachtige locatie. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We werden gastvrij ontvangen en prima bediend.
Het eten en de bijpassende wijnen waren top.
Een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima locatie, heerlijke lunch
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We gingen voor snelle lunch, nieuwsgierig naar het restaurant.
De ontvangst vonden we matig. We werden belerend toegesproken.
De inrichting beetje verkeerd eclectisch!
Het uitzicht was teleurstellend. Helaas een grote vrachtwagen voor het terras!
De kwaliteit van het gerechtje, kreeft,pata negra, kaviaar maakt veel goed!!!
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vanavond onze trouwdag gevierd , het was een geweldige avond . Heerlijk genoten !

Tot snel ????????

Harry & Jolanda
Terence D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goede ambiance, inrichting en eten. Een avond om niet meer te vergeten.
Justin H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
stelt nooit teleur. Elke keer weer 10/10.
Evy P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vrijdag 2 juni hebben wij zalig genoten van een 4-gangen diner buiten op het terras. Super lekker eten, topbediening en zeer goede sommelier. Dikke aanrader!
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wat heerlijk, de keuze uit alleen tussengerechten. Regelmatig nieuwe gerechten, maar de goedlopende en/ of klassieke gerechten zijn vaak langer op het menu te vinden. Een nieuw dessert met appel en chocolade was erg lekker. Iedereen zat lekker buiten, wij zijn deze keer met de watertaxi gekomen. Deze stopt voor de deur langs de kade. Vooral de terugreis toen het donkerder werd was heel mooi. Al met al een mooie, lekkere en warme vrijdag avond bij HMB.
Intira C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met vijf personen gegeten in dit restaurant. Prima ontvangst, we kregen vrij direct een lekker hapje aangeboden.
We kozen voor een 4 gangen menu, wat ook prima verzorgd was. Twee maal een heerlijk schaaltje met vers brood. Het enige minpunt voor ons was de plek waar wij plaats moesten nemen, direct bij de ingang en voor is de plek van essentieel belang. Dus dat was erg jammer, het uitzicht was ook daardoor niet echt helemaal leuk. Wij zijn misschien ietwat verwend omdat wij regelmatig naar het naastgelegen sushi restaurant gaan. Maar eindconclusie is dat het eten verder prima was, geen klachten daarover.
Aurell .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Dit restaurant verdient een Michelin ster! Alles klopt en eten was fantastisch! Bediening met respect maar niet stijf, eten een 10, na afloop kwam de kok langs voor een praatje. Kortom, echt een avond uit!
Dick1961 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op 25 mei jongstleden bij HMB mogen dineren. We werden hartelijk ontvangen en naar een heerlijke plek op het terras gedirigeerd. Een prachtig uitzicht over de Maas. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel. Begonnen met enkele bites die, naast goed geserveerd, heerlijk smaakten. Daarna het hoofdgerecht van tarbot. Heerlijk! Dit alles gecombineerd met een goede wijn een waar feest! Wij gaan hier nog vaak komen!
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
WAARDELOOS
Vol verwachting naar dit restaurant op een mooie dag. Bij aankomst worden we op het terras in de volle zon gezet. Wanneer blijkt dat we zonder parasol en achter glas verbranden is de reactie van de sommelier (die het Frans niet machtig is): "Ik kan het bewegen van de aarde niet veranderen". Ik ook niet, maar de klant is, waar dan ook, maar vooral in een prijzig restaurant, toch koning(in)? Zo onbeschoft maak je niet vaak mee.
Dan gerechten komen vrij snel door. Niet bijzonder. Wat opvalt is de entrecote als hoofdgerecht; nog geen 2 vingers breed en misschien iets meer dan 10 cm lang. Hoe zwaar zal die zijn? De titel hoofdgerecht echt niet waard.
We vinden het veel pretentie voor weinig. Gewoon een terras aan het water, met een vriendelijke maar verre van professionele bediening.
De rekening komt en we hebben een cadeaubon die het bedrag overschrijdt. Dat is dan mooi jammer. Geen kopje koffie extra aangeboden. We mochten gaan.
Gelukkig, want wij komen hier nooit meer terug!
Elsje U.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Helemaal top! Heerlijk gegeten. Niks mis mee. Goede service, heerlijke wijn. Prima sfeer. Etcetera etcetera etcetera etcetera
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wat een heerlijke ervaring was het wederom! Op alle punten 10/10 score. Heel fijn team daar, geweldig spannend eten en zo mooi opgediend. Alles tot in de puntjes! Wereldklasse! En bij de afronding vroeg de gastvrouw: "Heeft u een fijne avond gehad?' En of! <3
eric S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voortreffelijk gegeten samen met onze familie uit Amerika. Leuke ambiance met prettige bediening en mooi uitzicht op het water.