Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

Martine V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Fantastisch ! Heerlijk gegeten , vriendelijke mensen in de bediening.
Het vier gangen verrassing menu is echt een aanrader
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Fantastisch eten met een geweldig uitzicht de Erasmusbrug. Bediening is bijzonder attent en vriendelijk. Met 2 personen a la carte gegeten. Verrassende combinaties, o.a. tonijn met meloen en wassabi-sorbet ijs. Mooi opgemaakt, porties zijn groot genoeg, zeker met chocola bij de koffie, ijsjes bij de rekening en snoepjes bij vertrek. Er wordt hier goed voor de gasten gezorgd. Nu snel een nieuwe aanleiding zoeken om hier weer te komen eten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
We hadden wat te vieren en zijn met z'n vijven gaan eten. We kozen voor het verrassingsmenu. Uitstekende tonijn met meloen vooraf en voor de anderen een heerlijk gerecht met coquille en eendenlever daarna een perfect gegaard stukje witvis en als hoofdgerecht een heerlijk stukje hertenbiefstuk. Alle gerechten werden prachtig opgediend, een lust voor het oog en ook nog eens fantastisch qua smaak. Erbij wijnen uit het wijnarrangement. Niet heel speciaal. Bediening was vlot en erg goed.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Top restaurant met prachtig uitzicht op de Erasmusbrug. 4 gangendiner genoten. Aan al onze wensen wat we niet wilden eten en onze allergieën werd tot in detail voldaan, knap werk. Prachtig opgemaakte borden, heerlijke wijnen, uitstekende en vlotte bediening. Rekening is fors, sterren niveau, als dit net iets lager zou zijn, zouden we eerder geneigd zijn sneller terug te komen. Nu is het wachten op een volgende speciale gelegenheid.
Jeanine S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik heb fantastisch gegeten. Het waren bijzonder opgemaakte gerechten en de smaak fantastisch. Verder vriendelijk en enthousiast personeel en een bijzondere entourage aan het water met uitzicht op de 'Zwaan'.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten, fantastische service, een prachtig uitzicht en een leuke sfeer.
Het enige minpuntje vind ik de parkeerkosten. Er is voldoende gelegenheid, maar wel voor €1,00 per KWARTIER.
Ik was na een duur etentje (wat ik er voor over had) €11,- parkeerkosten kwijt.
Het enige puntje waarop de service zich zou kunnen verbeteren.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Met een gezelschap op een dinsdagavond in dit restaurant genoten van een 5-gangen menu van het seizoen. Topervaring; niet alleen het eten maar ook inrichting, sfeer, bediening en niet te vergeten de wijn waren goed. De bediening heeft verstand van zaken en is attent maar niet stijf. De ceviche van zeebaars met een bolletje mosterdijs was mijn favoriete gerecht van de avond, maar ook de kalfstartaar was lekker en goed bereid. Een mooie mix ook van heel originele en meer traditionele gerechten. Het ieniemini ijshoorntje op het einde maakte het helemaal af :)
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Mooie plek, mooi eten. In het begin veel verschillende bediening aan tafel. Zonder even contact te hebben zetten ze iets neer, beetje onrustig. Later hadden we een ongelooflijk leuke vaste serveerster.
Op de tarbot na, die erg zout was, heelrijk gegeten.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Echt heerlijk weer eens aan te schuiven. Eten is voortreffelijk voor ieder wat wils. Wijnen zeer boeiend en lekker. Ietswat koudere sfeer maar dat versta ik onder persoonlijke voorkeuren. Bediening erg vriendelijk, mogen best iets vaker vragen of kijken. Kom er graag snel weer!
Desmond V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Eten was top! Personeel kijkt vaak niet vrolijk en als je een tafeltje voor het raam krijgt aangeboden en als je zit ineens hoort dat deze al gereserveerd is...terug de zaak door naar vorige plek..later konden we wel weer op de uitzicht plek zitten en het zou goedgemaakt worden...daar was weinig van terug te zien..kortom niet gastvrij mee omgegaan! Al met al een zaak met potentie maar aan het personeel mag nog wel wat verbeterd worden!
nobel10 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Attente bediening. Mooie gerechten. Er werd op een uitstekende wijze rekening gehouden met dieet wensen. Wij komen graag terug.
Regina J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prachtige spijs - wijn combinatie. Prettige service met kennis van zaken. Fijne ronde tafels met goede verlichting. Gewoon TOP!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier gisteren na enige tijd weer gaan eten. De ontvangst was zeer vriendelijk en hartelijk, de sfeer in het restaurant gezellig. De kaart is uitgebreid vol met spannende combinaties. We kozen voor het 5-gangen surprisemenu met wijnarrangement waarbij iedere gang een feestje was. De wijnen waren prima passend bij de gerechten en de sommelier zeer kundig. Kortom een prima culinaire ervaring en aanrader voor culinaire liefhebbers!
Ryanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk 'verrassings'-4 gangen diner, waar ze erg goed met dieetwensen rekening kunnen houden. Vriendelijk en fijne bediening die snel voor je klaar staan, in een top ambiance.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zoals altijd een verrassend menu, gezellige ambiance en lekker eten!
Kimberly V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Alles was naar wens! Vriendelijk personeel mooi restaurant heerlijke gerechten die tevens mooi gepresenteerd waren. En niet te vergeten heben we van de wijnen genoten die goed bij onze gerechten tot zijn recht kwamen. Ik miste alleem bij de sommelier wat meer beleving in zijn verhaal over de wijnen. Dus een kleine tip en dan is het zeker een dikke 10 waard.
Kamilia H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ik heb een heerlijke avond gehad, van elke hap genoot ik steeds meer. Fijn personeel en een heerlijk sfeertje. Dit is toch gewoon het beste restaurant van Rotterdam?!
Mateusz B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Super restaurant met een fantastische ligging aan de pier met uitzicht op de Erasmus brug.
Het eten is echt van uitzonderlijke kwaliteit en de bediening is zeer professioneel en vriendelijk.
Echt een aanrader om eens te gaan eten.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk Meesterlijk Briljant! Of is dit niet waar HMB voor staat? ????Anyway; ik vind van wel! Tweede bezoekje, dit keer op kerstavond en wederom een topavond gehad! Komen zeker snel weer; thnxxxx!! ✌????