Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,5

Jouw recensie over het restaurant HMB Restaurant

Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prettige plek voor een perfecte lunch. Tip: het lunchmenu
Groesz B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Professionele bediening. Niet opdringerig maar attent aanwezig. Mooie locatie met zicht op de Erasmusbrug. Parkeren direct onder het gebouw en eten van zeer goede kwaliteit !
Christiaan N.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Extreem goed eten, geld waard
Jaldert E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Informeel, levendig en gezellig restaurant met vlotte bediening en vooral de ganzelever in kokos dushi saus was erg lekker!
Selwyn .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Is gewoon een zeer aangenaam restaurant waar je heerlijk kan eten en de persoonlijke service goed is. Ben er een aantal keer geweest, altijd een succes
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Altijd een feestje om bij HMB te dineren, met een goede aandacht voor de wensen van de klant, en het verrassingsmenu is altijd aan te bevelen! Het restaurant heeft ook een uniek uitzicht op de brug welke prachtig verlicht is in de winter en op de karakterestieke gebouwen gelegen aan de Willemskade.
Talitha N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Na alle lovende verhalen hebben wij eindelijk zelf bij HMB mogen eten. Het was bijna zo goed als we verwachtte. Op de kaart staan mooie gerechten voor een eerlijke prijs. De service, de wijnen en de ambiance zijn super! Wij kozen een 5-gangen verrassingsmenu en daar hadden we iets meer van verwacht. Om van de 5 gangen twee keer tartaar (één keer tonijn en één keer rund) te serveren vonden we een opvallende keuze. We zouden terugkomen, maar dan á la carte eten.
Niels C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een warme hartelijke ontvangst, zeer vriendelijk en kundig personeel en bovenal fantastische wijn-spijs combinaties maken dit restaurant tot een absolute aanrader.
Lies P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
HMB blijft topkwaliteit bieden! Unieke heerlijke smaakcombinaties, lekkere wijn, relaxte sfeer en topbediening.
Van het beste wat Rotterdam op gastronomisch vlak te bieden heeft!
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
We hebben genoten van een voortreffelijk lunchmenu. We gaan zeker nog eens terug!
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Dit is een uitstekend restaurant in het hogere segment. De gerechten zijn heel goed, mooie smaak combinatie en presentatie. Bij het menu worden goede wijnen geserveerd. Ook de bediening is professioneel en draagt er aan bij dat wij kunnen terug kijken op een hele geslaagde avond die zeker een vervolg zal krijgen.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Deze keer met reservering wel een plekje. Heerlijk gegeten. leuke avond gehad. De Aida zorgde voor een wat minder fraai uitzicht.
Angelle C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prachtig uitzicht, mooie ambiance, goede service en sfeer, 5 gangen diner goed samengesteld, niet heel verrassend maar dat is persoonlijk.
Vrouwke K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gisteravond in goed gezelschap een 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Kwaliteit en smaken zijn erg goed. Amuses divers en lekker. Het verrassingsmenu weliswaar wat voorspelbaar (vooraf dachten we aan tonijn, kabeljauw, vlees van het seizoen) en het werd tonijn, tarbot, vlees van het seizoen. Maar wel ongelooflijk lekker en mooi opgemaakt. Wijnkaart is wat minder divers dan in mijn herinnering en ook de prijzen zijn wat opgeschroefd, maar passend bij de kwaliteit. Friandises bij de koffie en een macaron bij de rekening om "de pijn te verzachten". Wij hebben een hele goede avond gehad!
Clasquin R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het eten en de bediening is hier altijd top ! Nog nooit slecht gegeten, heel knap om de kwaliteit altijd op zo'n hoog niveau te houden. Voor mij is het een "home away from home" !
Roger
Arthur K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk viergangen diner met esthetisch ook mooie gerechten. Geserveerd met lekkere wijnen van de sommelier. En als extra natuurlijk het uitzicht.
hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Mooi uitzicht. Prettige bediening. Eten prima. Kwaliteit goed. Porties prima. Gezellige sfeer.een aanrader.
Komen zeker terug.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Jammer dat er een dame met een enorm zwaar parfum vlak naast ons werd geplaatst. Alle geuren van diner en wijn verdwenen onder een walm van musk. We zijn eerder vertrokken naar de frisse lucht!
Miloe B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uitstekende gerechten, de smaak was héérlijk. Prima bediening, vriendelijk en galant. Het heeft ons heerlijk gesmaakt en we komen zeer graag terug!
Ferdinand B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Voor mij één van de absolute toprestaurants van Rotterdam. Elke keer een genot om hier te eten.