HMB Restaurant

Holland Amerikakade 104 3072 MC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant HMB Restaurant

Groots restaurant

Dit restaurant zit op een bijzondere locatie, namelijk aan de voet van één van Nederlands mooiste bruggen: De Erasmusbrug in Rotterdam. Met een prachtig uitzicht over de Maas vind je een nieuw, groot en modern gebouw: De Rotterdam. In de keuken vind je chef-kok Rolph Hensens die de meest bijzondere gerechten op je bord tovert. Geniet van het heerlijke eten, het prachtige uitzicht en de heerlijke vibe van de moderne stad Rotterdam.

Meer informatie over restaurant HMB Restaurant

9,1

Jouw recensie over het restaurant HMB Restaurant

Dicky Z.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Goed ingericht restaurant op een mooie locatie, we hebben het 6 gangenmenu genomen, was fantastisch met een goed wijnarrangement, personeel is gastvrij en vriendelijk, prijzen zijn stevig maar het is het waard.
Natasha M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Mooi restaurant, vriendelijk persoon en het eten was fantastisch. Onze zakelijke relatie was ook zeer te spreken over HMB. TOP!!
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Fantastische lunch genoten. Puur vakmanschap. Wat lekker!!! Mooie gerechten. Kalfstartaar met picalilly, een komkommerschuim en pata negra: top! Heerlijke tarbot! Lekker glas wijn. Kundige bediening. Echt genoten.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten die goed combineren. Ook de wijn en champagne waren uitstekend. Prachtige ambiance ook.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Top avond gehad! Mooie gerechten, heerlijke bijpassende wijnen, prima bediening en een prachtig uitzicht! Al een paar keer hier gegeten en wij komen zeker snel terug!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wat een vakmanschap hebben wij mogen ervaren bij HMB. Zeer vriendelijk ontvangst, geweldige service en flexibele gastvrije houding van het bedienend personeel, alles kan, mag en wordt verteld met een glimlach. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en interessant. De styling van het restaurant en de presentatie van de gerechten is prachtig. De meeste complimenten gaan van ons uit naar de wijnkaart en de sommelier. Wat een passie voor wijn heeft deze man. Het gevoel alsof we een masterclass aan het volgen waren, zoveel kennis en goede uitleg. Tot 3x toe wist hij een fles te selecteren die zeer goed bij onze verschillende gerechten paste en daarnaast ook bijzondere wijnen op zichzelf waren. Toprestaurant in Rotterdam
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wij zijn al vaker bij HMB geweest. Keer op keer is de kwaliteit van het eten en de service perfect. Voortreffelijk! Het is telkens weer een uitje! Een echte aanrader!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prijs-kwaliteit niet in orde. In veel andere restaurants kun je voor (veel) minder beter eten. Bediening was ok, inrichting was mooi. Stoelen niet heel erg comfortabel.
B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer een fantastische avond!! Alles klopte van moment van binnenkomst tot vertrek. Mooie gerechten, bijzondere combinaties die ‘spot-on’ zijn en vriendelijke bediening met veel kennis.
Wanda L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
heerlijk gegeten, Vriendelijk personeel
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben hier heel lekker gegeten en een fijne avond gehad. De verschillende gangen waren allemaal goed bereid en erg mooi opgediend. Het personeel is vriendelijk en bijzonder attent, we zijn ook goed geadviseerd met de wijnkeuze. Het interieur is mooi, stijlvol en modern en past goed bij de stijl van het restaurant. Wij komen zeker terug.
Marjolijn U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijn en vriendelijk personeel wat goed met je meedenkt. Goede sfeer met aan de ene kant prachtig uitzicht. Jammer dat je op een aantal plekken in het restaurant heel goed de verlichte hal met voorbij flitsende lift ziet.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
internationale ambiance met persoonljke aandacht voor de gasten en uitstekende kwaliteit eten.Ook het parkeren onder de zaak is ideaal.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De sommelier mag wat minder zelfingenomen zijn - afstemming op de luisteraar kan hij nog wel leren.

Ook het bedienend personeel ziet een klant als een voorbijganger die ze nooit meer zullen zien; hetgeen realistisch is maar het sprookje van "uit eten gaan" toch enigszins verstoort.
Katrien V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijke combinatie eten en wijn. Echt top! Mooie kleine gerechten met veel verschillende smaken. We hebben echt lekker geluncht.
kuyff .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Uitstekend restaurant. Prachtige plek aan de Maas. Vlotte en vriendelijke bediening. Uistekende wijnen en een professionele keuken brigade. Verdiend een michelin ster
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zoals altijd erg vriendelijk behandeld, vlot gehandeld en het eten was heerlijk! Nooit iets op aan te merken als ik bij HMB heb gegeten.
Onno P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk
Melle Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Alles is correct aan HMB, niet op sterrenniveau maar met een directe Rotterdamse slag.
Voor mij mag het allemaal iets spannender op het bord en in het glas.
Ivo T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, bediening is goed, tempo is prima. De tijd tussen de laatste 3 gangen was wel wat lang. De bijpassende wijnen zijn erg lekker.