Hit Eten en Drinken

Decor7,5/10
Ellymarien . Gastronoom (27 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
P/K 6,5
Op de golfbaan. Zeker op een mooie zomeravond zit je er prachtig.
De menukaart geeft genoeg keuze maar is niet echt spannend. Wel vind ik dat het er jaar op jaar op vooruit gaat. De (huis) wijnen zijn uitstekend.
Frits S. Gastronoom (16 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Na enkele keren hier gegeten te hebben na het golfen is het tijd voor een korte recensie. We hebben een golf/dinerarrangement waardoor je voordelig kunt dineren. De keuze is dan wat beperkter, maar evengoed nog voldoende voor ons. We kiezen voor de Birdie Burger; een sappige hamburger met garnering op een knapperig broodje met grote frites en een gebakken zalm, ook goed gebakken met garnering en frites. Twee glazen Sauvignon blanc en water erbij. De kwaliteit is goed. De sfeer is zoals je bij een golfbaan kan verwachten en het is rommelig druk die avond. Personeel is vriendelijk en attent. De prijzen zijn zeker in een arrangement zeer vriendelijk. Een leuke locatie zonder pretenties.
JetvBommel . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Mooie locatie, sfeervol restaurant, zeer vriendelijk personeel en het weekbroodje was heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.
Blaaauw . Fijnproever (5 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gisteren geluncht bij Hit, ben er gematigd enthousiast over. Het broodje van de week (wrap met kip) was heerlijk gekruid, vullend en fijne combinatie van ingrediënten. De ligging is ook mooi, ruim terras en uitzicht op het groen van de baan.

Echter, de service viel me zwaar tegen. De twee jonge meisjes die het terras (6 tafels bezet) bedienden waren teveel samen aan het kletsen waardoor ze geen oog hadden voor de gasten. Ze waren vriendelijk, maar niet gastvrij.

Ik weet niet of ik hier nog een keer zal lunchen, ondanks dat het eten zelf wel lekker was.

Paul200 . Gastronoom (17 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Mooie ligging op golfbaan. Restaurant ziet er mooi uit. Fijn terras, waar wij bij mooi weer gaarne gebruik van maken. Op de kaart is er een ruime keuze voor zowel het diner als voor de lunch. Gisteren weer eens op het terras neer gestreken, voor een lunchgerecht. De tafelgenote had trek in de sandwich rundercarpaccio en dit smaakte haar prima. Ik had trek in een hamburger, die er nu gelukkig ook in een kleinere uitvoering is. Dit is als lunchgerecht meer dan voldoende, temeer daar deze met frites wordt geserveerd. Ook deze smaakte meer dan prima. Alhoewel het best druk was, liep de bediening op rolletjes .Ook als niet golfer voel je je hier zeer op je gemak.
Leli52 . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Hebben hier heerlijk gegeten tijdens de restaurantweek. Borden zagen er heel mooi uit, maar wat nog belangrijker was dat alles heerlijk smaakte. Een echte aanrader !!!

2911267867 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Laatst dit prachtige restaurant bezocht ,hier gaan we zeker vaker komen.
Met het gezin aan het wandelen geweest toen een hapje gegeten , kinderen hadden gewoon een kindermenu, wij een carpaccio en als hoofdgerecht een biefstukje en de Birdie Burger .
Wij hebben hier heerlijk gegeten en genoten van het uitzicht van de golfbaan.
Henri V. Gastronoom (19 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Hit eten & drinken, de birdie burger genomen, big mistake.
Vet / te rauw / te groot. Ga aub iets kleinere porties serveren en een smaakvolle burger serveren. Mijn tafelgenoot nam een sate, ook de kwaliteit was om te huilen.
De borden gaan halfvol terug en toch vragen of het gesmaakt heeft?????
Tijdens het eten hebben we een aantal maal om onze drankjes moeten vragen en na afloop ook moeten herinneren dat we toch echt espresso hebben besteld.
Werkelijk slecht ook al betreft het een clubhuis, restaurant is restaurant en dan krijg je een beoordeling.
De locatie is overigens wel sfeervol.
Armin010 . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Zojuist een tweede bezoek aan dit restaurant gehad met een gezelschap van 5. Het is gezellig ingedeeld en oogt goed.

Wij hebben besteld een uitsmijter en vier keer mosselen met patat en salade.

Helaas was de bestelde uitsmijter neergelegd op beschimmeld brood, iets wat ons zoontje pas opmerkte nadat hij al een flink stuk op had. Aangegeven en dit werd van de bon geschrapt, bij de vraag oi hij iets anders wilde bedankte wij vriendelijk voor.

De mosselen waren gedrenkt in chilisaus, en geeft ons allen een weeig gevoel.

Al met al zonde van zo een mooi restaurant met veel potentie op een mooie locatie.
Jeanette S. Gastronoom (10 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Voor de derde keer weer heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant bij de golfbaan van Hitland. Mijn tafelgenoten hadden: heerlijk gemarineerde en gebakken spareribs met lekkere friet, de birdiespies met prima satesaus en een soort coleslaw en zelf had ik de aardappelsoep met gamba's en bosui: een heerlijke soep met een mooie combinatie van pittig en hartig en lekker wat gamba's en daarbij een prima gemaakt ceasarsalade. De bediening verliep prima, geen klagen over. Kom hier zeker gauw weer eten, een van de betere restaurants in Nieuwerkerk aan den IJssel.
Ank A. Bourgondiër (3 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
net goed genoeg is niet goed genoeg ! potentieel ? ja zat ... miss lampjes aan en kaarsje aan ... volle bak ? ja maar geen keuze uit de menukaart ... Zonde! en glazen voor wijn horen schoon te zijn...