Hisar

Meer informatie over restaurant Hisar

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Hisar

Benjamin1956 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Geweldig eten voor een goede prijs en goede service , vriendelijk personeel en de zaak is goed schoon. Ik had 3 gangen menu, soep, biefstuk (botermals) en toetje heb ik overgeslagen was veel te veel . Prijsstelling is zondermeer goed te noemen, wij gaan zeker terug.
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prijs kwaliteit en vriendelijke bediening (Mohammed) is helemaal goed. Heerlijke pizzas en shoarmaschotels voor een eerlijke prijs. Komen hier elk jaar na een bezoek aan het popkoren festival in Hengelo. Er is sprake van een constante kwaliteit, ga zo door! En in ieder geval tot volgend jaar!
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Decor vind ik niet interessant. Het eten wel. Ik heb veel Iskender gegeten in het buitenland maar deze is echt top. Goed gekruid, frisse yoghurt en krachtige saus. Man wat lekker. Ik kom nog vaak terug.

Romy L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Laatste ervaring met twee pizza's was absoluut ver onder de maat. De bestelling klopte niet, ontzettend vet, flinterdunne bodem en veel wisseling van personeel. Na deze ervaring niet meer geweest! Helaas