Hiro Sushi

Zaterdag en Zondag 15:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Kit Jin T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Vandaag met aantal collega's sushi besteld, ons kantoor zit in Bijlmer, buiten hun bezorg gebied maar boven 37,50 waren ze alsnog bereid om te bezorgen, super service!!
De bezorgjongens waren heel netjes en beleefd. We hadden ook warme gerechten besteld, die waren ook goed warm, sashimi was echt geweldig, super vers, vol van smaak, echt geweldig!! We gaan dit nu zeker vaker doen, top tent!! een 10 waard.
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Net sushi besteld bij Hiro. Op tijd geleverd met extra drankje voor dochter voorzien van etiket: fijne verjaardag. Top! Nu lekker eten.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Al een paar keer afgehaald bij Hirosushi. De prijs is aan de hoge kant gezien de kwaliteit, het eten is redelijk tot goed maar helaas niet altijd vers. Wel zeer vriendelijk personeel en het eten is vrij snel klaar. Aanraders zijn wat ons betreft de Miso soep en kippendijen spiesjes.
Jrozeman .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Onlangs voor het eerst eten besteld bij Hiro. Complimenten voor de snelle levering. Werd zelfs eerder bezorgd dan vermeld. Online bestelling via internet is eenvoudig en snel waarbij levertijd vermeld wordt. Als gevolg van brommer transport is de sushi redelijk los getrild waardoor de mooie structuur verloren gaat. Smaak is redelijk maar niet super. Prijs is redelijk hoog voor de geleverde kwaliteit.
DianneVoorthuys .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Afgelopen weekend Sushi besteld bij Hiro en het is echt een aanrader!

We waren met zijn vieren en hadden een mix van Sushi, Sashimi en warme gerechten besteld. De Sushi zag er goed uit, vis was erg vers en de warme gerechten kwamen warm aan. Wat erg belangrijk is als je eten thuis laat bezorgen.

De prijs/kwaliteit verhouding is in balans en we zullen zeker nog vaker bestellingen plaatsen bij Hiro.