Hiro Mina

6,1

Jouw recensie over het restaurant Hiro Mina

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Slecht restaurant, kan drukte niet aan. Je bestellingen worden vergeten en personeel die de drukte niet aan kan.

Voor een gezellige avond, zeker OVERSLAAN
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wat een tegenvaller. Overal zit een klodder mayonaise of ander saus op. Zo zonde!! Ik zit geen patat te eten.... Sushi rijst was ook niet top. Sorry maar ons zien ze daar niet meer.
Emilie R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij hebben er 18 mei 2018 gegeten. We zijn er al vaker geweest, maar nu voor het eerst sinds de nieuwe eigenaar er is. Het was verrassend goed!
We werden netjes ontvangen, onze jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel gebracht. De ambiance is echt heel erg mooi, met warme kleuren, mooie decoratie en voldoende ruimte tussen de tafels. Daarin onderscheidt dit restaurant zich al van de meeste AYCErestaurants. Wij zaten met 5 personen aan een tafel met een uvormige bank en aan de open kant konden nog 2 personen zitten, dat gaf een gezellige intieme sfeer.
We hadden iets te vieren dus begonnen met een heerlijk glaasje bubbels. Het eten bestel je met een tablet, heel handig en niet ingewikkeld, ook de drankjes kan je met de tablet bestellen.
We zijn begonnen met sushi en sashimi. De sushi zag er echt prachtig uit, zoals U ook op bijgevoegde foto kunt zien. Goede rijst, niet te vast gerold en ook niet te droog, met fantastisch lekkere vis, vlees of vega smaken. Je zou er je hele diner mee kunnen doen, maar we wilden natuurlijk ook nog wat warme gerechtjes proberen.
De gerechtjes van de grill en frituur waren ook erg smakelijk. Oa heerlijke yakitori, gyoza, garnalen, kipgerechtes en beefgerechtjes allemaal mooi op smaak en goede kwaliteit. De pokebowls waren naar mijn smaak iets te pikant, maar als je van pikant houdt zijn ze goed met allemaal superverse ingredienten. Een dessert hebben we niet gebruikt, onze buiken zaten vol van alle fantastische gerechtjes.
Wij hebben een mooie Chardonnay( third generation) gedronken en de bierdrinkers konden genieten van japans tapbier Asahi, Kornuit en Grolsch van de tap. Ook weer eens wat anders als Heineken.
Op dit moment hoor je overal dat het lastig is om goed personeel te vinden in de horecabranche. Het personeel bij Hiromina heeft in ieder geval een vriendelijk lach en doet hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Wij hebben er niks op aan te merken gehad, en vonden het juist leuk dat er personeel van verschillende nationaliteiten was. De griekse jongen achter de bar zie je genieten van zijn werk, de russische kok ( doet de warme gerechten) kookt super en de sushiqueen straalt achter haar vitrine en tovert de lekkerste sushi op de schalen. Wij zien het als een verrijkking om diverse nationaliteiten samen te zien werken en in een badplaats als Noordwijk is het ook nog eens handig als er veel talen worden gesproken.
Al met al een zeer positieve ervaring op alle vlakken, dus wij gaan er nog vaak genieten in de toekomst en zeggen tegen iedereen.... Gewoon doen!!

Je kan ook sushi afhalen, terwijl je wacht kijk je op de sushiwerkplek, leuk om te zien!
Als je de deur echt helemaal niet uit wil, bestel je gewoon vi a de website, hebben wij ook al vaak gedaan en ook dan is alles top. Goed verpakt en compleet met gember, wasabi, soya en eetstokjes geleverd.
m U.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Ontvangst matig ( werd niet gewezen op garderobe bij de toiletten achter in de zaak). Kregen een tafel met soort van loungestoelen, heerlijk op het strand, maar om te eten ... niet te doen, moest op het puntje van mijn stoel zitten om bij de tafel te kunnen, kids zijn maar op hun knieën op de stoelen gaan zitten. Had tuurlijk zelf om andere tafel moeten vragen, maar goed ... tip voor degene die dit leest voor het reserveren???? : tafel met gewone stoelen, niet de loungezit of banken. Duurde even voordat ze überhaupt naar tafel kwamen om tablet te brengen. Leek alsof ze eerst even moesten tossen om wiens beurt het was. Het was rustig, stonden met 3 bij de bar. Bediening niet geïnteresseerd en kortaf. Bij weggaan werd geen gedag gezegd. Eten was matig, veel in de frituur gegooid. Vooral te veel saus op alle gerechtjes en erg veel rijst. Heb betere AYCE- restaurants meegemaakt. Desserts niet inbegrepen. Wij komen hier iig niet terug.
S. L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
+ Leuke ladies night actie;
+ De locatie is leuk;
+ Het interieur ziet er chic uit;
- Reservering van twee weken terug was niet terug te vinden bij
aankomst;
- De bediening; meerdere keren om hetzelfde moeten vragen. En er zat een haar op het eten. Dit kan overal en iedereen per ongeluk gebeuren, maar de manier waarop er werd gereageerd was nogal lomp. De reactie was 'oh, dan zal ik het maar weer meenemen' geen excuus, of vraag of we een nieuw gerecht wilden o.d.
- De smaakte niet vers.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Slechte service!!!!!

Wij hadden geboekt via Groupon, speciaal aangegeven tijdens de reservering, was geen probleem. Bij het afrekenen bleek opeens dat ze er niks vanaf wisten en moesten we de volle mep betalen. Geen enkele tegemoetkoming bespreekbaar.

Bovendien hele slechte bediening, het eten wordt nog net niet op tafel gesmeten!
Jenny J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De bediening was heel slecht, veel bestelde dingen werden gewoon niet gebracht. De eerste drie gangen waren volledig, bij de vierde gang werden de duurdere gerechten "vergeten" en bij de vijfde gang zijn sommige duurdere gerechten op, pas bij navragen waar de bestelling blijft, werden we hierover geinformeerd.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Sushi heeft weinig smaak en bestaat vooral uit heel veel, plakkerige rijst waardoor je het idee heb een rijstbal te eten. Buiten de sushi om weinig keuze en dat wat aan vlees/vis op de kaart staat is veelal gefrituurd (op de foto op de kaart ziet het er anders uit).
Echt met lange tanden zitten eten en toen de hoop op een lekker gerecht vervlogen was, gestopt met bestellen. Nu een uur later dus thuis aan de chips om mijn maag te vullen en een beetje smaak in mijn mond te krijgen. Iets wat ik in het restaurant echt gemist heb.
Alinda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Prima gegeten, niet de beste sushi maar dat was hier ook zeker niet mijn verwachting. De bediening was echter ver beneden niveu. Tijdens het brengen en afhalen van de schaaltjes stonden serveersters tegen mij aan, wat ik niet heel erg vond maar tijdens een gesprek met tafelgenoten toch nogal ongemakkelijk kan zijn. Het dieptepunt werd wel bereikt toen een van de serveersters tijdens het afhalen van de tafel mijn hoofd raakte met wat borden en vervolgens sojasaus over mijn rug heen gooide. Meer dat een korte 'sorry' kreeg ik niet, en ook toen de persoon naast mij probeerde om mijn blouse schoon te vegen bleef de serveerster tussen ons in staan waardoor hij mij niet kon helpen. De serveerster die ons de rekening kwam brengen hoorde dit verhaal en vond het blijkbaar ook niet nodig om hier wat over te zeggen. Al met al nogal jammer, als ik weer eens zit heb in matige sushi laat ik het liever bezorgen.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Goeie en vlotte bediening. Alles gerechten werden razendsnel aangeleverd. So far so good. Maar het eten was slecht. De razendsnel geserveerde gerechten van de grill waren lauw. De tempuragerechten en inktvisringen slap en overdekt met een zurig sausje. De sushi echt steenkoud, zo uit de vriezer lijkt 't. De keuze tamelijk beperkt. Het dessert is niet in de "all you can eat" prijs inbegrepen, wat dit restaurant uiteindelijk ook nog erg duur maakt t.o.v. de concurrentie. Deze hoge prijs wordt zeker niet goed gemaakt door betere kwaliteit, in tegendeel zelfs. Storend is de druk die wordt uitgeoefend om drankjes te bestellen. Drie euro voor een biertje/colaatje/spaatje is eveneens pittig te noemen. Kraanwater wordt niet geserveerd. Management, ga eens eten en kijken bij uw collega's waar wij regelmatig eten. Dan proef en zie je hoe het ook kan.
Hoi F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Eten was echt niet lekker. Mensen die zeggen dat het lekker smaakt hebben waarschijnlijk nergens anderd gegeten. Echt smaakloos. Het lijkt alsof het is ontdooid. Binnen 10 seconden staat het al op je tafel. Vreemd.
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
2 for 1. Prima gegeten. Snelle service, lekker en voldoende ruime keuze. Al vaker gegeten en altijd prima. Kom zeker weer terug.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Reeds een keer of 4 gegeten en voorheen meer dan tevreden... Geen idee wat er hier gebeurd is maar het eten was nu echt heel slecht... Bijna alles geprobeerd maar niks was lekker... Vis met een dik stuk huid er aan, smakeloze garnalen, rauwe lamskotelet geserveerd met 2 botten er aan, taaie tonijn, de rijst was veel te hard samengeknepen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Jammer, maar dit was voor mij de laatste keer.
Yvet R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super lekker gegeten! Alles vers en een uitgebreide kaart!
Leuke locatie met goed personeel! Vriendelijk, gastvrij en gezellig!
Echt een aanrader!
We komen snel weer!
Lisa -.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De sushi is in het algemeen goed van smaak en ziet er goed uit. (Wel erg weinig keuze uit verschillde soorten) De saus bij de inktvis ringen smaakt te zuur, en zijn niet echt lekker. De bediening kan veel beter, wij zaten meerdere keren met een volle tafel die afgeruimd moest worden. Omdat je als toetje niets van ijs kunt kiezen, hebben wij koffie willen bestellen maar niemand die naar ons toe kwam! Hierdoor zijn wij zelf maar naar de bar gelopen om het te bestellen (terwijl het totaal niet druk was.) Kan beter!!!
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hiro mina heeft een beperkte keuze qua gerechten. Helaas verbeterd de kwaliteit hierdoor niet. Sauzen bij inktvisringen/garnalen te zuur en maakt het stuk minder lekker. Tevens staat een bolletje ijs ook niet op de kaart. Bediening is jong, paar hebben vak begrepen. Vooral luiklopers lopen niet met al te vrolijk gezicht. 2 meiden sprongen eruit qua gastvrijheid (die drankjes brachten). Restaurant is mooi ingericht.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Mooie locatie, aan de boulevard in Noordwijk. Interieur leuk. De zachte loungestoelen zitten lekker tussen de gangen door, maar om te eten toch wat minder, je zakt nogal in elkaar. Eten OK, geen top japanner, maar een nette prijs/kwaliteit verhouding. Verse ingrediënten. Wel een echte all you can eat: iedere 8 minuten kun je 5 stuks per persoon bestellen. Eten kwam ook in een vlot tempo, we waren na een uur voldaan. Bediening inderdaad nogal jong, maar wel heel vriendelijk.
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Voor een sushi restaurant aan de boulevard had ik toch iets meer verwacht. Het eten was niet vers, 2 seconde nadat je het besteld had via de tablet, stond het al op tafel. Ook de lamskotelet was veel te ver doorbakken, niet mooi rood van binnen, halverwege waren deze ook niet meer te bestellen. Ook de warme gerechten waren erg vet en veel saus waardoor de smaak van het gerecht verloren gaat. Echter zaten er ook geen desserts bij de All You Can Eat. Het restaurant zelf is verder wel erg sfeervol ingericht, met leuke Japanse details. Bediening was wel vriendelijk, maar deed niet uiterst zijn best je een fijne avond te bezorgen. Jammer, voor een restaurant op zo'n top locatie.
SaskiaApd .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De eigenaar doet er goed aan eens bij de concurrentie te kijken... De bediening bestaat uit jonge meiden die de druk niet aankunnen, terwijl het geen groot restaurant is en er genoeg bediening rondloopt. Allereerst moesten we lang wachten tot er gevraagd werd wat we wilden drinken. Vervolgens kwam pas laat de tablet om te bestellen. Na ca. 25 minuten kwamen de eerste gerechtjes. Deze waren veelal smakeloos, niet allemaal vers en met veel rijst. De wijn die we vervolgens bestelde kwam ook niet. De sushi liet lang op zich wachten, was veelal koud (wat de eerste ronde nog lauw werd geserveerd) en de warme gerechten stonden in no time op tafel. Door de lange wachttijden bestelde we de derde ronde voordat de tweede was geserveerd. De warme gerechten van de derde ronde kwamen toen voordat ronde twee was afgerond...
Nou zijn wij wel wat gewend op sushi gebied maar dit is absoluut de slechtste ervaring die we met sushi hebben gehad.
De entourage is overigens wel erg mooi.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Via Groupon geweest. Er was iets misgegaan met de bon, maar geen probleem en opgelost.
Lekkere sushi.
Hebben op het terras gezeten. Moesten soms even wachten, maar alles kwam op tafel. Bediening werkte erg hard voor alle mensen.
Mooie zaak en ik vind het vooral lekker dat je buiten kan zitten in de zomer en kan eten. Kan niet bij de concurrenten.