Hiro Mina

6,7
6,9
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
2 for 1. Prima gegeten. Snelle service, lekker en voldoende ruime keuze. Al vaker gegeten en altijd prima. Kom zeker weer terug.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Reeds een keer of 4 gegeten en voorheen meer dan tevreden... Geen idee wat er hier gebeurd is maar het eten was nu echt heel slecht... Bijna alles geprobeerd maar niks was lekker... Vis met een dik stuk huid er aan, smakeloze garnalen, rauwe lamskotelet geserveerd met 2 botten er aan, taaie tonijn, de rijst was veel te hard samengeknepen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Jammer, maar dit was voor mij de laatste keer.
Yvet R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Super lekker gegeten! Alles vers en een uitgebreide kaart!
Leuke locatie met goed personeel! Vriendelijk, gastvrij en gezellig!
Echt een aanrader!
We komen snel weer!
Lisa -.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De sushi is in het algemeen goed van smaak en ziet er goed uit. (Wel erg weinig keuze uit verschillde soorten) De saus bij de inktvis ringen smaakt te zuur, en zijn niet echt lekker. De bediening kan veel beter, wij zaten meerdere keren met een volle tafel die afgeruimd moest worden. Omdat je als toetje niets van ijs kunt kiezen, hebben wij koffie willen bestellen maar niemand die naar ons toe kwam! Hierdoor zijn wij zelf maar naar de bar gelopen om het te bestellen (terwijl het totaal niet druk was.) Kan beter!!!
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hiro mina heeft een beperkte keuze qua gerechten. Helaas verbeterd de kwaliteit hierdoor niet. Sauzen bij inktvisringen/garnalen te zuur en maakt het stuk minder lekker. Tevens staat een bolletje ijs ook niet op de kaart. Bediening is jong, paar hebben vak begrepen. Vooral luiklopers lopen niet met al te vrolijk gezicht. 2 meiden sprongen eruit qua gastvrijheid (die drankjes brachten). Restaurant is mooi ingericht.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Mooie locatie, aan de boulevard in Noordwijk. Interieur leuk. De zachte loungestoelen zitten lekker tussen de gangen door, maar om te eten toch wat minder, je zakt nogal in elkaar. Eten OK, geen top japanner, maar een nette prijs/kwaliteit verhouding. Verse ingrediënten. Wel een echte all you can eat: iedere 8 minuten kun je 5 stuks per persoon bestellen. Eten kwam ook in een vlot tempo, we waren na een uur voldaan. Bediening inderdaad nogal jong, maar wel heel vriendelijk.
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Voor een sushi restaurant aan de boulevard had ik toch iets meer verwacht. Het eten was niet vers, 2 seconde nadat je het besteld had via de tablet, stond het al op tafel. Ook de lamskotelet was veel te ver doorbakken, niet mooi rood van binnen, halverwege waren deze ook niet meer te bestellen. Ook de warme gerechten waren erg vet en veel saus waardoor de smaak van het gerecht verloren gaat. Echter zaten er ook geen desserts bij de All You Can Eat. Het restaurant zelf is verder wel erg sfeervol ingericht, met leuke Japanse details. Bediening was wel vriendelijk, maar deed niet uiterst zijn best je een fijne avond te bezorgen. Jammer, voor een restaurant op zo'n top locatie.
SaskiaApd .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De eigenaar doet er goed aan eens bij de concurrentie te kijken... De bediening bestaat uit jonge meiden die de druk niet aankunnen, terwijl het geen groot restaurant is en er genoeg bediening rondloopt. Allereerst moesten we lang wachten tot er gevraagd werd wat we wilden drinken. Vervolgens kwam pas laat de tablet om te bestellen. Na ca. 25 minuten kwamen de eerste gerechtjes. Deze waren veelal smakeloos, niet allemaal vers en met veel rijst. De wijn die we vervolgens bestelde kwam ook niet. De sushi liet lang op zich wachten, was veelal koud (wat de eerste ronde nog lauw werd geserveerd) en de warme gerechten stonden in no time op tafel. Door de lange wachttijden bestelde we de derde ronde voordat de tweede was geserveerd. De warme gerechten van de derde ronde kwamen toen voordat ronde twee was afgerond...
Nou zijn wij wel wat gewend op sushi gebied maar dit is absoluut de slechtste ervaring die we met sushi hebben gehad.
De entourage is overigens wel erg mooi.
Marloes K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Via Groupon geweest. Er was iets misgegaan met de bon, maar geen probleem en opgelost.
Lekkere sushi.
Hebben op het terras gezeten. Moesten soms even wachten, maar alles kwam op tafel. Bediening werkte erg hard voor alle mensen.
Mooie zaak en ik vind het vooral lekker dat je buiten kan zitten in de zomer en kan eten. Kan niet bij de concurrenten.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gisteren gegeten. De sushi is veel te groot. Veel te veel rijst. De norm is niet vers, dus taai. Je proeft dat je geen vers eten (ook de vis niet) zit te eten. Je zit er wel erg lekker aan de boulevard, maar wij komen er nooit meer terug.
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Sfeer is goed, maar verder is alles een beetje gewoontjes. Smaken van het eten zijn ook wat vlak vond ik. Wijn was ok qua prijs kwaliteit.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Vandaag via een groupon bon voor maar 30 euro gegeten,was hier een paar maanden geleden ook al.
Bediening is ook super vriendelijk en zelfs vooruit gegaan.Kom zeker voor een derde keer terug.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Een top restaurant. De rosè is erg goed (niet te zoet), het eten is enorm vers en erg goed van smaak. De bediening is ook erg goed en door de tablet kan jet haast niet fout gaan en heb je erg veel zelf in de hand. Alle prijzen staan beschreven qua oa drank dus verrassingen qua rekening zijn echt onmogelijk. Het was niet de eerste en ook niet de laatste keer!
Merel A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Allereerst was de reservering door de manager niet verwerkt waar overigens geen excuses voor werden gemaakt. vervolgens werden wij in een hoekje gezet wat vol op de tocht stond. Ik heb mn jas maar om mijn schouders geslagen vanwege de kou. Toen werd ons bestelde eten bij een andere tafel neergezet. We moesten ruim een kwartier wachten op onze drankjes en was mijn gebakken witvis rauw... ten slotte was het meisje zo haastig dat ze het bakje met soja saus over mijn broek morste. Kortom een hele slechte ervaring en geen kans op een tweede keer.
Anushka C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hele goede en vlotte service!! Lekker eten, goede sfeer en mooi restaurant! Direct aan de boulevard met parkeerplekken voor de deur. Zeer goede ervaring! Zeker een aanrader!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Reeds een keer of 3/4 gegeten. Altijd goed en lekker. Ruime keuze van de kaart. Stukken beter dan de standaard all you can eat restaurants van de grote ketens. Zonder op te kaart te kijken paar flessen wijn besteld, bleken 31,50 stuk te zijn. Jammer en te duur vergeleken bij de prijs van het eten.

Prima service. Bestellen doe je zelf via een tablet. Kregen netjes wat we besteld hadden en ook de drankjes werden tijdig bijgevuld.

Zaak zit direct aan de boulevard en is leuk en netjes ingericht met Japanse details. Een open haard welke voor sfeer zorgt al moet je er niet voor gaan zitten want dat is te warm.
De stoelen vind ik wel een minpuntje, deze zijn te laag en de zitting te lang.

Ik verbaas me er altijd over hoe rustig het er is en dat het standaard op Groupon staat... Naar mijn idee prima restaurant en je zou verwachten dat ze dat niet nodig zouden hebben. Door de Groupon met extra korting voor slechts 52 euro met 4 personen gegeten (excl. drankjes)
Mm_ .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hier zaterdagavond gegeten met z'n viertjes. De locatie is leuk zo aan de boulevard. We hadden een leuk plekje bij het raam, enige nadeel is dat hier de stoelen van die lounge stoelen zijn dus tijdens het eten wat minder relax. Het eten bestellen gaat via een tablet, wat erg handig was en het uitserveren ging vlot. De bediening was prima, met name een van de serveersters was erg vriendelijk. De sushi was lekker, goede verhouding van rijst met andere ingredienten en er is genoeg keus ook uit de warme gerechten. Er stonden helaas geen desserts op de tablet, en omdat we al vol zaten hebben we ook niet gevraagd of ze een aparte dessert kaart hadden maar het zou lekker zijn om de volgende keer het af te sluiten met een lekker bolletje ijs want we komen graag nog een keer terug.
Stijger .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Een gezellig, knus en romantisch restaurant. Personeel vriendelijk, maar wat gestrest, moest soms twee keer vragen om iets. De sushi's vielen snel uit elkaar en zijn erg groot. De zalm was erg koud op de sushi of in de handrol. Er word veel met zout gestrooid, jammer! Ik vraag altijd om de minder zoute soja, maar had zelf het idee dat het dezelfde was als de zoute????. Weinig keus, en geen ijs of fruit zit bij het all you can eat. Eens maar nooit weer.
Miriam133 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Vorig jaar gegeten bij Hiro Mina: het eten was totaal niet gevarieerd, je moest overal voor bijbetalen en de sushi was vrij smaakloos.

Vorige week gegeten bij Hiro Mina, nadat een vriendin mij na lang smeken overhaalde: top! Het concept is totaal omgegooid, je kan naast de standaard sushi ook meer bijzondere sushi en allerlei soorten bijgerechten bijbestellen, zoals biefstukpuntjes en gefrituurde gamba's, etc., welke ook nog eens heerlijk van smaak zijn! Ikzelf was er in het begin een beetje sceptisch over, gezien de vorige ervaring, maar het restaurant is er echt een behoorlijk eind op vooruit gegaan, TOP!

Het restaurant heeft een erg mooie aankleding, het bestellen op de tablets is handig, en de bediening vriendelijk. De stoelen bij het raam zitten niet echt comfortabel, maar dat is makkelijk op te lossen door ergens anders te gaan zitten. Wijnkaart geen gebruik van gemaakt. Ook leuk dat het restaurant aan de boulevard zit.
OnbekendeN .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Hiro Mina ziet er van binnen prima uit. Lekker zittende stoelen, mooi servies. De sushi is rondom slecht te noemen. Slecht gerold, goedkope smaak, harde rijst. Ook de bediening was niet goed. We kregen telkens gerechten die we niet hadden besteld en als we er wat van zeiden kregen we een grote mond. Nee, dit was eens, maar nooit weer. Jammer, want qua locatie is het helemaal top.