Hip-Alexandrium

Kleine Beer 12 3067 ZW Rotterdam Nederland Kaart
31-850420013

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vegetarische dagsoep
      Lauwwarme vitello tonato met kappertjes, zongedroogde tomaten en rucola
      Krokant gebakken witvis met huisgemaakte remoulade saus
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken biefstuk met pepersaus
      Trio van zalm
      Gegratineerde pasta pesto met spinazie, courgette en rode paprika
  • Nagerecht
    • Klassieke sorbet
      Dame blanche
      Churros met vanille ijs

Over het restaurant Hip-Alexandrium

Een oase met service

Alexandrium is een groot winkelcentrum waar je echt alles onder handbereik hebt. Ook als je niet naar de winkels hoeft, is een bezoek aan HiP Alexandrium reden genoeg om er toch heen te gaan. Je herkent dit veelzijdige restaurant direct aan het grote, verwarmde terras. Hier wordt volop gewerkt met streek- en biologische producten van topkwaliteit. Wat je ook nodig hebt voor een geweldige brunch, lunch, borrel of diner, HiP regelt het allemaal voor je. Ook voor zakelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant Hip-Alexandrium

Jouw recensie over het restaurant Hip-Alexandrium

Maryles L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Tanya V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Hip. Gezellige bediening en eten van goede kwaliteit!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Al verschillende keren geweest. Lunch, diner en AH actie. Altijd lekker en van goede kwaliteit. Een aanrader!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk ontspannen personeel
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
vriendelijk personeel het eten was erg goed voorgerecht prima hoofdgerecht prima vroeg de briefstuk doorgebekken prima
Emma
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten met AH Restaurantactie en zeer vriendelijk personeel. Leuk om op deze manier weer eens een ander restaurantje te ontdekken waar je misschien anders niet zou gauw aan zou denken.
Carola G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Weer lekker gegeten bij Hip. Vriendelijk personeel, eten goed en het menu veranderd geregeld. Aan de sfeer zou ik wel iets doen, vindt het wat somber.
Lia D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer attent en vriendelijk.
We gaan zeker nog eens hier eten
Josefine L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Middels de restaurantactie hier terecht gekomen. Men had een speciaal menu samengesteld. Voorgerecht de krokante witvis stond in No time op tafel en was erg lekker. Daarna duurde het alleen vrij lang voordat de tafel weer werd afgeruimd. Ik vind het niet erg om te hoeven wachten op de volgende gang maar wil niet lang tegen lege borden aan kijken. Het hoofdgerecht de biefstuk was prima, de pasta pesto was op zich lekker maar erg zout (de gesmolten kaas) en de smaak van de pesto heb ik niet gevonden maar verder was het gerecht ok. Ook hierna duurde het weer enorm lang voordat de borden werden weggehaald. We namen geen toetje omdat we voldaan waren dus we sloten af met koffie. We dronken een fles witte wijn welke prima was echter ook behoorlijk aan de prijs aangezien dit gewoon een wijn is welke je in de supermarkt kan kopen. Kortom redelijke tent voor een snelle hap maar voor mij niet het restaurant waar ik uren wil tafelen. De jongeman die ons hielp was overigens zeer vriendelijk!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Aanrader! Het eten is heel goed, bediening zeer vriendelijk en de inrichtinh modern, maar toch gezellig.
Prijs kwaliteit verhouding is buitengewoon goed. Heerlijk eten voor een niet hoge prijs.
C V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Eten was goed en lekker. Erg vreemd dat de sla bij de friet bevroren was, nooit eerder meegemaakt. We kregen wel een ander bakje, maar met heel andere inhoud. Lange wachttijd tussen de gerechten.
Bon was verkeerd en het was voor de bediening nogal lastig om een goed kloppende bon te maken. Als je staat af te rekenen, kijk je de keuken in. Niet zo netjes als daar de tafel compleet vol staat met vaat en dat een bediende aan de bakjes ruikt en vervolgens de inhoud ervan in de vuilnisbak kiept.
Erg harde muziek.
Alice R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Hier op vrijdagavond 21 september gegeten met AH-actie. Erg lekker eten, vriendelijke bediening. Wachttijd bij voorgerecht was wat lang. Ter compensatie een drankje van het huis gekregen en een erg feestelijk dessert. Wij komen hier zeker terug!
J.L. D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuk opgediend, vriendelijk personeel. Enige minpuntje: patat kan beter.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Super kindvriendelijk restaurant met heerlijke wijn en koffie.. Ik kom hier regelmatig om te lunchen en te dineren. De high tea schijnt ook goed te zijn dus zeker van plan om dat eens met vriendinnen te plannen.
Tamara O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke, vlotte bediening
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Simpel brasserie eten. Niet zo goed dus. Btje te droge zalm en friet was niet zo lekker
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
ALLE tafels voor gezelschappen van 4 personen waren vuil!
De bediening weet niet de denken vanaf de rechterkant maar liever voor je langs vanaf links.
Martini is een onbekend drankje, zelfs na een paar maanden in dienst.
Bij een dame-blanche hoort toch echt chocoladesaus.
Groet hoort knapperig in plaats van knapperig te zijn. Zachte friet serveert men in België.
Slagroom hoort koud en stevig te zijn.

Een teleurstelling! Dat terwijl men blijkbaar via de AH actie nieuw publiek wilde aanspreken. Mislukt!
Nicole O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Alle tafels waren bij binnenkomt vol met kruimels. De serveerster kende na 4 maanden werken nog de drankkaart niet uit het hoofd (terwijl dat toch volgens mij de winst is). Het eten daarintegen was heerlijk. Al waren de frietjes aan de zachte kant. Zo'n kok krijgt minder waardering met zulke serveersters. Erg jammer!
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten was heerlijk, bediening niet opdringerig enige puntje kritiek was het toetje. De klassieke Sorbet, was maar 1 soort ijs en niet iedereen houdt van mango-ijs. Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt en genoten van het eten.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Goed eten en een supervriendelijke bediening voor een prima prijs!