Hip-Alexandrium

Kleine Beer 12 3067 ZW Rotterdam Nederland Kaart
31-102096009

Over restaurant Hip-Alexandrium

Een oase met service

Alexandrium is een groot winkelcentrum waar je echt alles onder handbereik hebt. Ook als je niet naar de winkels hoeft, is een bezoek aan HiP Alexandrium reden genoeg om er toch heen te gaan. Je herkent dit veelzijdige restaurant direct aan het grote, verwarmde terras. Hier wordt volop gewerkt met streek- en biologische producten van topkwaliteit. Wat je ook nodig hebt voor een geweldige brunch, lunch, borrel of diner, HiP regelt het allemaal voor je. Ook voor zakelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant Hip-Alexandrium

Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
-- de AH actie --
Eerste indruk : prachtige zaak !
Goed ontvangen (met amuse en prosecco) en bediend door het personeel, echt top !!!
De carpaccio, ossenhaas puntjes waren boterzacht, de zeebaars zàlig !
Ivm kha eten was het geen probleem een koffie te nemen ipv het dessert.
We hebben genoten, dank HIP !! We komen terug !
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een echte aanrader: uitermate vriendelijk personeel, niet alleen bij onze tafel maar bij iedereen en echt fantastisch gegeten!
Manouk V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Verschrikkelijk restaurant! Personeel is op een enkeling na erg onbeschoft en ook de eigenaresse is vreselijk.
Wij zaten aan een ronde tafel in het midden van de zaak en hoorde hoe er over andere gasten gesproken werd, voelde mij totaal niet op mijn gemak en we werden eerder weggekeken. De broodjes die we hadden waren daar in tegen wel smakelijk, maar aan de dure kant.
Nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ontvangst was allerhartelijkst. Keuze beperkt maar eerlijk is eerlijk het was ook tot in de puntjes toe verzorgd en lekker.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ze waren erg attent want mijn man was gisteren 50 jaar geworden en werdt verrast met vuurwerk in zijn toetje en muziek lang zal ze leven werd opgezet erg leuk
M O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een leuke lunchtent, gezellige inrichting, erg fijn gezeten hier voor lunch (beetje tocht/koud van het raam alleen). Een werkelijk voortreffelijk broodje Spicy chicken gegeten: kip met sambal, sweet chilli, paprika, taugé, champignons en ui voor 7,50, goede prijs kwaliteitverhouding. Mijn nichtje had een zeer goed uitziende club sandwich kip. Koffie ook prima en bediening in orde; ik woon jammer genoeg ver uit de buurt, maar Hip is helemaal goedgekeurd!
Bramenels .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ondanks beperkte keuze. Gerechten waren goed klaargemaakt met veel aandacht voor finesses, leuk opgediend en smaakvol. Vlotte en nette bediening. We hebben het gezellig gehad en komen zeker terug.
De Kerstbrunch op 2e Kerstdag lijkt ons bijv. ook een goede aanrader.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker gegeten, we kregen nog gratis een glas prosecco en amuse erbij. En erg nette bediening, we zaten er nog als laatste maar werden absoluut niet weg gekeken.
Cordingena .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het is altijd goed vertoeven bij Hip. Wij komen hier al jaren. Niet alleen omdat het eten goed is, maar vooral omdat je hier altijd uiterst vriendelijk wordt geholpen. Zeer vriendelijk personeel.
Joop R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Goed en lekker gegeten! Tevreden over hetgeen er geboden wordt. Drankjes zijn ook gewoon van prijs. leuke kinderhoek met magnetron om te gebruiken en kinder zitje voor de kleine!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De carpaccio viel tegen, werd te warm geserveerd. De kalkoen in spek en de chocoladelasagna waren heerlijk en bovendien origineel in vergelijking met wat je bij andere restaurants krijgt met de AH actie. De bediening was erg vriendelijk. Tafels staan wel iets te dicht op elkaar naar mijn mening.
G.dubbeld .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
vriendelijke ontvangst. met een drankje en een amuse. Het menu is heerlijk en wordt netjes geserveerd. Volgende maand wordt het menu aangepast en komen we zeker terug.
Esov .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten gisteren van het AH keuzemenu. Personeel was heel vriendelijk en beleefd. Het eten was echt lekker en goed bereid (vooraf carpaccio, hoofdgerecht gevulde kalkoen en spinazierissotto). Jammer dat het heel erg rustig was wat betreft andere klanten maar dat risico is op een dinsdagavond altijd aanwezig. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Carola C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg leuk restaurant met een ontspannende sfeer, vriendelijk geholpen door het personeel. Naast je menu kreeg je een glaasje prosecco en amuse aangeboden. Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug. Echt een aanrader!
Gmcoverdevest .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij HIP. Wij maakten gebruik van de AH actie 2e 3 gangenmenu gratis. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Een aanrader dus!
Jimmy E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Fijne ontvangst van onze tafelgenote met elektrische rolstoel. Begin hartelijk met welkomst drankje. Vlotte bediening. Moesten wel lang wachten op hoofdgerecht. Spaarkaart gegeten mee te nemen maar dat was geen probleem. Klein smetje , de kalkoen was niet helemaal gaar. Al met al heerlijk gegeten en prima aan te bevelen.
Marcella H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, het enige wat mij eigenlijk wel irriteerde is dat wij bij reservering hebben aangegeven dat er een zwangere persoon bij het gezelschap aanwezig zou zijn, en hier later verbaast over gereageerd wordt! Echter hebben ze het uiteindelijk netjes opgepakt en een alternatief gerecht voor haar gemaakt. Het eten was verder heerlijk, en hebben een gezellig avond gehad!
Hilly W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
De locatie is in een zakelijke omgeving, maar binnen is het gezellig, fijne achtergrond muziek en weinig rumoer.
Het Grand Café is voornamelijk druk tijdens de winkelopening, dus 's avonds is het er rustig.
Waardoor het personeel ontspannen en gezellig aanwezig is.
Het eten was erg smakelijk, mooi opgediend en ruime porties

Aanrader en we gaan zeker nog een keer!
Anjavdbergkorpel .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Vriendelijke en vrolijk ober! Onze maaltijd was erg heerlijk en veel smaak! We willen wel nog een keertje terug daar eten!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prima opgemaakte borden, voldoende en goed op smaak. Prima bediening vriendelijk en vlot. Goed en lekker gegeten komen zeker weer terug.