Over het restaurant Hip-Alexandrium

Een oase met service

Alexandrium is een groot winkelcentrum waar je echt alles onder handbereik hebt. Ook als je niet naar de winkels hoeft, is een bezoek aan HiP Alexandrium reden genoeg om er toch heen te gaan. Je herkent dit veelzijdige restaurant direct aan het grote, verwarmde terras. Hier wordt volop gewerkt met streek- en biologische producten van topkwaliteit. Wat je ook nodig hebt voor een geweldige brunch, lunch, borrel of diner, HiP regelt het allemaal voor je. Ook voor zakelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant Hip-Alexandrium

Jouw recensie over het restaurant Hip-Alexandrium

Ricardo O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed restaurant, leuke sfeer. Een klein beetje rumoerig maar het eten was prima en het personeel vriendelijk. leuke avond gehad.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zeer weinig keus, in verhouding tot prijs. Was andere jaren veel beter, daaaromkwamen we weer, viel zwaar tegen. Kiezen uit 2 gerechten is niet leuk, vooral als je bepaalde dingen niet lust.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hip heeft ons bijzonder verrast. Niet dat we met lage verwachtingen naar binnen kwamen, maar dít niveau hadden we niet verwacht. Het begon al goed met als ontvangst een glaasje Prosecco. We hebben heerlijk gegeten! Aanrader!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij HIP van de AH-actie. Goede menukaart.
Borden prachtig opgemaakt. Zeer vriendelijk personeel.
Komen zeker nog een keer. Irma
liatuinder .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Wij hebben het erg naar ons zin gehad, het eten was goed verzorgd en erg lekker en de porties leken klein maar bleken meer dan voldoende te zijn alleen het voorafje (dacht dat het amuse heet) was erg vet een klein beetje minder olie zou wat ons betr wenselijk zijn
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We wilden aanvankelijk met zijn vieren eten met de AH actie, echter was de kaart daarbij zeer beperkt, waardoor we besloten a la carte eten. De ontvangst was zeer hartelijk. De vriendelijke jonge ober deed ook zijn uiterste best, De voorgerechten waren goed en ook de hoofmenu's waren van goede kwaliteit. Wat mij persoonlijk enorm stoort is de meer dan sobere uitstraling, dat is m.i. een verbeterpunt.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wachttijd was precies goed. Na het hoofdgerecht werd netjes gevraagd of we liever even wilden wachten met het nagerecht. Hele gezellige bediening. We kwamen kwart voor 7 binnen en gingen half 10 weg. Dus teken dat het erg gezellig was. Voor mij was het de tweede keer maar voor mijn vrienden de eerste keer. Gaan zeker terug.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
als je iets op de kaart zet , moet je er van uit kunnen gaan dat het dan ook goed bereid is , de rissoto was echt slecht , de korrel was helemaal kapot , zonde . smaakte niet naar behoren helaas
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Hier met z'n tweetjes gegeten, met gebruik van de AH actie. Leuk ontvangen, niets mis mee. We hadden 2 amuses met een glas prosecco, carpaccio, gevulde kalkoenfilet met frietjes en risotto met spinazie en gamba's. Daarna sorbet voor de één en koffie voor de ander. Op zich niet verkeerd gegeten, maar zeker geen hoogstandje.
Wat wel jammer is, dat voor de actie de kaart onnodig beperkt is gemaakt. Een soepje er bij en één of twee keuzes voor een hoofdgerecht bijvoorbeeld een visgerecht en een vegetarisch gerecht. Had meer uitnodigend geweest. De normale kaart heeft namelijk best leuke suggesties. Wel een gelegenheid om nog eens terug te gaan, dat wel.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben lekker gegeten snelle en aardige bedieningHet was helemaal af! Eigenlijk niks om aan te merken We komen zeker terug.
Alyssa L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Jammer dat er veel vliegen zijn. Erg vervelend als je zit te eten en de toilet zitten ook veel, vooral bij de wc-bril. De bediening is ook niet echt goed, niet oplettend, niet attend want ik moet vele malen keren roepen voor bv dranken en betalen.
anna maria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het was heel leuk en gezellig en erg goed eten en goede bediening zou het zo een volgende keer weer doen met mijn familie
jaimie.parrin .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een aantal weken geleden ook gegeten. Toen van voor- tot nagerecht super lekker gegeten en onwijs leuk personeel! Zo positief als ik toen was, zo negatief ben ik na gister. Een nieuwe kaart met weinig variatie. M'n voorgerecht was nog goed te doen. Hoofdgerecht smaakte nergens naar en was erg droog (risotto). Nagerecht was 'normaal'. Toen ik er wat van zei met het afrekenen werd ik heel raar aangekeken door de dame van HIP. En een goedenavond kon er niet meer vanaf bij mevrouw. Vorige keer complimenten gegeven voor de chef nu weggegaan met een enorm teleurgesteld gevoel. Jammer dit!
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijke en erg hulpvaardige bediening. Het eten was lekker en er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Wij komen hier zeker (nog) een keer terug. Dit maakt een gezellig etentje compleet. Goed bereikbaar met OV en meer dan voldoende parkeergelegenheid direct om de hoek.
mireille V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
de zeer beperkte kaart die voor de ah actie gold leverde wat problemen op, we vroegen of er nog uit andere gerechten gekozen kon worden waarna er gelijk werd medegedeeld dat het dan wel duurder zou worden. op zich geen probleem en we konden duidelijk aflezen aan de serveerster dat ze het maar lastig vond allemaal. nadat ze in de keuken was geweest konden we uit nog wat gerechten kiezen of het nu echt duurder zou worden werd niet verteld. misschien tip zet die gerechtjes alvast op de kaart , na ons kwamen meer mensen die het menu veel te beperkt vonden.
FIAT1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijn personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, heerlijk gegeten.
De wijn was niet lekker vonden wij,geen probleem wij kregen zo een andere wijn super.
Beste Fiat,

Bedankt voor uw recensie en complimenten.
Erg fijn dat alles goed is opgelost i.v.m de wijn.
Hopelijk tot snel!

Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten, lief en fijn personeel, en zeer goede service. Wij waren een half uur te vroeg, was zeker geen probleem. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Locatie goed bereikbaar.
Beste Marcel,

Bedankt voor uw recensie.
Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest!
Hopelijk tot snel.

Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Ziet er gezellig uit van binnen en het was niet zo druk. Lekker gegeten. Kipsate en een risotto hadden we. Frietjes en salade apart erbij. Precies genoeg. Hele vriendelijke bediening. Kom hier zeker nog een keer terug.
Beste Jeanine,

Heel erg bedankt voor uw leuke recensie.
Hopelijk tot de volgende keer!

Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijke personeel en zijn goed geholpen.
Standaard menukaart (carpacco, hamburger, saté, sparibs), verwacht je niet met zo'n restaurant naam. Had meer hippe gerechten verwacht.
Beste Melanie,

Bedankt voor uw recensie en feedback.
Wij zullen dit intern bespreken.
Hopelijk tot snel!

Burcu Ö.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendin. De serveerster was superaardig en behulpzaam qua aanbevelingen over het eten! Carpaccio is echt aan te raden.
Beste Burcu,

Bedankt voor uw recensie.
Wat fijn dat u heeft genoten tijdens uw bezoek bij ons!
Wij hopen u snel weer te verwelkomen.