Hip-Alexandrium

Kleine Beer 12 3067 ZW Rotterdam Nederland Kaart
31-102096009

Over het restaurant Hip-Alexandrium

Een oase met service

Alexandrium is een groot winkelcentrum waar je echt alles onder handbereik hebt. Ook als je niet naar de winkels hoeft, is een bezoek aan HiP Alexandrium reden genoeg om er toch heen te gaan. Je herkent dit veelzijdige restaurant direct aan het grote, verwarmde terras. Hier wordt volop gewerkt met streek- en biologische producten van topkwaliteit. Wat je ook nodig hebt voor een geweldige brunch, lunch, borrel of diner, HiP regelt het allemaal voor je. Ook voor zakelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant Hip-Alexandrium

Rismy S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
anja P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Rustig en overzichtelijk, voor herhaling vatbaar. Bijzonder goed eten, lieve bediening en prachtig geserveerd.
Vis en vlees waren beide voortreffelijk.
60593 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was zeer de moeite waard. Vriendelijke ontvangst en attent personeel.
Het eten was heerlijk en voldoende. Leuk was ook het voorafje en de amuse.
Wij hebben gelijk weer een boeking gedaan. Zeker de moeite waard om bij Hip eens te gaan eten.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een leuk restaurant. Heerlijk gegeten! En wat een ethousiast personeel. Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Ja wij komen zeker nog terug.
Mercedes V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We raden het zeker aan om bij hip te eten, het was onwijs lekker en we gaan er zeker nog een keer naar toe.we hebben van elk gerecht genoten! En de bediening is er een die je wel in elk restaurant wil. Onze complimenten aan de gastheer en vrouw en aan de koks.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een leuk en lekker 3-gangenmenu. Amuse (gamba) en Prosecco vooraf. Wel wat weinig opties om uit te kiezen, maar wel de optie vlees of vis.
A. K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met dochter Hip-Alexandrium bezocht en van het AH 3-gangen diner t.w.v. € 34,50 genoten. Keuze uit 2 gerechten per gang + een glas prosecco en een amuse vooraf. Omdat we allebei niet de prosecco wensten (moesten allebei nog rijden), bestelden we frisdrank die we gewoon moesten betalen. Zou leuk zijn geweest als deze i.p.v. de prosecco werd aangeboden. De gerechten werden mooi opgediend en smaakten goed. Toen ik een opmerking maakte over de salade die volgens mij niet was aangemaakt, kreeg ik direct een nieuwe met dressing met excuses. Al met al lekker gegeten voor een prijs die ik niet zonder de korting voor dit 3-gangen menu had willen betalen.
2807wspa .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een prima restaurant, leuke inrichting, vriendelijk personeel, goede locatie t.o.z.v. Parkeren.
Met AHbon een vastgesteld menu, keuze uit 2 voor/hoofd/nagerecht. Vis of vlees, vegetarisch stond er niet bij, kan vast geregeld worden....
Heerlijk gegeten!
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk AH menu . Keuze menu is niet groot, maar erg lekker. Keuze uit vlees of vis
Gezellige nette bediening. Kom hier zeker nog een keertje terug
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Na een gastvrije ontvangst met een glas prosecco en een amuse, hebben we heerlijk gegeten met de AHrestaurantactie. Zowel het voor-, hoofd-, als nagerecht werden smaakvol geserveerd door de zeer attente bediening.
Marieke C.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker gegeten, was erg gezellig en leuke aardige bediening.
Beetje jammer was dat de ossenhaas puntjes zwommen in de saus, een wat dikkere saus/jus was prettiger geweest. Verder echt alles prima.

Laatste tip: even de steunen waar de lampen aanhangen boven de tafel schoonmaken.

We komen zeker weer!!
Jebby S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Beperkte keuze maar erg lekker. Je kon kiezen vlees of vis. De carpaccio was erg lekker :D
Lucie E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
-- de AH actie --
Eerste indruk : prachtige zaak !
Goed ontvangen (met amuse en prosecco) en bediend door het personeel, echt top !!!
De carpaccio, ossenhaas puntjes waren boterzacht, de zeebaars zàlig !
Ivm kha eten was het geen probleem een koffie te nemen ipv het dessert.
We hebben genoten, dank HIP !! We komen terug !
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een echte aanrader: uitermate vriendelijk personeel, niet alleen bij onze tafel maar bij iedereen en echt fantastisch gegeten!
nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ontvangst was allerhartelijkst. Keuze beperkt maar eerlijk is eerlijk het was ook tot in de puntjes toe verzorgd en lekker.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ze waren erg attent want mijn man was gisteren 50 jaar geworden en werdt verrast met vuurwerk in zijn toetje en muziek lang zal ze leven werd opgezet erg leuk
M O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat een leuke lunchtent, gezellige inrichting, erg fijn gezeten hier voor lunch (beetje tocht/koud van het raam alleen). Een werkelijk voortreffelijk broodje Spicy chicken gegeten: kip met sambal, sweet chilli, paprika, taugé, champignons en ui voor 7,50, goede prijs kwaliteitverhouding. Mijn nichtje had een zeer goed uitziende club sandwich kip. Koffie ook prima en bediening in orde; ik woon jammer genoeg ver uit de buurt, maar Hip is helemaal goedgekeurd!
bramenels .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ondanks beperkte keuze. Gerechten waren goed klaargemaakt met veel aandacht voor finesses, leuk opgediend en smaakvol. Vlotte en nette bediening. We hebben het gezellig gehad en komen zeker terug.
De Kerstbrunch op 2e Kerstdag lijkt ons bijv. ook een goede aanrader.
Cordingena .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het is altijd goed vertoeven bij Hip. Wij komen hier al jaren. Niet alleen omdat het eten goed is, maar vooral omdat je hier altijd uiterst vriendelijk wordt geholpen. Zeer vriendelijk personeel.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg lekker gegeten, we kregen nog gratis een glas prosecco en amuse erbij. En erg nette bediening, we zaten er nog als laatste maar werden absoluut niet weg gekeken.