Over het restaurant Hip-Alexandrium

Een oase met service

Alexandrium is een groot winkelcentrum waar je echt alles onder handbereik hebt. Ook als je niet naar de winkels hoeft, is een bezoek aan HiP Alexandrium reden genoeg om er toch heen te gaan. Je herkent dit veelzijdige restaurant direct aan het grote, verwarmde terras. Hier wordt volop gewerkt met streek- en biologische producten van topkwaliteit. Wat je ook nodig hebt voor een geweldige brunch, lunch, borrel of diner, HiP regelt het allemaal voor je. Ook voor zakelijke gelegenheden.

Meer informatie over restaurant Hip-Alexandrium

Alyssa L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Jammer dat er veel vliegen zijn. Erg vervelend als je zit te eten en de toilet zitten ook veel, vooral bij de wc-bril. De bediening is ook niet echt goed, niet oplettend, niet attend want ik moet vele malen keren roepen voor bv dranken en betalen.
anna maria D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
het was heel leuk en gezellig en erg goed eten en goede bediening zou het zo een volgende keer weer doen met mijn familie
jaimie.parrin .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een aantal weken geleden ook gegeten. Toen van voor- tot nagerecht super lekker gegeten en onwijs leuk personeel! Zo positief als ik toen was, zo negatief ben ik na gister. Een nieuwe kaart met weinig variatie. M'n voorgerecht was nog goed te doen. Hoofdgerecht smaakte nergens naar en was erg droog (risotto). Nagerecht was 'normaal'. Toen ik er wat van zei met het afrekenen werd ik heel raar aangekeken door de dame van HIP. En een goedenavond kon er niet meer vanaf bij mevrouw. Vorige keer complimenten gegeven voor de chef nu weggegaan met een enorm teleurgesteld gevoel. Jammer dit!
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijke en erg hulpvaardige bediening. Het eten was lekker en er werd goed rekening gehouden met dieetwensen. Wij komen hier zeker (nog) een keer terug. Dit maakt een gezellig etentje compleet. Goed bereikbaar met OV en meer dan voldoende parkeergelegenheid direct om de hoek.
mireille V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
de zeer beperkte kaart die voor de ah actie gold leverde wat problemen op, we vroegen of er nog uit andere gerechten gekozen kon worden waarna er gelijk werd medegedeeld dat het dan wel duurder zou worden. op zich geen probleem en we konden duidelijk aflezen aan de serveerster dat ze het maar lastig vond allemaal. nadat ze in de keuken was geweest konden we uit nog wat gerechten kiezen of het nu echt duurder zou worden werd niet verteld. misschien tip zet die gerechtjes alvast op de kaart , na ons kwamen meer mensen die het menu veel te beperkt vonden.
FIAT1993 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijn personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, heerlijk gegeten.
De wijn was niet lekker vonden wij,geen probleem wij kregen zo een andere wijn super.
Beste Fiat,

Bedankt voor uw recensie en complimenten.
Erg fijn dat alles goed is opgelost i.v.m de wijn.

Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten, lief en fijn personeel, en zeer goede service. Wij waren een half uur te vroeg, was zeker geen probleem. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Locatie goed bereikbaar.
Beste Marcel,

Bedankt voor uw recensie.
Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest!

Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Ziet er gezellig uit van binnen en het was niet zo druk. Lekker gegeten. Kipsate en een risotto hadden we. Frietjes en salade apart erbij. Precies genoeg. Hele vriendelijke bediening. Kom hier zeker nog een keer terug.
Beste Jeanine,

Heel erg bedankt voor uw leuke recensie.
Hopelijk tot de volgende keer!

Melanie M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijke personeel en zijn goed geholpen.
Standaard menukaart (carpacco, hamburger, saté, sparibs), verwacht je niet met zo'n restaurant naam. Had meer hippe gerechten verwacht.
Beste Melanie,

Bedankt voor uw recensie en feedback.
Wij zullen dit intern bespreken.

Burcu Ö.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met een vriendin. De serveerster was superaardig en behulpzaam qua aanbevelingen over het eten! Carpaccio is echt aan te raden.
Beste Burcu,

Bedankt voor uw recensie.
Wat fijn dat u heeft genoten tijdens uw bezoek bij ons!
Wij hopen u snel weer te verwelkomen.

Eveline677 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de 2e x hier gegeten en dit x met de Albert Hein actie , vooraf kregen we een glas prosecco en een amuse , en was er een 3 gangen menu met keuze uit vis of vlees . Het was in 1 woord geweldig !! Bediening, eten en de sfeer was top , we hebben met ons gezelschap Een hele leuke avond gehad,en super gegeten . Heb begrepen dat jullie een nieuwe kaart krijgen vanaf 1 feb, wij komen zeker terug !!
Beste Eveline,

Wat een mooie recensie, super bedankt!

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. We waren hier rond augustus 2016 voor het laatst. De menukaart is niet meer wat het geweest is. Daar er goede recensies worden geschreven toch met de AH bon weer eens geprobeerd.
Tafel bij het raam. Was de gehele avond wat frisser, zou iets warmer mogen zijn. Klanten zitten stil en hebben sneller last van de kou dan werkend personeel.
We kregen als eerste prosecco en een amuse van paling en truffel en de AH menukaart. Menu is € 34,50
Beide gegaan voor de carpaccio met brokkelkaas, pijnboompitten, spek, luxe sla en truffelmayonaise. De carpaccio was goed. De luxe sla en gebakken spek was aanwezig, de brokkelkaas en pijnboompitten hebben we niet goed kunnen vinden al zat er wel iets overheen.

Als hoofdgerecht samen gekozen voor de ossenhaaspuntjes met shitake saus en krokant gebakken. Ook hier weer veel stukken gebakken serranoham. Eigenlijk het zelfde als op de carpaccio. De ossenhaaspuntjes waren heerlijk. We hebben wel aangegeven dat de warme groenten hoofdzakelijk bestond uit gesmoorde ui en een verdwaald stukje paprika en aubergine. Dat dit veel beter zou kunnen. Zeker als mijn partner niet van ui houdt.

Het schaaltje gemengde sla was alleen van boven bedenkt met een streepje dressing en een schijfje tomaat, daarnaast ongeveer 4 stukjes crotons. De patat die bij ons laatste bezoek nog in een redelijk grote puntzak werd uitgeserveerd, zat nu in een vierkant bakje. Veel te weinig voor twee personen. Samen met de gesmoorde ui, de standaard niet bijzondere sla was het hoofdgerecht minder.

De tarte tartin met caramel en bitterkoekjes ijs was heerlijk. Alleen hiervoor zou ik nog eens langs gaan om alleen dit met een kop koffie te nemen. de warme appel met het koude ijs was een super combinatie.

Al met al was de prijs van € 34,50 vergeleken met het eten wat opgediend werd in onze ogen te hoog. We vergelijken dan de kwaliteit van het eten, de grote van de porties, de bediening en de sfeer met de andere restaurants die we in de afgelopen tijd bezochten. Al meer dan 70 recensies geschreven,

Wat ruim 2 jaar terug ons vaste restaurant was met een leuke prijs / kwaliteit voor een driegangen menu is nu een restaurant geworden waar we niet zo snel meer terug zouden komen.
Beste Willem,

Heel erg bedankt voor uw recensie en feedback.

Harma K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Op 26/1 hier redelijk gegeten met mijn partner in crime, echter in vergelijking met andere vier restaurants AH-actie de minste van de vijf. Prijzen gerechten zijn vriendelijk waardoor je niet kan verwachten dat de sterren van de hemel gekookt wordt. De bediening is snel en vriendelijk. Alles beschouwende geen restaurant voor herhaling vatbaar.
Beste Harma,

Wat jammer dat u niet erg enthousiast bent over onze gerechten in het AH keuzemenu.
Helemaal omdat ons AH keuzemenu meestal enorm gewaardeerd word door onze gasten.
Ik hoop dat wij u toch nog een keer mogen verwelkomen.

Rismy S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was gewoon goed. Leuk dat je allemaal een prosecco en een amuse krijgt. Service eerlijk gezegd vond ik in het begin oke, daarna zakte het af. Je kreeg niet echt pauze om je eten te laten zakken. Het duurde ontzettend lang voordat wij konden betalen. 30€ pp incl 3 drankjes pp + 10% fooi

Met goed gezeldschap een leuke avond gehad!
Beste Rismy,

Bedankt voor uw recensie.
Wij zullen de complimenten en feedback intern bespreken.

anja P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Rustig en overzichtelijk, voor herhaling vatbaar. Bijzonder goed eten, lieve bediening en prachtig geserveerd.
Vis en vlees waren beide voortreffelijk.
Beste Anja,

Wat een leuke recensie!
Hier zijn wij erg blij mee, hopelijk tot de volgende keer.

60593 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was zeer de moeite waard. Vriendelijke ontvangst en attent personeel.
Het eten was heerlijk en voldoende. Leuk was ook het voorafje en de amuse.
Wij hebben gelijk weer een boeking gedaan. Zeker de moeite waard om bij Hip eens te gaan eten.
Beste proever,

Hartelijk dank voor de mooie recensie.
Fijn dat u zo enthousiast bent over ons restaurant, gerechten en personeel.

Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wat een leuk restaurant. Heerlijk gegeten! En wat een ethousiast personeel. Hartelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Ja wij komen zeker nog terug.
Beste Sonja,

Bedankt voor uw recensie en de mooie complimenten!
Wij hopen u snel weer te verwelkomen.

Mercedes V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We raden het zeker aan om bij hip te eten, het was onwijs lekker en we gaan er zeker nog een keer naar toe.we hebben van elk gerecht genoten! En de bediening is er een die je wel in elk restaurant wil. Onze complimenten aan de gastheer en vrouw en aan de koks.
Beste Mercedes,

Bedankt voor de recensie en al de complimenten.
Heel fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad.
Hopelijk tot de volgende keer!

Linda S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een leuk en lekker 3-gangenmenu. Amuse (gamba) en Prosecco vooraf. Wel wat weinig opties om uit te kiezen, maar wel de optie vlees of vis.
Beste Linda,

Bedankt voor uw recensie.
Goed om te lezen dat het AH keuze menu in de smaak is gevallen.

A. K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met dochter Hip-Alexandrium bezocht en van het AH 3-gangen diner t.w.v. € 34,50 genoten. Keuze uit 2 gerechten per gang + een glas prosecco en een amuse vooraf. Omdat we allebei niet de prosecco wensten (moesten allebei nog rijden), bestelden we frisdrank die we gewoon moesten betalen. Zou leuk zijn geweest als deze i.p.v. de prosecco werd aangeboden. De gerechten werden mooi opgediend en smaakten goed. Toen ik een opmerking maakte over de salade die volgens mij niet was aangemaakt, kreeg ik direct een nieuwe met dressing met excuses. Al met al lekker gegeten voor een prijs die ik niet zonder de korting voor dit 3-gangen menu had willen betalen.
Beste proever,

Heel fijn dat het AH keuzemenu gesmaakt heeft!
Bedankt voor de kritische feedback wij zullen dit zeker intern bespreken.