Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
heerlijk eten in een klein restaurant met vriendelijke eigenaar
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met 2 personen gegeten. Lamb Tikka en lamb jal farizi en muligatawny en grote garnalencurry. Erg smaakvol en supervers. Het nanbrood is nergens zo lekker en vers als hier. Om het feestje compleet te maken sluiten we af met de Himalayan special. Verschillende ijssoorten met vruchten en slagroom. Ram heeft als gastheer weer topkwaliteit geleverd
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Onooglijk straatje, maar zeer aan te bevelen restaurant
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
bovengemiddeld goed Indiaas eten voor zeer schappelijk tarief
Alex F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijke geurende curry, prima tandoori mix. Prima tent gewoon. Ruime portie, dus of geen voorgerecht, of neem wat over is mee
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke plek, fantastisch lekker eten... en niet te duur...
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk eten, goede service, prima prijs.

De inrichting en uitstraling van het restaurant zouden wel een opfrisser kunnen gebruiken.

Ik kom er zeker terug!
nienke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom een super gezellige, smakelijke avond! Heerlijk gegeten.
Buyties B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Klein restaurant met verrassende keuken. ondanks dat er gesuggereerd wordt dat er meerdere keukens zijn, zijn vrijwel alle gerechten van de Indiase keuken.
E J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten!!
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Inmiddels heb ik al meerdere keren bij Himalayan gegeten en het is altijd heerlijk! De vegetarische dumplings en de vegetarische Thali behoren tot mijn favorieten. De porties zijn altijd ruim voldoende, met genoeg naan en rijst en volle glazen wijn. De gastheer is ontzettend aardig en een harde werker. Ik altijd met veel plezier terug!
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten. Opvallend dat de meneer van zijn bediening helemaal alleen was. Ondanks dat werden we op onze wenken bediend. Super lekker eten. Wel van te voren reserveren want het is populair en niet al te groot. We schrokken wel een beetje van de rekening die was erg laag. Aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Goed eten en een zeer vriendelijke man in de bediening. De sfeer is zoals in elke Indiaas restaurant; apart. ;-) Gelukkig compenseert de Indiase keuken veel.
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij gastheer Ram! Gezellige sfeer, snelle bediening wat gezien de drukte zeker een top-prestatie genoemd mag worden. Het eten was zoals we dat gewend zijn: heerlijk kruidig, vers en flinke porties. De chicken tikka en de lam-madras waren super, evenals de mulligatawney soep en de chow-min vooraf. Natuurlijk een heerlijke ijscoupe Himalaya special en chai na. Ram, weer heel erg bedankt, je bent een topper! groeten, Marco en Ariette
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was lekker en we konden gelukkig nog terecht ondanks dat we een half uur te laat warren... prima plek voor lekker Indiaas eten. Geen fantastisch decor maar dat vind ik de meeste Indiase restaurants niet. Bediening was ook goed, had iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht gemogen.
Michail V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten! Echt aan te raden, maar reserveer!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hadden het luxe menu gekozen dat zeer betaalbaar was en voortreffelijk smaakte. De kruidige Indiase thee was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk.
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Met groep van 9 mensen gegeten , we hadden maar weinig tijd. Gastheer Ram heeft gexorgd voor veelzijdig menu inclusief voorgerecht binnen anderhalf uur. Klasse! Voor elk wat wils! Complimenten voor de kok en gastheer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goede service. Oorspronkelijk gereserveerd voor 8 personen maar kwam een 9de bij. Was, ondanks dat het restaurant volgeboekt was, geen probleem. Eten was lekker.