Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Himalayan

Tram 6,2,4,3,16.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:00

nienke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom een super gezellige, smakelijke avond! Heerlijk gegeten.
Buyties B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Klein restaurant met verrassende keuken. ondanks dat er gesuggereerd wordt dat er meerdere keukens zijn, zijn vrijwel alle gerechten van de Indiase keuken.
E J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten!!
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Inmiddels heb ik al meerdere keren bij Himalayan gegeten en het is altijd heerlijk! De vegetarische dumplings en de vegetarische Thali behoren tot mijn favorieten. De porties zijn altijd ruim voldoende, met genoeg naan en rijst en volle glazen wijn. De gastheer is ontzettend aardig en een harde werker. Ik altijd met veel plezier terug!
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk eten. Opvallend dat de meneer van zijn bediening helemaal alleen was. Ondanks dat werden we op onze wenken bediend. Super lekker eten. Wel van te voren reserveren want het is populair en niet al te groot. We schrokken wel een beetje van de rekening die was erg laag. Aanrader!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Goed eten en een zeer vriendelijke man in de bediening. De sfeer is zoals in elke Indiaas restaurant; apart. ;-) Gelukkig compenseert de Indiase keuken veel.
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Weer eens heerlijk gegeten bij gastheer Ram! Gezellige sfeer, snelle bediening wat gezien de drukte zeker een top-prestatie genoemd mag worden. Het eten was zoals we dat gewend zijn: heerlijk kruidig, vers en flinke porties. De chicken tikka en de lam-madras waren super, evenals de mulligatawney soep en de chow-min vooraf. Natuurlijk een heerlijke ijscoupe Himalaya special en chai na. Ram, weer heel erg bedankt, je bent een topper! groeten, Marco en Ariette
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was lekker en we konden gelukkig nog terecht ondanks dat we een half uur te laat warren... prima plek voor lekker Indiaas eten. Geen fantastisch decor maar dat vind ik de meeste Indiase restaurants niet. Bediening was ook goed, had iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht gemogen.
Michail V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Han V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hadden het luxe menu gekozen dat zeer betaalbaar was en voortreffelijk smaakte. De kruidige Indiase thee was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk.
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Met groep van 9 mensen gegeten , we hadden maar weinig tijd. Gastheer Ram heeft gexorgd voor veelzijdig menu inclusief voorgerecht binnen anderhalf uur. Klasse! Voor elk wat wils! Complimenten voor de kok en gastheer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Goede service. Oorspronkelijk gereserveerd voor 8 personen maar kwam een 9de bij. Was, ondanks dat het restaurant volgeboekt was, geen probleem. Eten was lekker.
Danique B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ontzettend lekker gegeten! Het personeel was erg vriendelijk. Wij hebben een hele fijne avond hier gehad!
Thamar H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het was wederom geweldig eten en een geweldige service! Hartelijk dank!
Jane W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten smaakte erg goed. Wij hadden de lambda matras en hagen eigenlijk een beetje Hollandse pittigheid verwacht. Wij waren dan ook positief verast dat de curry vrij pittig was.
Zeker een aanradereactie om goed indiaas te eten!
Loes P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Er hing een zware rooklucht die de slijmvliezen prikkelde. Eenbetere afbuiging voorkomt hoestende klanten.
Jules E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De service was uiteraard echt super ! Ontzettend aardige/lieve man die zelfs bij het uitruimen nog aan een van ons vroeg of die het laatste hapje wilde hebben. Het eten was erg lekker gekruid zoals je van de indische keuken verwacht en de prijs/kwaliteit verhouding maakt het meer dan waard om hier te eten. De mixed grill was een sensatie, komen zeker nog een keer langs !
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Weer erg genoten van het heerlijke eten en fijne sfeer bij gastheer Ram.
Eten van topkwaliteit.
Aanrader.
Voorgerecht: Muligatawny soep en tandoory mix grill. Op verzoek pittig.
Hoofdgerecht lamb Madras en King prawn curry met rijst., naambrood en Raitha. Toetje himalayan special. Echt weer zoals altijd ontzettend genieten en met veel te volle buiken weer naar huis. Ook de Chai was weer overheerlijk.

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Samen met mijn dochter op donderdagavond gegeten. De bediening werd gedaan door één, vriendelijke, man. Ik had Dal Bhaat, welke heerlijk was en meer dan genoeg voor één persoon. Mijn dochter had twee voorgerechten als hoofdgerecht. Ook dit was voldoende en smakelijk. Een leuk rustig plekje om de hoek van de drukke winkelstraat.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gegeten in dit leuke ietwat verborgen restaurantje in Den Haag. De service/bediening was geweldig, attent en kundig, met uitleg en suggesties.
De in kikkererwtenmeel gefrituurde ui was voor mijn disgenote erg lekker als voorgerecht en de linzensoep die ik had besteld was heerlijk, zowel qua smaak/kruidigheid, pittigheid als structuur!
Lamsvlees curry jal-frezi werd in overleg iets pittiger gemaakt dan standaard het geval is. Heel goed resultaat, mooie diepe smaak. De mix-grill van m'n disgenote was goed, prima kip, het lamsvlees wat droog. Misschien volgende keer liever een curry, dat wordt toch sappiger.
De thee met kruiden en het bier smaakten er goed bij. Een plek om terug te komen! Hier zijn de smaken goed en de gastheer geeft je het gevoel welkom te zijn.