Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Himalayan

Tram 6,2,4,3,16.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:00

9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Himalayan

Sandy Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is een bijzonder prettig restaurant met vriendelijke bediening en wat het belangrijkste is: goed en lekker eten.
Om al die redenen kom ik er regelmatig en neem als het zo uitkomt mensen mee die ik mag omdat ik weet dat ze zich er op hun gemak zullen voelen.
Wilco J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten, tijd tussen entree en hoofdgerecht duurde wat te lang, wel acceptabel. Heel mooie prijs. Tot een volgende keer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was allemaal heerlijk, maar vonden dat het wel allemaal erg snel achter elkaar geserveerd werd. Na ons waren denk ik voor onze tafel nog meer reserveringen.
marc H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten ...traditionele gerechten
ontspannen sfeer aardige bediening geen lawaai
ik hou dr van
marc
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zoals altijd fantastisch eten en goede sfeer.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed ondanks de drukte. Een absolute aanrader!
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Na ruim een jaar afwezigheid weer gegeten in dit leuke kleine restaurant. De uitbater was vriendelijk en hartelijk en goed in zijn werk. Persoonlijke benadering.
Het voorgerecht, linzensoep was zeer goed, lekker pittig maar niet te. Als hoofdgerecht een curry schaap gekozen, jalfrezi. Zeer smakelijk, mooie smaken, goed pittig. Rijst en naanbrood ook prima en dat alles begeleid door Kingfisher bier.
Het beste Indiaas/Nepalees restaurant dat ik ken.
Inrichting gewoon goed, niet bijzonder.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Huiskamerachtig. Vriendelijke bediening, luchttemperatuur nogal hoog, lekker eten en drinken voor weinig!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sterke punt van dit restaurant zijn de verse producten en de kruiden. En de attente bediening (zeker gezien de vele gasten die er die zaterdagavond waren). Lekker gegeten voor een redelijke prijs, zal hier zeker terugkomen.
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Superlekker gegeten en zeer fijne bediening. De prijs-kwaliteit verhouding is top!
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Verrassend, eigentijds en erg lekker. Geschikt voor zowel liefhebbers van vlees, als voor vegetariërs en veganisten. Een aanrader! Ineke
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima service met onwijs lekker eten! Weer tevreden
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met vrienden gegeten “ons” restaurant om hen ook eens kennis te laten maken met onze favoriet.
Ook zij waren erg enthousiast. Als voorgerecht Mulligatawny soep en Onion Bhaji, erg smaakvol!
Als hoofdgerecht Murg en Lamb Madras, Chicken Tikka en Tandoori mixed grill. Echt allemaal overheerlijk en erg lekker. Ram weet het goed naar ieders smaak te presenteren en geeft goede adviezen.
Pittig voor de liefhebber, iets milder voor degene die dat liever hebben.
De wachttijd is nooit lang, de sfeer altijd erg gezellig.
Om het compleet te maken als afsluiter dr Himalaya special en een overheerlijk kopje Chai.
We hebben weer erg genoten.
Rafina B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vegetarisch gegeten maar was zalig!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker, nee.. Heerlijk gegeten met 5 mensen. We hadden allen verschillende gerechten en zodoende konden we van elkaar proeven.

De witte bashmati rijst en naan waren perfect met de gerechten. Als dessert een lassi. Helemaal héérlijk!
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Himalayan. Ons heerlijk laten verwennen door gastheer Ram met een Lamb Tikka en Mulligatawny soep vooraf, Chicken Tikka en Karai Gosth (echt een aanrader!!) met nanbrood en raihta en een zalige coupe Himalayan special als afsluiter. Wat een feestje weer! Tot snel weer Ram!
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Meerdere keren gegeten bij Himalayan en ik blijf terugkomen. Onlangs wederom een groep collega's meegenomen om van het heerlijke eten te genieten, hiermee heeft Himalayan er 4 fans bij. De gast heer is op zijn eigen manier een prachtige aanwinst voor de avond. De inrichting is niet zeer bijzonder, maar dat maakt eigenlijk niets uit met zulk heerlijk eten. Als ik kon zou ik hier wekelijks komen.
Ritika K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017