Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Himalayan

Tram 6,2,4,3,16.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:00

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Himalayan

Leo H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Uitgebreide kaart met veel keuze uit vlees- en vegetarische gerechten en keuze met vier gradaties vanaf mild tot zeer pittig. Zeer handig dat dit bij elk gerecht op de kaart vermeld is. De mixed curry met bijgerechten was zeer smakelijk. Bediening is vlot en vriendelijk. Ambiance eenvoudig maar netjes.
Denis J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Altijd weer een feestje om Himalayan te eten.
Persoonlijke service, heerlijk eten !
Denis
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Voorgerecht lamb tikka en Mulligatawnysoep: Op verzoek pittig! Heerlijk, precies naar onze smaak.
Daarbij onion baghees. Heel smaakvol.
Als hoofdgerecht Lamb Madras en Jhinga Tikka (garnalen). Heerlijk gekruid en vers. Ook de raitha en het naam was fantastisch.
Als afsluiter de Himalayan special. Een overheerlijke ijscoup met o.a. Kulfi. Een echte aanrader.

We werden weer hartverwarmend ontvangen door gastheer Ram en kijken alweer uit naar het volgende bezoek.
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Daarbij onion baghees. Heel smaakvol.

Nina D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk en uitstekende service!
Julie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Er was iets niet helemaal goed gegaan met het eten, maar het is top opgelost! De service is heel goed en het eten was erg lekker.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Klein restaurant maar het eten is echt volgens de Indiase keuken. Bediening is goed en je kan goed verstaanbaar met elkaar praten.
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten, erg vriendelijke bediening. Ik ging er met mijn ouders heen, en zou er zo nog eens heen gaan. Aanrader!
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Tweede Kerstdag weer heerlijk gegeten bij Himalayan. Zalige Lamb Tikka, (lekker pittig), en Mulligatawny soep vooraf, Murgh Jal Ferizi en Lamb Madras als hoofdgerecht met raitha, vers gebakken nan brood en Bombay aloo als bijgerechten en geblust met de coupe Himalayan special. Het was weer een waar feestje! Thanks Ram!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Zeer accurate en snelle bediening. De gerechten waren goed van smaak en heerlijk gekruid.
Het vegetarisch menu was voordelig en compleet.
Sandy Z.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastisch lekker gegeten ontspannen bediening goede prijs/ kwaliteit!
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het is een bijzonder prettig restaurant met vriendelijke bediening en wat het belangrijkste is: goed en lekker eten.
Om al die redenen kom ik er regelmatig en neem als het zo uitkomt mensen mee die ik mag omdat ik weet dat ze zich er op hun gemak zullen voelen.
Wilco J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer heerlijk gegeten, tijd tussen entree en hoofdgerecht duurde wat te lang, wel acceptabel. Heel mooie prijs. Tot een volgende keer.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was allemaal heerlijk, maar vonden dat het wel allemaal erg snel achter elkaar geserveerd werd. Na ons waren denk ik voor onze tafel nog meer reserveringen.
marc H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten ...traditionele gerechten
ontspannen sfeer aardige bediening geen lawaai
ik hou dr van
marc
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Zoals altijd fantastisch eten en goede sfeer.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed ondanks de drukte. Een absolute aanrader!
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Na ruim een jaar afwezigheid weer gegeten in dit leuke kleine restaurant. De uitbater was vriendelijk en hartelijk en goed in zijn werk. Persoonlijke benadering.
Het voorgerecht, linzensoep was zeer goed, lekker pittig maar niet te. Als hoofdgerecht een curry schaap gekozen, jalfrezi. Zeer smakelijk, mooie smaken, goed pittig. Rijst en naanbrood ook prima en dat alles begeleid door Kingfisher bier.
Het beste Indiaas/Nepalees restaurant dat ik ken.
Inrichting gewoon goed, niet bijzonder.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Huiskamerachtig. Vriendelijke bediening, luchttemperatuur nogal hoog, lekker eten en drinken voor weinig!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Sterke punt van dit restaurant zijn de verse producten en de kruiden. En de attente bediening (zeker gezien de vele gasten die er die zaterdagavond waren). Lekker gegeten voor een redelijke prijs, zal hier zeker terugkomen.