Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk Indiaas, Tibetaans of zelfs Bhutaans eten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening.
Chris O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben al vaak gegeten in dit fantastische restaurant. De eigenaar is zeer vriendelijk en kan goed adviseren wat je het best kunt eten. De pittigheid van de gerechten kan naar smaak worden aangepast. Alles is lekker! Van de voorgerechten (naam, murgh tikka, momo's) tot de hoofdgerechten (bv biryani, dal bhaat). Pittig is hier echt pittig, heerlijk!! Elke keer dat we hier komen is een feest! We zullen hier dus absoluut nog heel vaak terugkomen.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
hebben er nu voor de tweede keer gegeten en het was weer heerlijk!
De tafel van thijsadrianus D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Uitstekend. En leuk restaurant en heerlijk gegeten. Een aanrader, wij komen zeker terug!
Anneke K.
Een klein, gemoedelijk tentje met prima eten. Niet het standaard Aziatische menu, maar authentieke gerechten uit de Himalyastreek. Een aanrader en dus voor herhaling vatbaar.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk genoten van de gerechten. Vriendelijke bediening. Al in veel Indiase restaurants geweest, maar dit restaurant springt er echt uit. Smaken niet aangepast aan de Nederlanders. Komen graag een keer terug.
Myrthe R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten en een snelle, uiterst vriendelijke bediening. Ook zeer schappelijk geprijsd. Ik kom hier zeker terug.
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten vanavond bij Himalayan. Warme ontvangst door gastheer pur sang Ram. Vooraf een Murgh Chat, lekker pittig en kruidig en natuurlijk de Mulligatawny soep, heerlijk als altijd. Als hoofdgerecht een Murgh Madras en Tandoori mixed grill. Tandoori zoals die bij Himalayan vind je echt nergens anders, zo lekker. Als je die eenmaal hebt geproefd wil je nooit meer ergens eten. Om te blussen een super coupe Himalayan en chai. Wederom "namaste" Ram!
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wederom fantastisch gegeten, lieve bediening, top !!!
Lotte H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten, zeer vriendelijke bediening, chai thee van het huis; en dat voor een hele schappelijke prijs!
D S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
1e ervaring met dit restaurant. Voor eenvoudig gekozen, heerlijk gegeten. Zeer smaakvolle gerechten bij de thali. Chai werd aangeboden op het moment van vertrek, daar konden we niets meer mee.
Ik denk wel dat we nog eens terug komen.
dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Een eerste kennismaking en heel goed bevallen. Aantal keren Nepal bezocht en inderdaad, dit restaurant komt heel dicht in de buurt van het authentieke eten in Nepal. Een aanrader, uitgebreide kaart en redelijk geprijsd.
Ben je in Den Haag, ga er gewoon een keer eten, wel reserveren want klein restaurant met een prettige ontvangst.
Aanrader. Martina
Andre L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
heerlijk eten in een klein restaurant met vriendelijke eigenaar
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met 2 personen gegeten. Lamb Tikka en lamb jal farizi en muligatawny en grote garnalencurry. Erg smaakvol en supervers. Het nanbrood is nergens zo lekker en vers als hier. Om het feestje compleet te maken sluiten we af met de Himalayan special. Verschillende ijssoorten met vruchten en slagroom. Ram heeft als gastheer weer topkwaliteit geleverd
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Onooglijk straatje, maar zeer aan te bevelen restaurant
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
bovengemiddeld goed Indiaas eten voor zeer schappelijk tarief
Lex F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijke geurende curry, prima tandoori mix. Prima tent gewoon. Ruime portie, dus of geen voorgerecht, of neem wat over is mee
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke plek, fantastisch lekker eten... en niet te duur...
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk eten, goede service, prima prijs.

De inrichting en uitstraling van het restaurant zouden wel een opfrisser kunnen gebruiken.

Ik kom er zeker terug!
nienke B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom een super gezellige, smakelijke avond! Heerlijk gegeten.