Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. De gerechten zijn smaakvol en heerlijk gekruid. Mild eten is ook heel goed mogelijk. Dit restaurant is ook zeer geschikt voor vegetariërs, er is volop keuze. Een absolute aanrader!
joop H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Super lekker gegeten. Gastvrije en vlotte bediening
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Na een paar maanden weer fijn gegeten bij Himalayan, meneer Ram stond zelf in de keuken ivm vakantie van de kok. Het eten was daarom iets anders dan normaal maar zeker niet minder lekker. Ook de opfrisbeurt doet het kleine restaurantje veel goed!
joop H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijke gerechten in een klein restaurant.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vierde keer inmiddels dat ik hier heb gegeten. Heerlijke authentiek indiaas eten in een leuke ambiance! De bediening zijn gastvrij en heel vriendelijk. We gaan zeker terugkomen.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Fantastisch eten bij Himalayan, stelt nooit teleur. Daarnaast hele vriendelijke bediening.
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer iets te vieren en dat doen we het liefst bij Ram. De sfeer is uitstekend en we voelen ons meer dag welkom.
Vandaag niet zoals gewoonlijk gastheer Ram, maar uitstekend geholpen door zijn broer. Vooraf lama tikka en Mulligatawnysoep. Iedere keer weer bij verrast door de heerlijke smaken. Hoofdgerecht lamb madras en Murgh Jal Ferizi, vlees echt super mals, je proeft echt dat het vers gemaakt is. De Raihta is heerlijk fris bij het pittige eten. Ook het Naanbrood hebben wij nog nooit zo lekker gegeten als bij Ram.
Kortom, we kijken weer uit naar de volgende keer!
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ons zelf vandaag maar weer eens verwend met een heerlijk etentje bij Himalayan. Uiterst gastvrij ontvangen door Ram. Genoten van de heerlijke gerechten; Lamb Tikka en Mulligatawny soep vooraf, Als hoofdgerecht een zalige Lamb Madras en Jhinga Tikka (grote garnalen), met Naan en Raihta. En uiteraard als bekroning een super coupe Mihamalayan Special en Chai. Zo'n culinaire reis naar de andere kant van de wereld blijft toch telkens een feestje!
A W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Ben al jarenlang vaste klant bij Himalayan, en met mij vele anderen. Het authentieke eten is er altijd zeer smaakvol, alles is vers en met zorg en liefde bereid. Ook fijn is dat je goede porties krijgt, dus je gaat zeker niet met honger naar huis! Voor ieders smaak staan gerechten op de kaart: (zeer) pittig, mild gekruid en zelfs zoete currys. Natuurlijk ook veel vegetarische gerechten. Persoonlijk vind ik de pittige (vindaloo of madras) en medium (jal fhrezi) curries met kip of lam erg lekker; mijn partner is meer van de zoete curry of de grill...en elke keer gaan we beiden voldaan en tevreden naar huis. Ook de mango lassi en de huisgemaakte chai zijn aanraders!

Eigenaar Ram is zeer vriendelijk en attent. Zijn hartelijke en ongedwongen welkom maakt dat je je gelijk op je gemak voelt. Je kunt hem vragen om tips en hij denkt graag mee welke gerechten goed combineren.

Tip: reserveer op tijd een tafeltje als je zeker wilt weten dat je bij Himalayan terecht kan.
konie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ik heb gisteren heerlijk gegeten bij het Himalayan restaurant. Het service was aardig en vlot. Van binnen zag het restaurant ook heel netjes en goed uit. Ik raad het iedereen aan om een keer naar dit restaurant te komen en te genieten van het heerlijke Indiase gerechten. En ook ik zal zeker terugkomen.
deliciousfood .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Weer gegeten bij dit super top restaurant. Erg lekker Dal Bhaat en gebakje uien sluiten met heerlijk mango lassie. Zeer vriendelijke bediening door eigenaar zelf. Wij komen zeker terug.
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Authentieke gerechten uit Nepal, Bhutan en India. Erg gastvrij ontvangst en heerlijk eten. Het is een beetje jammer dat het restaurant in een nogal onooglijk straatje zit en als je er in de middag langs loopt (ze zijn dan dicht) ziet het er niet echt aanlokkelijk uit. Maar daarom is de verrassing des te groter. Zeker een aanrader.
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Weer een warm welkom door uiterst vriendelijke gastheer Ram! Als voorgerecht Mulligatawnysoep, heerlijk gekruid en op verzoek pittig,en Lamb Tikka, heerlijk zacht en mals, perfect van smaak.
Hoofdgerecht Lamb Madras op verzoek pittig. HEERLIJK en Jhinga Mushroom Balti, echt een topper! Als nagerecht Himalayan ijs, heerlijke verschillende authentieke ijssoorten, heerlijk om te blussen.
Ook de Chai is nergens zo goed als bij Ram. In alleen eerlijkheid echt weer een bijzonder fijn avondje gehad. Ram is en blijft een fantastishe gastheer! Namaste , we kijken uit naar de volgende keer.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk Indiaas, Tibetaans of zelfs Bhutaans eten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening.
Chris O.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben al vaak gegeten in dit fantastische restaurant. De eigenaar is zeer vriendelijk en kan goed adviseren wat je het best kunt eten. De pittigheid van de gerechten kan naar smaak worden aangepast. Alles is lekker! Van de voorgerechten (naam, murgh tikka, momo's) tot de hoofdgerechten (bv biryani, dal bhaat). Pittig is hier echt pittig, heerlijk!! Elke keer dat we hier komen is een feest! We zullen hier dus absoluut nog heel vaak terugkomen.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
hebben er nu voor de tweede keer gegeten en het was weer heerlijk!
De tafel van thijsadrianus D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Uitstekend. En leuk restaurant en heerlijk gegeten. Een aanrader, wij komen zeker terug!
Anneke K.
Een klein, gemoedelijk tentje met prima eten. Niet het standaard Aziatische menu, maar authentieke gerechten uit de Himalyastreek. Een aanrader en dus voor herhaling vatbaar.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben heerlijk genoten van de gerechten. Vriendelijke bediening. Al in veel Indiase restaurants geweest, maar dit restaurant springt er echt uit. Smaken niet aangepast aan de Nederlanders. Komen graag een keer terug.
Myrthe R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten en een snelle, uiterst vriendelijke bediening. Ook zeer schappelijk geprijsd. Ik kom hier zeker terug.