Over het restaurant Himalayan

Himalayaanse gerechten van hoog niveau

Himalaya betekent woonplaats in de sneeuw. De sneeuw laat zich ook soms in Nederland en ondanks het ongemak, vinden we het toch wel heel gezellig. Alles ziet er sprookjesachtige uit. In restaurant Himalayan krijg je datzelfde gevoel. Authentieke gerechten uit de Himalayaanse keuken van India, Nepal en Buthan worden geserveerd in een sfeervolle ambiance. Begin eens met Momo, gevolgd door een traditioneel lam curry of Byrianis gerecht uit India. Er is nog veel meer, dus geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Himalayan

Tram 6,2,4,3,16.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 23:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Himalayan

Hans A.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Verrassend, eigentijds en erg lekker. Geschikt voor zowel liefhebbers van vlees, als voor vegetariërs en veganisten. Een aanrader! Ineke
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima service met onwijs lekker eten! Weer tevreden
Rafina B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vegetarisch gegeten maar was zalig!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker, nee.. Heerlijk gegeten met 5 mensen. We hadden allen verschillende gerechten en zodoende konden we van elkaar proeven.

De witte bashmati rijst en naan waren perfect met de gerechten. Als dessert een lassi. Helemaal héérlijk!
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Himalayan. Ons heerlijk laten verwennen door gastheer Ram met een Lamb Tikka en Mulligatawny soep vooraf, Chicken Tikka en Karai Gosth (echt een aanrader!!) met nanbrood en raihta en een zalige coupe Himalayan special als afsluiter. Wat een feestje weer! Tot snel weer Ram!
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Meerdere keren gegeten bij Himalayan en ik blijf terugkomen. Onlangs wederom een groep collega's meegenomen om van het heerlijke eten te genieten, hiermee heeft Himalayan er 4 fans bij. De gast heer is op zijn eigen manier een prachtige aanwinst voor de avond. De inrichting is niet zeer bijzonder, maar dat maakt eigenlijk niets uit met zulk heerlijk eten. Als ik kon zou ik hier wekelijks komen.
Ritika K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Good food, good service!
Roger S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Himalayan. De service was ook weer super. Zeker een aanrader!!
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goed restaurant in het centrum van Den Haag. Snelle service en lekkere gerechten. De inrichting is niet bijzonder maar wel Indiaas.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Persoonlijke bediening, goede maaltijd, snelle reacties
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening. De gerechten zijn smaakvol en heerlijk gekruid. Mild eten is ook heel goed mogelijk. Dit restaurant is ook zeer geschikt voor vegetariërs, er is volop keuze. Een absolute aanrader!
joop H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Super lekker gegeten. Gastvrije en vlotte bediening
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Na een paar maanden weer fijn gegeten bij Himalayan, meneer Ram stond zelf in de keuken ivm vakantie van de kok. Het eten was daarom iets anders dan normaal maar zeker niet minder lekker. Ook de opfrisbeurt doet het kleine restaurantje veel goed!
joop H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijke gerechten in een klein restaurant.
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vierde keer inmiddels dat ik hier heb gegeten. Heerlijke authentiek indiaas eten in een leuke ambiance! De bediening zijn gastvrij en heel vriendelijk. We gaan zeker terugkomen.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Fantastisch eten bij Himalayan, stelt nooit teleur. Daarnaast hele vriendelijke bediening.
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer iets te vieren en dat doen we het liefst bij Ram. De sfeer is uitstekend en we voelen ons meer dag welkom.
Vandaag niet zoals gewoonlijk gastheer Ram, maar uitstekend geholpen door zijn broer. Vooraf lama tikka en Mulligatawnysoep. Iedere keer weer bij verrast door de heerlijke smaken. Hoofdgerecht lamb madras en Murgh Jal Ferizi, vlees echt super mals, je proeft echt dat het vers gemaakt is. De Raihta is heerlijk fris bij het pittige eten. Ook het Naanbrood hebben wij nog nooit zo lekker gegeten als bij Ram.
Kortom, we kijken weer uit naar de volgende keer!
Marco1965 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ons zelf vandaag maar weer eens verwend met een heerlijk etentje bij Himalayan. Uiterst gastvrij ontvangen door Ram. Genoten van de heerlijke gerechten; Lamb Tikka en Mulligatawny soep vooraf, Als hoofdgerecht een zalige Lamb Madras en Jhinga Tikka (grote garnalen), met Naan en Raihta. En uiteraard als bekroning een super coupe Mihamalayan Special en Chai. Zo'n culinaire reis naar de andere kant van de wereld blijft toch telkens een feestje!