Himalayan Kitchen

Ten Katestraat 45H 1053 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-202623880

Over restaurant Himalayan Kitchen

Intense smaakbeleving

Qua inrichting lijkt dit restaurant op een lokaal restaurant in India: basic, maar sfeervol en authentiek. Het eten is daarentegen alles behalve basic. Voor zeer smakelijke Indiase en Nepalese gerechten is Himalayan Kitchen hét restaurant. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Himalayan Kitchen

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,5
Voordelig
Els R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij wilden het tijdstip van bezoek wijzigen, ondanks minimale bezetting was dit niet mogelijk. Blijkbaar wordt er maar 1 tafel gereserveerd voor deze restaurantactie.
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met ook nog eens een fantastisch prijsniveau! Zeer vriendelijke, vlotte bediening, terwijl het kleine zaakje behoorlijk vol zat. De inrichting is eenvoudig, maar wij vonden dat juist wel charmant. Enige puntje: de toiletten kunnen echt wel wat aandacht gebruiken...
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
vriendelijke en persoonlijke bediening, rustige sfeer om in te eten, lekkere gerechten en redelijk wat keus voor vegetariërs.
Christian.online2003 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Deerde bezoek: alvast lekker:
Een Aanrader .
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Leuk klein reastaurantje met riendelijke service en goed eten. Direkt naast de Hallen - perfekt dus als je nog een film wilt pakken.
Jaenet V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Superlekker gegeten, vriendelijk en professioneel bediening, tijd voor de klant, goede vegan en vegatarische gerechten..............
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteravond met 2 personen gegeten, ik kan niet anders zeggen als dat wij heerlijk gegeten hebben! De meest heerlijke curry's, alles kraakvers.
In mijn ogen is dit een klein en oprecht familierestaurant met eten waar je je vingers bij aflikt!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We aten daar met de AH aktie. Eten was lekker. We kregen de optie om buiten het AH menu van de rest van de kaart te kiezen voor 5 euro per persoon extra. 1 persoon in ons groepje van 4 koos voor die optie. Na afloop stond er 20 euro extra op de rekening. Zij rekenen dat als 1 voor die optie gaat, de rest dat ook moet betalen! Heeeel vreemd! Met heel veel overtuigende argumenten dit dus niet betaald! Maar de lol van het uit eten gaan was er wel vanaf....
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
het was heerlijk, bijzonder tentje, je moet goed op letten waar het zit want je loopt er snel voor bij. het personeel was erg vriendelijk eten was er snel en eten was veral echt goed! En niet teveel precies genoeg.
En voor vegetarische eten was ren ruime keuze. De toetjes zijn ook een aanrader om te proberen.
Zeker de moeite waard om te gaan eten.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het was onwijs druk in de Foodhallen, dus zochten wij ons heil in de omgeving en keamen terecht bij de Himalayan Kitchen, waar het heel rustig was. Het eten was heerlijk. We hadden een vegetarisch menu en een menu met chicken tikkala. Beide menu's waren heerlijk en zo veel dat wij een doggy bag mee naar huis konden nemen.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een eenvoudig restaurantje in de kale Ten Katestraat. Op de vrijdagavond dat wij er waren was het erg rustig. Om de hoek bij de drukke Hallen, wordt dit restaurant misschien een beetje over het hoofd gezien. Himalayan Kitchen valt niet echt op en mist wat uitstraling. Jammer, want het eten is verrassend lekker. Puur, vers, mals en uitgebalanceerde smaken. Goede en sympathieke service. Zeer de moeite waard dus om te genieten van de heerlijke en diverse gerechten.
Mevrouwboer .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten. Heerlijke soepen. Hoofdgerechten ook prima, goed gekruid met naan brood. Erg lekker allemaal. De bediening was erg aardig. Ruim voldoende van alles.

Gaan zeker nog een keer daar eten
Susanna F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zeer smakelijk gegeten. Soep met linzen en bonen was een aanrader. Vriendelijke bediening. Nee, de aankleding is niet top, maar je komt toch voor het eten. Ik kom zeker terug.
Zeurkouseband .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Absolute aanrader! Heerlijk gegeten, ondanks de ronduit onbeschofte 'gasten' aan de tafel achter ons. Het waren mensen met een Shell diner bon die eigen regels wilden toepassen en wilden afdwingen dat het restaurant tegen de voorwaarden in zou handelen om zo het onderste uit de kan te kunnen halen - maar de bediening ging daar zeer correct mee om. Petje af.
Enige minpunten waren de sobere aankleding, het nogal armoedige servies en de karige presentatie. Zulk heerlijk eten verdient beter!
Dennis002 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Dit is de 2e keer dat wij bij Himalayan Kitchen zijn gaan eten en advies is om hier te gaan eten zonder aanbieding vouchers.

Eten was wel lekker, maar de menukaart beperkt ivm voucher actie.
Geen lams en garnalen, mochten alleen kipgerechten kiezen.

We hebben 2 hoofdgerechten gekozen en kregen maar 1 kom met rijst, je zou toch zeggen2 gerechten = 2 kommen rijst.
Rijst was te weining!
Glenda A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Matig... wel superaardige bediening en het was wel druk dus misschien ligt het aan mij. Ik vond het vettig, rijst aan de harde kant en lauw. De vis in de curry was wel heerlijk. Toetjes zien er karig uit netzoals het decor. Maar wel machtige toetjes dus misschien wat aan de opmaak doen. Maargoed smaken verschillen!
Caro.stribos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Zeer vriendelijke bediening, het eten was ruim voldoende en de ruimte (souterrain) is wel oké, hoewel we wat krap zaten in de hoek vooraan, waar 't wel koud werd als de deur open ging.
T_M .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten. We waren met z'n 2'en en hadden allebei een ander hoofdgerecht besteld, maar dit wordt geserveerd middels 1 pannetje rijst en twee bakjes met de saus op een warmhoudplaat. Ideaal want zo kan je dus makkelijk gerechten delen. Ook het voorgerecht en desert waren lekker. Echt een aanrader om simpel maar lekker te eten!
M C R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
het was de tweede keer dat ik hier mijn AH bonnen kwam benutten, het was nog lekkerder dan de eerste maal, alle sauzen waren ongekend knap van smaakbalans, stevige kip en vis plus nette prijzen toe.
Sybrandhartman .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Ondanks het decor van een kantine is het eten en de sfeer Super! Het was de tweede keer dat we hier zijn geweest in korte tijd. Dankzij de Ten Katemarkt op zaterdag is er zaterdag 's avonds vaak voldoende parkeergelegenheid voor de deur.