Himalayan Kitchen

Ten Katestraat 45H 1053 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-202623880

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Himalayan Kitchen

Intense smaakbeleving

Qua inrichting lijkt dit restaurant op een lokaal restaurant in India: basic, maar sfeervol en authentiek. Het eten is daarentegen alles behalve basic. Voor zeer smakelijke Indiase en Nepalese gerechten is Himalayan Kitchen hét restaurant. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Himalayan Kitchen

Halte Ten katestraat; Tramlijn 7 en 17;
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Zondag gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

6,7
Sharmila L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De service was vriendeijk maar het eten was echt slecht. Eten smaakte oud en hard, net iets aangebrand.
Voor mij een absolute afrader!!
Yael V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Knus restaurantje, lekker eten en goede service. Gingen met die AH-restaurantactie maar niet het idee dat we daarmee echt goedkoper uit waren alleen..
Ies B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima sfeer. prima service. prima eten. Voldoende, warm op tafel en erg smakelijk. Aanrader!
Toiletten misschien extra schoonmaakbeurt. Vooral deuren zijn erg smoezelig.
ursulapieter .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke gezellig restaurant. Eten was Ok, lekkere smaken. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Engelse uitleg iets beter
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Klein intiem restaurant met ontzettend vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk en de porties meer dan voldoende. We komen hier zeker terug!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Fijn restaurantje, leuke sfeer, een vriendelijke bediening en heerlijk Indiaas eten voor een heel redelijke prijs. Een echte aanrader!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lekker gegeten. Ruime keuze in de vele curry's die heerlijk zijn. Klein en knus restaurantje lekker basic ingericht en heel aardige bediening. Aanrader om te gaan eten.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Wij wilden het tijdstip van bezoek wijzigen, ondanks minimale bezetting was dit niet mogelijk. Blijkbaar wordt er maar 1 tafel gereserveerd voor deze restaurantactie.
Elfje_eet_graag_uit .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten, met ook nog eens een fantastisch prijsniveau! Zeer vriendelijke, vlotte bediening, terwijl het kleine zaakje behoorlijk vol zat. De inrichting is eenvoudig, maar wij vonden dat juist wel charmant. Enige puntje: de toiletten kunnen echt wel wat aandacht gebruiken...
Marcellina S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
vriendelijke en persoonlijke bediening, rustige sfeer om in te eten, lekkere gerechten en redelijk wat keus voor vegetariërs.
christian.online2003 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Deerde bezoek: alvast lekker:
Een Aanrader .
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Leuk klein reastaurantje met riendelijke service en goed eten. Direkt naast de Hallen - perfekt dus als je nog een film wilt pakken.
Jaenet V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Superlekker gegeten, vriendelijk en professioneel bediening, tijd voor de klant, goede vegan en vegatarische gerechten..............
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteravond met 2 personen gegeten, ik kan niet anders zeggen als dat wij heerlijk gegeten hebben! De meest heerlijke curry's, alles kraakvers.
In mijn ogen is dit een klein en oprecht familierestaurant met eten waar je je vingers bij aflikt!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We aten daar met de AH aktie. Eten was lekker. We kregen de optie om buiten het AH menu van de rest van de kaart te kiezen voor 5 euro per persoon extra. 1 persoon in ons groepje van 4 koos voor die optie. Na afloop stond er 20 euro extra op de rekening. Zij rekenen dat als 1 voor die optie gaat, de rest dat ook moet betalen! Heeeel vreemd! Met heel veel overtuigende argumenten dit dus niet betaald! Maar de lol van het uit eten gaan was er wel vanaf....
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
het was heerlijk, bijzonder tentje, je moet goed op letten waar het zit want je loopt er snel voor bij. het personeel was erg vriendelijk eten was er snel en eten was veral echt goed! En niet teveel precies genoeg.
En voor vegetarische eten was ren ruime keuze. De toetjes zijn ook een aanrader om te proberen.
Zeker de moeite waard om te gaan eten.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het was onwijs druk in de Foodhallen, dus zochten wij ons heil in de omgeving en keamen terecht bij de Himalayan Kitchen, waar het heel rustig was. Het eten was heerlijk. We hadden een vegetarisch menu en een menu met chicken tikkala. Beide menu's waren heerlijk en zo veel dat wij een doggy bag mee naar huis konden nemen.
Michiel F.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Een eenvoudig restaurantje in de kale Ten Katestraat. Op de vrijdagavond dat wij er waren was het erg rustig. Om de hoek bij de drukke Hallen, wordt dit restaurant misschien een beetje over het hoofd gezien. Himalayan Kitchen valt niet echt op en mist wat uitstraling. Jammer, want het eten is verrassend lekker. Puur, vers, mals en uitgebalanceerde smaken. Goede en sympathieke service. Zeer de moeite waard dus om te genieten van de heerlijke en diverse gerechten.
mevrouwboer .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met 4 personen heerlijk gegeten. Heerlijke soepen. Hoofdgerechten ook prima, goed gekruid met naan brood. Erg lekker allemaal. De bediening was erg aardig. Ruim voldoende van alles.

Gaan zeker nog een keer daar eten
La F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Zeer smakelijk gegeten. Soep met linzen en bonen was een aanrader. Vriendelijke bediening. Nee, de aankleding is niet top, maar je komt toch voor het eten. Ik kom zeker terug.