Himalayan Kitchen

Ten Katestraat 45h 1053 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-202623880

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Himalayan Kitchen

Intense smaakbeleving

Qua inrichting lijkt dit restaurant op een lokaal restaurant in India: basic, maar sfeervol en authentiek. Het eten is daarentegen alles behalve basic. Voor zeer smakelijke Indiase en Nepalese gerechten is Himalayan Kitchen hét restaurant. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Himalayan Kitchen

Halte Ten katestraat; Tramlijn 7 en 17;
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Zondag gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Himalayan Kitchen

Sjieuwke V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gegeten met de AH actie. Zou à la carte moeten kunnen, maar er was alleen een keuzemenu voor 35 euro. Dat was de afspraak met Iens zei de eigenaar. Als wij ons keuzemenu zelf à la carte hadden gegegeten waren we maximaal 28 euro kwijt geweest. Dat vind ik vallen in de categorie: oplichterij. Wij gaan deze actie op deze manier dus beslist niet meer doen. Wij raden iedereen dan ook aan om vooraf bij het restaurant te informeren of à la carte ook inderdaad à la carte is.
Dorien C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen.. Alleen we verwachten a la carte zoals op site aangeboden te kunnen eten maar er was een speciaal menu voor 35,00.
Irina W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wij gingen hier heen met de Albert Heijn actie. Dit was een mooie deal. We konden zelf kiezen uit het menu. Door alle lekkere dingen kozen wij teveel en vroegen wij of we dit naar huis konden nemen. Dit was geen probleem wat erg fijn was. Er is geen airco aanwezig en toen wij gingen was het erg warm, dit was wel jammer omdat het eten ook pittig is en door de warmte viel dit niet goed.
Valery K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vriendelijk en gastvrij, we hebben genoten van een heerlijk diner en goede sfeer.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De hoek van de foodhallen. Het was daar weer eens afgeladen vol dus we kwamen terecht bij Himalayan. Eten is geweldig! Personeel erg aardig. Tafeltjes staan wel heel erg dicht bij elkaar.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk eten, ontzettend aardige bediening!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Mehwish R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Goede service & vriendelijke personeel. Nav de gegeven recensies was de eerste indruk een tegenvaller kwa interieur, maar het eten maakt je eerste indruk helemaal goed!
Rebecca M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goed restaurant voor vegetariërs.
Leuke/goede service.
Leuk knus zaakje.
Reineke J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ik heb verstand van koken en lekker eten en ik kan zeggen: Himalayan Kitchen was echt goed. Lekker eten en vriendelijke bediening. Een pareltje op de Amsterdamse Ten Katemarkt.
Chalieq A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten waar goed bereid. Service was goed. Ondanks dat het onze eerste keer was, leek het door de gastvrijheid alsof we er al jaren kwamen, goed gedaan! Rustige muziek op de achtergrond voor de sfeer.
Chalieq A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk restaurantje met goed eten. Over de sfeer kan ik niet zoveel zeggen omdat we heel vroeg (17:00 uur) hadden gereserveerd toen er nog niemand was. Maar we komen zeker nog een keer terug.
Mbj B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Smaakvol eten en lieve bediening! Mooie muziek (Oosterse muziek) die zacht op de achtergrond draaide. Leuk restaurant om te ontdekken.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben het ah menu genomen. Konden kiezen uit een aantal gerechten per gang. Het was erg lekker, mango lasso ook, rode wijn was vrij wrang. Prima gegeten
Zoubida B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima gegeten bij lieve eigenaar met hart voor zijn zaak.
Gea W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg goed eten, geweldige bediening ... een echte aanrader
Soraya L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel en lekker eten!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018