Himalayan Kitchen

Ten Katestraat 45h 1053 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-202623880

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Himalayan Kitchen

Intense smaakbeleving

Qua inrichting lijkt dit restaurant op een lokaal restaurant in India: basic, maar sfeervol en authentiek. Het eten is daarentegen alles behalve basic. Voor zeer smakelijke Indiase en Nepalese gerechten is Himalayan Kitchen hét restaurant. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Himalayan Kitchen

Halte Ten katestraat; Tramlijn 7 en 17;
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Zondag gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Himalayan Kitchen

Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Een leuk tentje voor het heerlijke eten. Zeer attentive en vriendelijke service. Vooral echt rustig instrumentaal muziek, voel je dat je doet meditatie met het eten. Goed zo mensen. Top !
Marcelo R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik was in Amsterdam met een vriend van mij en was op zoek naar een goede plek voor een Aziatische maaltijd. Eindelijk, vond dit kleine restaurant net achter De Hallen die slechts 2 minuten lopen van de tramhalte was. Prijs en service waren uitstekend, zeer vrolijke mensen en een heerlijk diner. Ga snel terug en raad u ten zeerste aan om het een keer te proberen.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
In het reserveringssysteem werd aangegeven dat er nog maar 4 plaatsen beschikbaar waren. Dit klopte absoluut niet want het restaurant was voor minder dan de helft gevuld. Dat noemen wij MISLEIDING.
Beste Wim,
Heel erg bedankt voor je beoordeling over ons restaurant Himalayan Kitchen. We hebben een overeenkomst met Iens dat we een speciale prijs aanbieden aan onze gasten, maar we kunnen slechts een beperkt aantal gasten in dat soort aanbod nemen. Misschien zag je dat het restaurant niet vol zat met de klant. We houden van uw feedback voor onze verdere verbeteringen, maar op dit moment is uw woord MISLEIDING niet acceptabel voor ons. Dus we willen graag dat iens uw beoordeling uit de database verwijdert.
Himalayan Kitchen Team
Martha G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eindelijke simpel de beste restaurant gevonden in amsterdam. Vanaf buiten zie je niet echt die tent maar binnen is heel netchjes, schoon restaurant. Rustig muziek en lekker eten vond ik de goed combinatie.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De beste restaurant van Amsterdam, top qualiteit en professional service. Ik heb een Gorkha Kip curry genomen, was echt aanrader. Top !
Enya T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Smaakvol en een vriendelijke ambiance
amc D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
de butterchicken wat te zoet en te weinig gekruid,niet echt indiaas ,toetje zelf gemaakte ijs,was bevroren kokos melk,
de Masala chicken proefde meer indiaas.
E A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima keuzemogelijkheid voor vlees, vis of vegetarisch; curries smaakten heerlijk, vers bereid en verfijnd; eenvoudige, gezellige ruimte; vriendelijke bediening. Uitstekend!
Caren D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten via de Albert Heijn Iens actie. Het enige wat jammer was dat wij geen doggiebag mochten meenemen van het overgebleven eten. Anders helemaal goed!
René V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We zijn naar Himalayan Kitchen gegaan vanwege het uitgebreide vegetarische menu. Ze hebben ons niet teleurgesteld. Mijn twee dochters vonden het ook heel lekker.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het actie menu was veel te duur (35 eur per persoon) en niet erg goed met te weinig eten. Het gewoone menukaart is goedkooper dan het actie menu.
Margaret L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Himalaya Kitchen is voor ons goed en vertrouwd. Comfortfood;)!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Goede locatie, achter de foodhallen. Heerlijk gegeten voor weinig geld!
Wanneer we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Folkwin E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima!
monique S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Echt heerlijk, aanrader. Als we in Amsterdam zijn gaan we er zeker weer eten.
Sharmila L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De service was vriendeijk maar het eten was echt slecht. Eten smaakte oud en hard, net iets aangebrand.
Voor mij een absolute afrader!!
Yael V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Knus restaurantje, lekker eten en goede service. Gingen met die AH-restaurantactie maar niet het idee dat we daarmee echt goedkoper uit waren alleen..
Ies B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima sfeer. prima service. prima eten. Voldoende, warm op tafel en erg smakelijk. Aanrader!
Toiletten misschien extra schoonmaakbeurt. Vooral deuren zijn erg smoezelig.
ursulapieter .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke gezellig restaurant. Eten was Ok, lekkere smaken. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar. Engelse uitleg iets beter