Himalayan Kitchen

Ten Katestraat 45h 1053 BX Amsterdam Nederland Kaart
31-202623880

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Himalayan Kitchen

Intense smaakbeleving

Qua inrichting lijkt dit restaurant op een lokaal restaurant in India: basic, maar sfeervol en authentiek. Het eten is daarentegen alles behalve basic. Voor zeer smakelijke Indiase en Nepalese gerechten is Himalayan Kitchen hét restaurant. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Himalayan Kitchen

Halte Ten katestraat; Tramlijn 7 en 17;
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt. Zondag gratis parkeren.

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Himalayan Kitchen

Chalieq A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, gerechten waar goed bereid. Service was goed. Ondanks dat het onze eerste keer was, leek het door de gastvrijheid alsof we er al jaren kwamen, goed gedaan! Rustige muziek op de achtergrond voor de sfeer.
Chalieq A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuk restaurantje met goed eten. Over de sfeer kan ik niet zoveel zeggen omdat we heel vroeg (17:00 uur) hadden gereserveerd toen er nog niemand was. Maar we komen zeker nog een keer terug.
Mbj B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Smaakvol eten en lieve bediening! Mooie muziek (Oosterse muziek) die zacht op de achtergrond draaide. Leuk restaurant om te ontdekken.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben het ah menu genomen. Konden kiezen uit een aantal gerechten per gang. Het was erg lekker, mango lasso ook, rode wijn was vrij wrang. Prima gegeten
Zoubida B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima gegeten bij lieve eigenaar met hart voor zijn zaak.
Gea W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Erg goed eten, geweldige bediening ... een echte aanrader
Soraya L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel en lekker eten!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was heerlijk en nam ons mee op culinaire reis door de Himalaya.
Minne M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer sympathiek restaurantje met uitstekende Nepalese gerechten.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De beste gerechten uit Nepal en India
Ik ben een grote fan van Daal-Bhaat en mijn vriendin is een grote fan van buff MOMO, maar helaas is buff momo niet beschikbaar in Amsterdam. Goede zaak is dat de Himalaya-keuken kip en groente één heeft. De beste keuken, die we na lange tijd hadden. Het personeel is erg vriendelijk, ze koken gewoon niet de maaltijd die ze bereiden met passie. Ik hou van deze leuke en gezellige plek voor het diner. Ik raad mensen sterk aan om de gerechten uit de Himalaya te bezoeken en uit te proberen.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten.
Alleen bij de voorgerechten was een yoghurt/chili dip wel lekker geweest. Waren lekker maar zonder een dip te droog. Hoofdgerechten, biranyi en chili chicken waren heerlijk.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk Nepalees eten, schoon restaurant en vriendelijk personeel
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten. Tip: ga voor de echt Nepalese gerechten, die zijn verreweg het beste! Veel beter dan de Foodhallen.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening, Lijkt een kleine eetcafe in Nepal maar alle verse bereid eten maakt alles goed. Komen wij zeker terug.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Een leuk tentje voor het heerlijke eten. Zeer attentive en vriendelijke service. Vooral echt rustig instrumentaal muziek, voel je dat je doet meditatie met het eten. Goed zo mensen. Top !
Marcelo R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik was in Amsterdam met een vriend van mij en was op zoek naar een goede plek voor een Aziatische maaltijd. Eindelijk, vond dit kleine restaurant net achter De Hallen die slechts 2 minuten lopen van de tramhalte was. Prijs en service waren uitstekend, zeer vrolijke mensen en een heerlijk diner. Ga snel terug en raad u ten zeerste aan om het een keer te proberen.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
In het reserveringssysteem werd aangegeven dat er nog maar 4 plaatsen beschikbaar waren. Dit klopte absoluut niet want het restaurant was voor minder dan de helft gevuld. Dat noemen wij MISLEIDING.
Beste Wim,
Heel erg bedankt voor je beoordeling over ons restaurant Himalayan Kitchen. We hebben een overeenkomst met Iens dat we een speciale prijs aanbieden aan onze gasten, maar we kunnen slechts een beperkt aantal gasten in dat soort aanbod nemen. Misschien zag je dat het restaurant niet vol zat met de klant. We houden van uw feedback voor onze verdere verbeteringen, maar op dit moment is uw woord MISLEIDING niet acceptabel voor ons. Dus we willen graag dat iens uw beoordeling uit de database verwijdert.
Himalayan Kitchen Team
Martha G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eindelijke simpel de beste restaurant gevonden in amsterdam. Vanaf buiten zie je niet echt die tent maar binnen is heel netchjes, schoon restaurant. Rustig muziek en lekker eten vond ik de goed combinatie.