Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Stadsplein 9 3431 LZ Nieuwegein Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Himalayam is een nieuw eigentijds en trendy Indiaas & Nepalees restaurant en is gelegen naast het Stadhuis in het centrum van Nieuwegein. Wij bieden u een scala aan heerlijke traditionele gerechten uit de Oosterse keuken, maar met een moderne twist voor een zeer interessante prijs. Wij staan voor healthy food en de kracht van verse ingrediënten en kruiden.

Meer informatie over restaurant Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Corinne S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Prima restaurant! We zaten buiten dus over de sfeer in het restaurant kunnen we niet zo veel zeggen.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wij hebben hier heerlijk gegeten. De verschillende gerechten waren elk heel erg smaakvol en de bediening was erg vriendelijk. Een absolute aanrader!
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heel lekker, erg vriendelijk, moeite waard, zeker een adres om nog eens terug te komen!
Tanja N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Met mijn zoon uitstekend gegeten. De inrichting is prima en de stoelen zitten geweldig! De bediening is ook fijn.
Nicolette D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Verassend lekker gegeten. Het was heerlijk weer, dus op het terras gezeten. Het terras is wel iets minder gezellig aangekleed dan het restaurant binnen vandaar een goed ipv een zeer goed. Super vriendelijke bediening. De gerechten kwamen snel na elkaar, mag van mij iets meer tijd tussen voor- en hoofdgerecht. Echt een aanrader om te gaan eten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Super lekker gegeten en goede bediening. Alles werd snel gebracht en konden nog rustig na tafelen met een lekker drankje zonder dat je weggekeken werdt. Echt een aanrader!!!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, een knuf maar stijlvol ingericht restaurant. En dat alles voor een goede prijs! Zeker een aanrader
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten, absoluut voor herhaling vatbaar! Vriendelijk personeel en een goede ambiance. Voor ons is dit restaurant en dan met name het eten echt helemaal top!
Bastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Een heerlijke smaakervaring. Wij waren met een groep waarvan niet iedereen de nepalese keuken goed kent. De uitleg door de aardige dame die ons hiel was geheel in het Engels. We bestelden het candlelight menu. Het was iets onduidelijk wat we zouden krijgen, maar dat werd goed gemaakt toen onze tafel helemaal werd volgezet met allerlei heerlijke gerechten, zoals tandories etc. Eén iemand van onze groep had nog een extra pittig gerecht besteld. Wow. Te heftig voor de meesten, maar wel leuk. De rest was zeer goed. Ook het naan brood in de smaak anijs (zoet) en knoflook was zeer smaakvol. Hier kom ik zeker terug! Er is ruimte genoeg op de twee verdiepingen van dit restaurant onder het gemeente huis en tegenover parkeergarage "Theater" in Nieuwegein
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten in dit restaurant. Echt een aanwinst voor Nieuwegein. Enige minpuntje: het kan er erg warm zijn.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten (wederom!), prima service en we komen zeker weer terug!
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zo heerlijk gegeten, gaan snel weer
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Zo blij dat we dit restaurant hebben gevonden via IENS, geweldig leuk restaurant met heerlijke gerechten, we hebben er super van genoten en zullen hier nog vele malen teruggaan
Carlijn S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Verrassend lekker eten!!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Met 3 goede vrienden heerlijk gegeten. Inrichting behoorlijk sfeervol (stoelen zitten goed), muziek op prima niveau, alleen hoorbaar als je niets zegt. Zeer vriendelijke bediening, goed advies gekregen, snelle levering van de gerechten, maar we hadden ook pas om 1930 gereserveerd, zodat de keuken lekker op stoom was, terwijl er minder klanten zijn. Men weet veel over de gerechten en gebruikte kruiden! Echt buitengewoon lekker gegeten, een absolute aanrader! Reserveren kan handig zijn, want de zaak is niet groot.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Zeer vriendelijke bediening, 20% korting op de rekening is uiteraard altijd meegenomen!
Eten was goed en voldoende, hebben geen nagerecht genomen, enkel voor- en hoofdgerecht.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten, leuk dat je met een groep een menu kan laten samenstellen zodat je van alles kan proeven. Erg vriendelijk personeel ook. Een aanrader!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018