Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Stadsplein 9 3431 LZ Nieuwegein Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Himalayam is een nieuw eigentijds en trendy Indiaas & Nepalees restaurant en is gelegen naast het Stadhuis in het centrum van Nieuwegein. Wij bieden u een scala aan heerlijke traditionele gerechten uit de Oosterse keuken, maar met een moderne twist voor een zeer interessante prijs. Wij staan voor healthy food en de kracht van verse ingrediënten en kruiden.

Meer informatie over restaurant Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Himalayam Indiaas & Nepalees restaurant

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Helaas zijn we nooit toegekomen aan het bestelde 3-gangen menu. Zeer onervaren bediening die helaas de bestelling niet in het systeem had gezet. Na dik 45 minuten was het nog steeds niemand opgevallen. Eerst nog een opmerking ‘erg druk’ ... dat viel wel mee. En daarna kreeg het systeem de schuld. We zijn maar opgestapt om take out te halen. Eten zal best heel lekker zijn hoor...
Georgette V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het eten was prima maar niet bijzonder. Bediening aardig maar niet heel erg alert. Prijs kwaliteit verhouding is goed. We hebben een gezellige avond gehad.
Jane B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Heerlijk gegeten, ben hier al vaker geweest. Zeer vriendelijke bediening. Prijs technisch heel goed te doen. Wij komen graag terug.
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Lekker en rustig!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk gegeten, goede bediening!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wat een feest! De gerechten zijn zeer smakelijk en vers. Goede keuken. Vlotte doorloop van de gerechten. Wat een service, beide keren kregen we wat extra's van de dame (eigenaresse?). Zij weet haar gasten het naar de zin te maken. Warme, sfeervolle ambiance. Kortom, we komen hier zeker weer eens terug
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten. En supervriendelijke bediening. Echt een aanrader. Wij komen zeker weer terug.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Duidelijke, prettige kaart (niet teveel, niet te weinig keuze). Erg van genoten.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heel vriendelijk en erg lekker!!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, vriendeljke bediening en lekkere roemeense wijn.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Kom zeker terug
Steve A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Zeer goed gegeten weer, het kwaliteit blijft goed. Enige min punt was heel erg lang wachten tussen voor en hoofdgerecht....Wij kom wel terug.
John I.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Ondanks de drukte ivm theater voorstelling een goede bediening en lekker gegeten. Mocht je gaan reserveren bekijk even of er voorstellingen zijn in het nabij gelegen theater. Dit ivm drukte in het restaurant.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Heerlijk eten en super vriendelijke bediening
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Smakelijke gerechten. Fijne bediening! Komen zeker terug!
Corryanne B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Eten was zoals altijd prima. Niets op aan te merken. De tegenvaller was dat na het beeindigen van de maaltijd en wij nog even gezellig zaten na te praten, de rekening, zonder dat wij daarom gevraagd hadden aan tafel werd gebracht en er blijkbaar werd verwacht dat wij zouden vertrekken. We zullen het maar aan de onervarendheid van het personeel wijten. ????
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
vriendelijke en ongedwongen omgang met de gasten als zeer aangenaam ervaren.
Tamara K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Eten was simpel, kan makkelijk zelf thuis gemaakt worden.
Bediening veel te langzaam...
Keuken zeer rommelig..
Aankleding restaurant was wel mooi.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Alles was wederom heerlijk, alleen de rijst was de 1e ronde (te)koud... verder heerlijk gesmuld en van elkaars eten geproefd... ieder gerecht zn eigen specifieke verse smaak. We komen graag weer eens terug
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lange wachttijd op zowel 1ste drankje en de kaart en daarna nog lange tijd (3 kwartier) op het menu. Eigenaar hierop aangesproken. Wordt verbetered. Onrustige plek werd veroorzaakt door tafeltje bij de garderobe, overige plekken minder druk. Eten maakte veel goed, was heerlijk.