Himalaya

Breed 32 1621 KC Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Himalaya

In traditioneel servies

In een knus monumentaal pand -glas in lood en een trappetjes dak- zit restaurant Himalaya. De typische smaak van de Nepalese en Indiase keuken ontdekken in een milde of pittige variant. Dit wordt allemaal geserveerd in traditioneel servies zo mooi dat je je het zelf in de kast zou willen zetten. Vergeet dat je in Hoorn bent, en fantaseer over het natuurschoon van het Himalaya gebergte.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Himalaya

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten met echt de smaak van India. Fijn dat er eindelijk een goed Indiaas restaurant in Hoorn is.

Bediening kan beter, weinig attent. Twee tafels waar alle aandacht naar toe ging, de andere tafels (waaronder wij) werden een beetje vergeten. Om alles hebben we moeten vragen terwijl achter ons hele gesprekken met de vaste klant gevoerd werden.

Ik kom graag nog eens terug. Het eten is heerlijk en met de hoop dat de aandacht beter verdeeld wordt.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker eten maar je moet er wel een tijdje op wachten. Het pand is leuk aangekleed, hoewel de Latijns-Amerikaanse muziek niet helemaal bij het eten past.
MoniquevdS S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten! Heerlijke gerechten, veel vegetarisch (Indisch & Nepalees) geprobeerd, bediening prettig, ontspannen. Nog wel wat ´opstart´problemen, serveerster kende de kaart nog niet zo goed en de kok kwam zelf een besteld gerecht afraden (waar maak je dat mee?). Zaten boven op een heerlijk ´prive´plaatsje met zicht op rest van de gasten. Leuke avond gehad! Komen graag terug.
J B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een historisch pand.