Himalaya

Breed 32 1621 KC Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Himalaya

In traditioneel servies

In een knus monumentaal pand -glas in lood en een trappetjes dak- zit restaurant Himalaya. De typische smaak van de Nepalese en Indiase keuken ontdekken in een milde of pittige variant. Dit wordt allemaal geserveerd in traditioneel servies zo mooi dat je je het zelf in de kast zou willen zetten. Vergeet dat je in Hoorn bent, en fantaseer over het natuurschoon van het Himalaya gebergte.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Himalaya

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Was heerlijk, werd goed verteld wat het was. Goed personeel niet constand vragen of het goed was. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fijn dit restaurant in Hoorn is echt van toegevoegde waarde! Wij hebben er heerlijk gegeten en zijn er zeer goed bediend. Genoeg vegetarische opties en het eten is niet heel erg pittig. We hebben gesmuld van de onion bhaji, samosa, rijst., nan, palak paneer en alu sandheko . Vooral het laatste gerecht was erg groot en we kregen dan ook niet alles op. De jongedame in de bediening is erg goed en reageert alert op vragen en verzoeken om aanpassingen in de gerechten. Tel daar nog eens bij op dat het restaurant centraal in Hoorn ligt en in een heel mooi oud pandje is gevestigd, wij komen zeer zeker terug!
anja B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke stek dat dichtbij het theater ligt.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten. Leuke Nepalese eigenaar. Prettige achtergrondmuziek. Vrolijke bediening. Kortom, een mooi avondje uit.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig restaurant met een unieke sfeer. Extra complimenten voor de enthousiaste bediening!
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Knus restaurant enthousiaste bediening en vooral erg lekker eten. Echt een aanrader.
lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een bescheiden restaurant, maar als kenner van de Indase Curries, kan ik zeggen dat het eten onverwacht goed is. Mooie presentatie van het eten, flinke porties, meer dan we op konden. Gelukkig kregen we op verzoek alles wat over was keurig verpakt mee. De volgende dag nog heerlijk van gesmuld. Probeer ook zeker de traditonele Dal Bhat uit Nepal van lamsvlees.
Maudy K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten, veel keuze uit milde gerechten en een paar pittige, ook vegetarisch (vis, indiase kaas, groenten) gezellige ambiance, parkeergelegenheid dichtbij; als je van Indiaas en/of Nepalees houdt (of het eens wil proberen): doen!!!!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten! De bediening was vriendelijk. Er werd keurig rekening gehouden met het feit dat we op tijd weg moesten voor een voorstelling in de schouwburg. Het eten was voortreffelijk!
Trees H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
het eten was smaakvol.
Temperatuur van eten kon warmer
Service was goed
Beter dan vorige eigenaar
de moeite waard om nogmaals te gaan eten
peter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Raad het mijn vrienden aan.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk eten met echt de smaak van India. Fijn dat er eindelijk een goed Indiaas restaurant in Hoorn is.

Bediening kan beter, weinig attent. Twee tafels waar alle aandacht naar toe ging, de andere tafels (waaronder wij) werden een beetje vergeten. Om alles hebben we moeten vragen terwijl achter ons hele gesprekken met de vaste klant gevoerd werden.

Ik kom graag nog eens terug. Het eten is heerlijk en met de hoop dat de aandacht beter verdeeld wordt.
KvLP .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het eten is echt lekker. Locatie in een mooi oud pandje is mooi! Je moet wel even geduld hebben, want het duurt toch zeker wel een uur voordat je eten op tafel staat. Bediening (twee jonge dames) waren erg vriendelijk, maar maakten veel fouten. Bestellingen van ons maar ook van anderen werden vergeten. Ons drankje en bijgerecht was nog niet zo erg, maar mensen achter ons kregen na een uur wachten op hun eten te horen dat hun bestelling niet was doorgegeven aan de keuken. Bij elke tafel ontbrak wel iets, kreeg men iets anders dan besteld of werd men helemaal vergeten. Ondanks dat was de sfeer gemoedelijk en het eten prima. Ik zou een volgende keer gewoon lekker vroeg gaan, direct om 17.00 uur, zodat de dames van de bediening in alle rust je bestelling kunnen verwerken.... aan hun enthousiasme ligt het zeker niet!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker eten maar je moet er wel een tijdje op wachten. Het pand is leuk aangekleed, hoewel de Latijns-Amerikaanse muziek niet helemaal bij het eten past.
MoniquevdS S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten! Heerlijke gerechten, veel vegetarisch (Indisch & Nepalees) geprobeerd, bediening prettig, ontspannen. Nog wel wat ´opstart´problemen, serveerster kende de kaart nog niet zo goed en de kok kwam zelf een besteld gerecht afraden (waar maak je dat mee?). Zaten boven op een heerlijk ´prive´plaatsje met zicht op rest van de gasten. Leuke avond gehad! Komen graag terug.
J B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een historisch pand.