Himalaya

Breed 32 1621 KC Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Himalaya

In traditioneel servies

In een knus monumentaal pand -glas in lood en een trappetjes dak- zit restaurant Himalaya. De typische smaak van de Nepalese en Indiase keuken ontdekken in een milde of pittige variant. Dit wordt allemaal geserveerd in traditioneel servies zo mooi dat je je het zelf in de kast zou willen zetten. Vergeet dat je in Hoorn bent, en fantaseer over het natuurschoon van het Himalaya gebergte.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Himalaya

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 22:00

Mitchell V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Bediening was aardig, niet lang hoeven wachten op ons eten. Lekker eten voor een mooie prijs!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Vriendelijk, correct personeel en een knus restaurant. De geuren van Himalaya's keuken waaien dagelijks mijn kantoor binnen. Vorige week voor het eerst geprobeerd en ik ben sindsdien vaste klant. :)
Lieselot E.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Fantastisch eten!
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een leuk restaurantje, aardige bediening , 2 heren, maar ze moeten nog veel leren dat wel. Zo werd de bestelling van drank wel een keer vergeten alsmede het aanvullen van het bestek. Het eten daarentegen is echt lekker, verrassend zelfs, maar de wachttijd tot het voorgerecht wel erg lang. Ruim een uur. Dat moet echt korter kunnen.
Wij hadden een nepalees 3 gangen menu met lamsvlees en kip. Heel lekker bereid, ook goede basmatirijst. Het toetje kulfi, indiaas ijs , was ook prima. De linzensaus? vonden wij veel te dun. De extra bestelde onion bhadji was goed van smaak maar het waren beslist geen balletjes maar maar sliertjes. Die hebben wij elders beter gegeten, alsmede de dahl, linzencurry. Prima licht zoete witte wijn werd er geschonken. Dit alles zeer vriendelijk geprijsd. Met een efficientere bediening en kortere wachttijd kan dit mogelijk een Hoornse topper worden.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het Indiase 3-gangen menu was erg lekker en het was ruim voldoende voor twee personen. De bediening was vlot.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Super lekker gegeten wij hadden een Nepalees 3 gangen menu
Het was super en een tweede ronde waard
Echt een aanrader
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en prima en snelle bediening.
Het was de eerste keer maar we komen zeker nog terug en nemen dan ook onze vrienden mee.
AWJonkers .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Al diverse keren hier super gegeten. Goed voor weinig. Uitgebreide kaart en ook veel vegetarische gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Prachtig pand. Echt een aanrader.
Madelein V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heel lekker. Jammer dat er geen vingerkommetjes of verfrissingsdoekjes waren voor onze handen na het eten van de kip. Na het voorgerecht werd ons gevraagd ons (gebruikte) bestek te bewaren voor het hoofdgerecht. Dat was een echt minpunt. Een aantal drankjes van de kaart was niet op voorraad; zoals de muntthee en het ananassap. Dat zijn kleine dingetjes die het geheel wat minder goed maken, maar nogmaals: het eten was lekker en uiteindelijk gaat het daarom.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fantastische maaltijden. Goed gekruid en smakelijk.
Ernst En Inge K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten! Zeker de moeite waard! We komen hier graag nog een keer terug! Een aanrader als je eens iets anders wil eten!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een paar heerlijke curry's!
eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Was heerlijk, werd goed verteld wat het was. Goed personeel niet constand vragen of het goed was. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Fijn dit restaurant in Hoorn is echt van toegevoegde waarde! Wij hebben er heerlijk gegeten en zijn er zeer goed bediend. Genoeg vegetarische opties en het eten is niet heel erg pittig. We hebben gesmuld van de onion bhaji, samosa, rijst., nan, palak paneer en alu sandheko . Vooral het laatste gerecht was erg groot en we kregen dan ook niet alles op. De jongedame in de bediening is erg goed en reageert alert op vragen en verzoeken om aanpassingen in de gerechten. Tel daar nog eens bij op dat het restaurant centraal in Hoorn ligt en in een heel mooi oud pandje is gevestigd, wij komen zeer zeker terug!
anja B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke stek dat dichtbij het theater ligt.
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten. Leuke Nepalese eigenaar. Prettige achtergrondmuziek. Vrolijke bediening. Kortom, een mooi avondje uit.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig restaurant met een unieke sfeer. Extra complimenten voor de enthousiaste bediening!
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Knus restaurant enthousiaste bediening en vooral erg lekker eten. Echt een aanrader.
lodewijk V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een bescheiden restaurant, maar als kenner van de Indase Curries, kan ik zeggen dat het eten onverwacht goed is. Mooie presentatie van het eten, flinke porties, meer dan we op konden. Gelukkig kregen we op verzoek alles wat over was keurig verpakt mee. De volgende dag nog heerlijk van gesmuld. Probeer ook zeker de traditonele Dal Bhat uit Nepal van lamsvlees.