Himalaya Palace Restaurant

Marktstraat 32 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Himalaya Palace Restaurant

Het beste van de Indiase & Nepalese keuken

Himalaya Palace Restaurant is het Indiaas-Nepalees restaurant met koninklijke allure. In ons concept verenigen we culinaire gerechten uit India en Nepal met gastvrijheid en warme ambiance. Een restaurant waar je lekker kunt eten en genieten van een avond vol culinair genot. Laat je verassen door onze authentieke curry en tandoorigerechten die vakkundig zijn bereid met specifieke kruidenmengsels.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Himalaya Palace Restaurant

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

robvankeulen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We komen hier regelematig en altijd erg prettige bediening en erg lekker eten. Probeer eens de indiaase thee en de rijstpudding als desert. Als vergetariers kunnen we hier goed eten. Ook de keren dat we met een albert hein bon aten was de hoeveelheid en kwaliteit hetzeltde als normaal.
Een echte aanrader dus!
CarinSmit .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie, prettig dat je alles van het menu kan kiezen en er geen beperkt menu is voor de actie.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, geen op of aanmerkingen het was gewoon goed. Fijn dat je gewoon een 3 gangen menu naar eigen keuze kunt samenstellen.
Mitchel E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We mochten een voor hoofd en nagerecht kiezen van de kaart met de AH restaurantactie! Kortom een hele goede deal!
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De ontvangst was zeer hartelijk. Het was jammer dat het er zo stil was. Dit komt zeker niet door het voortreffelijke eten of de vriendelijke bediening . Gefrituurde Gamba's vooraf en Lamsvlees, Mango ijsje toe, Echt heerlijk, niet te pittig en eens wat anders.
Jammer dat er geen decafe aanwezig was.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekkker gegeten, ruim volgoende. Jammer dat het niet iets drukker was in het restaurant (12 personen). Deze mensen verdienen echt een vol restaurant!
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Was weer lekker om tijdens dit jaarlijkse bezoek weer eens wat anders, Nepals, te eten. Kwam als vis liefhebber goed aan mijn trekken met lekker gekruid eten. Leuke en vlotte bediening.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
De ontvangst is zeer gastvrij .De door ons gekozen gerechten smaakten uitstekend en de bediening is
uitermate vriendelijk. De huiswijn is van goede kwaliteit. Een bezoek is voor ons voor herhaling vatbaar
en zeker aan te bevelen.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening.
Ook al ziet het restaurant er niet super gezellig uit, toch ga ik hier zeker terugkomen!
Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten!!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed, pittig en betaalbaar eten, inrichting vonden wij erg gedateerd. Bediening vriendelijk. dichtbij parkeermogelijkheid.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Per saldo en met een lekkere fles witte wijn kom je op 50.00 euro voor 2 personen.
lekker eten goede bediening alleen erg stil in het restaurant, waren met ons 2 drie bezoekers.
Was bij afrekenen portemonai vergeten, bij aankomst thuis werd dit telefonisch gemeld en kon hem vervolgens afhalen, ervaar dit als kordate en en snelle service.
Fijn restaurant,pareltje in Aalsmeer, kaart met ruime keuze, is voor een bezoek aan te bevelen.
Des te meer bezoekers hoe gezelliger het wordt!
ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De aankleding van de zaak laat behoorlijk wat te wensen over! Kaal ongezellig hok. Personeel bijzonder vriendelijk eten zeer goed.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zonder AH-bon zou het €70 voor een 3-gangen diner voor 2 personen geweest zijn. Voor de keuzes en de kwaliteit van de gerechten vonden wij dat te duur. Wel meer dan genoeg!
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Vanaf heden hebt u de mogelijk om te kiezen uit de gerechten van onze reguliere menukaart en maken wij geen gebruik meer van een AH Menu. We hopen dat u binnenkort nog eens bij ons langs komt om onze andere gerechten te proeven!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke Indische gerechten, echt heerlijk gegeten, echt een aanrader. Rustige sfeer, in een rustige straat, zeer ruime kaart, heerlijke gerechten, goede prijs.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Partner is rolstoel-afhankelijk ; men ontving ons met hulp en vriendelijkheid. Perfect ! het 3-gangendiner was
lekker en de bediening voortreffelijk. Redelijke huiswijn . Wij komen terug en het restaurant is zeker
aan te bevelen.
samantha J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
het eten was top! zal hier zeker vaker komen!! De butter chicken en de wijnen waren super. heerlijke avond gehad fijne sfeer binnen
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Was heerlijk en een goede vriendelijke service!
patrick B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten met bij Himalaya Palace.
Service was snel en het eten was top kwaliteit.
Ben zeker in om nog een keer terug te komen!!

proberen een keer ik Aanrader voor u ook
Leontien T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een heerlijk avond met heerlijk eten.
Voor ons de eerste keer hier, maar komen zeker terug.
Erg gastvrije bediening en het eten smaakte top!