Himalaya Palace Restaurant

Marktstraat 32 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Himalaya Palace Restaurant

Het beste van de Indiase & Nepalese keuken

Himalaya Palace Restaurant is het Indiaas-Nepalees restaurant met koninklijke allure. In ons concept verenigen we culinaire gerechten uit India en Nepal met gastvrijheid en warme ambiance. Een restaurant waar je lekker kunt eten en genieten van een avond vol culinair genot. Laat je verassen door onze authentieke curry en tandoorigerechten die vakkundig zijn bereid met specifieke kruidenmengsels.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa card
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Per saldo en met een lekkere fles witte wijn kom je op 50.00 euro voor 2 personen.
lekker eten goede bediening alleen erg stil in het restaurant, waren met ons 2 drie bezoekers.
Was bij afrekenen portemonai vergeten, bij aankomst thuis werd dit telefonisch gemeld en kon hem vervolgens afhalen, ervaar dit als kordate en en snelle service.
Fijn restaurant,pareltje in Aalsmeer, kaart met ruime keuze, is voor een bezoek aan te bevelen.
Des te meer bezoekers hoe gezelliger het wordt!
ada.bezemer .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De aankleding van de zaak laat behoorlijk wat te wensen over! Kaal ongezellig hok. Personeel bijzonder vriendelijk eten zeer goed.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zonder AH-bon zou het €70 voor een 3-gangen diner voor 2 personen geweest zijn. Voor de keuzes en de kwaliteit van de gerechten vonden wij dat te duur. Wel meer dan genoeg!
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Vanaf heden hebt u de mogelijk om te kiezen uit de gerechten van onze reguliere menukaart en maken wij geen gebruik meer van een AH Menu. We hopen dat u binnenkort nog eens bij ons langs komt om onze andere gerechten te proeven!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijke Indische gerechten, echt heerlijk gegeten, echt een aanrader. Rustige sfeer, in een rustige straat, zeer ruime kaart, heerlijke gerechten, goede prijs.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Partner is rolstoel-afhankelijk ; men ontving ons met hulp en vriendelijkheid. Perfect ! het 3-gangendiner was
lekker en de bediening voortreffelijk. Redelijke huiswijn . Wij komen terug en het restaurant is zeker
aan te bevelen.
samantha J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
het eten was top! zal hier zeker vaker komen!! De butter chicken en de wijnen waren super. heerlijke avond gehad fijne sfeer binnen
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Was heerlijk en een goede vriendelijke service!
patrick B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten met bij Himalaya Palace.
Service was snel en het eten was top kwaliteit.
Ben zeker in om nog een keer terug te komen!!

proberen een keer ik Aanrader voor u ook
Leontien T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een heerlijk avond met heerlijk eten.
Voor ons de eerste keer hier, maar komen zeker terug.
Erg gastvrije bediening en het eten smaakte top!
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten. Mijn partner en ik kozen voor de dal soep als voorgerecht. Als hoofdgerecht koos mijn partner gegrilde lamskoteletjes en ikzelf kip tandoori. Alles was zeer smakelijk! Dit restaurant is echt een aanrader! Let alleen even op: ook al heb je gereserveerd via de AH actie dit ook bij binnenkomst even melden. Dat hadden wij niet gedaan. Er werd overigens niet moeilijk over gedaan.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijke (kleine) gerechten die goed op smaak zijn. Bediening is uiterst vriendelijk en ze maken het je echt naar de zin. Gehele entourage is enigszins kil, maar dit doet niets af aan het lekkere eten. Zeker een adres om terug te komen.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Met de Diner Jaarkaart hier op zaterdag 22 april weer gegeten. Opnieuw was het een fantastische ervaring. De kwaliteit van de gerechten was opnieuw subliem. En nog steeds is daar die typische Indiaas-Nepalese sfeer.
We startten de avond met een Bitter lemon voor mijn lief en zo’n grote fles King Cobra speciaal bier, die ter plekke aan tafel ontkurkt wordt!
Van het huis kregen we twee heerlijk krokante papadums, precies zoals die horen te zijn: fraai van kleur en smaak, totaal geen zichtbaar vet. Daarbij drie sauzen, waaronder een met tamarinde(denk ik) en een met een fijn gesneden salade met o.a. rode ui en tomaat.
Mijn partner nam als voorgerecht de Sekuwa Lam (gegrild gekruid lamsvlees bereid op Nepalese wijze met paprika, ui en gemengde salade). Vond ze heerlijk. Zelf hield ik het bij de Seekh Kebab (kebab van lamsgehakt bereid met Indiase kruiden, gember, ui, knoflook en groene pepers. Geserveerd met een gemengde salade). Ook om je vingers bij af te likken.
Voor het hoofdgerecht kozen we beiden voor een lamsgerecht. Mijn gezellin houdt van (licht) pittig en ik ben dol op het vuur-en-vlam effect. Daarom koos zij voor de Lamb Saag (lamsvlees in kerriesaus met verse spinazie en kruiden) en ik voor de Lamb Vindaloo (lamsvlees in kerriesaus met aardappelen bereid met een melange van hete specerijen uit Zuid-India). Dit laatste gerecht is inderdaad helemaal goed voor een vuurspuwer zoals ik. Wat daarbij opvalt, is de onwaarschijnlijke zachtheid van het vlees. Absoluut een klasse apart. Daarbij werd heerlijk gekruide (saffraan en komijn als ik het goed begrepen heb) basmatirijst geserveerd. Mijn disgenote had tevens Nan brood met gesmolten kaas besteld. Dit heb ik niet geproefd, maar zij vond het heel lekker.
Tot besluit nam mijn geliefde als dessert twee soorten ijs: mango en aardbeien. Het aardbeienijs heb ik uiteindelijk genomen, daar ze vol zat. Mijn keuze viel duidelijk op de Kulfi, typisch Indiaas roomijs met een mango smaak. Heeeerlijk!
De bediening was heel correct en snel. Ze hebben geen steekje laten vallen. Wij hebben genoten. Petje af voor dit restaurant!
Denisha R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Een avondje eten bij Himalaya is echt een avondje uit. Je wordt geheel in de watten gelegd door de lieve bediening en het heerlijke eten. Je beleeft je even in India door de gezellige kleurrijke sfeer in het restaurant. Je merkt aan alles dat je hier bij een echte Indian zit! Kies het menu dan kan je al het lekkers...
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten , er is een grote keus aan allerlei gerechten . Wij hadden de grote garnalen van de chef als hoofdgerecht, heerlijk!!!
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met AH aktie voor de eerste keer met partner hier gegeten. Ontvangst was niet erg vriendelijk, bediening wel. Voorgerecht Samosa meat was erg droog, Chicken chat veel kruiden en weinig salade. Hoofdgerecht Lamb tikka masala veel vlees jammer erg taai, Lamb rogan josh zou met knoflook, gember en tomaten en licht pittig bereid moeten zijn.....was droge vrij smakeloze stukjes vlees in een brune drab. Ook werd er geen salade bij geserveerd alleen een schaal droge basmatirijst. De wijn en het nagerecht was prima. Dan de prijs, het AH menu was €35,= !! De gerechten los zijn veel goedkoper, al met al een slechte ervaring wij komen hier niet meer terug.
Joost T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker nog eens terug. Vriendelijk personeel en begrip voor diëten.
Marjo N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij waren gezellig met het gezin uit eten, eerste keer dat we naar Himalaya waren. Leuk restaurant, aardige mensen. Lekker gegeten, zeker om nogmaals heen te gaan.
gezienas .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Als het op 'n maandag vol zit moet het wel goed zijn dachten wij, en dat klopt helemaal! Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening met excuses dat het vanwege drukte iets langer duurde, maar als je uit eten gaat moet je ook geen haast hebben dus dit was voor ons geen probleem. Zowel voor, hoofd als nagerecht voldeden aan onze verwachtingen, kortom 'n aanrader!!
Marjoleinn91 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben bij Himalaya Palace gegeten adhv de AH-actie, mede gebaseerd op de goede recensies. Toen we aankwamen, konden ze ons eerst niet vinden op de lijst met reserveringen (geen boek, maar gewoon een volgekrast A4, lekker onduidelijk dus). Uiteindelijk gevonden (ergens onderop bijgeschreven) te zijn. Bleek onze tafel aan de verkeerde groep te zijn weggegeven. Duurde even maar uiteindelijk wisten ze een plekje voor ons vijf te creëren. Het wachten op de kaart, de drankjes en de gerechten duurde ook steeds erg lang. Er was gewoon te weinig personeel voor zo'n vol restaurant. Voor- en hoofdgerechten smaakten allemaal wel erg goed, maar het nagerecht smaakte bij ons allemaal een beetje flauwtjes. Al met al hadden we een prima avond, maar we hadden we er toch iets meer van verwacht.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik heb bij veel Indiaase restaurants gegeten. Himalaya is niet slecht maar wat weinig uitgesproken in smaak. Als een gerecht als licht pittig staat vermeld dan moet je wel iets van pittig merken. Dat was niet het geval. Naan brood : leek alsof brood uit de diepvries kwam (voorgebakken) en daarna de oven in. Rijst was flauw. Indiase thee idem. Onion bhajee en Tandoori waren daarentegen prima. Voor ons geen herhaling. Te Hollands Indiaas.