Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Himalaya Palace Restaurant

Het beste van de Indiase & Nepalese keuken

Himalaya Palace Restaurant is het Indiaas-Nepalees restaurant met koninklijke allure. In ons concept verenigen we culinaire gerechten uit India en Nepal met gastvrijheid en warme ambiance. Een restaurant waar je lekker kunt eten en genieten van een avond vol culinair genot. Laat je verassen door onze authentieke curry en tandoorigerechten die vakkundig zijn bereid met specifieke kruidenmengsels.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Himalaya Palace Restaurant

Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten in mooi ingericht restaurant met vriendelijk personeel. Heel goed mogelijk dat ik hier ook eens met zakenpartners ga eten, want het restaurant ligt centraal en is goed te bereiken.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Kort gezegd : Voortreffelijk !! Heerlijk eten ,vlotte en vriendelijke bediening . Goede huiswijn .
Mijn vrouw maakt gebruik van een rolstoel en de hulp en de dienstbaarheid ervaren wij als bijzonder goed.
bob M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Goed geadviseerd door de eigenaar welke gerechten wij konden nemen om te combineren en samen te delen. Heerlijk gegeten.
wouter S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
ouderwets, zelfs saai menu, het gerecht wat op tafel kwam had weinig uitgesproken smaken, de papadums waren vet en smakeloos. het personeel was afstandelijk en ongeintresseerd wat betreft fatsoenlijke bediening, en aandacht. de telefoontunes waren hard en lang en het keuken personeel kwam zo af en toe binnen met de eigen mobiel waarop men luid chinese televisie keek. kortom zeer teleurstellend.
Hartelijk dank voor uw recensie. Uw input nemen we zeker mee voor de verbetering.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Eenvoudig restaurant. Vriendelijk ontvangen en lekker indiaas eten. In ons geval hebben we een nepalees gerecht besteld, was ook erg lekker.
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Nouja.. Mijn feedback is eigenlijk niet super positief..

Wij hebben ons meest favoriete Indiase restaurant in Amstelveen.
Maar naar aanleiding van de (veelbe-)lovende reacties hier, haalde ik mn man over om dit restaurant eens te proberen.

De inrichting is ruim opgezet en licht. De stoelen zitten erg fijn.
Jammer dat de tafels gedekt zijn met papieren placematjes.. geeft n beetje armzalige indruk.

Het eten was redelijk. Niet bijzonder smaakvol of uitgesproken lekker bereid. Niet erg fantasievol maar alles was wel vers. De salade bij de voorgerechtjes was fris en knapperig. Erg fijn als de sla niet zichtbaar al s morgensvroeg is bereid.
De papadums waren echter niet om over maar huis te schrijven.. Toch wel een belangrijke graadmeter voor een lekker Indiaas restaurant vind ik.

Pluspunt was wel dat je gewoon kraanwater bij het eten kon bestellen. En alles wat we niet op konden (vrij veel na een te grote lunch eerder die dag) kregen we op verzoek netjes verpakt mee naar huis.

De bediening laat wel iets te wensen over op het gebied van gastvrijheid. Er kon geen lachje van af.. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was en of we misschien nog wat wilden drinken.
In het geheel kwam het een beetje over of ze eerder die dag heel erg slecht nieuws hadden gehad en uit noodzaak de tent draaiende hielden ofzo..

Al met al helaas niet een ervaring die we voor herhaling vatbaar achten..
Winnifred V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De service was prima en erg vriendelijk. We waren te vroeg maar dat was geen probleem. Bovendien was er voor de deur volop parkeerplaatsen beschikbaar. Top allemaal!
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We hebben heel gezellig gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Bij betalen verbaasden wij ons erover dat de 2 volle spaarkaarten van AH weer meegenomen mochten voor een volgend bezoek!
Is dat de bedoeling van de actie??

Met vriendelijke groeten, Jacqueline Tas.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Afgelopen zaterdag 19 augustus hier met een IENS-deal gegeten. Het was voor ons bepaald niet de eerste keer dat we ons hier op een fantastisch diner getrakteerd voelden. Bij binnenkomst zie je gelijk dat alles (gelukkig) onveranderd is gebleven. In de ca. 12 jaar dat we hier komen, lijkt het pand een baken van stabiliteit, waardoor het authentieke aan dit restaurant keurig bewaard is gebleven. Ook werd het nu weer na enige tijd gezellig druk, hetgeen de sfeer altijd verder vergroot.
We begonnen de avond uiteraard met een drankje en de bekende papadums met drie sauzen (zie mijn eerdere recensie). Mijn partner nam een ijsthee en ik weer zo’n grote fles King Cobra speciaal bier, die weer terplekke aan tafel ontkurkt werd. Een heerlijk bier, waar je de hele avond mee toe kan.
Mijn lief besloot deze avond helemaal voor de King Prawns te gaan. Haar voorgerecht werd dan ook de King Prawn Butterfly. Met de sauzen en salade vond ze deze heerlijk. Mijn keuze was dit keer Chicken Tikka. Fantastisch lekker gekruide (Tandoori) stukken kipfilet met salade van sla, tomaat, ui en een schijfje sinaasappel. De kip was weer verrukkelijk sappig. Zalig om de avond mee te beginnen.
Bij het hoofdgerecht nam mijn tafelgenote een Spa rood met een schijfje citroen. Dat gerecht werd de Himalaya King Prawn. Dat bleek een schot in de roos te zijn, waar ze ultiem van smulde. Het gerecht werd sissend heet opgediend, dus het was even voorzichtig zijn. Het werd geserveerd met een schotel Dal Tadka (een milde stoofschotel met linzen). Hiervan heb ik niets geproefd, maar zij vond het wel lekker.
Mijn hoofdgerecht is een traditie geworden: Lamb Vindaloo: lamsvlees met aardappelen in een extreem pittige kerriesaus. Hiervan begint mijn neus te lopen en springen de tranen in mijn ogen, maar zóóó ongehoord lekker! Een gerecht dat ik vrijwel iedere dag zou willen eten. Werkt welhaast verslavend. Daarbij kregen we een groot bord met veel basmatirijst met doperwten en mais.
Mijn gezellin had nog als extra Nan brood (Keema) met gegrild lamsgehakt genomen. Ook daarvan heb ik niets genomen, omdat het voor mij gewoon te veel was. Mijn eigen hoofdgerecht kon ik op geen stukken na op, dus ruimte voor iets anders was er niet meer, maar mijn disgenote vond het heel lekker.
Tenslotte het dessert. Mijn prinses hield het bij twee bollen mango-ijs. Prima. Na eerdere uitstekende ervaringen hier met Kulfi besloot ik opnieuw dit te nemen. De Kulfi werd heel mooi gepresenteerd in de vorm van een soort fidget spinner met toefjes slagroom op de uiteinden van de spinner. De (mango)smaak was wederom heel erg goed.
Opnieuw stond de bediening op een zeer hoog peil. Geen communicatieproblemen (goed Nederlands gesproken) en werden goede wachttijden tussen de gangen aangehouden, niet te snel en niet te langzaam. Precies goed in onze beleving. Bovendien zeer vriendelijk en alert. Voor mij blijft dit de koning onder de Indiase restaurants.
Jit S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Excellent food n service ????
robvankeulen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We komen hier regelematig en altijd erg prettige bediening en erg lekker eten. Probeer eens de indiaase thee en de rijstpudding als desert. Als vergetariers kunnen we hier goed eten. Ook de keren dat we met een albert hein bon aten was de hoeveelheid en kwaliteit hetzeltde als normaal.
Een echte aanrader dus!
CarinSmit .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie, prettig dat je alles van het menu kan kiezen en er geen beperkt menu is voor de actie.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, geen op of aanmerkingen het was gewoon goed. Fijn dat je gewoon een 3 gangen menu naar eigen keuze kunt samenstellen.
Mitchel E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We mochten een voor hoofd en nagerecht kiezen van de kaart met de AH restaurantactie! Kortom een hele goede deal!
Arjen L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs!
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De ontvangst was zeer hartelijk. Het was jammer dat het er zo stil was. Dit komt zeker niet door het voortreffelijke eten of de vriendelijke bediening . Gefrituurde Gamba's vooraf en Lamsvlees, Mango ijsje toe, Echt heerlijk, niet te pittig en eens wat anders.
Jammer dat er geen decafe aanwezig was.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekkker gegeten, ruim volgoende. Jammer dat het niet iets drukker was in het restaurant (12 personen). Deze mensen verdienen echt een vol restaurant!
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Was weer lekker om tijdens dit jaarlijkse bezoek weer eens wat anders, Nepals, te eten. Kwam als vis liefhebber goed aan mijn trekken met lekker gekruid eten. Leuke en vlotte bediening.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
De ontvangst is zeer gastvrij .De door ons gekozen gerechten smaakten uitstekend en de bediening is
uitermate vriendelijk. De huiswijn is van goede kwaliteit. Een bezoek is voor ons voor herhaling vatbaar
en zeker aan te bevelen.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening.
Ook al ziet het restaurant er niet super gezellig uit, toch ga ik hier zeker terugkomen!
Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten!!