Himalaya Palace Restaurant

Marktstraat 32 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Himalaya Palace Restaurant

Het beste van de Indiase & Nepalese keuken

Himalaya Palace Restaurant is het Indiaas-Nepalees restaurant met koninklijke allure. In ons concept verenigen we culinaire gerechten uit India en Nepal met gastvrijheid en warme ambiance. Een restaurant waar je lekker kunt eten en genieten van een avond vol culinair genot. Laat je verassen door onze authentieke curry en tandoorigerechten die vakkundig zijn bereid met specifieke kruidenmengsels.

Meer informatie over restaurant Himalaya Palace Restaurant

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

B J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Casparina V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bij dit restaurant komen we eigenlijk wel minimaal 1x per jaar eten. Het eten is nl. fantastisch, zeer smakelijk en verfijnd! Ook het personeel is altijd zeer aardig en het restaurant is lekker ruim opgezet. Een aanrader!
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Geweldig eten, alles perfect op smaak. De bediening is altijd super vriendelijk en we komen altijd heek graag terug. Probeer het authentieke Nepalese gerecht. Heerlijk!
maxluteijn .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Lekker gegeten, aardige bediening, alles werd snel geserveerd maar daar houden wij wel van. Zeker voor herhaling vatbaar.
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijke bediening. De Nepalese gerechten zijn ook lekker. Iha iets minder pittig dan de Indiase.
happyvoice .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Het eten was aangebrand. Groenten en garnalen waren aangebrand. Echt zonde. Het gerecht kwam uit een steenoven en dus duurde de bereiding iets langer. Het 3-gangen ah menu koste €35,00 voor 2 personen. Alle gerechten los op de kaart waren goedkoper. De theorie dat de tweede persoon dan gratis eet klopt dan niet. Nee wij komen hier niet meer terug.
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op aanraden van een familielid hier gegeten via de AH actie. Een echte aanrader. Na ons bezoek aan Nepal van enkele jaren geleden verheugden wij ons erop om weer eens Nepalees te eten. Mijn partner en ik kozen voor resp. Dal soep en Lamsgehakt rolletjes als voorgerecht. Als hoofdgerecht resp. het nationale gerecht van Nepal Dal Bhaat en mild gekruide lamscurry met o.a. lychee en mango. Als nagerecht Kheer. Dat is een rijstpudding met kardemon, kaneel kokos en amandelen. Daarna na een lekker kopje koffie.
marisannel .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Ontzettend aardig personeel , de gerechten waren erg lekker , mooie gepresenteerd , aanpassingen aan het menu as mogelijk, wij houden allen niet van lams vlees kregen extra kip .
Elianne M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hier gegeten met de AH actie. Alles van de kaart kunnen kiezen. Heerlijke papadum en naanbrood. Daarna de voorgerechten: garnalen in beslag, qua smaak wel goed, maar qua structuur wn hoeveelheid viel het een beetje tegen.
Eenpansgerecht met garnalen en een mixed grill als hoofdgerechten.
De bediening was erg hartelijk en goed geadviseerd qua een bijpassend biertje. Kortom een heerlijke avond voor 35 euro.
Katinka V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten.
Vooraf lamsvlees, als hoofdgerecht kip tandoori uit de grill, erg lekker van smaak.
Voor herhaling vatbaar!
evhvd .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, geen apart AH restaurant actie menu, gewoon van de kaart.
Was vrij rustig en gezellig met de ober over India en Nepal gekletst.
Heel aardige bediening, echt een aanrader en we komen ook zeker terug!
Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles was erg goed. Een puntje: onze jassen weerden n iet aangenomen, waardoor wij die niet goed kwijt konden. Maar op een andere stoel gelegd.
brechtje W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime keuze voor iedereen. Snelle service.
mar_jan .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik kan alleen maar zeggen: we hebben heerlijk gegeten voor echt een redelijke prijs. De bediening was zeer vriendelijk en echt een aanrader om nog een keer terug te komen!
Bernadette O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, "iets" langer moeten wachten, maar dat werd ruime schoots goed gemaakt, door de vers bereidde gerecht. We hebben gesmuld. Goede bediening door fijne mensen, met persoonlijke service. "Wat te kiezen, zo'n ruime keuze". Wij komen zeker terug.
maxluteijn .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH bonnen, keuze uit het hele menu muv het grand desert. Ruime porties. Lekker rustig, misschien omdat het maandag was. Komen zeker een keer terug om andere dingen v.h. menu te proberen.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Smakelijke en ruime porties! Vlotte bediening in een relaxte sfeer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een ruime en nette inrichting. Zeer vriendelijk en klantgericht.Grote keus in gerechten. Uitstekende kwaliteit.Aanbevelingswaardig.
maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Na het lezen van alle recensies waren we heel nieuwsgierig geworden naar dit restaurant. We zijn al vaker naar Indiaas-Nepalese restaurants geweest maar wat ze hier serveren is echt heerlijk, ook veel keuze in Nepalese gerechten ( dit is in de meeste restaurants minimaal). De porties waren ruim en alles wat over was mocht mee naar huis ( dat gebeurde vrijwel bij elke tafel) De bediening was zeer vriendelijk en de heren kwamen ook aan tafel voor een praatje. Nu was het niet druk, dus ze hadden alle tijd. Achtergrondmuziek was rustig . Wij raden dit restaurant zeker aan!