Himalaya Palace Restaurant

Marktstraat 32 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart

Over restaurant Himalaya Palace Restaurant

Het beste van de Indiase & Nepalese keuken

Himalaya Palace Restaurant is het Indiaas-Nepalees restaurant met koninklijke allure. In ons concept verenigen we culinaire gerechten uit India en Nepal met gastvrijheid en warme ambiance. Een restaurant waar je lekker kunt eten en genieten van een avond vol culinair genot. Laat je verassen door onze authentieke curry en tandoorigerechten die vakkundig zijn bereid met specifieke kruidenmengsels.

Meer informatie over restaurant Himalaya Palace Restaurant

Maandag 16:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

Eleonora1944 J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Alles was erg goed. Een puntje: onze jassen weerden n iet aangenomen, waardoor wij die niet goed kwijt konden. Maar op een andere stoel gelegd.
Brechtje W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Ruime keuze voor iedereen. Snelle service.
Mar_jan .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ik kan alleen maar zeggen: we hebben heerlijk gegeten voor echt een redelijke prijs. De bediening was zeer vriendelijk en echt een aanrader om nog een keer terug te komen!
Bernadette O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, "iets" langer moeten wachten, maar dat werd ruime schoots goed gemaakt, door de vers bereidde gerecht. We hebben gesmuld. Goede bediening door fijne mensen, met persoonlijke service. "Wat te kiezen, zo'n ruime keuze". Wij komen zeker terug.
Maxluteijn .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH bonnen, keuze uit het hele menu muv het grand desert. Ruime porties. Lekker rustig, misschien omdat het maandag was. Komen zeker een keer terug om andere dingen v.h. menu te proberen.
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Smakelijke en ruime porties! Vlotte bediening in een relaxte sfeer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Een ruime en nette inrichting. Zeer vriendelijk en klantgericht.Grote keus in gerechten. Uitstekende kwaliteit.Aanbevelingswaardig.
maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Na het lezen van alle recensies waren we heel nieuwsgierig geworden naar dit restaurant. We zijn al vaker naar Indiaas-Nepalese restaurants geweest maar wat ze hier serveren is echt heerlijk, ook veel keuze in Nepalese gerechten ( dit is in de meeste restaurants minimaal). De porties waren ruim en alles wat over was mocht mee naar huis ( dat gebeurde vrijwel bij elke tafel) De bediening was zeer vriendelijk en de heren kwamen ook aan tafel voor een praatje. Nu was het niet druk, dus ze hadden alle tijd. Achtergrondmuziek was rustig . Wij raden dit restaurant zeker aan!
Katinka V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten hier. Erg vriendelijk personeel. Wij houden echt van dit eten, heerlijk gekruid,
alles smaakte prima.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het eten was goed klaargemaakt en het smaakte heerlijk. We zullen daar vaker heengaan.
De rekening die ik moest betalen was onvoldoende gespecificeerd. Er bleek niet uit welk bedrag was afgetrokken i.v.m. de Albert Heijn-actie.
Mbroek2004 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
De ontvangst bij Himalaya Palace was erg prettig. De bediening is erg vriendelijk en correct. Wat prettig is aan Himalaya Palace is dat het makkelijk aan te rijden is vanuit de omgeving A'dam en parkeren kan twee uren gratis met een parkeerschijf. Kom daar maar eens om in hartje Amsterdam waar wij normaal aanschuiven voor Indiaas eten. Wat Himalaya Palace ook voor heeft op enkele concurrenten in A'dam is dat het restaurant ruimer van opzet is waardoor je niet zo bij elkaar op de lippen zit en je rustiger een gesprek kunt voeren.

De gerechten smaken prima. De samosa's als voorgerecht waren wel gloeiend heet ( temperatuur ) dus daar moet je met enige beheersing in happen. De tandoori garnalen en de butter chicken waren beiden prima in orde, ik vond de kipfilet wat vreemd gesneden ( in lange repen daar waar ik liever onregelmatige stukjes heb ) maar dat deed niets af aan de smaak. De kheer als toetje smaakte ook goed al had voor mij de kardemom iets meer uit de verf mogen komen.

Wij hebben een heel prettige avond gehad bij Himalaya Palace en zullen dit restaurant zeker in ons achterhoofd houden als optie om smakelijk Indiaas te eten na een lange dag werken.
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Goede bediening en lekker eten. Goede stoelen ook.

De menuprijs van 35 euro van de AH-actie is wel hoger dan wat je zou betalen als je de afzonderlijke gerechten bij elkaar optelt. Dus eigenlijk is het niet echt ‘het tweede menu gratis’. Alleen als je bij elk van de drie gangen precies het allerduurste gerecht van de hele kaart kiest kom je op die 35 euro (inclusief de papadams). Maar dat is niet wat je normaal onder een menuprijs verstaat.

Toch komen we er vast wel terug, ook omdat het voor ons op fietsafstand is. Bovendien zijn wij gek op Indiaas eten, al decennia lang.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Heb hier afgelopen vrijdag gegeten met mijn zakenpartner. We zijn heerlijk verwend. Hebben gekozen voor de verrassing van de Kok. Echt we zijn verrast, het was overheerlijk. In een heerlijke ambiance met zeer goede bediening. Je komt er niets te kort. Ik kan het iedereen aanraden.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg lekker gegeten, personeel is vriendelijk en snel. En prijzen zijn prima.

Zijn hier gaan eten met de AH restaurant actie, je hebt keuze uit de hele kaart (op 2 toetjes na).

De porties zijn vrij ruim, wij hebben een deel mee naar huis genomen ( er kan ook afgehaald worden)

Enige minpuntje vond ik dat er wat groente of salade miste bij de vleesgerechten, verder was het wten top!

Zeker een reataurantje waar we vaker heen gaan.
brigitta.van.dijck .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg vriendelijke en correcte bediening. Het eten is heerlijk gekruid, er wordt goed aangegeven of het ' pittig' is of 'mild'. Alles ziet er zeer verzorgd uit.
Voor de AH restaurant actie mag je kiezen uit een 3-gangen menu, vrije keuze.
Wij gaan zeker nog een keer terug!
Elhavdvinden .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We waren met vier personen en hadden allemaal een ander menu. DE smaak en de hoeveelheid waren goed en de bediening was perfect lekker losjes en goede informatie.
Dutchdragon .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Aardige mensen, heerlijk eten, prima wijn. De garnalen waren echt top maar ook het lamsvlees. En die heerlijke geuren....We komen terug!
Beata1969 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gegeten met AH actie -je kan uit de hele kaart kiezen dus genoeg keuze en zelf vegetarisch behoort ook tot mogelijkheden. Het eten was absoluut lekker, wij aten voor het eerst Indiaas maar vonden het heel lekker( vlees super mals)Je betaalt ervoor €35 + drankjes.Bediening en het eten zeker moeite waard om terug te komen!
Maues .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij zijn met de ah-actie naar Himalaya palace geweest.
Personeel is vriendelijk maar moet wel vaker langskomen. Slechts 1 keer, omdat ik wenkte.
voorgerecht: gamba en pastei gevuld met gehakt. Pastei was goed gekruid. Wel veel. Gamba waren ook lekker.
hoofdgerecht: kip in knoflook en kip tandori. Bij kip in knoflook stond bij 'yoghurt-mintsaus'. Wij zagen het niet. Na wenken kwam de ober. Hij zei dat het erin was gemarineerd maar dat was in knoflook. Blijft apart verhaal. Verder wel lekker van smaak en meer dan genoeg.
Nagerecht: ijs. Lekker maar niet bijzonder. Gewoon twee bolletjes en slagroom. Mag wel iets meer werk van worden gemaakt.
kortom: lekker en goed eten. Service kan beter
Douwe-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ene helft bediening is erg vriendelijk de andere wat kortaf. Vooraf de linzensoep en de mixed starter. Beide goed alhoewel vlees wat hetzelfde gekruid lijkt. Hoofdgerecht mixed grill en licht pittige kipcurry. Mixed grill goed, miste het licht pittige bij de curry. Porties voor ons ruim voldoende maar wij zijn geen grote eters. Oh ja: naan brood was erg lekker.