Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Himalaya Palace Restaurant

Het beste van de Indiase & Nepalese keuken

Himalaya Palace Restaurant is het Indiaas-Nepalees restaurant met koninklijke allure. In ons concept verenigen we culinaire gerechten uit India en Nepal met gastvrijheid en warme ambiance. Een restaurant waar je lekker kunt eten en genieten van een avond vol culinair genot. Laat je verassen door onze authentieke curry en tandoorigerechten die vakkundig zijn bereid met specifieke kruidenmengsels.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
Brian P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Onderschat restaurant, kwaliteit beter dan menig soortgelijk restaurant in de grote steden.
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Vriendelijk personeel, nette inrichting en super lekker eten, echt de smaak van India en ook de drankjes... lassie mmmmmm. Top!
Priscilla W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Eten was lekker en er is een leuke sfeer in het restaurant. Helaas was de bediening wat chaotisch. Zo kregen we pas na ruim een uur ons voorgerecht
(waren het vergeten?) en moesten we de bediening steeds vragen om drinken op te nemen. Bij het betalen werd echter wel excuses aangeboden voor de trage bediening, hiervoor hebben ze mondeling 15%korting voor het volgende bezoek aangeboden. Had het liever op de avond zelf gehad.
Manuela M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was kruidig en lekker. Bediening was vriendelijk. We zijn van plan om vaker te gaan.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Voor het eerst bij Himalaya Palace gegeten.heerlijk gegeten , vriendelijke service en lekker eten....Zeer goede prijs kwaliteit verhouding ###
Carin S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk gegeten, al vaker geweest en we komen zeker weer terug!
Seongah J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Alles waren heerlijk. Vriendelijke bediening
De tafel van Danny T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het maakt niet uit welk gerecht je besteld, alles is zeer smaakvol bij Himalaya Palace. En of je nu pittig of zoet of romig wilt eten, alle smaken zijn mogelijk!
Niet voor niets al meer dan tien jaar ons favoriete Aalsmeerse restaurant.
Martine K.
Hééérlijk, wat een smaken!
Tea B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Prima restaurant, goede service, lekker eten.
Martijn L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met vriendelijke bediening. De porties zijn groot en het tempo ligt hoog dus een lege maag is noodzakelijk! Qua voorgerechten en hoofdgerechten heel veel keuze, aleen de dessertkaart zou wel wat meer variatie kunnen gebruiken.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
van uit Uithoorn naar Aalsmeer maar het was de moeite waard om daar te gaan eten echte aanrader al die heerlijke curries pittig of minder pittig alles kan ik zeg ga dat maar eens uit proberen
Lydia G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening is voorkomend en gastvrij.
We waren hier met de AH bon maar daar merk je niets van.
We komen hier zeker nog eens
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De bediening is prima en gastvrij. Het is heerlijk eten voor een goede prijs. Je proeft de sfeer van Zuid-Azië. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ansvermaas T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was weer heerlijk in Himalaya. Een bijzonder vriendelijke ontvangst, een goede en eenvoudige instructie van de mogelijkheden met de AH restaurantactie. Dan een lekker drankje en kiezen maar uit de menukaart met veel autenthieke gerechten. Het tempo wordt goed aangepast aan de tijd die je als gezelschap nodig hebt De gerechten blijven lekker warm op de rechauds. We hebben lekker van elkaars gerechten geproefd. Smakelijk gegeten en voldaan weer naar huis.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met acht familieleden echt lekker gegeten in een plezierige ambiance met zeer vriendelijke bediening. Het gaat er gemoedelijk aan toe.
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten in mooi ingericht restaurant met vriendelijk personeel. Heel goed mogelijk dat ik hier ook eens met zakenpartners ga eten, want het restaurant ligt centraal en is goed te bereiken.
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Kort gezegd : Voortreffelijk !! Heerlijk eten ,vlotte en vriendelijke bediening . Goede huiswijn .
Mijn vrouw maakt gebruik van een rolstoel en de hulp en de dienstbaarheid ervaren wij als bijzonder goed.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Goed geadviseerd door de eigenaar welke gerechten wij konden nemen om te combineren en samen te delen. Heerlijk gegeten.
wouter S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
ouderwets, zelfs saai menu, het gerecht wat op tafel kwam had weinig uitgesproken smaken, de papadums waren vet en smakeloos. het personeel was afstandelijk en ongeintresseerd wat betreft fatsoenlijke bediening, en aandacht. de telefoontunes waren hard en lang en het keuken personeel kwam zo af en toe binnen met de eigen mobiel waarop men luid chinese televisie keek. kortom zeer teleurstellend.
Hartelijk dank voor uw recensie. Uw input nemen we zeker mee voor de verbetering.