Hilton Half Moon Lounge

Meer informatie over restaurant Hilton Half Moon Lounge

• : Valet parking

Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Je gaat naar het Hilton en je verwacht ook het Hilton. Eten was zeer teleurstellend, sla van de falafelburger smaakte slap en oud. Het broodje leek een standaard hamburger broodje wat heel droog was. Frietjes water koud. Salade caprese was wel heel simpel opgemaakt brood moesten we om vragen. Jammer want je betaald gemiddeld €20 voor een gerecht. Bediening is ok maar wel wat stijfjes allemaal.. Hilton we leven in het jaar 2015... Ga mee met je tijd.. Zo jammer want de lokatie is fantastisch een prachtig terras in hartje centrum.. Ik zou hier alleen terug komen voor een borrel.
Proever7777 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Uitermate onvrindelijke gastheer, zelfs tot arrogant aan toe. Absolute niet het gevoel dat je welkom bent.
Eten was niet slecht maar niet geweldig.
De duiven vlogen om je oren. Ze liepen op de tafels.
Hier ga ik niet snel meer mijn geld uitgeven.
MeesterX .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2012
Ga in de zomer op het terras van de Half Moon Lounge lunchen en je hoeft de hele middag niet meer weg. De tafeltjes staan op verschillende niveaus en je kijkt uit over het Noorderamstelkanaal.
De bediening is correct maar niet altijd zo attent en alert als je op dit niveau zou mogen verwachten.
De Caesar Salade is hier, naast de standaard uitvoering, tegen een toeslag in diverse varianten te krijgen: bijvoorbeeld met avocado of grote garnalen.
Drink er een glas Italiaanse rosato of een Meursault bij en je lunch is helemaal af.
De prijzen zijn stevig (Caesar Salade met avocado € 18 en cappuccino € 5,50) maar de kwaliteit is er wel naar.