Hillarey's

Meer informatie over restaurant Hillarey's

7,2
Stanley O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
We hebben lekker gegeten hier. Voor uiteindelijk 60 euro met zijn 2en een hoop gehad. Brood vooraf, fles wit ernaast, wat losse drankjes tussendoor en beide een voorgerecht en hoofdgerecht. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon eten voor een goede prijs en in ongedwongen sfeer.
Elsruud .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Weer lekker en gezellig gegeten bij Hillarey's. Geen wonder dat deze gezellige uitspanning al meer dan 20 jaar bestaat. Leuke formule voor een zeer redelijk prijsje
Gastheer Tony weet er altijd wel iets leuks van te maken met die onverwoestbare grijns van hem
Doemijmaaritalie .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een zes voor het eten omdat de helft van de gerechten tegenviel toen wij hier met z'n vieren aten. Misschien moet je er ook niet te veel van verwachten, het restaurant hanteert zeer lage prijzen.
De bediening is zeer vriendelijk, maar de kok zou bijgeschoold meten worden. De gerechten die wel smaakten waren de garnalen cocktail en de spareribs en het vlees met satesaus.. Maar de carpaccio was beslist zeer onvoldoende, lauw - waarschijnlijk in de magnetron ontdooit, smakeloos en amper een dressing te bekennen. De zalm als hoofdgerecht was nogal droog, jammer.
De toetjes zijn enorm en van redelijke kwaliteit, alhoewel het yogurtijs ook niet geweldig was, bleken de andere ijsjes ok. Als de chef zich zou laten bijscholen, wordt het misschien nog wat. Het restaurant wordt trouwens op zaterdagavond druk bezocht.
Lang01 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
De spare-ribs lekker etrn als bij Hillary's is mij nog nief gelukt. Voortreffelijk zijn ze! De prijs is ook erg aangenaam in het restaurant. De bediening (voornamelijk eigenaar Tony die altijd even een praatje komt maken) is ook top.
Als je lekker wilt eten voor een aangename prijs dan ben je daar op het juiste adres!
Loet D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Ik rij regelmatig langs Hillarey's, maar had er nog nooit gegeten.
2 weken geleden voor het eerst met mijn jongste, even een vader/zoon momentje en toen hebben we heerlijk buiten op het terras een mixed grill en spare ribs gegeten. Dat was een reden om nog een keer terug te gaan met de rest van het gezin. Zondag 5 juli voor een 2e keer terug geweest. Hoewel er echt nog wat verbeteringen zijn (groente en aardappeltjes hadden wat te weinig smaak en ook de chocoladesaus voor over het ijs, zou ik zelf maken. Maar de vlees en visgerechten waren echt prima van smaak en zeker voor die prijs (€13,25 voor een hoofdgerecht) hebben we wederom lekker gegeten. En zeker voor de kids een lekkere ongedwongen sfeer.
Christy33 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Erg gezellig maar geen smaak aan het eten terwijl ik echt een makkelijke eter ben. Slakken niet te eten.
Leek wel kauwgom, erg taai, totaal geen smaak aan.
Dan betaal ik liever wat meer voor een betere kwaliteit!
Wia D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wat slecht. Champignonsoep zat een hele dikke laag vet op. Daaronder een soort van (ongebonden) bouillon. Smakeloos en teruggestuurd. Mag je natuurlijk nooit doorgeven. Varkenshaas dreef in de saus was niet door te komen. Schnitzel besteld met stoganoffsaus maar kreeg champignonsaus, laat maar. Was redelijk. Groente, bakje brocolli/bloemkool/ wortels had een vreemde plastic smaak (magnetron?) Aardappels geen smaak aan. Salade had een vreemd soort combinatie die niet bij elkaar pasten. Dessert hebben we maar overgeslagen. Moet toch niet zo moeilijk zijn om dit soort simpele gerechten te maken.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Op Koningsdag zochten we een leuk restaurantje om te eten. We kwamen terecht bij Hillarey's, die op maandag eigenlijk gesloten is. I.v.m. Koningsdag was dit gezellige eetcafé geopend met minimale bezetting. Als voorafje allebei een port en stokbrood met knoflookboter. Voor € 2,- een prima voorafje van twee pistoletjes (een bruine en een witte) met voldoende lekkere knoflookboter. Als voorgerecht nam mijn vrouw een garnalencocktail en ik de dakloze slakken in knoflookboter. Bij de garnalencocktail hadden wat meer garnalen kunnen zijn, de slakken waren uitstekend en ons hoor je dan niet klagen (alle voorgerechten kosten slechts € 5,75!). De bediening is prima, vriendelijk en sfeergevend, ondanks dat deze jonge dame alleen de hele toko moest bedienen.... Als hoofdgerecht nam mijn vrouw de Wienerschnitzel en ik de gegrilde lamskoteletten. De schnitzel was prima en de lamskoteletten (maar liefst 7 stuks!) perfect gegrild. Rosé van binnen, het vetrandje er nog aan voor een sappig stukje vlees.... Daarbij kregen we een aardappel garnituur, groente en salade. Vermeldenswaardig is hier wederom de prijs: € 12,75 voor ieder hoofdgerecht.... Hierbij uiteraard weer een passende witte en rode wijn. Als afsluiter nam mijn vrouw Italian coffee en wilde ik graag een koffie met congnac.... Of ik even wilde kiezen en kreeg vervolgens de keuze uit een stuk of 7 cognacs (van Joseph Guy VSOP, Remy Martin tot Asbach Uralt. We hadden een geweldige avond, prima gegeten en waren maar ca. 5 tientjes kwijt. Een topper wat ons betreft!
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Gezellig eetcafe, bruine kroeg knusheid, vriendelijke bediening. Kruidenboter had meer gekruid mogen zijn, erbij 1 wit en 1 bruin pistoletje iets te hard afgebakken. Stukjes varkenshaas -dus geen gedoe met een spies, prettig- en vlees even nagegaard op de grill -heerlijk-, satesaus -erg smakelijk-, krokante goed warme friet -lekker-. Vanilleijs met slagroom en warme kersen Als waardige afsluiter. Groentesoep -lekker-, Wiener schnitzel -inferieure kwaliteit vlees-, 3 soorten sorbetijs -heerlijk-. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Al met al even aanrader vinden we alle2.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Met een paar collega's belanden we bij Hillarey's. Het is 2FOR1 maand en dat betekent dat je een 2 gangenmenu krijgt voor maar €15,- Als voorgerecht ga ik voor de tonijnsalade, maar deze lijkt meer op een maaltijdsalade. Hoewel de smaak goed is, is het voor een voorgerecht echt teveel. Als hoofdgerecht kies ik voor de spareribs. Deze smaken prima ondanks dat de saus een tikkeltje te zout is. Ook hier is de portie weer ruim. De prijs kwaliteit verhouding lijkt een beetje zoek. Je betaalt heel weinig voor heel veel. Qua sfeer doet het denken aan een oud bruin eetcafé. De bediening is prima, maar niet bijzonder.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Beetje teleurgesteld na de hoge cijfers voor Hillarey's. De sfeer, het decor en de bediening was best oke (al was de bediening niet heel erg snel), maar het eten was erg matig. De carpaccio was smakeloos met de verkeerde kaas er overheen, de slakken net te taai en in een merkwaardig (sinaasappel?)sausje. Van de hoofdgerechten heb ik de spare ribs en de biefstuk geproefd. De biefstuk was te ver door en smaakte daardoor naar lever. En de spare ribs? Neem ze gewoon niet. De ribs zelf waren perfect gaar, maar er zat weinig smaak aan. De smaak moet van de saus komen, maar die was echt zo ver-schrik-ke-lijk zout. Ongezond zout. Dat kan je als restaurant simpelweg niet maken.

Als garnering overigens bij ieder gerecht een schijfje sinaasappel en een stuk watermeloen. Dat kon in 1986 al niet meer. En what's up met die ieniemienie biertjes die ze schenken?

Al met al nog een beetje een voldoende door de bediening, service, gezelligheid en de prijs. Maar ik kom er niet meer.
Emnobel9 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Komen hier regelmatig eten en iedere keer gaan wij hier zeer tevreden weg. Het eten is gewoon heerlijk en precies genoeg. geen perfect opgemaakte borden of strakke bediening, maar een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Vooral in de serre zit je erg gezellig.

Blijven hier terugkomen!