Hijgend Hert

Harles 23 6294 NG Vijlen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hijgend Hert

SpiderIV .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Hele mooie stek! Op stevige drukte (en dat is het op een zondagmiddag) is men echter niet goed berekend. Gevolg is dat de aandacht van personeel gering is.
Drswgj .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
na een wandeling in de minder warme bossen, kwamen we gepland bij het hert. Op maandag gelukkig open. Na een heerlijke bierproeverij met hapjes kozen we om ook maar te blijven eten.dat was een goede keus.
prima forel en vispotje. Maar de klapper was de witte Nederlandse wijn cuvee bergdorpje. Tegen een prijs die ongelooflijk is. Voor minder dan 5 euro drink je een glas wijn alla een goede chablis. Dat we dat in Nederland kunnen maken! en dat het Hert ze betaalbaar op de kaart zet!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Leuke tent voor een biertje of een kop koffie, maar van eten heeft de kok geen verstand. Brocolli koud, patat rn gebakken aardappelen vergeten en veel saus met weinig vlees. Personeel niet ontvankelijk voor opmerkingen daarover. Helaas, het plekje is mooi. Voor ons eens maar nooit weer.
KlaasJanHonig .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het Hijgend Hert heeft alles in zich om een mooie en romantische plek in het bos te zijn. Dit is het echter niet. De nostalgische uitstraling wordt teniet gedaan door onder andere het plastic zeil dat men op het terras Helaas is het eten echt onder de maat en zou men zich moeten beperken tot een simpel kopje koffie met vlaai. Meer kan de keuken en het personeel niet aan. Begin niet aan een warme maaltijd als je kwaliteit verwacht. Zelfs een kaasplankje weet de kok niet spannend te maken (vraag ook maar niet wat voor een kaas je hebt gekregen). Het personeel is niet bekend met de basisvaardigheden die men in de horeca nodig heeft en kent het begrip gastvrijheid nauwelijks.
Jean Henri A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Zeer sfeervol, prachtige ambiance & heerlijke gerechten. Stoofpotje een aanrader, beenham smaakvol, dessert Parijs soes met pruimen en kaneelijs werkelijk zalig. Hond welkom, lampje op de wandelroute vanaf parking zou een goed idee zijn.
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
In het weekend hier gegeten. We hadden gelukkig gereserveerd, want het was helemaal volgeboekt. Het Hijgend Hert is zeer gezellig! Er zijn enkele gebouwen, waar de open haarden lekker branden. Buiten is een groot terras met een geweldig uitzicht op de omgeving, waar allerlei dieren rondscharrelen. Voor de wandelaars is er buiten een kraan om je flesje bij te vullen!
Binnen is het heel erg gezellig a la bruin cafe.
Het eten is lekker. Veel wildgerechten op de kaart. Maar ook genoeg vegetarische gerechten.
Ik had een stoofpotje van rundvlees geserveerd met rode kool(huisgemaakt) en gebakken aardappeltjes. Dit werd geserveerd in een pannetje.
Een tafelgenoot had erwtensoep, deze was aan de zoute kant.
Het personeel was uitermate vriendelijk!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Gisterenmiddag hier geluncht. Een broodje bal gehakt, Dat was een heerlijke verse bal!
Decor en locatie is super. Midden in het bos met een mooi uitzicht over het Limburgse landschap. Bediening was zeer vriendelijk. Vanuit de locatie kun je ook mooi wandelen (verschillende afstanden). Wij hebben een route gelopen van 4 kilometer en dat voel je wel even in de beentjes aangezien de route op en neer gaat qua hoogte. Maar goed te doen.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heel simpel het gericht 'spek en ei' gegeten. Maar dit was dan wel heel erg goed klaargemaakt. Echt heel lekker ambachtelijk spek, meer dan genoeg ei in de vorm van een omelet, met heerlijk donker brood erbij met stroop.
Helemaal niks mis mee!
Leuke vlotte bediening. En een erg leuk uitzicht. Hertjes en geitjes in de wei.. .wat wil je nog meer.
Ilonabex .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Na een wandeling in de plaatselijke bossen hier neergestreken om te lunchen. Uiensoep erg waterig met instant bouillon smaak. Broodje karig belegt en de salade had helaas geen dressing. Dit gemeld aan de gastvrouw die toen ons bord mee terug nam. De kok was vast boos en gooide zoveel dressing erop dat onze honger toch echt vergaan was.
Williamroos65 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Leuk boscafe met ruime keuze aan biersoorten. Lekker broodje gegegen al mocht de salade iets meer dressing hebben. Bediening was vriendelijk.
Gertrude1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Gisteren hier geluncht en het was erg chaotisch. Bediening was niet bepaald gastvrij. Ze lieten je meer dan 10 minuten wachten eer ze naar de tafel liepen om iets op te nemen.
Bestelde drank duurde ook erg lang, en we dachten zullen we hier wel eten bestellen? Toch gedaan. Eten was beneden pijl. Broodje was erg lang afgebakken en de garnituren zoals de tomaat en de salade bleken niet echt vers te zijn. Jammer dat je zoiets nog meemaakt in deze zaak.
Someren .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Ons favoriete restaurant als we weer in de buurt zijn!
Alles als vanouds, bediening denkt mee bij samenstellen van het menu.
Prachtig gelegen, prima bier, aanrader bij uitstek!
Rzeilstra .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Na een lange wandeling deze zaak ontdekt. Chaotische bediening die onze drank was vergeten, terwijl we toch echt 10 minuten eerder besteld hadden. Als dit ook zo met het eten zou zijn...?
We hadden allebei zoiets van kan gebeuren, als het maar niet fout gaat met het eten.
Na ons drankje vroegen wij of het wel goed gegaan is met de bestelling. "JAHoor meneer uw eten komt er zo aan"
20 min later toch nog eens informeren aan een ander personeels lid hoe het met onze salade zalm zat. "Komt er zo aan"
30 min later hebben we besloten op te staan toen de salade aan kwam.
Gerookte zalm die niet meer heel vers leek te zijn. Bruin randje en leek op het bord gegooid te zijn worden met liefdeloze garnituren. Snap het niet goed dat dit door de eigenaar goedgekeurd word!
Misschien hadden ze een bad day maar wij verkiezen in onze vakantie voor andere zaken.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Zeer mager allemaal, hoewel de biertjes uitstekend zijn...
Megaspies; veel vlees, vet dik spek van dubieuze kwaliteit. Niet ter plaatse bereid, warm gehouden onder de lamp. Onder de maat. Stoofpotje, redelijke kwaliteit. Biefstuk smaakte opmerkelijk niet. Leek ook al van te voren blue gemaakt en vervolgens nog ff in de pan. Gewoon slecht. Slechte friet.
Ga vooral om te drinken en te borrelen. Avondmaal niet aan te raden. Personeel deed niet alleen laconiek over klacht. Stelde zelfs, tja wij zijn vooral een café, gericht op bier. Met andere woorden: 'schoenmaker blijf bij je leest'
Bianca G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
We zochten een gezellig restaurantje om te eten en dat is dit, op en top, bij een knapperend haardvuur en genoeg ge zien op de muren.

Heerlijke gerechten uit de streek met veel producten uit de buurt. Het eten is heerlijk, vooral de salades.

Personeel is erg aardig en behulpzaam. Echt iets om naar terug te gaan.
Schouten67 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Lekker broodje gegeten in dit gezellige restaurant. Bediening is vlot en gezellig. Toiletten zijn schoon. Wij komen terug om te dineren!
HettySnel .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Tijdens de kerstvakantie een wandeling gemaakt in de bosrijke omgeving van Vijlen, met als start-eindpunt Boscafe t Hijgend Hert. Het was die dag heerlijk weer, en daardoor natuurlijk ontzettend druk bij deze zaak, zowel binnen als buiten. We hebben genoten van lekkere uiensoep en bospaddenstoelensoep. We moesten vrij lang wachten voordat de bestelling opgenomen werd, maar het uitserveren verliep daarna wel zeer snel. De aankleding van deze zaak is geweldig, je kijkt je ogen uit naar alles dat er aan de muren hangt.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Als je in de buurt van Vijlen of Vaals op vakantie gaat, of gaat wandelen of fietsen, dan is dit een prachtig adres om te stoppen voor een pauze. Of je kunt, zoals wij nu deden, dit Boscafé 's avonds bezoeken voor een avondje uit. Er hangt een heerlijk ontspannen sfeer & het decor is prachtig en past helemaal bij een boscafé. Als hoofdgerecht kozen we varkenshaas in biersaus, met een donker biertje erbij natuurlijk, genoeg biersmaken om uit te kiezen. Prima klaargemaakt, helemaal goed. Om de avond nog wat te rekken een kaasplankje met een nieuw biertje erbij... Genieten!
Marlies G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Prachtige plek midden in het bos. Heerlijk genieten van een lekker biertje op het terras buiten. Echter het eten is onder de maat. Met 5 personen gegeten, waarvan 3 maal grillteller. Was niet lekker, bief helemaal doorbakken, kotelet met erg veel vet. Pannetje met lam was voor het grootste deel gevuld met gebakken aardappelen en geen enkele groente, deze stonden wel op de kaart vermeld. Pannetje met kip was goed te eten, echter kleine portie.
Voor de lunch prima, maar meer ook niet!
Aalberts .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Heerlijke plek! Eten is prima, bediening komt wat stuntelig over maar doet erg z`n best. Geen benul van glutenvrij eten maar proberen echt mee te denken, uiteindelijk prima gegeten. Voor kindjes een paradijsje met dieren, zandbak en speelplek. Genieten van bier, uitzicht en rust!