Hightealicious

9,1
9,2
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Fantastische ambiance, Ierse chef dus originele gerechtjes en geen Hollandse interpretatie van een high tea. Alles was visueel top maar ook bijzonder smakelijk. Leuke bijkomstigheid na de high tea het bezoek aan het museumpje. Misschien als enige opmerking een achtergrond muziekje
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij zijn echt wel kenners wat betreft highteaen, maar dit overtreft echt alles, een toplocatie in echt Engelse Sfeer, alles is uit eigen keuken, en met veel zorg en liefde gemaakt, de diverse thee soorten zijn echt uniek, deze mensen verstaan hun vak en weten je een onvergetelijke middag te bezorgen! Wij rijden er graag 100 km voor!
QuiBoss .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wat een mooie locatie voor een heerlijke high tea. Erg hartelijke bediening en een gepassioneerde kok(in). Thee werd steeds bijgeschonken in smaken die bij de verschillende plateaus pasten. Dat wat we niet meer op konden aan lekkers, werd keurig in een verpakking gedaan om mee te nemen.
Leuk dat we nog in de keuken mochten kijken. En het museum rondom deze locatie werd ook aangeraden te bekijken. En dat was zeker de moeite waard.
Bedankt en we komen zeker nog eens!
Kiek1965 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Een prachtige locatie en door de recensies waren onze verwachtingen hoog gespannen. Wat een deceptie: de kwaliteit van wat we kregen was uitstekend maar de thee en de hapjes waren mondjesmaat net zoals de uitleg. Op dEmwebsite kun je aangeven of je vegetarisch bent en dat hadden we gedaan. Helaas geen rekening mee gehouden. Prijs-kwaliteitverhouding is niet in balans. wat ons betreft jammer. De verwachtingen niet waargemaakt.
Kyra R.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdag hadden wij een babyshower bij hightealicious. Zelf kom ik geregeld bij coffeelicious en was erg benieuwd naar deze zaak.
Wat een pracht lokatie ! In de speelkamer van het verblijf was een prachtige tafel gedecoreerd met prachtig servies en heerlijk eten. Alles was ook leuk roze gemaakt aangezien het een meisje word. De service is net als bij coffeelocious super attent en heel lief.
Alles werd goed uitgelegd en bij elk bord kregen we een andere smaak thee.

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad met een pracht uitzicht en een heerlijke hightea. Een enorme aanrader en ik kom hier zeker nog een keer terug.
Heel erg bedankt voor uw recensie. Jullie waren ook bijzonder gezellige gasten...
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Getrakteerd door mijn 2 dochters op een heerlijke hightea. Wat een prachtige locatie! We keken onze ogen uit! Zeer vriendelijke bediening en heerlijke hapjes. Bij elke etage kregen we een andere theesoort. Als extra een mini dessert van framboos, heerlijk!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Een plekje waar je last krijgt van je nek. Niet doordat het tocht, maar omdat je voortdurend rondkijkt naar ieder detail van deze prachtige kamer direct aan het water.
En dan de presentatie van de lekkernijen met de gepassioneerde uitleg van het personeel.
Nooit gedacht dat je zoveel kon vertellen over thee.
Chef Joan, een begrip in Dordt inmiddels, weet ervoor te zorgen dat een HighTea een belevenis wordt, en niet alleen een groupon-vriendinnen-pickwick ding.
En als je gezelschap saai is, het uitzicht biedt voldoende gesprekstof.
Dieuwertje C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Samen met een vriendin wezen high tea'en. Omdat wij beide grote liefhebbers van Coffeelicious zijn, lagen de verwachtingen hoog. Deze verwachtingen heeft Hightealicious in alle opzichten waargemaakt.

Door de man van Joan werden we heel vriendelijk ontvangen en naar een prachtige ruimte gebracht. We hadden een tafeltje aan het raam, met uitzicht op het drie rivierenpunt. Niet veel later werd de high tea geserveerd. Een etagere vol zoetige en hartige lekkernijen. Bij elke laag van de high tea kregen we een bijpassende thee, met een uitgebreide uitleg over deze. De thee hoefde we zelf niet in te schenken, maar werd iedere keer bijgeschonken zodra we ons kopje leeg hadden. Dit werd door ons als een luxe ervaren. Als klap op de vuurpijl kregen we nog een extra heerlijke cupcake met chocola. Dit was een experiment van Joan, wat wij als eerste mochten proeven.

De hemelse cupcakes, taartjes en sandwiches, de ontzettend vriendelijke bediening en prachtige locatie maakte het dat wij ons voor een middagje als de duchess van Dordrecht voelde! Wij komen zeker vaker terug hier!
Dames wat een lieve recensie, jullie waren ook erg gezellige gasten......hopelijk tot gauw....Joan
Justin B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Geniale locatie in het Patriciërshuis aan het water. Bij binnenkomst wordt je door 'chef' Joan opgewacht om vervolgens volledig in de watten worden gelegd door haar bak kunsten en Ierse gastvrijheid. Voor zowel zoet als hartig liefhebbers is dit een top locatie om rustig in klein of groot gezelschap een high tea, zoals deze bedoeld is, te ervaren.
PGB .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Wat een bijzonder plekje om de high tea te nuttigen. De high tea vindt plaats in de Maaskamer, uitzicht op het drie rivieren punt, van Het Patriciërshuis aan de Wolwevershaven 9 te Dordrecht. De high tea bestaat uit een etagère van 3 niveau's t.w.: hartigheden, scones en zoetigheden. Alles door de Ierse Joan ( bekend van Coffeelicious) home made bereid. Bij ieder niveau wordt een bijpassende thee geschonken. De bediening is attent en zeer vriendelijk. Een aanwinst voor Dordrecht
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Naast Coffeelicious is er van dezelfde eigenaren nu ook Hightealicious. Locatie: de ronde Maaskamer op de begane grond van het prachtige Dordts Patriciërshuis aan de Wolwevershaven. De grote ramen bieden uitzicht op het drierivierenpunt. Op een etagère worden allerlei hartige en zoete heerlijkheden gepresenteerd van dezelfde kwaliteit die we van Coffeelicious gewend zijn. Daaronder zijn ook scones, die vergezeld gaan van jam en clotted cream (dus niet van slagroom zoals vaak het geval is). Per "etage" wordt een andere thee geschonken. De bediening vriendelijk en attent.
John K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Soms vind je een bijzondere plek. Dit is echt een hele mooie ervaring. Je kijkt uit op het water op de de drie drechtsteden. De zaal is intiem met oa een bijzonder plafond. De bediening was professioneel en uitermate bdkwaam door de vriendelijkheid heeft mede onze middag een tot een top middag gemaakt.