Highstreet Hotdogs

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
7,2
Liza D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Jammer, van de buitenkant zag er leuk uit. Heel lang gewacht op de kaart.. Eten was slecht, tafel vies, servies kapot en m'n drankje is nooit gekomen. Vervolgens willen wij afrekenen, was mevrouw beledigd dat wij niet het drankje wilden afrekenen die we nooit hebben gekregen. Echt nog nooit zo slecht gegeten bah!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Enorme teleurstelling.

Als je jezelf specialiseert in hotdogs verwacht ik meer dan een bleek, dun en ietwat smakeloos worstje op een simpel wit puntje uit de supermarkt.

De toppings zijn wel goed, maar vooral het armoedige broodje zorgt voor een slechte beleving. Doordat het broodje te klein is voor het wordt je en heel zacht is, is het ook erg lastig eten.

De jus d'orange was niet vers, ook teleurstellend dus.

Zeker gezien de berekende prijzen verwacht ik een betere worst op een wat harder broodje met een vergelijkbare lengte als het broodje.

Erg jammer.
Rest-bezoeker .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Met collega's hier een hotdog gegeten. Ik had op advies van de eigenaar (?) de Chili dog genomen. Deze was heerlijk en lekker pittig. Wat ik en m'n collega's wel vonden is dat het broodje zelf, te gewoon was (wit puntje), maar vooral de prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. M'n hotdog was € 6,-, het broodje had ik in 4 happen op (bij wijze van). Prijs/kwaliteit verhouding is niet goed, dit is jammer, de hotdogs zijn wel lekker!
John R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Uitstekende hotdogs gegeten van topkwaliteit. Een hotdog is een hotdog en heeft niks een krakauer of thüringer te maken. De kwaliteit is bovengemiddeld, een hotdog met neutrale smaak. Prima vers broodje, heerlijke garnituur erbij. Tsja, supergroot is het niet, maar prima formaat voor de lunch. En schappelijk geprijsd, Prima bediening en ongedwongen inrichting. Voor een goede hotdog absoluut the place to be in Rotterdam...
Mfaber2 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Prachtige hotdog gegeten, zo hoort het, hier ga ik voor terugkeren want er staan er nog een paar op het menu.
Ook een halve croque madame mogen proeven, ook okay.
De rest van de kaart nodigt uit.
De stoelen zijn hard, de hoogstraat ziet er niet uit.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Leuk decor, fijne bediening. Helaas geen super lekkere worsten zoals je die in Aken, Keulen of Antwerpen krijgt. Beetje duur ook. Het duurde wel wat lang voordat mijn bestelling klaar was, een worst op een broodje leggen kan echt sneller.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Ja best oké. Niet super goedkoop, maar je kan er behoorlijk lunchen voor 10 euro. Ik had een hotdog (standaard), een portie nachos en een drankje voor dit geld. Het duurde even voordat het geserveerd werd, maar het zag er goed uit. De nachos hadden wat mij betreft iets warmer gemogen, maar de hotdog vond ik erg lekker; goede worst en prima broodje. De zaak zelf vind ik erg van deze tijd; beetje industrieel, beetje urban en veel hippe details zoals de kola uit Duitsland en de flipperkast. Ik ben benieuwd of dit hotdogconcept aanslaat in Rotterdam.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Al een paar keer langs gefietst dus nu maar eens geprobeerd. De hotdog (standaard) was lekker; goed worstje en prima broodje... Maar €4,50 vind ik eerlijk gezegd wel wat veel voor wat je krijgt.
Ik werd snel geholpen maar daar was het ook wel mee gezegd; de 2 achter de toonbank waren meer met kassa en tablet bezig dan op de klant gericht. Ook een beetje kortaf en weinig enthousiast. Bij het weg gaan mijn dienblad terug gezet en 'tot ziens' geroepen...maar dat was niet wederzijds. Men was te druk met...? Nog geen 3 man in de zaak....
Entourage is grappig met leuke details en leuke muziek. Kijk bij het naar binnen gaan wel uit...de vrouw die achter mij naar binnen kwam struikelde over de ongelijke vloerdelen. Het terrasje is leuk om in het zonnetje te zitten en te genieten van de Hoogstraat. 's-Avonds is de zaak echter een lichtbak; heel veel glas en wit licht... niet heel aantrekkelijk.
Als de prijzen wat leuker worden kom ik wellicht nog een keer terug. Tot die tijd haal ik 2 hotdogs voor bijna de zelfde prijs in het centrum.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Lekkere hotdog gehad, maar voor de prijs-kwaliteitsverhouding vond ik hem te duur. Wel een leuke zaak. Op zaterdagmiddag stond een jongeman alles alleen te bereiden wat de wachttijd niet echt te goede kwam. Wel lekker buiten gezeten met een lekker drankje.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Een cijfer voor prijs/kwaliteit zou wat lager zijn bij High Street Hotdogs. Ze zijn namelijk echt heel lekker, maar wel erg duur. 6,50 voor een hotdog met zuurkool etc is gewoon te veel en ik vind de worst te klein. Neemt overigens niet weg dat ze heerlijk smaken!

En het ziet er allemaal fantastisch uit. Heerlijk zoals het hoort in zo'n tent! Als er wat aan de prijs gedaan kan worden komen we vaker!
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
De beleving begint al voor de deur, leuke aankleding en buiten op straat kun je al ruiken dat het goed zit. Heerlijke mexicaanse hotdog gegeten met een even lekker speciaal biertje van de tap.
Alle producten zijn supper vers en vol van smaak. Echt een aanrader!
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Die hotdogs hier zijn heerlijk! En de Service vind ik echt goed. Ik kwam hier met mijn vriendin, en we namen maar een simpele standaard hotdog. Mijn vriendin en ik waren erg tevreden! Bedankt voor het lekkere eten. Ga er maar snel een keertje kijken!
Mottomeer .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Een kwaliteit hotdog gegeten voor 4,50! Ik zal van de week nog terugkomen voor de duurdere varianten. De prijs/kwaliteit voor de basis hotdog is iniedergeval super!
Knipper .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Als je iets anders wil dan de standaard hotdog op een zoet zacht broodje dan moet je hier eens gaan eten. Naast de reguliere high-standard (op een knapperig brood!) hadden wij een japanse variant wat verrassend lekker was! Daarnaast schenken ze diverse bieren die ik ook in new york gedronken heb.