High 5 Wine Bistro

Dubbelebuurt 1 1811 KK Alkmaar Nederland Kaart
31-722203479

Over het restaurant High 5 Wine Bistro

Wijn en spijs

Hier zijn ze gespecialiseerd in de delicatessen van de oude wijnlanden Frankrijk, Italië en Spanje. Hier ga je terug naar de basis van wijn en leer je deze op sensationele manier te combineren met een bepaald gerecht. Sluit een gezellig dagje Alkmaar in stijl af en geniet van fantastische smaken en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant High 5 Wine Bistro

Wijnbar

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Van een heerlijke lunch en wijn genoten, in een gezellige Wine Bistro vlakbij het centrum van Alkmaar met enthousiaste bediening. Zeer de moeite waard om er eens naar toe te gaan, wij komen zeker terug.
Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Luxe high wine bij High 5 Wine Bistro in hartje Alkmaar: geniet vier gangen lang van mooie wijnen met bijpassende hapjes, zo staat dit in Social Deal geschreven en wat wij geboekt hebben. We begonnen op aanraden met het aperitief, smaak is goed maar na 4 slokken is het op daar er meer ijsblokjes dan vloeistof inzit. De wijnglaasjes zijn wel erg klein en wat ze erin schenken is belachelijk weinig, heb daarover iets gezegd en kreeg als antwoord dat dit een wijnproeverij is, uit bovenstaande tekst kan ik dit niet opmaken. De hapjes waren ronduit simpel en ook nog eens slecht, vooral de kip terriyaki, zo droog en hard heb ik nog nooit kip gegeten en de smaak heel erg zout, bij de vleeswaren niet eens brood en boter, wel 3 olijven, kan je toch een schaaltje olijven geven, mini uiensoepje die naar iets onbestendig smaakte en de soeplepel was een theelepeltje, anders zou je de soep wel heel snel op hebben, karig belegde toastjes met zalm, zodat je meer het toastje proefde dan de zalm, de wijnen waren echt niet bijzonder, tja dat kan je verwachten als dit bij hapjes van een zeer laag niveau past. En dit allemaal moet normaal € 29.50 kosten, schaam jullie diep, € 14.75 is nog teveel betaald, jullie vragen de hoofdprijs en wij krijgen de troostprijs. Met een actie kan je juist mooi laten zien wat jullie te bieden hebben, het ziet er nu naar uit dat jullie zo goedkoop mogelijk er een slaatje uit willen slaan, heel teleurstellend, dit mag je geen luxe high wine noemen, wij komen zeker nooit meer terug.
Machteldschoone .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijn restaurant/wijnbar in Centrum Alkmaar. Niet op een hele mooie plek maar de inrichting binnen maakt dat goed. Warme ontvangst, fijne bediening, mooie gerechten en heerlijke wijnen. Zeker het bezoeken waard. Wij waren een heerlijke avond uit!!!
Machteld Schoone
Ralph L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie. Leuke verhalen bij de wijn, jammer dat ik de bob van het gezelschap was. Zou hier best een keer terug komen
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
High 5 Wine Bistro heeft een eenvoudige, doch gezellige uitstraling. De sfeer is levendig te noemen, wat in een wijnbistro is te verwachten. De herten carpaccio en de Black Angus waren uitstekend van smaak. Volgens mijn partner waren de Hollandse garnalen en de portobello gevuld met duxelles heerlijk. De hierbij genuttigde huiswijn was ook prima. Met een kaasplankje vergezeld van een glas port toe hebben wij aangenaam uitje gehad.
benmarian .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk en gezellig interieur verdeeld in meerdere ruimtes. Prettige bediening en lekker gegeten met de AH kaart. Interessante en leuke uitleg bij de wijnen. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug,!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en goede wijnen. De bediening was fantastisch en we komen zeker hier nog een keer eten.
lenhuan .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten. Jammer alleen dat er geen "zoete" witte wijn in huis was.
Ik zal toch niet de enige gast zijn die dit graag drinkt.
Green .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het AH menu met wijnarrangement leek ons een leuke keuze om kennis te maken met dit restaurant. Viel echter wat tegen. De hertencarpaccio was OK; het hoofdgerecht had prima vlees, maar entourage (niet gare sperciebonen in januari) zeer teleurstellend. In plaats van dessert kozen we voor een kaasplankje, waar weinig mee mis kan gaan. Een tafeltje naast ons wilde graag een ijsje met slagroom als toetje. Ook als staat dat niet op de kaart..... dat hoor je toch eigenlijk in huis te hebben.
Kortom iets te pretentieus eten voor deze zaak. Advies om het wat simpeler (en lekkerder) te houden.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hadden gereserveerd via de AH actie. Erg gastvrij ontvangen. Het eten was lekker en mooi opgemaakt. De wijnen en de kennis van de wijnen was heel goed. De bediening enthousiast en erg aardig. Kortom een aanrader!
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
tja.....wat kun en mag je verwachten met de AH Restaurantactie? Wij vonden de manier waarop het menu met wijnarrangement werd aangeboden verwarrend, zeker bij het afrekenen. Ook de uitleg was niet overtuigend. Zo zie je maar hoe belangrijk communicatie is, Gasten niet op het verkeerde been zetten. Het was niet te duur voor wat we kregen, maar van een echte aanbieding was geen sprake. Goed en wel beschouwd hadden we de wijn gratis. Zeg dat dan gewoon. Het eten werd veel poespas van gemaakt maar heel geweldig was het niet. Als je kijkt naar de normale menuprijzen inclusief wijn arrangement kan je ook niet meer verwachten overigens, dus het lijkt erop dat ze proberen zich exclusief voor te doen, voor een lage prijs.
Seth B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer lekker gegeten in mooie ambiance, leuk personeel, jonge eigenaar en wijnkenner van familie bedrijf en aanverwanten, niet duur en goede aanvulling voor Alkmaar
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen AH diner, vriendelijke bediening en een klein probleem werd direct adequaat verholpen. Origineel puntje: behalve een heel ook een half glas wijn te bestellen; handig voor de Bob! Wij gaan zeker terug!
Harriet B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Samen met mijn vriendin van een high wiijn genoten , een goede uitleg over de wijntjes die heerlijk waren , kleine gerechtjes erbij die met heel veel zorg waren klaar gemaakt en echt heel lekker smaakten .
Ik raad iedereen aan er eens een goed glas wijn te gaan drinken , je bent echt uit ,en het personeel is heel erg gastvrij . Wat dir resturant tot een succes maakt !
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
gegeten met de AH-bonnen. Hertencarpaccio & knolselderij/venkelsoep allebei lekker (carpaccio 2,50 extra bijbetalen), Black Angus steak heerlijk (ook bijbetalen) en de toetjes sinaasappelparfait & stoofpeerbavarois ook lekker. Maar bij de stoofpeer zat heerlijk chocolade/zeezout ijs en daarom wint deze. BOB- arrangement erbij genomen en dat in totaal voor 27,50 pp!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een eerste bezoek op basis van de AH-actie. Korting met behoud van de keuzes van het menu. We namen het driegangen menu met wijnarrangement en hebben heerlijk gegeten. Attente bediening en niet karig met de wijn. Voor herhaling vatbaar.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De gerechten waren heerlijk en de door het personeel geadviseerde bijpassende wijnen waren erg lekker! Wij zullen graag nog eens terugkomen!
Maayke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk personeel, warme inrichting en sfeer.
Het eten vonden wij erg lekker, en de wijn sloot goed aan bij het gerecht.
Enige minpunt was dat het menu anders was dan op de site en wij ons hadden verheugd op de ceviche, maar het alternatief was zeker meer dan prima.
De black angus als hoofdgerecht was top, evenals het peren bavarois toetje.
Zeker een aanrader.
famke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Fijn om in een restaurant te zijn waar men niet alleen supervriemdelijk is maar ook verstand van wijn heeft; we hebben een heerlijke avond gehad en bevelen dit restaurant van harte aan. Famke van der Duin, Amsterdam
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Van de buitenkant leek het vrij leeg maar de gasten worden bijna allemaal aan de tafeltjes achterin geplaatst, geen idee waarom. De opmaak van het eten was bovengemiddeld goed, de smaak niet altijd even goed wat mij betreft. Mijn tafelgenote is veganistisch, en die was erg tevreden over haar gerechten. Ik had vooraf de hertencarpaccio, op zich niet verkeerd maar had weinig smaak; te flets en waterig, alsof het uit de vriezer kwam. Het hoofdgerecht was kabeljauw met een punterig type broccoli, snijbonen en puree. Het geheel miste ook wat, een snufje zout gaf de boel nog een beetje extra bite, het proefde wel erg gezond allemaal, wel lekker licht op de maag. Als nagerecht had ik panna cotta met ijs in champagnesmaak besteld. Helaas geen aanrader. Het ijs was te smakeloos, het reepje pannacotta was totaal niet fris en licht zoals ik panna cotta uit Italië ken, het was eigenlijk gewoon een beetje vies. Er zaten wel wat smakelijke druppels rood fruit achtig spul op, wat het geheel nog wat opkrikte. De sauvignon was helaas ook al niet zo best; in de bioscoop schenken ze opmerkelijk genoeg betere wijn dan bij High 5 Wine Bistro. De totale rekening bedroeg €60 voor 2 personen 3 gangen; met de AH actie voor een redelijke prijs gegeten en gedronken, maar tegen reguliere prijs buitenpropotioneel hoog.