High 5 Wine Bistro

Dubbelebuurt 1 1811 KK Alkmaar Nederland Kaart
31-722203479

Over het restaurant High 5 Wine Bistro

Wijn en spijs

Hier zijn ze gespecialiseerd in de delicatessen van de oude wijnlanden Frankrijk, Italië en Spanje. Hier ga je terug naar de basis van wijn en leer je deze op sensationele manier te combineren met een bepaald gerecht. Sluit een gezellig dagje Alkmaar in stijl af en geniet van fantastische smaken en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant High 5 Wine Bistro

Diner
Wijnbar

L D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het enige minpuntje was dat de rivierkreeftjes nergens naar smaakte, alsof ze uit de diepvries kwamen, waterig en smaakloos. Verder heerlijk gegeten en het wijnarrangement was ook heerlijk bij het eten en vriendelijk personeel!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
lekker gegeten, leuke bediening gezellig restaurantje op een goede locatie de sfeer was erg ontspannend komen zeker nog een keer terug ondanks dat wij in Belgie wonen is het de reis zeker waard
Greyhound59 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk, ongedwongen, gezellig, leuke bediening. Leuke invulling van de AH-actie. Geen indruk '2e rangs klant' te zijn wat je wel eens hebt als je met deze actie komt eten. Van mij krijgen ze een pluim!
MarjanenOcke .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig en lekker gegeten met de zegeltjes van AH. Lekkere gerechten, leuke bediening en gezellige entourage. Wat wil je nog meer.
koendersh .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Uitstekende lunch met een perfecte bediening. Jammer van de op dat moment beperkte aantal gasten. Het was perfect genieten, we gunnen ze veel meer klandizie. Een echte aanrader
Patricia I.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Even bijpraten is er niet bij in dit restaurant. De ober maakte veel haast bij het opnemen van de bestelling terwijl.wij nog even wilde wachten. Zelfs zo dat al het bestek al ruw werd neer gelegd. Ook kwam er tijdens het eten steeds een oudere man aan onze tafel staan die maar met ons in gesprek wilde terwijl wij met elkaar in gesprek waren! Dit bleek de eigenaar te zijn. Heel ongemakkelijk .
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Onverwacht hoogstaand gegeten bij High Five aan de Dubbele buurt in Alkmaar. In dit fraai vorm gegeven
(industrieel vorm gegeven) restaurant bleek het ene gerecht nog lekkerder dan het ander. Bij de voorgerechten was de gazpacho (koude soep) met rivierkreeft en knolselderij onnavolgbaar lekker. Mijn partner koos een ingelegde geitenkaas met bietencake en die sloeg uitstekend aan. , De hoofdgerechten verdienden ook hoge cijfers. Hoewel de zeewolf filet wellicht iets meer smaak ( peper?) had verdiend maakten de verse tuinboontjes , cassave en rissoto weer veel goed. Het andere hoofdgerecht (een canelloni, ricotto met gegrilde paprika met heel veel verse groenten) verdiende een buitengewoon goed. De nagerechten tenslotte sloegen ook weer prima aan. De zelf gemaakte magnum was teer, voorzichtig en maar ook weer diep van smaak. Superbe...De cremeux van bloedsinaasappel met rozenparels, harde wener, framboos en zacht vanille ijs was ook top. Mag niet onvermeld blijven het BOB-wijnarrangement. Dat speelde via persoonlijke toelichtingen door sommelier Jeffrey een aparte rol. Elke wijn apart was een goede toevoeging op het andere culinaire genot Bijzonder was daarbij de Franse rabarberwijn, die van een aparte klasse kan worden genoemd. Al met al een forse aanrader dit restaurant in Alkmaar, dat nu sedert 2015 een rol speelt daar aan het Alkmaarse horecafirmament. Wat mij betreft is High Five een flonkerende ster aan de vaak zo duistere restaurant-hemel. Bedankt chef kok Teun de Haas, sommelier Jeffrey en vader Pieter Vader die de wijnen inkoopt. Andreas Naber, Verdronkenoord, Alkmaar
Atija K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Vriendelijk personeel!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prijs-kwaliteit verhouding niet ok.
Ook meer verwacht van de platter van de chef. Een simpel kaasje, worstje en nootje, niet origineel. Teleurstellend.
Frank1861 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We zijn goed ontvangen en het eten was heerlijk voor elk wat wils. We hadden ook een wijnarrangement erbij en die werd kundig uitgelegd! Voor herhaling vatbaar.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat een leuke plek! Wij hebben in het wijnbar gedeelte gezeten en hebben lekere wijn en hapjes op. Eigenaar Jeff is heel gastvriendelijk en heeft heel veel wijn kennis. Sfeervol, leuke personeel, en een echte aanrader! Wij komen zeker terug.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Bestek zou beter kunnen met name de messen daar kregen we het brood niet mee doormidden, lunch was verder in orde. Toch zou ik hier niet voor een tweede keer naar toe gaan
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben heerlijk gelunched tussen de druivenranken helemaal goed.
Bediening ook top en de uitstraling was super.
Kortom ik ga nog eens terug.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Van een heerlijke lunch en wijn genoten, in een gezellige Wine Bistro vlakbij het centrum van Alkmaar met enthousiaste bediening. Zeer de moeite waard om er eens naar toe te gaan, wij komen zeker terug.
Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Luxe high wine bij High 5 Wine Bistro in hartje Alkmaar: geniet vier gangen lang van mooie wijnen met bijpassende hapjes, zo staat dit in Social Deal geschreven en wat wij geboekt hebben. We begonnen op aanraden met het aperitief, smaak is goed maar na 4 slokken is het op daar er meer ijsblokjes dan vloeistof inzit. De wijnglaasjes zijn wel erg klein en wat ze erin schenken is belachelijk weinig, heb daarover iets gezegd en kreeg als antwoord dat dit een wijnproeverij is, uit bovenstaande tekst kan ik dit niet opmaken. De hapjes waren ronduit simpel en ook nog eens slecht, vooral de kip terriyaki, zo droog en hard heb ik nog nooit kip gegeten en de smaak heel erg zout, bij de vleeswaren niet eens brood en boter, wel 3 olijven, kan je toch een schaaltje olijven geven, mini uiensoepje die naar iets onbestendig smaakte en de soeplepel was een theelepeltje, anders zou je de soep wel heel snel op hebben, karig belegde toastjes met zalm, zodat je meer het toastje proefde dan de zalm, de wijnen waren echt niet bijzonder, tja dat kan je verwachten als dit bij hapjes van een zeer laag niveau past. En dit allemaal moet normaal € 29.50 kosten, schaam jullie diep, € 14.75 is nog teveel betaald, jullie vragen de hoofdprijs en wij krijgen de troostprijs. Met een actie kan je juist mooi laten zien wat jullie te bieden hebben, het ziet er nu naar uit dat jullie zo goedkoop mogelijk er een slaatje uit willen slaan, heel teleurstellend, dit mag je geen luxe high wine noemen, wij komen zeker nooit meer terug.
Machteldschoone .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijn restaurant/wijnbar in Centrum Alkmaar. Niet op een hele mooie plek maar de inrichting binnen maakt dat goed. Warme ontvangst, fijne bediening, mooie gerechten en heerlijke wijnen. Zeker het bezoeken waard. Wij waren een heerlijke avond uit!!!
Machteld Schoone
Ralph L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie. Leuke verhalen bij de wijn, jammer dat ik de bob van het gezelschap was. Zou hier best een keer terug komen
John P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
High 5 Wine Bistro heeft een eenvoudige, doch gezellige uitstraling. De sfeer is levendig te noemen, wat in een wijnbistro is te verwachten. De herten carpaccio en de Black Angus waren uitstekend van smaak. Volgens mijn partner waren de Hollandse garnalen en de portobello gevuld met duxelles heerlijk. De hierbij genuttigde huiswijn was ook prima. Met een kaasplankje vergezeld van een glas port toe hebben wij aangenaam uitje gehad.
benmarian .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk en gezellig interieur verdeeld in meerdere ruimtes. Prettige bediening en lekker gegeten met de AH kaart. Interessante en leuke uitleg bij de wijnen. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug,!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en goede wijnen. De bediening was fantastisch en we komen zeker hier nog een keer eten.