High 5 Wine Bistro

Dubbelebuurt 1 1811 KK Alkmaar Nederland Kaart
31-722203479

Over restaurant High 5 Wine Bistro

Wijn en spijs

Hier zijn ze gespecialiseerd in de delicatessen van de oude wijnlanden Frankrijk, Italië en Spanje. Hier ga je terug naar de basis van wijn en leer je deze op sensationele manier te combineren met een bepaald gerecht. Sluit een gezellig dagje Alkmaar in stijl af en geniet van fantastische smaken en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant High 5 Wine Bistro

Maandag en Dinsdag vanaf 16:00
- Wijnbar vanaf 16:00
Woensdag en Donderdag vanaf 16:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 15:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
De keuze voor High5 Wine Bistro was eigenlijk ingegeven doordat we nog een spaarkaart hadden van de AH-actie en we alle andere deelnemende Alkmaarse restaurants al eens eerder hadden bezocht. De keuze op de menukaart was bescheiden, maar in combinatie met het wijnarrangement hebben we een geweldige avond gehad. De schorsenerensoep was verrassend én lekker, het hoofdgerecht bijzonder goed en het kaasplankje (met een heel mooi glas Gewurztraminer) een perfecte afsluiting van een prima 3-gangen diner. Al met al een echte aanwinst voor Alkmaar (en omgeving). Groeten Jan en Tineke.
Ronja K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk high wine gehad met lekkeren hapjes. Service was goed en bij iedere wijntje een klein uitleg over de druif, land en aanbouw. Vond ik super interessant omdat ik heel eeg wijn-interesseert ben. Top!
Ronja K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
High Wine - super idee met de verschillende maten. De wijnen waren super passend voor alle hapjes. De uitleg over de wijntjes waren goed, omdat ik ervan hou kunnen deze wel misschien op interesse afgestemd worden.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren in het kader van de AH-actie hier met manlief gegeten. Om met de goede dingen te beginnen; wij hebben genoten van de enthousiaste sommelier en zijn verhalen over de wijnen, dat was top. Verder waren de gerechten heel lekker en goed verzorgd. Bij het dessert aangekomen heb ik afgehaakt. Het was voor mij zo goed geweest. Afgesproken werd dat ik zou afronden met een koffie een een likeurtje ipv het dessert, prima dachten wij. Helaas bij thuiskomst bleken er een speciaal dessert á 3,95 én een broodplank á 4,95 (niet gehad) in rekening te zijn gebracht. Jammer en slordig.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hoge prijs voor de kwaliteit. Voor een klein glaasje alcoholvrij cocktail €5 pp waarvan vooral ijs is wel wat veel.
Er leek duidelijk bespaard op de AH actie.
404 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met erg lekkere passende wijnen. De service is prima. Goede uitleg over het gerecht en de keuze van de wijn.
L C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de schorsenerensoep was erg bijzonder. Uitstekende bediening waar je blij van wordt.
Kortom voor herhaling vatbaar!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bij binnenkomst hadden we in eerste instantie een plekje in de serre, dit bleek behoorlijk rumoerig te zijn. Gelukkig was het geen enkele moeite om naar een ander tafeltje te verhuizen.
Het menu was verrassend en het bleken ook heerlijke gerechten te zijn. Met een goed afgestemde wijn en een leuk verhaaltje erbij is het er heerlijk vertoeven. Helaas moesten we wel wat lang wachten, maar na dit te hebben aangegeven kregen we een heerlijke scorppino om het leed te verzachten.
Mvdbt .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed eerlijk eten, combi wijn eten prima, de sommelier , vinoloog in spe, was erg leuk en goed. Prettig restaurant, niks mis mee.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten, met een bij ieder gerecht heerlijke wijn, ons aanbevolen door het bedienend personeel die op dat vlak zeer kundig was.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad, genoten van het AH-restaurantactie. Zeer verrassende gerechtjes, heel erg lekker prachtig gecombineerd met bijzondere wijnen. Ik drink zelf geen alcohol en ze hebben mij verblijd met een alkerlekkerst alcoholvrij bubbeltje. De zelfgemaakte chocolade was ook erg lekker, zelfs nog wat extra besteld en voor het thuisfront meegenomen! Personeel zeer vriendelijk, niet opdringerig maar wel zeer attent. Komen graag terug als we in de buurt zijn
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wat een heerlijk avondje uit! Zeer verrassend, alles was erg lekker en heb zelfs extra eigengemaakte chocolaatjes gekocht, de thuisblijvers waren hier ook heel blij mee! De wijn adviezen waren ook erg leuk en verrassend maar ook bijzonder lekker! Heb zelfs als NIET DRINKER genoten van een alcoholvrij bubbeltje, zo lekker dat ik er waarschijnlijk een doos van ga bestellen! Personeel ook zeer attent en vriendelijk, wij komen zeer zeker terug als we in de buurt van Alkmaar zijn! ECHTE AANRADER!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten! Bij ieder gerecht een prachtige wijn erbij met een goede uitleg waarom juist voor die wijn is gekozen. Kortom zeker een aanrader deze bistro! Wel redelijk aan de prijs (ondanks AH actie), maar is het zeker wel waard!
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Fijne sfeer en ambiance, gezellig. De muziek staat naar mijn idee wel wat te hard maar dat is persoonlijk.
We gingen met de AH bonnen en wij vonden het allemaal lekker behalve de spruitjes; deze waren echt nog aan de harde kant. De prijzen zijn ons wel tegengevallen aangezien het om een kortingsmenu gaat. De cocktail die wordt aangeraden bij binnenkomst hoort niet bij het menu eveneens brood op tafel dus let daar op. Wij vroegen om 1 broodje en kregen er 2 en zo ook 2 x gerekend. We hadden het brood niet op want we vonden dat dus teveel, jammer dat zij niet vroegen of er 1 of 2 x broodplankje moest komen. Ook hadden wij een wijn die niet goed smaakte. Mijn partner had dit wel opgedronken en te laat pas gemeld waar de eigenaar wel direct ging proeven en constateerde dat dit niet goed was. Advies is wel om aan de fles en kurk te ruiken voordat je de wijn inschenkt. Verder een wat lange wachttijd maar dat vinden wij niet heel erg. Een fijne avond gehad en met nog wat puntjes op de i is dit een prima restaurant om te vertoeven.
Marjon D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, erg smaakvol en met het wijnarrangement helemaal compleet! Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de bediening is prettig, geven uitleg en zijn erg vriendelijk.
Evelien D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie! Ze hebben een kleine keuken waardoor de kaart redelijk beperkt is. Maar wat ze hebben is allemaal met veel zorg bereid, heerlijk op smaak en mooi opgemaakt. Onze ober was een jongeman die met veel passie vertelde over de gerechten en de bijpassende wijn. Wij zijn positief verrast en komen zeker nog een keer terug!
Hannahschouwenaar .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren verassend en het personeel heel vriendelijk. Er wordt royaal geschonken met de wijnen. Al met al een geslaagde avond!
Annete M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Voor het eerst geheten bij high5. Heerlijke gerechten waar met passie aan gewerkt wordt. Smaakvol! Leuk om te zien in de open keuken. De bediening was erg vriendelijk en gaven uitleg over t menu. Zo ook welke wijn erbij paste..heerlijk! ondanks dat t heel druk was en dus.. je even moest wachten ,wat dan logisch is. Voelde me echt te gast in een gezellige sfeervolle bistro. Zeker een aanrader. We zeker komen terug..ook leuk die wijnbar!
Bonnie A.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisterenavond gegeten bij High5wine, na de ontvangst duurde het zeker 15 min voordat de bestelling werd opgenomen. Vervolgens hebben we tussen de gerechten door minimaal
45 minuten gewacht, veel te lang. Tussendoor kreeg mijn man wel een glas wijn extra en werd aan ons gevraagd of we het gerecht nog niet hadden gehad (!) vreemde constatering, geen duidelijke uitleg waar het precies mis ging en mede daardoor niet voor herhaling vatbaar. Het eten was goed maar niet bijzonder genoeg en ook niet vullend genoeg. Wij hebben met de ah actie gegeten en waren 75 euro kwijt (inclusief 1 wijn aranchement) de prijs / kwaliteit verhouding is mijn inziens niet reëel. Ook werd de toilet gebruikt als publiek toilet omdat het een feestdag was in Alkmaar, de aanloop was groot, heel
storend.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gezellige sfeer in het restaurant, heerlijk gegeten, prima hoeveelheden en heerlijk wijn arrangement bij de verschillende gangen. Vriendelijke bediening.
Enige wat wij minder vonden, was de hoge tafel waar wij aan zaten, zaten ket gebogen rug.