High 5 Wine Bistro

Dubbelebuurt 1 1811 KK Alkmaar Nederland Kaart
31-722203479

Over het restaurant High 5 Wine Bistro

Wijn en spijs

Hier zijn ze gespecialiseerd in de delicatessen van de oude wijnlanden Frankrijk, Italië en Spanje. Hier ga je terug naar de basis van wijn en leer je deze op sensationele manier te combineren met een bepaald gerecht. Sluit een gezellig dagje Alkmaar in stijl af en geniet van fantastische smaken en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant High 5 Wine Bistro

Wijnbar

Jouw recensie over het restaurant High 5 Wine Bistro

Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was prachtig opgediend, waardoor de verwachtingen ook hoog waren. Bij het voorgerecht viel dat wat smaak berteft wat tegen. Bij het hoofdgerecht en het dessert was het prima. Met name de combinatie van de wijn met het eten was erg goed gevonden!! Ook de uitleg daarover was uitnodigend!!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wel iets te grote porsjes.
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hier gegeten met het AH menu. Je krijgt het tweede menu niet helemaal gratis, afhankelijk van welk gerecht je bestelt . Er wordt voor sommige gerechten een supplement gerekend van 2,50. I.v.m. coeliakie heb ik hier glutenvrij gegeten en dat is prima gegaan. Lekker gegeten, prijs voor sommige gerechten iets aan de hoge kant.
D209 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren erg lekker en heel mooi opgemaakt. Het wijnarrangement is zeer goed bevallen. Zeker een aanrader!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Verfijnde gerechten, mooi opgemaakt, heerlijk van smaak. Bijpassend wijnarrangement met leuke uitleg erbij. Kortom: aanrader!
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor gerecht was heerlijk entreco vol met zeen wij hadden de indruk dat het geen entreco was . Erg opdringerig met de wijn. We hadden gezegd dat we voor de huiswijn gingen maar toch bleven ze vragen. En ze werken met supplementen. Extra betalen voor sommigen gerechten.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goeie en vriendelijke bediening en goeie wijnen! Wij hebben er geen erg in gehad dat we "anders" zijn behandeld omdat wij met AH restaurant zegels kwamen. Top!
L D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, het enige minpuntje was dat de rivierkreeftjes nergens naar smaakte, alsof ze uit de diepvries kwamen, waterig en smaakloos. Verder heerlijk gegeten en het wijnarrangement was ook heerlijk bij het eten en vriendelijk personeel!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
lekker gegeten, leuke bediening gezellig restaurantje op een goede locatie de sfeer was erg ontspannend komen zeker nog een keer terug ondanks dat wij in Belgie wonen is het de reis zeker waard
Greyhound59 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk, ongedwongen, gezellig, leuke bediening. Leuke invulling van de AH-actie. Geen indruk '2e rangs klant' te zijn wat je wel eens hebt als je met deze actie komt eten. Van mij krijgen ze een pluim!
MarjanenOcke .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Gezellig en lekker gegeten met de zegeltjes van AH. Lekkere gerechten, leuke bediening en gezellige entourage. Wat wil je nog meer.
koendersh .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Uitstekende lunch met een perfecte bediening. Jammer van de op dat moment beperkte aantal gasten. Het was perfect genieten, we gunnen ze veel meer klandizie. Een echte aanrader
Patricia I.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Even bijpraten is er niet bij in dit restaurant. De ober maakte veel haast bij het opnemen van de bestelling terwijl.wij nog even wilde wachten. Zelfs zo dat al het bestek al ruw werd neer gelegd. Ook kwam er tijdens het eten steeds een oudere man aan onze tafel staan die maar met ons in gesprek wilde terwijl wij met elkaar in gesprek waren! Dit bleek de eigenaar te zijn. Heel ongemakkelijk .
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Onverwacht hoogstaand gegeten bij High Five aan de Dubbele buurt in Alkmaar. In dit fraai vorm gegeven
(industrieel vorm gegeven) restaurant bleek het ene gerecht nog lekkerder dan het ander. Bij de voorgerechten was de gazpacho (koude soep) met rivierkreeft en knolselderij onnavolgbaar lekker. Mijn partner koos een ingelegde geitenkaas met bietencake en die sloeg uitstekend aan. , De hoofdgerechten verdienden ook hoge cijfers. Hoewel de zeewolf filet wellicht iets meer smaak ( peper?) had verdiend maakten de verse tuinboontjes , cassave en rissoto weer veel goed. Het andere hoofdgerecht (een canelloni, ricotto met gegrilde paprika met heel veel verse groenten) verdiende een buitengewoon goed. De nagerechten tenslotte sloegen ook weer prima aan. De zelf gemaakte magnum was teer, voorzichtig en maar ook weer diep van smaak. Superbe...De cremeux van bloedsinaasappel met rozenparels, harde wener, framboos en zacht vanille ijs was ook top. Mag niet onvermeld blijven het BOB-wijnarrangement. Dat speelde via persoonlijke toelichtingen door sommelier Jeffrey een aparte rol. Elke wijn apart was een goede toevoeging op het andere culinaire genot Bijzonder was daarbij de Franse rabarberwijn, die van een aparte klasse kan worden genoemd. Al met al een forse aanrader dit restaurant in Alkmaar, dat nu sedert 2015 een rol speelt daar aan het Alkmaarse horecafirmament. Wat mij betreft is High Five een flonkerende ster aan de vaak zo duistere restaurant-hemel. Bedankt chef kok Teun de Haas, sommelier Jeffrey en vader Pieter Vader die de wijnen inkoopt. Andreas Naber, Verdronkenoord, Alkmaar
Atija K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Vriendelijk personeel!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prijs-kwaliteit verhouding niet ok.
Ook meer verwacht van de platter van de chef. Een simpel kaasje, worstje en nootje, niet origineel. Teleurstellend.
Frank1861 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We zijn goed ontvangen en het eten was heerlijk voor elk wat wils. We hadden ook een wijnarrangement erbij en die werd kundig uitgelegd! Voor herhaling vatbaar.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat een leuke plek! Wij hebben in het wijnbar gedeelte gezeten en hebben lekere wijn en hapjes op. Eigenaar Jeff is heel gastvriendelijk en heeft heel veel wijn kennis. Sfeervol, leuke personeel, en een echte aanrader! Wij komen zeker terug.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Bestek zou beter kunnen met name de messen daar kregen we het brood niet mee doormidden, lunch was verder in orde. Toch zou ik hier niet voor een tweede keer naar toe gaan
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Wij hebben heerlijk gelunched tussen de druivenranken helemaal goed.
Bediening ook top en de uitstraling was super.
Kortom ik ga nog eens terug.