High 5 Wine Bistro

Dubbelebuurt 1 1811 KK Alkmaar Nederland Kaart
31-722203479

Over het restaurant High 5 Wine Bistro

Wijn en spijs

Hier zijn ze gespecialiseerd in de delicatessen van de oude wijnlanden Frankrijk, Italië en Spanje. Hier ga je terug naar de basis van wijn en leer je deze op sensationele manier te combineren met een bepaald gerecht. Sluit een gezellig dagje Alkmaar in stijl af en geniet van fantastische smaken en een goed glas wijn!

Meer informatie over restaurant High 5 Wine Bistro

Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Machteldschoone .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijn restaurant/wijnbar in Centrum Alkmaar. Niet op een hele mooie plek maar de inrichting binnen maakt dat goed. Warme ontvangst, fijne bediening, mooie gerechten en heerlijke wijnen. Zeker het bezoeken waard. Wij waren een heerlijke avond uit!!!
Machteld Schoone
Ralph L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten met de ah restaurant actie. Leuke verhalen bij de wijn, jammer dat ik de bob van het gezelschap was. Zou hier best een keer terug komen
JuanCiruela .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
High 5 Wine Bistro heeft een eenvoudige, doch gezellige uitstraling. De sfeer is levendig te noemen, wat in een wijnbistro is te verwachten. De herten carpaccio en de Black Angus waren uitstekend van smaak. Volgens mijn partner waren de Hollandse garnalen en de portobello gevuld met duxelles heerlijk. De hierbij genuttigde huiswijn was ook prima. Met een kaasplankje vergezeld van een glas port toe hebben wij aangenaam uitje gehad.
benmarian .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk en gezellig interieur verdeeld in meerdere ruimtes. Prettige bediening en lekker gegeten met de AH kaart. Interessante en leuke uitleg bij de wijnen. Kortom een aanrader en wij komen zeker terug,!
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en goede wijnen. De bediening was fantastisch en we komen zeker hier nog een keer eten.
lenhuan .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten. Jammer alleen dat er geen "zoete" witte wijn in huis was.
Ik zal toch niet de enige gast zijn die dit graag drinkt.
Green .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het AH menu met wijnarrangement leek ons een leuke keuze om kennis te maken met dit restaurant. Viel echter wat tegen. De hertencarpaccio was OK; het hoofdgerecht had prima vlees, maar entourage (niet gare sperciebonen in januari) zeer teleurstellend. In plaats van dessert kozen we voor een kaasplankje, waar weinig mee mis kan gaan. Een tafeltje naast ons wilde graag een ijsje met slagroom als toetje. Ook als staat dat niet op de kaart..... dat hoor je toch eigenlijk in huis te hebben.
Kortom iets te pretentieus eten voor deze zaak. Advies om het wat simpeler (en lekkerder) te houden.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hadden gereserveerd via de AH actie. Erg gastvrij ontvangen. Het eten was lekker en mooi opgemaakt. De wijnen en de kennis van de wijnen was heel goed. De bediening enthousiast en erg aardig. Kortom een aanrader!
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
tja.....wat kun en mag je verwachten met de AH Restaurantactie? Wij vonden de manier waarop het menu met wijnarrangement werd aangeboden verwarrend, zeker bij het afrekenen. Ook de uitleg was niet overtuigend. Zo zie je maar hoe belangrijk communicatie is, Gasten niet op het verkeerde been zetten. Het was niet te duur voor wat we kregen, maar van een echte aanbieding was geen sprake. Goed en wel beschouwd hadden we de wijn gratis. Zeg dat dan gewoon. Het eten werd veel poespas van gemaakt maar heel geweldig was het niet. Als je kijkt naar de normale menuprijzen inclusief wijn arrangement kan je ook niet meer verwachten overigens, dus het lijkt erop dat ze proberen zich exclusief voor te doen, voor een lage prijs.
Seth B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zeer lekker gegeten in mooie ambiance, leuk personeel, jonge eigenaar en wijnkenner van familie bedrijf en aanverwanten, niet duur en goede aanvulling voor Alkmaar
Marion R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk 3 gangen AH diner, vriendelijke bediening en een klein probleem werd direct adequaat verholpen. Origineel puntje: behalve een heel ook een half glas wijn te bestellen; handig voor de Bob! Wij gaan zeker terug!
Harriet B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Samen met mijn vriendin van een high wiijn genoten , een goede uitleg over de wijntjes die heerlijk waren , kleine gerechtjes erbij die met heel veel zorg waren klaar gemaakt en echt heel lekker smaakten .
Ik raad iedereen aan er eens een goed glas wijn te gaan drinken , je bent echt uit ,en het personeel is heel erg gastvrij . Wat dir resturant tot een succes maakt !
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
gegeten met de AH-bonnen. Hertencarpaccio & knolselderij/venkelsoep allebei lekker (carpaccio 2,50 extra bijbetalen), Black Angus steak heerlijk (ook bijbetalen) en de toetjes sinaasappelparfait & stoofpeerbavarois ook lekker. Maar bij de stoofpeer zat heerlijk chocolade/zeezout ijs en daarom wint deze. BOB- arrangement erbij genomen en dat in totaal voor 27,50 pp!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Een eerste bezoek op basis van de AH-actie. Korting met behoud van de keuzes van het menu. We namen het driegangen menu met wijnarrangement en hebben heerlijk gegeten. Attente bediening en niet karig met de wijn. Voor herhaling vatbaar.
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De gerechten waren heerlijk en de door het personeel geadviseerde bijpassende wijnen waren erg lekker! Wij zullen graag nog eens terugkomen!
Maayke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vriendelijk personeel, warme inrichting en sfeer.
Het eten vonden wij erg lekker, en de wijn sloot goed aan bij het gerecht.
Enige minpunt was dat het menu anders was dan op de site en wij ons hadden verheugd op de ceviche, maar het alternatief was zeker meer dan prima.
De black angus als hoofdgerecht was top, evenals het peren bavarois toetje.
Zeker een aanrader.
famke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Fijn om in een restaurant te zijn waar men niet alleen supervriemdelijk is maar ook verstand van wijn heeft; we hebben een heerlijke avond gehad en bevelen dit restaurant van harte aan. Famke van der Duin, Amsterdam
Flitter F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Van de buitenkant leek het vrij leeg maar de gasten worden bijna allemaal aan de tafeltjes achterin geplaatst, geen idee waarom. De opmaak van het eten was bovengemiddeld goed, de smaak niet altijd even goed wat mij betreft. Mijn tafelgenote is veganistisch, en die was erg tevreden over haar gerechten. Ik had vooraf de hertencarpaccio, op zich niet verkeerd maar had weinig smaak; te flets en waterig, alsof het uit de vriezer kwam. Het hoofdgerecht was kabeljauw met een punterig type broccoli, snijbonen en puree. Het geheel miste ook wat, een snufje zout gaf de boel nog een beetje extra bite, het proefde wel erg gezond allemaal, wel lekker licht op de maag. Als nagerecht had ik panna cotta met ijs in champagnesmaak besteld. Helaas geen aanrader. Het ijs was te smakeloos, het reepje pannacotta was totaal niet fris en licht zoals ik panna cotta uit Italië ken, het was eigenlijk gewoon een beetje vies. Er zaten wel wat smakelijke druppels rood fruit achtig spul op, wat het geheel nog wat opkrikte. De sauvignon was helaas ook al niet zo best; in de bioscoop schenken ze opmerkelijk genoeg betere wijn dan bij High 5 Wine Bistro. De totale rekening bedroeg €60 voor 2 personen 3 gangen; met de AH actie voor een redelijke prijs gegeten en gedronken, maar tegen reguliere prijs buitenpropotioneel hoog.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Super gegeten. Er waren lekkere menu's waar je uit kon kiezen. Tevens een wijnarrangement waarbij er verschillen de wijnen werden geschonken tijdens de gangen.