Hier En Daar

Oude Vismarkt 8011 TB Zwolle Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Hier En Daar

Wij houden van heerlijk eten met een goed glas wijn en dat vind je terug in ons menu. Het menu bestaat uit warme en koude gerechten. Gerechten hebben een formaat waarvan je er meer kunt proeven, welke je ook kunt delen en geheel zelf kunt samenstellen. Elk gerecht kan worden gecombineerd met een mooi glas wijn, bier of een alcoholvrij alternatief. Naast mooie vlees- en visgerechten hebben we ook verschillende fijne gerechten voor de vegetariër.

Uiteraard kunnen we rekening houden met alle mogelijke dieetwensen, allergieën en voorkeuren. Deze wel graag van tevoren melden.

Meer informatie over restaurant Hier En Daar

Maandag gesloten
Dinsdag en woensdag 09:00-18:00 uur
Donderdag t/m zaterdag 09:00-22:00 uur
Zondag 11:00-22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Hier En Daar

Niek V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk eten dat aantrekkelijk gepresenteerd wordt, vriendelijk personeel en een snelle service voor een mooie prijs!
Huisartsenmaatschap B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, mooie portiegrootte en fijne service. Wijn- en bierarrangement ook aanraders. Inrichting binnen prima, onze stoelen en tafel buiten waren wiebelig, wat lastig met snijden van het eten dus, maar dat is ook echt het enige minpuntje!
De tafel van ella P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig gezeten, vriendelijke en attente bediening. Scholfilet was niet gefileerd dit werd keurig gemeld wat mij betreft was het een iets te nat (teveel boterjus) bord waardoor de smaak vd vis verloren ging. Tafelgenoten waren zeer te spreken over zalmkoekjes en blackangus burger. Nagerechten waren prima.
sandra V.
Heel vriendelijk personeel, gezellige sfeer en goed eten. Voor herhaling vatbaar!
jos M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was aardig. Kip voor was wat saai en onhandig in het pannetje. De kazen waren ok maar er werd niet automatisch bij verteld wat het was. Verder eten prima maar niet uitzonderlijk. Sfeer prettig en ongedwongen. Nog een paar puntjes op de i en dan komen ze er wel.
Loek H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Amber G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Kom zeker nog een keer terug
Pim L.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heel bijzonder restaurant. Het ziet eruit als een koffie-bar, maar eenmaal binnen wordt je verwelkomd door de open sfeer en bijzondere inrichting. Het eten was ook zeer goed, simpele ingredienten maar erg goed in balans! De Cabernet Sauvignon uit italie (!) was naar onze mening de grootste verrassing. Alleen al daarvoor moet je dit restaurant bezoeken!
Johanne M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke, smakelijke gerechten. De bediening was erg aardig. Er waren vegetarische opties, maar het zou leuk zijn als dat wat meer variatie in zou komen.
Minka J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Supermooie aanwinst voor Zwolle, leuke ambiance en heerlijk verrassend eten.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Bediening teleurstellend. Wel lekker gegeten, maar prijs kwaliteit niet helemaal als verwacht
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten. Verrassend menu. Wel beperkt maar wat we gegeten hebben was erg lekker.
Alleen de inrichting schreeuwt om er iets mee te doen. Dat kan de akoustiek ook verbeteren. Maar erg gezellige avond gehad.
Raymond R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, paar schoonheidsfoutjes (zeker met het oog op de prijs), maar voordeel van de twijfel omdat ze pas kort als restaurant in bedrijf zijn.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellig tentje, informeel, leuke sfeer en heel vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk en mooi gepresenteerd. Wij komen graag terug!
Simon H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel relaxte sfeer en originele (!) gerechten. Het personeel is zeer aardig en kundig, met passie voor het vak. Zo konden ze ons bijvoorbeeld prima uitleggen waar een bepaalde wijn vandaan kwam en wat de karakteristieken waren. Leuk om die achtergrond te kennen. Erg leuk voor een avond uit!
marieke K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alle gerechten waren met zorg en aandacht bereidt, borden mooi opgemaakt, genoeg keus, kortom we komen zeker weer terug!
Harm-Peter P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening.
Roelieke W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Menu voor ieder wat wils. Kwaliteit van het eten en drinken is goed en wordt met passie voor je klaargemaakt. Personeel is erg vriendelijk. Leuk alternatief voor een gezellig avondje uit eten. Ik kom zeker terug. Wijn was ook top????????
Truus P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het viel tegen
RJ D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Tamelijk basic inrichting, maar wel gezellig. Prima en lekker klaargemaakte gerechten.