Hey Days

• Af te huren , Bar , Dansvloer , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Hey Days

Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Hartstikke leuk restaurant met betaalbare gerechten die we heerlijk vonden. De bediening is erg vriendelijk, proberen het zelfs misschien te goed. Inrichting is leuk, muv 2 afzichtelijke kamerschermen, maar laat dat de pret niet drukken. Een aanrader!
Dionne P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Toevallig liep ik hier met mijn vriend (uit Istanbul) naar binnen op zaterdagavond en we hebben heerlijk gegeten. Een erg toegankelijke sfeer en mooie inrichting. De koude en warme mezze waren erg goed. De dames die ons bedienden waren erg aardig en namen alle tijd om ons uit te leggen welke ingrediënten gebruikt waren. Zelfs het toetje (een vegan cheese cake) was helemaal top!
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Super verrassend eten en combinatie van smaken. Bijzondere keuken met een smaak van midden oosten op een eigentijdse westerse manier gecombimeerd.

Geserveerde wijnen passen bij de gerechten

Zaak is pas 3 maanden open en verdienen de clandieze..
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Echt een aanrader! Hip, modern en heerlijke gerechten met daarin oosterse invloeden. Een toevoeging voor Eindhoven wat er niet was.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekker gegeten en de bediening deed zijn best. Helaas ging dat nog niet vlekkeloos, maar het heeft niet af gedaan aan onze ervaring. Ik kom nog wel eens terug.