Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wat een fantastisch restaurant! Verrukkelijk gegeten: van begin tot eind een feest. Ik heb zelden zo'n lekker stukje vlees gegeten. Wij komen hier zeker nog vaker terug. Bediening verdient ook een dikke pluim!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Super leuk restaurant, heerlijk gegeten, leuke aankleding. Bediening was vriendelijk. We waren hier nog nooit geweest,maar komen zeker nog eens terug.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wederom enorm genoten van de goede (en gezellige/persoonlijke) service, goede zorgen (in het speciaal mbt onze voedselallergieën), fijne ambiance en heerlijke eten. Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn vaker geweest en zullen blijven komen.
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Als altijd heerlijk gegeten, dit keer gezellig buiten op het terras. Prima bediening!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Na veel goede verhalen gehoord over dit restaurant, toch eens gaan eten met m'n vader. Erg lekker gegeten en leuke bediening! Een leuke ervaring!
Arielle L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Wij aten met 8 personen voor de eerste keer bij Hete Kolen.
Voor herhaling vatbaar, heerlijk gegeten en sfeervolle locatie!
Harma K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Hete Kolen. Het vlees was goed gebakken en smaakte erg goed. Daarnaast het plankje als voorafje genomen, wat ook erg goed bereid was. Tot slot werden we goed bediend, en was deze goed op de hoogte van de menukaart. Kortom een heerlijk avondje!
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Attente relaxte bediening en ondanks dat het hartstikke druk was tijd voor een praatje. Eerst buiten geborreld, daarna binnen gezeten. Was geen probleem. Een restaurant waar je komt voor het vlees en heerlijke frieten. Groentes zijn wat onderbelicht. Gingen weg met een lach op ons gezicht en komen zeker terug!
Famile B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We komen regelmatig bij Hete Kolen en deze keer ter gelegenheid van ons 10 jarig huwelijk. Het eten is er altijd perfect, maar Hete Kolen wist dit keer zichzelf toch weer te overtreffen.
Jesper D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Erg lekkere spareribs voor een leuke prijs. De hoeveelheid is precies goed en het personeel denkt met je mee. Zo wordt er bijvoorbeeld gedacht aan de sfeer buiten op t terras en wordt er een dekentje gegeven wanneer ze de indruk hebben dat iemand t koud heeft. Erg prettig!
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Super leuk tentje! Na een korte uitleg hoe het werkt, eerst genoten van een stukje buikspek als amuse. Daarna het voorgerecht wat standaard 4 kleine gerechtjes is (maar super lekker!) en afgesloten met een heerlijke ribeye. Bovendien ook nog super goed geprijsd.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vriendelijke bediening. Was erg druk, duurde lang. Kwaliteit niet super.
Glenn N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
eerst werden de borden van de vorige gasten weg gehaald. de vraag of er vast wat kon worden ingeschonken duurde nog effe. toen dat eindelijk gebeurde bleek dat het bier waarvoor ze reclame maken daar niet geschonken werd.
vervolgens ruim een kwartier op het eerste drankje zitten wachten. nu had ik in de tussentijd graag de kaart alvast bestudeert maar ook hadden wij nog steeds niet gekregen. naar het lange wachten hebben we het bijndat ene drankje maar gelaten.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Nav de recensies hier gereserveerd. Bij aankomst was onze tafel niet beschikbaar dus werd gevraagd of we even wilde wachten. Eenmaal binnen was het best warm en de rooklucht blijft behoorlijk hangen in de ruimte. Aan het einde hebben we beide best wat last van prikkende ogen.
Het vlees viel me eerlijk gezegd ook wat tegen, hier had ik meer van verwacht. De prijs is wel echt gunstig.
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk gegeten. Fijn dat er maar één voorgerecht is, je hoeft dus niet te kiezen. Daarna de hamburger genomen, die was erg goed. Leuke, attente bediening, met tijd voor een inhoudelijk praatje, niet zo oppervlakkig
JP V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten, smaken zeer verrassend, attente bediening kortom een aanrader in Amersfoort! De spies van kippendijen met yoghurt munt saus is een topper!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht is erg origineel, een plankje met lekkere kleine hapjes. Het hoofdgerecht was bij ons allemaal perfect! Echt een aanrader en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Tot slot ook nog eens heel leuke sfeer met de open keuken en de grote indoor BBQ.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, mooi plekje aan het raam.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
siebren B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Hadden het plankje vooraf en kregen daarvoor nog een amuse van spek met honing. Als hoofd hadden we de spareribs 50/50. Helaas was er geen ruimte meer voor het toetje omdat we al vol zaten.