Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Jouw recensie over het restaurant Hete Kolen

Jorn H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Lekker gegeten, goede bediening en een prima uitstraling van het restaurant
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijk gegeten bij Hete Kolen, bediening is erg vriendelijk, de kok doet zijn werk met liefde. Zeker een aanrader om te keer te gaan eten. Wij komen zeker terug!
Mariël N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten hier! De ribeye was fantastisch! Mooi ingericht en aardige bediening
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Bij Hete Kolen werken aardige, professionele en alerte mensen en serveert men heerlijk eten. De prijs kwaliteit verhouding is een van de besten in Amersfoort. Hete Kolen is dan ook een echte aanrader voor wie van een lekker stukje vlees houdt!
streithorst23 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Super lekker gegeten in een heel goede sfeer.
Zoals altijd stelde" Hete Kolen" ons niet teleur.
Wij komen zeer weer terug!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hadden gereserveerd maar kwamen een half uur te laat. De tafel was inmiddels vergeven maar de bediening deed zijn uiterste best met een drankje en een hapje om ons de wachttijd door te helpen. Wat een fantastische service! Hete Kolen is echt een aanrader!
Gerda P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
No nonsens restaurant, vriendelijke bediening, heerlijke en leuke gerechten
M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Aangeraden door beste maat. Ging er samen met mijn vriendin heen, wij gaan hier zeker vaker naartoe vanaf nu! De snelheid van de service in combinatie met de vriendelijke bediening en relatief goedkope gerechten voor de kwaliteit die je krijgt heeft ons zeer positief verrast!
Olivier L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Keurige tent, gemotiveerd personeel dat goed op let.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
super enthousiaste club. Aanrader en lekker eten
K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een geweldige gezellige en persoonlijke sfeer. Je moet vroeg reserveren want er is heel beperkt plaats.
G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en knus restaurant. Personeel maakt goed contact met de klanten en er wordt goed geluisterd naar de wensen. Echt een aanrader!
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Top
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Aanrader. Personeel is vriendelijk en ambiance goed! Zoals bediening al vertelde is de keuze op het menu niet heel groot maar daarentegen is de kwaliteit van de gerechten en de presentatie van uitstekende kwaliteit. Zowel qua sfeer als qua eten origineel met een open keuken midden in het restaurant.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en super gezellig tot snel!!
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Helaas zaten we vlakbij de deur die constant open bleef staan waardoor er koude lucht naar binnen kwam. Het was ook een onrustige plek omdat we midden in de zaak zaten en zowel gasten als bediening de hele avond langs liepen. Daarnaast moesten weer héél lang wachten op de gerechten. Hopelijk volgende keer beter, we gaan het nog een keer proberen!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs! Een gezellig restaurant met enthousiaste bediening en een prachtige open keuken. Aanrader!
Esri V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Tikkeltje haastige bediening, dat wel. Oorzaak vermoedelijk: totaal volgeboekt en om de tien minuten kwamen mensen binnen om toch nog een tafeltje te bemachtigen.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gewoon als verwacht weer goed, heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening.
Yvanka D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten, heel goed personeel, erg deskundig. Voorbeeld, we hadden ons hoofdgerecht op, maar ons drinken nog niet, hebben we koffie besteld, maar de ober vroeg: nog even wachten met de koffie? Vind ik een pluspunt! Leuk dat de kok ons hoofdgerecht bracht.