Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Mark H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Net zoals voorgaande keren weer heerlijk gegeten bij Hete kolen. Bediening was vriendelijk en gastvrij en de gerechten waren weer top. Het blijft een feestje om hier naar toe te gaan.
Bauwina D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk kleinschalig restaurant met heerlijke verse producten op een beperkte kaart. Overzichtelijk en diverse menukaart. Heerlijk gegeten!
cees B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten en de bediening was heel attent,aardig en gaf veel informatie die wij zeer waarderen.wij zullen het zeker aanbevelen bij andere.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Restaurant met karakteristieke eigen sfeer en uitstraling. Fijne bediening. Komen er zeker eens terug.
Valérie U.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Leuk, knus restaurant. Oprecht vriendelijk personeel. Lekker gegeten, maar we hadden er meer van verwacht. Mede door de verhalen (via via) en de recensies. De spareribs waren lekker, maar zeker niet de lekkerste die ik ooit heb gehad.
joest .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
De mannen van Hete Kolen serveren heerlijk vlees en ook de groenten smaken fantastisch.
Ik zou graag wat meer groenten eten en iets minder vlees, of iets meer betalen, zodat er met biologisch of scharrelvlees gewerkt kan worden.
De bediening was een jonge scholier. Dat kan beter.
JohnieM .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellig en niet te groot restaurant met heerlijke, goed geprijsde gerechten.
Bediening is erg aardig! Reserveren wordt aangeraden
Kees Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heerlijk gegeten - vriendelijk personeel en leuke locatie (want wie verwacht een restaurant in de Krankeledenstraat!?
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik kwam hier met hoge verwachtingen, mede door de vele goede recensies. De ontvangst was hartelijk, leuk en enthousiast, maar het bleek lastig om de aandacht erbij te houden. Zowel het opnemen als het uitserveren van bestellingen duurde erg lang. Vier jonge mannen in een grill-restaurant drinken meer dan één biertje...
Het "plankje" als voorgerecht: niet goed. De rosbief was ijskoud en ceviche in combinatie met huisgemaakte kimchi (is Koreaans en niet Chinees) is een slechte combinatie. Persoonlijk vond ik de kimchi vies smaken.
De ribey met gegrilde groenten waren daarentegen super! Het hasselback aardappeltje was erg klein en niet gaar... Het ijs van Ruitenbeek was echt heerlijk en werd leuk en lekker gepresenteerd. De koffie was lekker, warm, pittig, dus prima.
Toen vier grote mannen de kleine zaak verlieten was er niemand van de brigade die dat opmerkte.... Voor-, hoofd-, nagerecht, bier, koffie, cognac, een groet en/of bedankje was op z'n plaats geweest.
Dylan W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer en een topservice!!
Arno N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuk restaurant met een gezellige sfeer. De kaart is eenvoudig, maar het eten / vlees van uitstekende kwaliteit; lekker mals en met goede grill / bbq-smaak. Aanrader!
DonDF .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij kwamen gisteren voor het eerst in dit restaurant , het voelde gelijk goed ,
gevarieerd zeer smakelijk eten ,en drank zoals wijn betaalbaar en bij 1 fles wijn 1 fles water gratis.

echt een aanrader.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Ondanks de storing bij de reservering van IENS toch een tafeltje kunnen krijgen. Het eten was weer fantastisch. Tevens uitgebreid dessert gekregen voor mijn verjaardag. Top weer!
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Lekkerste rib eye sinds tijden. Alleen pepersaus was minder zit een raar zuurtje in. We kregen een tafel naast de deur. Erg koud als er telkens mensen binnenkomen kregen we een koude brees. Leuk dat ze fles water aan bieden als je een fles wijn besteld. Jammer van de bediening jonge meid. Was meer bezig met haar vriendje achter de bar dan echt oog op de zaak.
Al met al wel heerlijke vlees en de jonge man in de keuken heel lief en aardig en gastvrij.
sarabethje .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Fantastische eetplek zeer vriendelijke eigenaar !!!!!!!!!!! top kok die ik graag mee naar huis zou nemen.
De ribben waren heerlijk ...............de ontvangst en vriendelijkheid super ...................Top tent
Jose W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wat hebben we een fantastische avond gehad..leuk gesprek met de kok..het eten was meer dan af de sfeer was uitstekend en de bediening was super...ik zeg...geweldig en kom graag nog eens terug..Jan en Jose Papendrecht.een 10
han W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Een tafeltje aan het raam (aanrader) en geweldige bediening (men praat gezellig met je mee) waren de start van een mooi avondje uit. Dat de spareribs en de rib-eye geweldig waren wisten we al. Maar ook de redelijk geprijsde wijnen waren van een goed niveau. Wij komen zeker terug!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goed gegrilld vlees met zalige groente en garnering (wel wat weinig). Pataten waren iets minder. Uitstekende service en bediening. Prettig kleine kaart. Wijn was erg lekker. Qua bier van de tap had ik graag wat meer keuze gehad. Wij zaten op de beste plaats bij het raam met uitzicht over het hele restaurant en deel van de keuken. Andere plekken zouden in het drukke restaurant minder mooi zijn geweest. De overall prijs-kwaliteit verhouding was prima (voordelig).
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We zijn afgegaan op de scores van anderen en de gemiddelde score. Onze eigen ervaring is dat de gemiddelde score iets (naar benden) mag worden bijgesteld. Het eten was goed, maar ook niet bovengemiddeld. Bij vorst is het op sommige plekken (wij zaten bij het raam) koud, vanwege de koude trek bij het openen en sluiten van de deur. Verder is nog winst te behalen met het oppeppen van de inrichting.
Mona B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Ook leuke,aparte gerechtjes zoals gebakken buikspek. Heel vriendelijke bediening .Sowieso straalt het werkplezier van het personeel af. We komen zeker terug!