Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Jouw recensie over het restaurant Hete Kolen

Felipe .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prima service en Lekker eten!!! Zeker een Goede optie. In de zomer kan buiten gegeten worden ook een gezellig gelegenheid.
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Duurde wel even voordat wij het voor- en hoofdgerecht kregen. Na een uur kwam het voorgerecht op tafel. Verder prima avond gehad.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Kwalitatief goed eten. Enige minpuntje was dat we erg lang op de kaart moesten wachten maar dat hebben ze meer dan goedgemaakt!
Jetta B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk genoten van alle verse producten en zelfgemaakte lekkernijen. Door de supervriendelijke service voel je je al snel helemaal thuis. We kijken uit naar de volgende keer!
JoukeenHannie .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het is een leuk restaurant, leuk personeel. Het eten was goed. Een gezellige sfeer ook. wat mij betreft een aanrader voor iedereen die houdt van een avondje uit en lekker eten in een gezellige sfeer.
Hessel N.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heb heerlijk gegeten, voor wie van vlees houd zeker een aanrader
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Bij dit restaurant is er alles aangelegen om je als klant thuis te laten voelen. De bediening doet echt hun best om je thuis te laten voelen. Al het eten smaakt zo lekker en is allemaal zelf-gemaakt dat je met alle liefde de prijs betaalt voor het eten,. De kijk in de keuken draagt echt bij aan de sfeer. De mixed grill was erg goed en veel! Meer dan genoeg voor twee personen. We komen zeker terug!
T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Voor de eerste daar gegeten en zeker voor herhaling vatbaar! Gerechten, zowel voor als hoofd heerlijk en op een leuke manier geserveerd.
Trudy N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Goed eten, gezellig. Niet te groot. Kindvriendelijk, hoewel geen kinderporties. Maar met doggiebag helemaal okay!
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Super gegeten! De sfeer is gezellig, je zit lekker en kan elkaar goed verstaan. Het restaurant is niet groot en je hebt een goede kijk in de keuken. Alles wat je er eet is huisgemaakt en lekker, vooral de marshmallow pie is een aanrader. Bediening is vlot, vriendelijk en netjes. Aanrader als je houdt van vlees van de bbq in een no nonsense sfeer.
Aafke Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Top: heerlijk gegeten, goede service,een knus restaurant!
Zeker aan te raden, wel is het verstandig om te reserveren want het is druk bezocht en niet zo heel erg groot.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuke, gezellige om ook goed te eten.
Bediening was ook netjes en gaf uitleg wat we voorgeschoteld kregen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een bijzondere avond in een energieke eetgelegenheid. Jonge mensen met passie voor eten en gastvrijheid.
Stefan G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Top restaurant. Drie gangen worden met perfectie gemaakt en geserveerd. Hier komen wij zeker terug. Tussen de gerechten zat ruim voldoende tijd. Vriendelijke service.
Helmi .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Bij binnenkomst kregen wij een stukje buikspek van het huis met een heerlijke saus. Als je van BBQ houdt en je krijgt wanneer je even zit al zo'n heerlijk voorproefje, dan heb je meteen al zin in de rest! De bediening was spontaan en vriendelijk.
Het eten was met zorg bereid.! Ik heb spare-ribs gegeten en deze waren perfect.
Lekker sappig met veel smaak, zonder dat er teveel gebruik was gemaakt van saus. Echt précies goed.
floor V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Hadden tafel gereserveerd om half 8 waren iets eerder maar eten was er niet bij zaten vol het kon zo maar half 9 worden dus niet gedaan.
Wel heel attent een drankje aangeboden bij adres aan de overkant.
Maar voorlopig even niet had me wel op dit etentje verheugd omdat we er al eerder waren geweest en het heel leuk en goed vonden.
Jammer
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijk verwend en unieke smaak! Leuk concept en lekkere wijnen. De bediening maakt het af. Kom hier zeker nog eens terug.
rick S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Eten en bediening was goed verzorgd, afruimen van borden en glazen kan wel wat sneller
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Erg goed ontvangen fijne bediening super eten.
Volgende keer op een laag tafeltje omdat wij wat ouder zijn en de banken erg hoog zijn .
Bedankt voor de fijne avond
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij waren al een keer eerder geweest, hadden destijds heerlijk gegeten en wilde onze vrienden kennis laten maken met Hete Kolen. Het was net als de vorige keer gezellig. Helaas liet het eten erg lang op zich wachten. Er werd wel netjes excuses aangeboden en een kopje koffie gratis aangeboden, dat was keurig! Verder hebben we weer lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Maar dit is een aandachtspuntje.

Met vriendelijke groet,
Marjan