Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Voordelig
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goed gegrilld vlees met zalige groente en garnering (wel wat weinig). Pataten waren iets minder. Uitstekende service en bediening. Prettig kleine kaart. Wijn was erg lekker. Qua bier van de tap had ik graag wat meer keuze gehad. Wij zaten op de beste plaats bij het raam met uitzicht over het hele restaurant en deel van de keuken. Andere plekken zouden in het drukke restaurant minder mooi zijn geweest. De overall prijs-kwaliteit verhouding was prima (voordelig).
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We zijn afgegaan op de scores van anderen en de gemiddelde score. Onze eigen ervaring is dat de gemiddelde score iets (naar benden) mag worden bijgesteld. Het eten was goed, maar ook niet bovengemiddeld. Bij vorst is het op sommige plekken (wij zaten bij het raam) koud, vanwege de koude trek bij het openen en sluiten van de deur. Verder is nog winst te behalen met het oppeppen van de inrichting.
Mona B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Ook leuke,aparte gerechtjes zoals gebakken buikspek. Heel vriendelijke bediening .Sowieso straalt het werkplezier van het personeel af. We komen zeker terug!

Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na weken eindelijk hier superlekker gegeten! Alles klopte qua gerechten, echt een aanrader.
Prijs kwaliteit is ook top. Ik zou bijna zeggen dat het te goedkoop is...????
Dank je wel voor een heerlijke avond
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Niet gereserveerd, wél plaats! Vanaf binnenkomst tot het verlaten genoten van deze zaak. Geweldige bediening, leuke ongedwongen sfeer en wát is het eten goed...we begonnen met het enige voorgerecht, een heerlijke ribeye Als hoofdgerecht en als desert boerenijs. Gevoel voor ingredienten, detail en smaak. Aanrader!!
Jens R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was heerlijk! De inrichting was ook super. Zo open allemaal dat het leek dat je ergens bij vrienden aan het eten was bijvoorbeeld. Goeie prijs / kwaliteit verhouding ook! Hier gaan we zeker nogmaals heen
Natasja E.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Super gezellig, knus restaurant om met een groep vrienden, partner of familie te eten. Kleine kaart, met heerlijk eten van de BBQ.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
They just get it.
Emine Y.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Je krijgt waar voor je geld. Mijn man had een kippetje en ik een rib eye. Er wordt gebruik gemaakt van seizoensproducten.
Inrichting voelt als een huiskamer waar je zo in de keuken kan kijken. Voor herhaling vatbaar!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Op een vrijdagavond gegeten bij Hete Kolen. Reserveren is in het weekend echt noodzakelijk. Het is een klein restaurantje, en daardoor knus. Leuke inrichting, er is genoeg te zien. Wel is het er vrij gehorig.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

De kaart is vrij klein. Als voorgerecht is er zelfs helemaal geen keus. Maar het plankje met 4 kleine gerechtjes was verrassend en bijzonder. Het soepje had misschien iets minder pittig moeten zijn, want nu viel de zachte smaak van knolselderij een beetje weg.

De suggestie van de chef was een stoofpotje met knolselderijpuree en stoofpeertjes. Goede smaken, passend bij het koude weer. Heerlijk met een stevige rode wijn. Wel was het een vrij zware maaltijd. De erg lekkere patat die er standaard bij geserveerd wordt was wat overbodig.

De zoete spareribs waren geweldig. Lekker plakkerig, het vlees viel bijna van de botten. Een lekkere koolsalade en maiskolf maakten dit gerecht tot een feest. Hier werden aardappelwafels bij geserveerd. Ook dit gerecht is een hele kluif.

De gerechten zijn voor een barbecuerestaurant heel goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Prima stuk vlees en ook de bijgerechten smaakvol. Prettige bediening. Niet vreend dat we een paar keer langs zijn geweest en dat het vol zat. Deze keer gereserveerd. We doen dat zeker binnenkort nog een keer. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Was weer een perfecte avond bij Hete Kolen. De relaxte sfeer in combinatie met de gastvrije ontvangst en een goede kwaliteit van de gerechten blijven de sterke punten van dit restaurant.
Daphna M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Echte aanrader.
Leuk plankje met voorgerechten.
Hoofdgerechen waren erg lekker, leuk aangekleed met verschillende groentes
Franciska V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en attent. Inrichting klein maar gezellig. Het eten was erg lekker, had het voorgerecht en een burger. Beiden erg goed. Zeker de moeite waard om een keer terug te gaan.
EC B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Echt Top, lekker gegeten, goede uitleg van de gerechten. Ruime porties. De Ribs waren heerlijk met keuze uit sweet of spicy of 50/50. Ik kreeg ze niet op en kreeg de vraag wil je ze mee in een doggiebag.
Top zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima verhouding kwaliteit / prijs. Met vriendelijk personeel en goed afgestemde kleine kaart met wijn. ga zo door
Zit comfor op de bankjes kan beter met wat minder heldere lamp boven je tafel.
Zeer goede gril vaardighedeh voor Rib & Kippetje
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Klein maar fijn. Service was uitstekend. Ribs waren echt super, maar van de rib-eye had ik net iets meer verwacht. Dit restaurant is een blijvertje .
MVmB .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Restaurant met een gezellige sfeer en leuk interieur. Lekker 'plankje' vooraf, ook (deels) vegetarisch te bestellen. Hoofdgerechten smaken goed, wel bleek het kippetje in het restaurant duurder dan op het online menu. Het personeel is vriendelijk, maar niet alert. Lang wachten totdat iemand komt vragen of je nog wat wil drinken en ook bij afrekenen komt er niemand langs.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
prima gegeten goede prijs-kwaliteitsverhouding erg aardige bediening BIj eten aarzel ik tussen goed en zeer goed; het is natuurlijk geen sterrenniveau maar gewoon allemaal erg lekker en goed klaargemaakt.
Vandaar een hoge score op prijs-kwaliteit
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Kom er altijd graag! wij rijden er graag 1,5uur voor om weer eens gezellig te eten in dit super restaurant!

Mooie inrichting, vriendelijk personeel en geweldig eten, complimenten!