Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Jouw recensie over het restaurant Hete Kolen

Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Goed smaakvol eten, bediening met kennis over gerechten en dranken. Gezellige en knusse aankleding van het restaurant. Ik zal dit zeker aanraden aan vrienden.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Plek met potentie. De bediening zag ons echter verschillende malen over het hoofd omdat we buiten zaten, maar dit mag natuurlijk geen excuus zijn! Daarnaast kwamen de (aangebrande!) aardappeltjes 10-15 minuten nadat de rest van het hoofdgerecht was geserveerd. Als ze deze dingen oplossen, heb je een hartstikke leuke avond!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vriendelijk personeel die er duidelijk veel plezier in hebben en je vlot en gezellig helpen.

Het eten is goed!
Je wordt aangenaam verrast door de pure smaak die de verschillende gerechten hebben.

Zeker een plek waar wij graag vaker willen komen eten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendleijke bediening. Enigminpuntje was dat ruimte erg rokerig was door bbq. Prijsstelling eten prima, drankjes aan dure kant.
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
We werden hartelijk ontvangen. Al was er een kleine keuze aan gerechten hebben we super goed gegeten! Leuk en vriendelijk personeel!
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Al maanden op een gelegenheid zitten azen om eens aan te mogen schuiven bij Hete Kolen. Ben zelf gek op vlees van de bbq. Leuke en levendige sfeer binnen. Met gezonde trek besloten we om geen voorgerecht te nemen maar wel 4 verschillende hoofdgerechten uit te kiezen: saté, vis van de dag (hele dorade), spare ribs en biefstuk van de haas. Het duurde vervolgens iets te lang voordat de hoofdgerechten werden geserveerd. De borden waren goed gevuld met flinke stukken vlees en een mooie vis. Dat wordt smullen, dacht ik... Onze dochters hebben hun smaak nog niet zo ontwikkeld om "deskundig" te kunnen oordelen maar toch waren ze niet onder de indruk. Ze hadden wel eens lekkerdere ribs gegeten. Ook de sate, vis en de biefstuk ontbeerden de typische bbq grill smaak. Bovendien was de biefstuk niet heel erg warm. Desserts waren ruim voldoende maar daar kwamen we niet voor... Teleurgesteld droop ik af, jammer zeg. Wel leuke plek en prettige bediening.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Sfeer, gezelligheid en de heerlijkste gerechten. Alles gemaakt en geserveerd met passie en voor een zeer redelijke prijs.
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Top keer 3! Kom zeker terug!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk eten in een zeer gezellige ambiance. Aardige mensen die er werken en ze weten waar ze over praten als ze de kaart uitleggen.
Anouk B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk restaurant, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke en gastvrije bediening en lekkere wijn! Zeker een aanrader!
Sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijk gegeten, leuk en vriendelijk personeel en hele sfeervolle ambiance
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Was erg gezellig was wel jammer dat hij geen deelnemer was.
Ik zou de lijst nog eens na kijken.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel leuke locatie! Super, zeer zeker een aanrader.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Echt lekker gegeten. Tournedos perfect bereid. Gezellige sfeer. Super open keuken; beter gezegd “in” de keuken. Voelt de passie van koksteam. Wel warm in de keuken. Maar ja, “hete kolen” ;-))
Ferdy V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Geweldig gegeten, het eten is hier echt super met geweldige presentatie Nadeel is de akoestiek, als het deuk is kan je elkaar nauwelijks verstaan. Tenslotte moet de ventilatie beter want ruimte staat hele avond blauw van de rook .
Danielle K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor een prima prijs, in een gezellig knus restaurant.
Elenore V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Ik kom hier graag eten!, ben hier inmiddels meer dan vijf keer geweest. Voor mij wel één van de lekkerste en leukste restaurants in Amersfoort!
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk grgegeten voor de derde keer inmiddels. Ben bang dat ik er bog wel een keer kom :-)
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk al het eten van de grill. Voor smakelijk vlees eet ik graag hier. Vriendelijke en ervaren bediening. En lekkere koekjes bij de koffie.