Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Jouw recensie over het restaurant Hete Kolen

Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We zijn dagjenuit Leiden over en wilde ergens goed maar niet oveedreven duur eten. We hebben heerlijk gegeten. Boven verwachting goed. Fijne keuze uit niet te groot menu, bijna alles huisgemaakt (en ook erg lekker). Grote porties vlees, maar niet te groot dat je 10% maar op kan. Van amuze tot koffie was het heerlijk. De rookoven werd goed ingezet! Super vriendelijke bediening. Twee kleine minpuntjes; de rook is na een zit wel in je kleding. Dus doe dat niet twee dagen aan. Tweede qas dat mijn steak tikkeltje te gaar was. Heb 'm gewoon opgegeten, want was eigenlijk hoe dan ook heel erg lekker. Normaliter had ik 'm teruggestuurd. Ondanks echt een aanrader.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuk restaurant, lekker klein en levendig. Vriendelijke bediening de service gaat best snel.
Gewoon lekker eten van de BBQ.
Henco K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch gegeten en fijne bediening
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten in fijne setting en sfeer! Goed, betrokken en behulpzaam personeel. Top avond!
Björn R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd weer een plezier om hier te komen. Leuk, vlotte en attente bediening. Super atmosfeer en met de beleving zit het ook wel goed met de houtskool gestookte gril. Wij hebben ribs en rib eye. Beiden erg lekker met smakelijk bijgerechten. Lekkere IPA van de tap. De eenvoudige kaart is een succesformule die nog niet gaat vervelen.
Mondriaanplein .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuk en gemoedelijk restaurant. Wel een beperkte kaart. Maar wat je ook besteld het is erg lekker.
Personeel is heel vriendelijk. De wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was een beetje lang Het restaurant zal vol en we hadden een grote groep voor ons. Voor de rest is dit restaurant een echte aanrader!!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Voor het eerst gegeten. Heerlijke Ribeye...goed bestek...en leuke Ambiance. Niet te druk en perfecte bediening. Hier komen wij terug
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Echt een aanrader alleen de stoelen waren wat ongemakkelijk
Vivian H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
super
Hielke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Top
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Super plekje in het mooie Amersfoort. Typisch BBQ restaurant met echt hele goede en lekkere stukken vlees. Spareribs zijn echt een aanrader! Je neemt de BBQ geur wel mee naar huis maar dat is het meer dan waard ;-). Wel reserveren, aantal tafeltjes is gering. Naast het heerlijke eten ook erg goede biertjes. Ideale plek om met vrienden naar toe te gaan voor een goede en gezellige avond!
Eddy W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heel lekker eten, zeer vriendelijke, persoonlijke bediening.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer leuk restaurant met heel veel sfeer. Heerlijk eten voor een kleine prijs. Ook de bediening en de eigenaar zijn top! We moesten wat langer wachten terwijl we hadden gereserveerd maar dit werd prima opgelost.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk vlees. De spareribs smaakte prima. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.
O V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker eten, verrassend en smaakvol in een fijne gezellige ambiance.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een leuk restaurant met een leuk team min puntjezitten aan die hoge tafels
Annadev .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Klein restaurant en daardoor niet extreem rumoerig. Vlotte bediening. Super lekker eten voor hele schappelijke prijs.
Erik02 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het dagmenu van de chef en de visschotel van de dag waren weer geweldig. Telkens weer weet het team te verrassen met heerlijke samenstelling van de gerechten. Zo komen wij nooit toe aan de "gewone" menukaart.
Kortom het was weer heerlijk, gezellig en verrassend allemaal, bedankt, we komen snel weer terug.
Robbert D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017