Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Jouw recensie over het restaurant Hete Kolen

Anita N.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wat een top restaurant! Heerlijk vlees, leuk voorgerecht en fantastisch toetje....en de prijs is prima ! Alles zelf en vers gemaakt ...zelfs de kroepoek en de pepermunt. Een absolute aanrader!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Goede ontvangst, enthousiaste bediening, heerlijk gegeten!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We hebben een fantastische avond gehad. Ambiance was goed. Bediening en uitleg van de gerechten uitstekend en het eten was heerlijk. Een sterke aanrader voor als men in Amersfoort een restaurant zoekt.
C B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Spare ribs vielen tegen, alsof ze voorgegaard uit de vriezer kwamen. Vond ik jammer.
Sommige dingen waren op en moesten ze halen bij de buren. De laatste 2 stukjes zalm leken wel door tweeen gedeeld.
Al met al gaf het een onvoorbereide en teleurstellende indruk.
Bediening, sfeer en dessert waren daarentegen prima en lekker.
Kjkoelewijn K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Duurde allemaal iets langer dan normaal maar was aangegeven van tevoren. Zeer prijs/kwaliteit verhouding.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Gisteren hier wezen eten. Leuke gelegenheid waar alles huisgemaakt is. Ik heb hier goed en lekker kunnen eten ondanks mijn glutenintolerantie (coeliakie). De kans op kruisbesmetting is wel groot omdat er niet een apart stuk in de keuken is voor glutenvrij, en de kans op sporen is dus aanwezig. Het personeel wijst je ook hierop.
Ik heb echter geen last gekregen en ben best wel gevoelig.
De gerechten werden voor mij aangepast, en er werd een leuke draai aan gegeven.
Mijn complimenten.
Jarno J.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten buiten, erg vriendelijk personeel.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Super lekker gegeten was top
Vita J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Heerlijk gegeten en super goed geholpen.
Maurice C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten zelf was prima. Een bestelling ging verkeerd, waardoor 1 van ons lang moest wachten. Ze konden de drukte eigenlijk niet aan. Serveerster had duidelijk geen klik met onze tafel: tijdens uitleg over plankje halverwege weglopen voor bestek andere tafel, collega de schuld geven van verkeerde bestelling. De stress zat er op. Zonde!
Mirjam H.
Echt heerlijk gegeten!
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Echt heerlijk gegeten! We waren met 8 personen. Boven verwachting was er voor ons een tafel buiten gereserveerd. Heel attent omdat bij de telefonische reservering werd gezegd dat er buiten in principe niet gereserveerd wordt. Alle gerechten waren zeer smaakvol! Heerlijk vlees en verrukkelijke frieten! Ook de toetjes super lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.
Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was die avond erg druk ivm dios latinos. Wij hadden van te voren gereserveerd en we snapten natuurlijk dat het druk was en dat je geduld moet hebben met dat soort weekenden. Onze bestelling waren ze vergeten en na 2 uur kregen we het hoofdgerecht, patat kwam er zo aan, je zou denken dat brengen ze snel omdat ik toch wel liet merken dat mijn geduld op begon te raken, maar nee ook daar moest ik weer om vragen. We kregen een wijntje en een biertje gratis. Nagerecht hebben we maar niet meer besteld, we hadden geen zin om nog langer te wachten. Heel jammer.
Sergio P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Goed eten goede kwaliteit vlees en de service mensen echt super en betaalbaar keep it up tot volgende keer.
Philippe K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
sfeervolle avond , vriendelijk personeel, begin wat rumoerig ivm de plek ( vlak bij de bar) ook was het wat rokerig van de BBQ. Kwaliteit van het eten was goed.
Jeff V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Top
Van Oven B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Lekker gegeten met twee oud-collega's. Goede bediening, uitstekende gerechten, niet duur. Het restaurant is wat klein, dus reserveren must.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Knus klein restaurant met open keuken. Echt lekker gegrild eten, leuke presentatie door hartelijk en gezellig personeel. Buitengewoon goede service! Goede prijs-kwaliteit. Enig klein puntje is de aanwezige grill-lucht, maar bij het voorgerecht merk je dat niet meer. Aanrader!!
Nyandavandijk .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk gegeten! En leuk verrast toen ik tijdens de reservering aangaf dat mijn vriend jarig was. We kregen een prachtig dessert gekregen en er werd zelfs gezongen. Het maakte de avond nog leuker. De bediening is lekker 'down to earth', je kunt gezellig een praatje met ze maken en ze zorgen ervoor dat je een leuke avond hebt. Top!
Mathijs B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Fijne en vriendelijke bediening! Eten zeer smakelijk