Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

janvandesande .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
MartinevdP .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was fantastisch, vooral de kippendij spies was verrassend goed. De bediening was ontzettend vriendelijk, maar wel wat rommeliger dan we gewend zijn. Zo vergat men ons de dessertkaart te brengen, en kregen we 2x de bestelling van een andere tafel aangeboden. Ook werd er veel geroepen in de open keuken, dus ben je je als gast die dichtbij de keuken zit erg bewust van de stress die ze daar hebben. We zijn eerder bij Hete Kolen geweest, toen was dit niet het geval. Dus mogelijk een incident. Nog steeds een absolute aanrader!
Mandy W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Eten was weer Heerlijk. We eaten met kinderen en restaurant had geen kinderstoel Wat erg ongemakkelijk voor ons was. Na een tijdje is er alsnog een kinderstoel geregeld, top service! Eten kwam snel, dat was ook gevraagd of dat oké was, en dit kwam goed uit met twee kleine kids. Voor herhaling vatbaar.
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor de 6e keer geweest en het was weer super! Prijs/kwaliteit is super! Portiegrootte perfect en alles eigen gemaakt!
Benté V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Altijd top????
max Z.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Eerlijk authentiek eten in ontspannen omgeving! Absoluut een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Weer supergoed gegeten! Bediening is heel vriendelijk, dat is wat dit goede restaurant zo perfect maakt! Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.
boonlaura .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening kwam in mijn ogen zeer gehaast over, zeker de dames omdat eentje nieuw was en de andere haar moest aansturen. Eigenlijk nergens voor nodig want het was prima georganiseerd. Een tip: neem iets meer de tijd voor je gasten, daar ga je punten mee scoren! Verder een heerlijke avond gehad.
corne_meijer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Had meer verwacht van een open keuken idee waar de kolen of steaks goed zichtbaar zijn en dus leuk is om naar te kijken. Vond de stopcontacten bedrading opvallend in de afwerking, niet zo mooi.
Verder vond ik de bediening en kwaliteit zeer goed. Dat de bagage apart opgeruimd word is goed.
Minder vonden we dat het zo druk is en daarom onrustig was om midden in de zaak te zitten, maar dat ligt meer aan de hoeveelheid mensen dan aan de bediening en het restaurant zelf.
Michaela D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Het eten is zoals altijd erg goed
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Nog nooit ergens zulke lekkere kalf spareribs gegeten....ook het voorafje zeer smakelijk en verrassend
Familie R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Vriendelijk personeel, goed eten. Werd bij ons alleen maar 1 van de 2 toetjes bezorgd. Na 20 minuten wachten op 't 2e toetje, toch maar in m'n eentje opgegeten. Werd excuses gemaakt, maar werd niks mee gedaan. Vind dit jammer, hadden ze bijvoorbeeld het toetje niet mee moeten rekenen aangezien het niet gezellig is om alleen op te eten.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras aan het lieve vrouwe plein. Vriendelijke bediening, goed eten! Suggestie: voor het dessert hadden ze tijdelijk een marshmallow pie. Dit is echt een aanrader, dus wat mij betreft, neem hem op in het vaste menu
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker buiten gezeten. Leuke bediening. Wel bijzonder dat ik niet om 18.00 uur kon reserveren. Terwijl er wel legen tafeltjes waren. We komen graag weer terug
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Op aanraden van mijn dochter zijn wij gaan eten in restaurant Hete Kolen, Moet zeggen dat het een prima restaurant is; heerlijk gegeten en gezellige bediening in een leuke omgeving.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker voorgerechtje voor een hele mooie prijs. Hoofdgerechten zien er mooi uit en smaken goed. Vlotte bediening die op de juiste momenten even langs loopt. Tijden tussen de gerechten kloppen en de rekening valt na afloop niet tegen.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het ging allemaal erg snel krijg het idee dat men snel werkt voor de volgende lading klanten. Bediening zelf is prima in orde . Hoofd maaltijd was in orde maar niet echt bijzonder. Koffie na met aperitief met ijs was wel erg zuinig.
Mariël N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De ribeye met steaksaus is echt een aanrader en ook de hamburger was erg lekker. De bediening is redelijk snel en erg leuk om een praatje mee te maken. Helaas hebben ze niet een drankkaart (op de kaart die je krijgt staan alleen warme dranken en wijn), maar gelukkig wist de bediening wat zij aan drank verkochten uit het hoofd. Ik zou hier graag nog een keertje naartoe gaan!
Anarosa K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Goedendag, wij vonden het sfeervol, aardige bediening. Lekker een amuse van de keuken en ook Leuk gedaan, de proeverij, het voorgerecht op een plank.
We hadden drie verschillende gerechten. Ik had vis van de dag. Zeewolf.
Hij was niet gaar. Na dit geproefd te hebben iemand gevraagd en deze is teruggegaan naar de keuken. Om verder te garen.
De borden zagen er verzorgd uit en de zelfgemaakte frietjes smaakten ins goed. Het visgerecht kwam terug, nu wel gaar. Eerlijk gezegd heb ik hem wel lekkerder gegeten maar ok. De andere twee gerechten waren heerlijk. als dessert hadden we alledrie wat anders. Was prima en de koffie smaakte goed en was verzorgd. Leuk gedaan het zelfgemaakte pepermuntje bij de rekening.
We komen waarschijnlijk wel weer een keer terug maar dan neem ik wel iets anders ipv vis.
Hier moet je denk ik geen vis eten maar vlees.