Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Jouw recensie over het restaurant Hete Kolen

Rozemarijn L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk avondje gegeten. Knus restaurantje met een kleine menukaart. Wat erop het menu staat is van goede kwaliteit.
Rik M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg vriendelijk personeel en erg lekker eten! Ze weten er een goed feest van te maken om er te komen
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Het plankje vooraf, de hete kolen steak als hoofd en de bbq appel (!!!) als na.
Ik kom zeker nog een keer terug!
PS. Vroegtijdig reserveren is nodig
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gewoon gezellig, geen poespas, geen eindeloze keuzes ( maar da's juist fijn), lekker eten, orgineel opgediend, de sauzen t/m het pepermuntje zelf gemaakt, meer dan vriendelijk personeel ..kortom wij komen terug !
Elenore V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik kom graag bij hete kolen; ik eet altijd heerlijk er heerst een gezellige sfeer en de service is ook top. Helaas was de afgelopen keer het dessert wat we alle drie wilden bijna op, werd creatief opgelost door een soort deel-dessert er van te maken.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Bij binnenkomst komt de geur van de BBQ je te gemoed. Ambiance is leuk! je krijgt het idee dat je in een grote keuken zit, waar je eten heerlijk wordt bereidt in de rook van de BBQ.
Lekkere bieren op de tap en vriendelijk personeel.
Alle gerechten worden volledig gemaakt van verse ingedienten. Je proeft de liefde voor het eten!
We gaan hier nog een keer naartoe!
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuk restaurant met vriendelijke en goede bediening.
O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De bediening zag er verzorgd uit en was zeer vriendelijk. Er hing een hele gezellige sfeer. De steak was erg lekker en werd heel leuk geserveerd met heerlijke frieten. Ik had de steak medium besteld maar voor mij had de steak toch iets minder gaar gemogen. Van te voren werd gezegd dat alles vers gemaakt wordt dus dat je wat langer moest wachten. Alleen vond ik de wachttijd toch iets te lang en dit terwijl het merendeel van de tafels nog beschikbaar waren.

Het was een hele leuke avond en ik zal zeker nog een keer terug gaan. Dit restaurant zal ik zeker aanbevelen
De tafel van Eline N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk eten, goede service en gezellige sfeer! Voor ons was het een perfecte avond met dank aan de chefkoks en de bediening.
Jelmer F.
Top restaurant! Fijne ontvangst, relaxte bediening, prettige sfeer en vooral heerlijk eten. Mixed grill en de toetjes zijn in ieder geval wat ons betreft een aanrader.
albert K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Erg goed, gastvrije kok... heel informatief. leuke inkijk in de keuken. goed vlees, we hadden de mixed grill. deze was zeker een 9, hij had 10 kunnen zijn als het stukje steak warm was geweest, deze was iets lauw.
Goed bier, goede verzorging. enthousiast personeel, we komen zeker terug. compliment
David N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heel aardige bediening! Spraken op verzoek engels en gaven perfecte uitleg.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk eten en absoluut een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ga zo door.
Bjorn D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Prima eten leuke avond
Riemer P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Beperkte kaart, maar originele gerechten en prima klaar gemaakt en geserveerd. De smoke van kolen is merkbaar maar niet hinderlijk aanwezig. Een smokey whisky zou erbij niet misstaan.
Björn R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Altijd een feestt om hier te eten. Heerlijk gegeten in een hele prettige ambiance. Fijne, bevlogen en attente bediening.
Ik kom hier graag.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goede keuken en vriendelijk personeel, pretentieloze klasse
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Als vanouds heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk en kundig personeel. Ik kom gauw weer terug!
Sarah K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was weer top! Heerlijk gegeten
Harmen R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk eten en een goede sfeer! Echt het huiskamergevoel. Vlees is echt goed en alles wordt hier zelf gemaakt en dat proef je er zeker vanaf!
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Met een aantal collega's hier uit eten geweest. Vlotte bediening, overheerlijk vlees, lekker toetje. Wat wil je nog meer?