Hete Kolen

Krankeledenstraat 7 3811 BN Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hete Kolen

Lekkere barbecue

Ben je gek op barbecue? Dan zit je zeker goed in restaurant Hete Kolen. Het restaurant biedt er namelijk de lekkerste barbecuegerechten in Amersfoort.
Culinair team Jimmy, Aaron en Sander komen voor de dag met de meest creatieve en lekkerste gerechten. Voor de heerlijkste barbecuegerechten kan je dus zeker terecht in dit originele restaurant.
Het interieur van Hete Kolen is bijzonder gezellig en aangenaam. Het personeel is er vriendelijk en zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Wanneer je Hete Kolen bezoekt, krijg je dus zeker een totaalervaring, zowel op het gebied van eten als op het gebied van gastvrijheid.

Meer informatie over restaurant Hete Kolen

Grace F.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ida M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezellig restaurant met aandacht voor de klant. Goede bediening en heerlijke gerechten. Komen hier zeker nog een keer terug
pragati .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
In een woord "TOP!" Heerlijk gegeten, leuke sfeer. Mooie porties en een vriendelijke rekening... :) Aanrader dus, wij komen zeker nog een keer terug!
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, top gerechten, top bediening en een geweldige sfeer! Voor herhaling vatbaar!! Echt een aanrader!
Sven-Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Na de zoveelste keer hier gegeten te hebben, vraagt iens wéér om een review. Alsof het nog niet genoeg benadrukt is door mij en - zo te zien vele andere - bezoekers; Hete Kolen is echt een aanrader. Wil je een intiem etentje met vrienden of een date, voor enerzijds fantastisch lekker eten en anderzijds schappelijke prijzen, dan is dit tentje hét adres voor de perfecte avond. Nogmaals m'n complimenten aan de crew voor het eten en de service dus! Fijne avond en groetjes.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Tsja, er is niets teveel gezegd. Vriendelijke bediening, goede sfeer, prima eten voor een zeer betaalbare prijs. Kortom, een aanrader. 1 kleine tip, een metalen vorkje bij het "plankje" is net even wat handiger. Wij hebben een top avond gehad bij Hete Kolen!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Even zoeken als je niet bekend bent in Amersfoort. Maar heerlijke sfeer en top bediening, er is aandacht voor je als gast en je voelt je ook zo. Prima zangstemmen, driekoppige voor een verjaardagsgroet :-). Lekker compacte kaart. Top concept en uitvoering!
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Dit restaurant is echt top! Ik kan bijna wel zeggen nog nooit zo goed gegeten te hebben, heerlijke gerechten, geweldige service en hele fijne sfeer. Dit is echt een pareltje!
We waren i.v.m. treinen helaas later dan gereserveerd maar dit was geen probleem, we kregen een heerlijk voorafje om te proeven, goed wijnadvies, veel personeel in verhouding tot het aantal tafels dus je voelt je altijd snel gezien als je iets wilt bestellen bv. Echt heel mooi opgezet! We gingen zeer tevreden en voldaan naar huis :)
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Alsof je bij vrienden op visite gaat! Het is er gezellig, er wordt heerlijk voor je gekookt en de sfeer is ontspannen. Pluim voor de bediening en de keuken. Wat fijn (elke keer weer) om bij Hete Kolen te eten.
Ellis S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten !! Zeer vriendelijke bediening en gezellig klein restaurantje
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
goed opgezette gerechten en echt lekker gegeten , jongens doen het goed.
top en zeker voor herhaling te doen .
prijs technisch ook prima
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
genoten, sfeer , ontvangst, toelichting op eten, rekening houdend met allergie en ook nog een s heerlijk gegeten voor een goed prijs.enige puntje is dat de frites minder zout kunnen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
De lof hier is volledig terecht! Lekkere spareribs, kundige bediening en goed Amerikaans ingericht. Voor herhaling vatbaar!
Jarno J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, is een leuk klein restaurant met goede bediening.
MartinevdP .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, goed speciaalbier van de tap, bediening met een lach en een goed verhaal. En vuurwerk bij ons toetje omdat we iets te vieren hadden. Helemaal top! En de prijs-kwaliteit verhouding is ongekend goed.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vind de waardering op tripadvisor iets te hoog. Eten is goed maar voor een restaurant met zo een kleine kaart zou de bereiding in onze ogen beter kunnen. De aangeboden amuse was het beste wat we te eten kregen. Ik had de Krab burger die erg naar vis smaakte en het broodje te groot voor de burger en daarbij worden dan ook nog friet of gepofte aardappel geserveerd. teveel koolhydraten naar mijn mening. Mijn partner had de Ribs in de smaken zoet en pittig. Deze ribs waren erg droog. Jammer. Het restaurant is wel leuk ingericht en vriendelijk personeel. Reserveren is wel noodzakelijk zijn maar weinig tafels en zitten snel vol
Debbie M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heel goed gegeten. Erg verrast door kwaliteit. We komen hier zeker wee terug!
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Getipt door een collega. Een week vooraf boeken is noodzakelijk :-)
joannejanse .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
lekker gegeten! zeker een aanrader. resturantje is klein daardoor snel vol geboekt. het 'kleine'maakt het wel erg gezellig
Naomi S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. De Ribeye is zeker een aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding. De bediening is erg vriendelijk en komen ook vaak een praatje maken. Het eten wordt mooi gepresenteerd. Verder wordt vrijwel alles zelf gemaakt, van de patatjes tot de sausjes toe en dit proef je ook zeker terug! Alles is lekker vers. De bediening liet wel enige tijd op zich wachten met het opnemen van de bestellingen en het opnemen van drankjes.