Het Zwarte Schaar

Eekstraat 17 6984 AG Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zwarte Schaar

Restaurant Het Zwarte Schaar in Doesburg is klassiek en landelijk ingericht. Verrassend en iets minder klassiek is dan ook de bowling die onderdeel is van Het Zwarte Schaar. Maar waarom niet? Zo kun je genieten van het schnitzel-arrangement, bestaand uit een 3-gangen menu en één uur bowlen voor 22 euro.

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaar

6,9

Jouw recensie over het restaurant Het Zwarte Schaar

Chelsey C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bediening was iets aan de trage kant maar erg vriendelijk. het eten was zeer uitstekend! Wij komen zeker nog een keer terug!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was ok, maar ipv patatjes hadden we liever kunnen kiezen voor gebakken aardappeltjes. Enwat meer groente was fijn geweest. Het was al vrij koud binnen en de buitendeur zit direct in het restaurant dus als er iemand naar binnen/buiten gaat voel je nog meer kou binnen komen. Honden binnen (blafffen, stinken) vonden we niet fijn. Bediening was vriendelijk.
Deborah W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig restaurant, goede achtergrond muziek en zeer vriendelijke bediening. Het eten was heerlijk! Absoluut een aanrader!
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
zeer vriendelijke bediening, het was druk vandaar iets langere wachttijd . mocht misschien iets meer aandacht besteden aan groente, alleen bakkie sla iets magertjes. we hebben gezellig en goed gegeten.
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Vriendelijk personeel, gemoedelijke ongedwongen sfeer, eten was heerlijk. Behoorlijke wachttijd tussen de gangen. Was voor ons geen probleem, omdat we geen haast hadden. Was er te weinig keukenpersoneel t.o.v. het aantal gasten?
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De service liet te wensen over, diverse keren om kaart gevraagd, als men met 3 a 4 personeel staat te praten, is dit geen bediening. Voor het dessert zelf maar kaart opgehaald. Prijsverhouding AH actie oke maar met een gewone prijs is voor elk 2 eetlepels sla en geen groente verder te weinig, heb gevraagd of dit normaal ook wordt geserveerd of alleen met de actie maar nee, altijd. Voor mij is dit dan ook een reden om hier niet terug te komen.
Wij hebben hier 3 uur gezeten ter info.
Joanna K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eten was zeer goed. We hadden mix grill en ossenhaas puntjes uit de wok. Sparibs en ossenhaas puntjes aanraders. Vlees was heel zacht en met lekker sousje, met een heerlijke grill smaak. Voorgerechten waren ook prima. Bij carpaccio zou ik toch voor parmesan kiezen in plaats van gewone kaas. Toetje ook ok. Bediening was echt vriendelijk. Einige minpunt was Inrichting- niet gezellig, koud, een beetje oud. Maar een goede musik.
s H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De bediening was heel erg vriendelijk. We zijn goed ontvangen.
Het eten was echt supergoed. Vooraf hebben we een vis trio, carpaccio en een garnalenstoofpotje genomen. Allemaal heel erg lekker. Hoofdgerechten de mixed grill. De biefstuk, spareribs en de kipfilet waren echt super mals. Geserveerd met salade en lekker knapperige frietjes. Als toetje hadden we bastogne parfait, ook erg lekker.
De plek van de accommodatie is perfect, in de zomer kan je hier goed wat op het terras wat eten en drinken. Met de fiets een supermooie omgeving. De accommodatie mag wel wat gezelliger aangekleed worden. Wat ik begreep gaan ze dit binnen kort aanpakken!
Verder hebben wij met z'n allen gebowld, dit is met een gezin of kinderfeestje erg goed te combineren.
Het is een prima locatie om nog een terug te komen!
helsjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ivm vakantie in Ellecom, op zoek naar restaurant in de buurt. Lekkere tomatensoep en een heerlijke mixed grill gegeten. Botermalse spareribs! Konden zelfs extra krijgen. En de witte chocolade bastogne parfait was een terechte aanrader. Jammer dat Veghel niet echt in de buurt ligt van Doesburg. Vriendelijke bediening. Geen poespas gewoon heerlijk eten. Een aanrader.
appie W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Moesten soms wel even op de beurt wachten, maar dat kan ook want uit eten gaan moet in een relaxte sfeer ge beuren wat toch al zo twee uurtjes in beslag neemt. Dat niet iedereen daar in het restaurant begrip voor had werd wel duidelijk door een stel dat beter in de stad wat uit de muur had kunnen trekken met belangrijke afspraken op zondagavond. Deze vertrokken halverwege en beloofden een pittige negatieve recencie. Nou voor ons drieen was het prima en dit was niet het enige restaurant waar we komen. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker weer.
januszwilma .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, klantvriendelijke bediening, smakvolle gerechten, de koffie met drie likeurtjes en chocolades was super, echt een aanrader!
Andrea T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service.
Uitgebreide keus van de kaart. Eten was er ook snel en hoefden niet lang te wachten.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten en ontvangst was oké, maar de ruimte was vreselijk rumoerig. Plafond was laag gemaakt en er zat een grote groep ruim geluid te maken.

Aan de overkant van onze tafel was mijn vrouw nauwelijks meer te verstaan.

Daarom dessert maar laten zitten en we gingen helaas maar weer naar de buitenstilte bij de IJssel.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eetgelegenheid met allervriendelijkst bedieningspersoneel inclusief zeer sympathieke en uiterst bekwame kok. Wij hebben hier met 7 personen tot volle tevredenheid heerlijk gegeten en zo op een prettige manier ons jaarlijkse familieweekend afgesloten.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten!
Wij hadden biefstukspiesjes, deze waren heerlijk mals, patat was perfect gebakken en heerlijke rauwkost, ook al was deze eenvoudig.
Prima kok ????
Daar gaan we beslist vaker naar toe.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima keuken, entourage wat simpel, geen bijzondere uitstraling! Sfeer van dorps eetcafé. daarom zeker niet minder gezellig!
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Toen we binnen kwamen moesten we naar iemand op zoek voor de bediening. Dat was echter snel geregeld en dan loopt alles ook vlot. Ik moet er wel bij vermelden dat wij de enigen waren, later kwam er nog een stel.
De tafels en stoelen zijn wat oud, sanitair kan ook schoner, maar het eten is overheerlijk en goed! Wij gaan zeker nog eens terug!!
W.M.I. K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is een prima restaurant. Het eten is eenvoudig, maar goed en voldoende. Niet al te uitgebreide kaart, wat de keuze makkelijker maakt. Heerlijk toetje. Locatie ligt prachtig aan de IJssel.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten was weer heerlijk, vers, smakelijk, voldoende, jonge man in de bediening wist hoe het hoorde, vriendelijk, praatje op z'n tijd..pluim voor hem..kort om voor herhaling vatbaar
Ali L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
schnitzel was niet krokant gebakken sparerib was zwart gebakken tip patat misschien zonder zout serveren zout en pepersetje op tafel zetten neem zelf nooit geen zout op patat en jammer dat ze geen placemats op tafel leggen beetje kaal zo alleen je bord op tafel verder was de smaak en de hoeveelheid voldoende