Het Zwarte Schaar

Eekstraat 17 6984 AG Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zwarte Schaar

Restaurant Het Zwarte Schaar in Doesburg is klassiek en landelijk ingericht. Verrassend en iets minder klassiek is dan ook de bowling die onderdeel is van Het Zwarte Schaar. Maar waarom niet? Zo kun je genieten van het schnitzel-arrangement, bestaand uit een 3-gangen menu en één uur bowlen voor 22 euro.

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaar

harold F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Nettie A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en boven verwachting goed gegeten. De voorgerechten werden al snel geserveerd en waren erg lekker en de porties waren ruim. Het hoofdgerecht (sate, mixed grill en varkenshaas gevuld met zalm) was zeer goed bereid, alles werd vlot uitgeserveerd en de bediening was zeer vriendelijk en voorkomend. Wij gaan zeker nog eens terug!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een gezellig en rustig restaurant waar je van alles mag en niks hoeft, dat is wat wij als gunstig en relax ervaren,keuze genoeg, betaalbaar en alle combinatie mogelijk, kortom heerlijk om daar te vertoeven en wij komen daar zeker nog eens terug. Gewoon goed
harold F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldige klantvriendelijke en open personeel.
Ze geven je hier een huiselijk gevoel en het eten wordt op een smakelijke en mooie manier bereid en opgediend.
Wij komen zeker weer terug.SUPER......een aanrader voor een ieder.

Harold en Jeannie
esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik heb samen met een vriendin hier gegeten en we waren aangenaam verrast! De locatie aan zich kan nog wel wat ´knusheid´ gebruiken, maar qua service en kwaliteit is het een echte aanrader. Goed en heerlijk eten in goede porties. We komen hier zeker vaker terug!
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was veel te zout de glazen werden lekker bovenaan vastgepakt en voor je neus gezet. We hebben 45 minuten gewacht voor de 3de gang en zijn maar vertrokken zonder deze gang, want we werden ziek van het vele zout zelfs de frietjes waren niet lekker meer. Het was op een camping en wij vonden het geen aanrader, wij zijn betere restaurants gewend van de AH-actie. Gelukkig was het 2de menu gratis anders betaal je veel te veel voor een 3 gangen. Jammer!
Angenet V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk restaurant om met het gezin heen te gaan, leuk ingericht. Goede bediening, maar de gerechten mogen wat mij betreft iets sneller achter elkaar aan komen. Goede kaart, voor eidereen zit er wel iets lekkers bij.
Evelien G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor een avondje gezellig en lekker eten kiezen wij voor het zwarte schaar! Eten is heerlijk vers en goed op smaak. Wij komen hier heel graag. Voor het eten een potje bowlen kan ook nog, de bediening is altijd heel vriendelijk en erg leuk met kinderen!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Erg goed restaurant mooie lunch kaart goed uitzicht over de rivier de Ijsel en zeer vriendelijk personeel.
Echt de moeite waard ze hebben er zelfs een bowling baan ook voor de kleintjes een speciale hulp middel.