Het Zwarte Schaar

Eekstraat 17 6984 AG Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zwarte Schaar

Restaurant Het Zwarte Schaar in Doesburg is klassiek en landelijk ingericht. Verrassend en iets minder klassiek is dan ook de bowling die onderdeel is van Het Zwarte Schaar. Maar waarom niet? Zo kun je genieten van het schnitzel-arrangement, bestaand uit een 3-gangen menu en één uur bowlen voor 22 euro.

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaar

appie W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
januszwilma .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, klantvriendelijke bediening, smakvolle gerechten, de koffie met drie likeurtjes en chocolades was super, echt een aanrader!
Andrea T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service.
Uitgebreide keus van de kaart. Eten was er ook snel en hoefden niet lang te wachten.
rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten en ontvangst was oké, maar de ruimte was vreselijk rumoerig. Plafond was laag gemaakt en er zat een grote groep ruim geluid te maken.

Aan de overkant van onze tafel was mijn vrouw nauwelijks meer te verstaan.

Daarom dessert maar laten zitten en we gingen helaas maar weer naar de buitenstilte bij de IJssel.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima eetgelegenheid met allervriendelijkst bedieningspersoneel inclusief zeer sympathieke en uiterst bekwame kok. Wij hebben hier met 7 personen tot volle tevredenheid heerlijk gegeten en zo op een prettige manier ons jaarlijkse familieweekend afgesloten.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten!
Wij hadden biefstukspiesjes, deze waren heerlijk mals, patat was perfect gebakken en heerlijke rauwkost, ook al was deze eenvoudig.
Prima kok ????
Daar gaan we beslist vaker naar toe.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima keuken, entourage wat simpel, geen bijzondere uitstraling! Sfeer van dorps eetcafé. daarom zeker niet minder gezellig!
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Toen we binnen kwamen moesten we naar iemand op zoek voor de bediening. Dat was echter snel geregeld en dan loopt alles ook vlot. Ik moet er wel bij vermelden dat wij de enigen waren, later kwam er nog een stel.
De tafels en stoelen zijn wat oud, sanitair kan ook schoner, maar het eten is overheerlijk en goed! Wij gaan zeker nog eens terug!!
W.M.I. K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het is een prima restaurant. Het eten is eenvoudig, maar goed en voldoende. Niet al te uitgebreide kaart, wat de keuze makkelijker maakt. Heerlijk toetje. Locatie ligt prachtig aan de IJssel.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten was weer heerlijk, vers, smakelijk, voldoende, jonge man in de bediening wist hoe het hoorde, vriendelijk, praatje op z'n tijd..pluim voor hem..kort om voor herhaling vatbaar
Ali L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
schnitzel was niet krokant gebakken sparerib was zwart gebakken tip patat misschien zonder zout serveren zout en pepersetje op tafel zetten neem zelf nooit geen zout op patat en jammer dat ze geen placemats op tafel leggen beetje kaal zo alleen je bord op tafel verder was de smaak en de hoeveelheid voldoende
jan_m .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Weer prima gegeten in restaurant het zwarte schaar. Dit keer met ah binnen actie.
Vooral de kwaliteit van het vlees is fantastisch, mixed grill. Ook frietjes en vistrio als vooraf, waren prima. Royale porties.
We komen terug!
G N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
helaas een grote teleurstelling. we moesten erg lang wachten en kregen het niet zoals we het hadden besteld.
het wok gerecht leek wel een wok soep, dreef in vocht. werd geserveerd in een diep bord zodat er geen ruimte was voor salade of friet op ons bord. bij het bespreken hier van kwam men ons niet te gemoed.
jammer de smaak was prima. service en presentatie kunnen beter ook wachttijd veel te lang.
Rudie R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Nog nooit in een restaurant geweest waar honden welkom zijn. Erg storend als er mensen zitten te eten met 3 grote honden. . . . Maar ja wat wil je ook in een " camping kantine ". Want het woord restaurant mag het niet hebben !!!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst. Gelegenheid erg sober. Duidelijk een campingrestaurant.
Soep vooraf was goed, maar wel aan de zoute kant.
Vegetarische wrap was redelijk goed, maar een tweede keer weet je niet meer wat te kiezen.
Biefstuk van partner was gewoon slecht. Maar ja, eigen schuld, in zo'n gelegenheid moet je ook geen biefstuk bestellen, denk ik. Frietjes perfect. Toetje hangop met kersen was sober, maar goed.
De wijn viel mee voor een dergelijk restaurant.
Ze doen hun best, maar het houdt niet over. Prima voor een campingrestaurant, maar niet als je eens leuk/lekker uit eten wilt.
Carine S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten op het terrsas met uitzicht op het water. Geen spectaculaire gerechten, maar lekker eten en het was goed bereid.
harold F.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij zijn voor de 4e keer geweest en er gaat nog zeker een 5e keer volgen.
Moet genoeg zeggen.
Kan wel weer een heel verhaal ophangen,maar men moet of liever gezegd ga het eens proberen.

Harold & Jeannie
Marie Elise V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Recent hier geweest met het gezin. We hadden een groupon bon 4 hoofdgerechten en 1 uur bowlen.

Het bowlen zelf was leuk geregeld. Alleen was het zo warm dat het eigenlijk geen doen was.
De hoofdmenu's waren lekker en goed bereid

MAAR
2.45 uur in een restaurant zitten voor alleen een hoofdgerecht is veel te lang

Drankjes die wel besteld waren maar nooit geleverd stonden wel op de bon.

De kruidenboter was veel te hard en kwam rechtstreeks uit het koelvak. Daar tegen de bediende een opmerking gemaakt. Het antwoord was dat ze het met warme temperaturen ( het was die dag 21 graden ) niet buiten de koelkast mogen bewaren ) Op mijn advies we bestellen het om 1800 uur en krijgen het om 18.50 uur aan tafel, dat je het er dan best even uit kan zetten werd geantwoord. We hebben daar geen plaats voor in onze keuken.

Toen we de gerechten geleverd kregen en het bleek niet te kloppen ( we hadden het zelfde besteld als een tafel naast ons ) werd het zo weer onder je neus vandaan getrokken. ( een van de personen uit het gezelschap had de vork al in de biefstuk geplaast. ) het werd ook zo aan de andere tafel uit geserveerd.

Als je dan bij het betalen reclameert dat je het niet vind kunnen over gelopen omstandigheden, iets wat je tijdens het diner al meerdere malen hebt aangegeven. moet je niet zeuren want je hebt een goedkoop diner gehad want je eet daar via groupon. Dat deze bon ook betaald is konden ze maar moeilijk begrijpen.

Voor ons dus nooit meer.
Fj D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hadden graag carpacco. Als voorgerecht willen eten helaas op kipcoctail genomen was teleurstellend en heel veel en machtig jammer verdere hoofdgerechten waren goed en bediening was heel aardig en attent
emielemmy .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
als voorgerecht hadden wij de Gamba's super lekker.Hoofdgerecht, scholfilet in mosterdsaus en Mixed gril kunnen wij alle twee aanbevelen. Als nagerecht een koffie "Het Zwarte Schaar" Waar vindt je nog zo'n menu en voor deze prijs