Het Zwarte Schaar

Eekstraat 17 6984 AG Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zwarte Schaar

Restaurant Het Zwarte Schaar in Doesburg is klassiek en landelijk ingericht. Verrassend en iets minder klassiek is dan ook de bowling die onderdeel is van Het Zwarte Schaar. Maar waarom niet? Zo kun je genieten van het schnitzel-arrangement, bestaand uit een 3-gangen menu en één uur bowlen voor 22 euro.

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaar

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 14.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Lizette W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Een weekendje weg in de buurt en met de AH actie voor deze locatie gekozen. Van de voorgerechten waren de gamba's lekker, de kipcoctail redelijk maar vet, de vistrio karig met een klein plakje gerookte zalm, twee kleine stukjes forel en een bakje tonijnsalade. En vooral heel veel sla. Normaal gesproken betaal je daar bijna een tientje voor, dan mag je ook wel wat verwachten. De nacho's waren het andere uiterste: een berg vol chips met gesmolten kaas en drie dips. Zoonlief maar aangeraden niet alles op te eten....
Als hoofdgerechten hadden we mixed grill en zalm uit de oven. De mixed grill was wat betreft hoeveelheid goed, maar het meeste was aangebrand en dat proefde je. Jammer. De zalm daarentegen was heerlijk zacht. De pestosaus paste er goed bij maar was wat flauw. Genoeg frietjes en salade.
Tot slot viel de bastogneparfait goed in de smaak, net als de warme wafel met kersen (de hangop was op).
Al met al lekker gegeten, maar als ik de AH actie niet had gehad had ik het veel te duur gevonden. De bediening was vriendelijk maar duidelijk onervaren. Maar dat komt vast wel goed.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij hebben dochter en schoonzoon meegenomen........en om een lang verhaal kort te houden...................ook zij vonden het er gezellig/knus/relaxed heel lekker en best wel veel eten.
Dit was voor ons tweeen de derde keer in anderhalve maand tijd.
Wij komen daar zeker nog een keer terug.

Harold en Jeannie
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij zijn er voor de 2e keer geweest en er volgt nog een 3e keer,maar dan met z'n vieren,omdat wij de anderen ook willen laten kennis maken met de gemoedelijke en professionele bediening en de KOK met z'n geweldige en lekkere kookkunsten............ga zo door...........wij hebben weer genoten.

groeten Harold en Jeannie
Nettie A.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en boven verwachting goed gegeten. De voorgerechten werden al snel geserveerd en waren erg lekker en de porties waren ruim. Het hoofdgerecht (sate, mixed grill en varkenshaas gevuld met zalm) was zeer goed bereid, alles werd vlot uitgeserveerd en de bediening was zeer vriendelijk en voorkomend. Wij gaan zeker nog eens terug!
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een gezellig en rustig restaurant waar je van alles mag en niks hoeft, dat is wat wij als gunstig en relax ervaren,keuze genoeg, betaalbaar en alle combinatie mogelijk, kortom heerlijk om daar te vertoeven en wij komen daar zeker nog eens terug. Gewoon goed
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldige klantvriendelijke en open personeel.
Ze geven je hier een huiselijk gevoel en het eten wordt op een smakelijke en mooie manier bereid en opgediend.
Wij komen zeker weer terug.SUPER......een aanrader voor een ieder.

Harold en Jeannie
esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Ik heb samen met een vriendin hier gegeten en we waren aangenaam verrast! De locatie aan zich kan nog wel wat ´knusheid´ gebruiken, maar qua service en kwaliteit is het een echte aanrader. Goed en heerlijk eten in goede porties. We komen hier zeker vaker terug!
helen.verhagen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was veel te zout de glazen werden lekker bovenaan vastgepakt en voor je neus gezet. We hebben 45 minuten gewacht voor de 3de gang en zijn maar vertrokken zonder deze gang, want we werden ziek van het vele zout zelfs de frietjes waren niet lekker meer. Het was op een camping en wij vonden het geen aanrader, wij zijn betere restaurants gewend van de AH-actie. Gelukkig was het 2de menu gratis anders betaal je veel te veel voor een 3 gangen. Jammer!
Angenet V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk restaurant om met het gezin heen te gaan, leuk ingericht. Goede bediening, maar de gerechten mogen wat mij betreft iets sneller achter elkaar aan komen. Goede kaart, voor eidereen zit er wel iets lekkers bij.
Evelien G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor een avondje gezellig en lekker eten kiezen wij voor het zwarte schaar! Eten is heerlijk vers en goed op smaak. Wij komen hier heel graag. Voor het eten een potje bowlen kan ook nog, de bediening is altijd heel vriendelijk en erg leuk met kinderen!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Erg goed restaurant mooie lunch kaart goed uitzicht over de rivier de Ijsel en zeer vriendelijk personeel.
Echt de moeite waard ze hebben er zelfs een bowling baan ook voor de kleintjes een speciale hulp middel.