Het Zwarte Schaap

Frans Halsstraat 40 1072 BS Amsterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zwarte Schaap

Op de natuurlijke manier

Wat een verrassend decor bij een eerlijk en origineel concept! Het Zwarte Schaap geeft om de wereld, biologische producenten en om smaak. In een hoekpand kijk je lekker naar buiten terwijl je aan delicatessen knabbelt. Ze organiseren bijvoorbeeld Beans week, gastkoks en proeverijen (van gedroogd vlees). Naast baksels worden er ook breisels verkocht!

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaap

• : Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig rondom het restaurant.

Maandag 09.00 - 18.00

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Het Zwarte Schaap

Bert M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We aten groentesoep. Lekker, maar relatief duur. Ook twijfels over de biologische producten die zouden worden gebruikt, want de voordeelpakken van Albert Heijn waren in de keuken te zien. De grootste teleurstelling was de prijs van een (klein) glaasje rode wijn: 8 euro en dat stond niet op de kaart. Was wijn uit Slovenië, dus geen topwijn. Prijs/kwaliteit verhouding dus volledig zoek. Hier gaan we nooit meer naar toe.