Het Zwarte Schaap

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Het Zwarte Schaap

Eten, drinken en genieten

Ooit waren de turfschepen sfeerbepalend op deze plek. Nu is het de ideale plek om samen te komen met familie en vrienden om samen te drinken en genieten van heerlijke gerechten uit de internationale keuken. Daarnaast gaat er ook veel aandacht uit naar de 'vloeibare' kaart met de mooiste wijnen en de lekkerste biertjes.

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaap

Jouw recensie over het restaurant Het Zwarte Schaap

Ludie T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
De bediening was prima, hij vroeg geregeld of er meer nodig was .
De gerechten die bij de a.h. actie hoorden waren niet op de site van het Zwarte Schaap te vinden, ik was daartoe in de veronderstelling dat je de keuze had ook van de menukaart.en dat viel een beetje tegen!
Het hoofdgerecht was prima maar de proeverijtjes vielen tegen, er zat een soepje bij wat lauw tot koud was, dat was jammer. De volgende keer liever van de kaart iets bestellen, want daar staan de echte toppers op van het Zwarte Schaap.
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Waren hier al zo'n 15 jaar niet geweest; veel te lang dus.
Sfeer was weer goed, bediening gezellig en eten erg smakelijk.
Ook een aanpassing op het menu was geen probleem.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het personeel was vriendelijk, maar niet erg efficiënt. Het dessert werd zonder bestek gebracht en het bestek is ook nooit gekomen. De soep bij het voorgerecht was lauw en de kaasstengel die knapperig hoorde te zijn taai. Hetbwas allemaal desondanks wel lekker.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Een mooi en zeer smakelijk menu; prachtig opgemaakte borden en vriendelijke bediening. We hadden dit niet verwacht aangezien het restaurant vooral bezocht wordt door studenten..
UMCG .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, dessert duurde wel erg lang(45 min.), daarom niet meer genomen maar toch een positief bezoek, zeker voor herhaling vatbaar.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten
quido H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Hier gegeten, echt heerlijk, mooie goede porties, heel goed en mals vlees en wat helemaal fijn is, verse warme groente. Leuke sfeer, fijn personeel, we hebben ins heel erg thuis gevoeld
adamhof .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Gisteren daar het gegeten, AH aktie, een heel prettig welkom door één van de dames, we zaten omdat het prima weer was vlak tegen het terras aan, daar heb je wel last van de rokers maar het uitzicht maakt veel goed. De uitbater zelf was niet heel vriendelijk de rest van zijn personeel gelukkig wel. Het eten was gewoon goed,, de hoeveelheden ruim voldoende. De wijn is gewoon duur €4,50 voor een glas wijn is veel,
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De bediening is voor verbetering vatbaar m b t kleding en vooral de tijd tussen het geven van de kaart en het opnemen van de bestelling.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. Af en toe een grapje aan tafel en vriendelijk, ook toen we nog een tijdje bleven zitten zonder te bestellen.
Het toilet was niet super schoon en zowel de zeepdispenser als de rollenhouder waren stuk. Dat was minder, maar bijzaak.
We hebben goed gegeten en genoten. Zeker een aanrader.
Helja .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij geven gewoon 'n 10. Waren via staande mastroute in Oosterhaven Groningen afgemeerd. Hadden een AHrestaurantkaart vol en zochten via internet waar we er mee terecht konden.
Kozen voor het Zwarte Schaap en gingen er heen met de gedachte 'we zien het wel, we hoeven in elk geval niet zelf te koken'.
Nou, wij waren blij verrast. We hebben geweldig gegeten. Op alle fronten klopte het. Op een drukke zaterdagavond, een vol, knus café/restaurant, hard werkende jonge mensen in de bediening die uiterst vriendelijk en behulpzaam waren èn bleven, tot het eind. En dan last but not least een verrukkelijk 3 gangen diner.
We bestelden er een lekker flesje wijn bij en koffie na en hebben, na onze zeilreis door Duitsland en Denemarken al lang niet meer zo lekker gegeten.
Wij weten het zeker, als we weer in Groningen zijn gaan we terug naar het Zwarte Schaap.
Monsa .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten viel tegen, net zoals de bediening. Gelukkig was er één jonge-serveer-dame en een bar-jongeman die heel vriendelijk waren en ook oogcontact maakte. De rest van het bedienend personeel ( inclusief de vermoedelijke eigenaar) hadden er die dag niet zo veel zin in. Echt heel jammer. Een reden om er niet terug te gaan.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vooral de spareribs zijn me bijgebleven. Ik houd helemaal niet van spareribs, maar deze waren erg lekker. Bediening/service niets op aan te merken.
T B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het door ons bestelde gerecht (varkensmedaillon) werd bijna koud geserveerd. Wij hebben een zeer lange tijd moeten wachten op ons voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Tussendoor hebben wij meerdere keren moeten vragen hoe lang het nog ging duren voordat wij ons eten kregen. De bediening in zijn totaliteit liet te wensen over. Het personeel was niet vriendelijk. Alles samengevat GEEN aanrader.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We waren hier met een AH-bon. Geruime tijd nadat we al hadden besteld kregen we te horen dat de varkenshaas ingewisseld zou worden voor saté. Slordig en het smaakte mede daardoor tweederangs.
De ambiance van het eten op het terras daarentegen was geweldig. Een prachtig uitzicht op de Poelestraat en op heel veel enthousiaste KEI-lopers waar we zelf blij van werden...
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is een aanrader , ben blij dat dit restaurant in de lijst van de ah restaurantactie is opgenomen. Na een dagje shoppen met een gevulde maag weer huiswaarts gekeerd. De ligging is ook gunstig, op loopafstand van het ns station.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed eten, varkenshaas was uit de kunst. Het dessert was heerlijk. Zeker een aanrader.
Vriendelijke bediening. ..........................
Bernd-Cornèl H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
In het restaurant hangt een gezellige sfeer. Het eten op zich was lekker en ruim voldoende. Ik ben vegetariër en het voorgerecht werd zonder probleem voor mij aangepast. De wachttijden waren helaas erg lang en de bediening was erg chaotisch, ondanks dat het geen superdrukke avond was. Sommige delen van de gerechten waren al lauw toen ze werden opgediend, wat jammer was omdat de smaak wel goed was. Ook duurde het vrij lang voordat de bijgerechten kwamen toen het hoofdgerecht op tafel stond. Al met al heb ik op de keuken weinig aan te merken, de bediening was voor het grootste deel vriendelijk maar kan een heel stuk georganiseerder.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten, varkenshaas en vlees op de spies was van erg goede kwaliteit en samen met de wijn een aanbeveling waard. Ook de nagerechten waren subtiel lekker en een eetcafé kwaliteit te boven.
Het geluid is, zeker bij aanwezigheid grotere groepen best storend. Wat extra drapage aan de muren zou kunnen helpen. Overigens werd op ons verzoek een andere tafel gereed gemaakt en dat is toch perfecte service! Dus indien er geen oudere mensen in het gezelschap zitten en iedereen goede oren heeft is dit eetcafé zeker een bezoekje waard
Lyda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vriendelijke bediening en prima eten. Gezellig om te zitten met buiten lekker warme lampen.