Het Zwarte Schaap

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Het Zwarte Schaap

Op de plek waar ooit turfschepen sfeerbepalend waren, aan het Schuitendiep in Groningen, is sinds 1999 eetcafé 't Zwarte Schaap gevestigd. De uitgebreide menukaart die regelmatig door de Chef-kok wordt vernieuwd, geeft u als gast een ruime keuze uit diverse gerechten. Naast de gerechten van de vaste kaart serveren we dagschotels en weekmenu's.

Meer informatie over restaurant Het Zwarte Schaap

Jouw recensie over het restaurant Het Zwarte Schaap

Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was absoluut de moeite waard om vanuit Amsterdam bij het zwarte schaap in Groningen te gaan eten!!! Wij hebben een hele gezellige avond gehad met heerlijke wijn en de beste spareribs ooit !!!!!!
Marcus R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker en goed eten en service .
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk eten en super gezellig
Andre M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Lang wachten, trage bediening, klant is geen koning
Hero H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Leuk hoor
Nina T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
lekker gegeten, goede service voor een nette prijs
Anko V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Duurde lang voordat ons werd gevraagd wat we wilde drinken. Eten geserveerd op een stuk bord. Werd daarna wat grappig over gedaan. Bakje patat wat we moesten delen was zeer karig
wilma D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten. Mooi weer, terras zat ook vol.
Mirre V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Eten was prima. Bedieningen was ons vaak vergeten, daardoor lang moeten wachten op eten en drinken.
René z Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Na veel verhalen gehoord te hebben van vrienden over de nieuwe kaart en keukenbrigade van het schaap, zijn we er afgelopen zaterdag met zijn tweeen gaan eten. Mijn vriend was dat weekend jarig dus we hadden een mooie gelegenheid! Omdat we niet gereserveerd hadden moesten we een half uurtje wachten aan de bar waar we verwend werden met een heerlijk aperitief en hapjes! Eenmaal aan tafel kozen we voor de gevogelte pate als voorgerecht en de Jerk chicken als hoofd. Waar de pate klassiek goed bereid is, is de Jerk chicken verassend en vernieuwend! Al om al mooie smaken en de juiste porties Omdat ik aan de bar had aangegeven dat mijn vriend zijn verjaardag vierde werden we nog verrast met een dessert met vuurwerk, erg leuke touch! Vanwege de drukte hebben we 10 minuutjes langer op de koffie moeten wachten maar dat heeft de pret niet mogen drukken. Door de gezellige sfeer en goede eten zeker voor herhaling waard.
Anne gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Pepersaus, muf schimmelig, er afgeschaafd,
beetje rommelige maaltijd, weinig subtiele smaak
j. J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten , vlees was naar onze smaak perfect. Relaxte bediening; ondanks een overvol terras was de bediening prima! Dessert was ook heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Ik vond het niet prettig in het geheel.
maar personeel deed erg hun best
Madelon M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Lekker gegeten: goede gerechten, vriendelijk personeel en gemoedelijke sfeer. Wel ietwat lang moeten wachten op de gerechten. Typisch eetcafé!
Jenke D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Voorgerecht was erg lekker, goede wijn, maar helaas hoofdgerecht minder.
Vis niet gaar en de friet erg gekruid, dat was jammer.
Het vlees bij de ander was erg goed.
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima gegeten: twee maal de proeverij: vooraf en achteraf en heekfilet als hoofdgerecht. Dat laatste vond ik wat minder: er werd een tomatensalsa aangekondigd, maar ik vond het teveel 'ketchup'. Verder prima ambiance, prettig personeel en lekkere wijntjes.
Timo J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Erg lekker gegeten
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten...
Prijs kwaliteit verhouding was prima.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het was een drukke avond in het restaurant en daarom ging het in de bediening en wachttijd uitserveren eten wrs mis. Bestelde 1e rond drankjes kwamen pas na kwartier, omdat bestelbon was kwijtgeraakt, het bestelde gerecht was niet meer beschikbaar (hoorden we kwartier na bestelling) en we moesten ruim een uur wachten op ons eten. We kregen wel drankje van het huis toen we vroegen hoe lang het nog zou duren. Bij afrekenen waren ze de Iens korting vergeten, moest zelf op attenderen.
Het eten was wel lekker bereid. En het dessert had geen wachttijd (was inmiddels wel rustiger geworden). De bediening had het duidelijk druk. De muziek was iets te aanwezig (toen het gezellig vol zat hoorde je wel een muziekdreun, maar kon je de muziek niet herkennen, dus overbodig).
Tieme S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
eten was heerlijk, goed bier en goeie service blijf zo doorgaan.????????