Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Pure smaken. Restaurant Het Zuiden is van oorsprong een restaurant dat zich gespecialiseerd heeft in visgerechten. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong.
In 2016 (na aanschaf van een dry aged kast) is de kaart uitgebreid met mooi vleesgerechten. Het restaurant staat nu vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak bereid op de green egg. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging!
De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.

Meer informatie over restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Nord M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prima eten, leuke en goede bediening. Uitstekende prijs-kwalitieitsverhouding.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Fantastisch gegeten! Goede vis en ook de garnering erg lekker. Zeer vriendelijk ook.
Enige minpunten waren iets te harde muziek en moest bij de kassa vertellen dat ik korting had (waarop ze wel heel vriendelijk het in orde maakte)
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hier na een team uitje met 6 collega's gegeten. Ook prive hier een aantal keer gegeten. Is altijd top.
Vlotte, gezellig bediening en overheerlijke gerechten.
Wij kozen allen voor vis en alles smaakte even goed. Geen overbodige extra toevoegingen maar zuivere vissmaken. Echt verrukkelijk!
Misschien een opmerking iets meer garnituur, maar dan meer in de zin van aardappeltjes/frietjes en dan geen volle bakken op tafel, maar bv verdubbeling van het huidige zou lekker zijn.
Top ga zo door!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wederom lekker gegeten en prima bediend
Diederik D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Helaas was kwaliteit eten niet in overeenstemming met verwachtingen. De kreeft niet gaar en sliptong te overmatig in knoflook dressing
Cheryl V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hebben hier lekker gegeten. Service is ook TOP. Een aanrader !
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker gegeten!!
Eveline W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Was heel lekker!! Kregen op ons verzoek heerlijke frietjes in plaats van aardappels bij ons hoofdgerecht. Vis was vers en goed bereid. Porties ook prima! We zaten lekker buiten. Ook aangenaam was de AH actie. Gewoon 20% van de rekening. Dus geen gehannes met verdelen van de gerechten. Top en een aanrader voor als je in Utrecht bent.
Nynke W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. We werden hartelijk ontvangen en snel geholpen. Het eten was oké. Eigenlijk te veel poespas op mijn bord. De slibtongen hadden wat kruiden die voor mij de smaak van de slibtong zelf verdoezelden, wat ik jammer vond. De aardappelgratin met klodder tomatensaus en groentes pasten niet echt bij de slibtong. De groentes zelf waren lekker en vers. De aardappelgratin vond ik maar niks. Daarom frietjes besteld en ook die kwamen met van de kruiden erop. Gelukkig werd mij snel een portie met gewoon een beetje zout gebracht. Aan de kwaliteit van het eten dus niets op aan te merken, mijn tip zou zijn: keep it simple and pure!
Greg V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goede bediening, lekker, vers eten! Prijs kwaliteit dik in orde.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Geweldig restaurant, denkt mee met de klant. Kan vanwege gbp halve portie met moeite op. Geen probleem, wordt geregeld. Top, top, top.
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Prima tafel in het restaurant; het terras was vol en warm. Samen één proeverij-voorgerecht delen was geen enkel probleem. Zowel de tongetjes als de entrecote en het lamsvlees waren uitstekend bereid. Toetjes ruim bemeten en verrassend fijn van smaak. De crème brûlée aan tafel onder de vlam gezet, meloenijs heerlijk fris en tiramisu als een taartje opgediend. Kraanwater in een fles op tafel. Prettige wijnen: sauvignon blanc, malbeck, merlot. Mijn vrienden komen terug met hún vrienden, dus het is goed bevallen.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening maar prijs/kwaliteit eten viel helaas wel wat tegen. Carpaccio was taai en lamsvlees wat droog. Opmaak en hoeveelheid goed maar geen verse of mindere kwaliteit vlees. Lekkere rode wijn.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten voor een heel mooie prijs.
Bijzonder vriendelijk personeel, niets is hen te veel.
Komen absoluut nog een keer terug.
De tafel van Romy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Super avond gehad bij Het Zuiden! We konden heerlijk buiten zitten en de bediening was enorm gastvrij. Eten was verrukkelijk en ook de wijnen waren mooi. Vlees perfect gebakken en we kregen van de erg vriendelijke ober uitleg bij de verschillende gerechten. Hij liet ons ook de klimaatkast zien waar het vlees in hing met uitleg. Verder rook het binnen heerlijk! Helaas wist de ober niet te vertellen wat voor geur het was, anders zou ik het direct aanschaffen voor in huis!
Rik V.
Heerlijk eten voor een goede prijs, maar bovenal fantastische bediening die hun werk vol passie en liefde uitvoeren. Een hele leuke avond gehad!
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Restaurant in één van de leukste straten van Utrecht, zeker als je op het terras of aan het raam zit. Restaurant ziet er gezellig uit, de bediening is vriendelijk en de wijn wordt gul geschonken. Alleen jammer dat als je klaagt over de vis van het hoofdgerecht, waarvan twee stukken te lang gebakken en daardoor droog waren, hier niets mee doet. Een gemiste kans.
Charles C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de goede service en de lekkere wijn???? #Malbec #TomahawkSteak
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Aardige bediening.
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Altijd gezellig thuiskomen. We komen hier heel graag
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018