Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Pure smaken. Restaurant Het Zuiden is van oorsprong een restaurant dat zich gespecialiseerd heeft in visgerechten. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong.
In 2016 (na aanschaf van een dry aged kast) is de kaart uitgebreid met mooi vleesgerechten. Het restaurant staat nu vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak bereid op de green egg. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging!
De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.

Meer informatie over restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten gisteravond. Super welkome ontvangst.
Moeilijk kiezen uit de kaart. Er stonden zoveel heerlijke gerechten op.
Snel teruggaan dus.
Juliette B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Ontvangst sympathiek, prima ruimte, uitstekende bediening, goede kwaliteit vd gerechten, prijs redelijk, gunstige locatie.
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
tomahawk: Taai en heel veel vet. Ondanks veel kauwen haast niet doorheen te komen. 20 % iens korting was men vergeten, moest ik om vragen
Meneer en mevrouw Van Dort, Op dezelfde avond hebben we meerdere couverts van de tomahawk steak bereid. Alle steaks zijn gesneden van dezelfde ribstuk van een en dezelfde rund. We hebben de betreffende avond geen enkel andere klacht ontvangen voor de tomohawk steak. Het spijt ons dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij danken u voor de feedback en vertrouwen erop dat wij u nogmaals in ons restaurant mogen ontvangen (wellicht voor de biefstuk van de ossenhaas).
Imme K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker eten, snelle en vriendelijke bediening en een goede locatie. Aanrader!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten, je voelt je echt gast in dit restaurant . Bediening is top niet opdringerig gewoon goed. Een aanrader prijs/kwaliteit prima. Met 20% Iens kortoing helemaal top.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuke zaak op een gezellige plek, met veel drukte om je heen. De Tomahawk steak is een absolute aanrader voor de carnivoren onder ons; smaakvol, mals, lekker vet, en heel erg groot.
We werden vriendelijk geholpen, en ook een probleempje met de "yums" werd netjes opgelost.

1 suggestie: de bierkaart kan wel wat liefde gebruiken.
Alexander G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker gegeten, gelachen met de eigenaar. Aanrader!
Beste Alexander, Bedankt voor je recensie! Hoop je snel weer te mogen ontvangen in onze restaurant!
Toine A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het duurde meer dan een half uur voor dat wij onze bestelling op tafel geserveerd kregen, terwijl het restaurant lang niet vol zat. Informeer je klant waarom het wat langer duurt en biedt de klant eventueel wat aan. Het eten dat kwam was "gelukkig" erg goed en dat maakte veel goed.
Meneer Adank, dank voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie. Vervelend dat u meer dan 30 minuten op uw gerecht heeft moeten wachten. Het gerecht wat u heeft gekozen (de rib-eye voor twee) heeft een wat langere bereidingstijd nodig dan de overige gerechten op de kaart. Dit staat los van het aantal bezette tafels en de drukte in ons restaurant. De gastheer had u daarvan op de hoogte moeten brengen bij het opnemen van uw bestelling. Het spijt ons dat het niet is gebeurt. Ik heb ons personeel daarop geattendeerd. Blij te horen dat het u ondanks de lange wachttijd goed heeft gesmaakt ! Bedankt voor de tip en vertrouwende dat wij u nogmaals in ons restaurant mogen ontvangen. Wilt u mij persoonlijk emailen dan kan dat naar mail@restaurant-hetzuiden.nl. Mvg, F. Danisman
Lindy J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Erg lekker gegeten, goede wijn en goede bediening!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Alles was echt heel goed, alle gerechten erg smaakvol, heerlijke wijnen en een goede bediening!
Ineke, bedankt voor de complimenten. Hoop u snel weer te mogen ontvangen in ons restaurant.
Timo G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Weer vanavond hier gegeten en weer top de tomohawk was weer verrukkelijk en de barollo ook service super goed top en bedankt
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Op een zeer fijne manier ons 38-jarig huwelijk opgeluisterd met een mooi diner bij restaurant Het Zuiden. Veel persoonlijke aandacht en flexibiliteit. Mooie kwaliteit eten en wijn en zeker geen kinderachtige porties. Het aanbevelen zeker waard. Bij deze
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Op dit prijsniveau mag je meer kwaliteit verwachten van het eten en van de service. Er ging nogal eens wat mis, weinig tijd voor de klant, kwaliteit van wat je krijgt past niet bij de prijs.
Meneer Verhorst, dank u voor het schrijven van uw ervaring tijdens het bezoek aan ons restaurant. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik heb met de betreffende gastheer gesproken over uw recensie. Ik begreep dat de knelpunt bij binnenkomst ter plekke naar tevredenheid was opgelost. Wellicht wilt u mij uw telefoonnummer doormailen om mij beter inzicht hierin te geven. Daarnaast hoor ik graag waarom u twijfelt aan de kwaliteit van onze gerechten. U feedback stel ik erg op prijs. Mijn email mail@restaurant-hetzuiden.nl. Mvg, F. Danisman
Nord M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Prima eten, leuke en goede bediening. Uitstekende prijs-kwalitieitsverhouding.
Leuk dat u onze restaurant heeft bezocht. Vertrouwende dat we u nogmaals mogen ontvangen en danken u voor uw mooie recensie.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Fantastisch gegeten! Goede vis en ook de garnering erg lekker. Zeer vriendelijk ook.
Enige minpunten waren iets te harde muziek en moest bij de kassa vertellen dat ik korting had (waarop ze wel heel vriendelijk het in orde maakte)
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Hier na een team uitje met 6 collega's gegeten. Ook prive hier een aantal keer gegeten. Is altijd top.
Vlotte, gezellig bediening en overheerlijke gerechten.
Wij kozen allen voor vis en alles smaakte even goed. Geen overbodige extra toevoegingen maar zuivere vissmaken. Echt verrukkelijk!
Misschien een opmerking iets meer garnituur, maar dan meer in de zin van aardappeltjes/frietjes en dan geen volle bakken op tafel, maar bv verdubbeling van het huidige zou lekker zijn.
Top ga zo door!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wederom lekker gegeten en prima bediend
Meneer Kwakkel,
Bedankt voor uw compliment! We zien u graag terug.
Diederik D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Helaas was kwaliteit eten niet in overeenstemming met verwachtingen. De kreeft niet gaar en sliptong te overmatig in knoflook dressing
Cheryl V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hebben hier lekker gegeten. Service is ook TOP. Een aanrader !