Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Pure smaken. Restaurant Het Zuiden is van oorsprong een restaurant dat zich gespecialiseerd heeft in visgerechten. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong.
In 2016 (na aanschaf van een dry aged kast) is de kaart uitgebreid met mooi vleesgerechten. Het restaurant staat nu vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak bereid op de green egg. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging!
De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.

Meer informatie over restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Zeer plezierige bediening!!
Wessel K.
Kathrine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere vis, goed vlees, werd aan de haak aan tafel geshowd. Bijzonder prettige bediening. Opgepikt dat we een jarige aan tafel hadden en werd tijdens dessert gevierd met vuurfontijn en gratis limoncello. Zeer attent. Erg lekker gegeten, aanrader
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Lekker gegeten zowel vis als vlees. Bediening die op de achtergrond blijft maar naast je staat indien nodig.
Felice M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goede ontvangst, snel menukaart op tafel en we kregen extra informatie. Naar de prijs van de dagvangst moet je informeren. Serveerder vergat een keer wat we besteld hadden. Toen we bestelden bleek de Dorade op, dat had hij verzuimd te melden. Voorgerecht gebakken (3) coquilles met voorjaarsgroenten kwam met 3 gekookte koude mosselen, leuk. Slechts minibeetje frisee sla en een koude hele tomaat! Plus twee streepjes balsamicostroop,. De schaaldieren waren goed bereid maar er was niet echt een gerechtje van gemaakt, het bleven losse onderdelen en te weinig voorjaarsgroenten, eerder garnering..
Gelukkig waren de hoofdgerechten erg lekker, tonijnsteak en zeebaars! goed bereid. Ik vroeg en kreeg snel extra saus, fijn. Als dessert lekkere Tiramisu. Tenslotte vroeg ik thee en kreeg verse muntthee, lekker maar had ik niet verwacht. meestal krijg je een theezakje naar keus. Verpakte koekjes waren prima. Verder gratis kraanwater en olijven. De Chardonnay en Pinot Grigio: zalig! -20% is fijne actie.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is voor de prijs prima, maar niet spectaculair. In de bediening een paar missertjes, waarschijnlijk veroorzaakt doordat we telkens verschillende obers hadden. Zo kwam de bestelling van ons drinken niet door en moesten we lang wachten op het bijgerecht.
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht kwamen gelijk achter elkaar aan. Eten was lekker maar niet heel bijzonder.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
fijne sfeervolle omgeving en heerlijk eten.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
zeer goede keuken en een prettige sfeer.
goede bediening
kwaliteit.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijke wijn, goede en snelle bediening, maar vond het aanbod nogal teleurstellend.
Met name het voorgerecht echt erg weinig, bij hoofdgerecht 4 droge stukjes aardappel en wat groente. Rest was bij te bestellen bij een toch al behoorlijke prijs voor het hoofdgerecht,en toen we om chocola bij de koffie vroegen kregen we twee flinterdunne chocolaadjes., met de mededeling dat ze dat net deden normaal.
Ambiance is gezellig, maar mis de mezzeschotels van vroeger.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Lekkere proeverij van visgerechten gehad, uitstekend klaargemaakt. Niet de goedkoopste tent maar maakt het qua kwaliteit wel waar. Aardige bediening.
Mirjan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker en gezellig gegeten. Wij hadden gereserveerd via Iens met 20% korting. Bij het afrekenen was dit niet doorberekend. Na de vraag van onze kant werd dit meteen gedaan. Viel mij op dat dit bij meerdere tafels was gebeurd. Beetje vreemd.....
jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en meegenomen naar de ernaast. Deze ruimte is wat minder gezellig dan de ruimte bij binnenkomst.
Redelijk vlot werd de bestelling opgenomen. Ik vond wel dat de ober iets teveel hun best deden. Het mag wat minder gemaakt en meer jezelf zijn. Overigens is de eigenaar een zeer aardige en vriendelijke man die geheel zichzelf is.
Ik had de dry aged vlees genomen. Nergens stond er een prijs van dit gerecht bij. Ik vermoedde dat het een duur gerecht kon zijn (34,50 euro) Het vlees was goed gebakken, alleen het was niet zo mijn ding. Veel rood vlees met een jus erbij. De bijgerechten vond ik persoonlijk het lekkerst. Het vlees is wel een aanrader, maar ik houd niet zo van dit soort vlees en als ik dat geweten had was ik ergens anders voor gegaan. Ik kreeg 20% korting op de rekening via Iens, dus dat was meegenomen. Al bij al een prima restaurant, maar niet het soort waar ik zot op ben.
mark B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wie van green egg grill houd moet hier zijn .vis gerechten en steaks met super wijnen .
wij hebben fruit de mar en entrecote genomen echt echt perfect klaar gemaakt min punt te druk en de uitleg kon beter.Maar we hebben een super avond gehad .
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Lekkere vis, goede prijs/kwaliteit verhouding met de korting. bediening was erg vriendelijk en de wijn sloot goed aan op het eten
Natalia L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima eten, aardige bediening en een leuke avond. Wel wat aan de prijs voor wat je krijgt, maar zeker een aanwinst voor de binnenstad van Utrecht! Ik kom zeker terug.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Om een 10 voor service te krijgen had er brood, water en olijfolie op tafel moeten staan zoals gebruikelijk als de chef Italiaans is. De doorkomst van het hoofdgerecht duurde te lang. Het wachten werd vervolgens beloond met de beste entrecote die ik ooit heb gegeten. De kwaliteit van het geserveerde, inclusief de wijn was onberispelijk. De rekening was daarom, zeker met de Iens-korting een meevaller.
Gerwin F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker eten, veel vis, beetje aan de prijzige kant zonder de korting op de rekening. Zeker dagvangsten. Kwaliteit prima!
jae V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
stijlvol ingericht, lekker eten, niet te veel lawaai