Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Mariastraat 4 3511 LP Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Pure smaken. Restaurant Het Zuiden is van oorsprong een restaurant dat zich gespecialiseerd heeft in visgerechten. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong.
In 2016 (na aanschaf van een dry aged kast) is de kaart uitgebreid met mooi vleesgerechten. Het restaurant staat nu vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak bereid op de green egg. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging!
De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.

Meer informatie over restaurant Het Zuiden Fish&Wine - Beef&Beer

Marly V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
JacquelineMarie N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een fijn, gezellig en goed restaurant met eerlijk, simpel en puur eten, dat perfect is bereid ! De bediening was uitstekend. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. De wijn was heerlijk. Echt een aanrader ! Wij hebben een top avond gehad.
Thomas A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker eten en aardige bediening voor een goede prijs!
Helaas door grote groep in dezelfde ruimte was er veel geluid waardoor het moeilijk was om elkaar te verstaan.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker eten, maar de bediening kan echt beter.
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vanavond weer heerlijk gegeten bij restaurant het zuiden.Heerlijk eten ,zeer vriendelijke bediening en plezierige entourage. wij zeggen tot gauw.
Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Op zich lekker eten. Allen waren de tomaatjes uit de oven al koud. Jammer
Ap V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant zondagavond, het hoofdgerecht was zeer goed voorbereid en kwam met heerlijke belgische frietjes, zeker nog een keer heen als we hier weer zijn! Groetjes de Volendammers.
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
hartelijk ontvangen, jassen werden voor ons weggehangen. vrijdagavond en het was helemaal vol. we waren met vier personen. hoofdgerecht duurde iets langer dan voorgerecht, wat voor ons geen probleem was, maar tweemaal kwamen ze aan tafel om te verontschuldigen dat we moesten wachten, keurig! twee personen hebben de ribeye/tommahawk genomen, die uistekend was, andere twee hadden eend. Eend was zeer ruime portie, maar tikkeltje droog, en zonder saus kon ik een deel helaas niet op. hier via iens gereserveerd met 20% korting, die ze helaas vergeten waren op de bon te zetten. Dit werd na melding gecorrigeerd. Ik zou teruggaan vanwege keus goed vlees en ruime keus vis.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst, leuke bediening en het eten was goed. Komen zeker nog eens terug.
Ted T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede ontvangst,n aandachtige bediening en een fijne ambiance. Kwaliteit van het eten was goed. We hadden via Iens.nl de aanbieding met 20% korting op de rekening geboekt. Zeer goed gegeten voor een heel redelijke prijs.
meis V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was heel erg lekker! Service was snel en attent. Zeker een aanrader!
Jamie J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heb hier gegeten op terras sfeer was gezellig leek dat wel effe op vakantie waren mijn tafel genoot had een tarbot en ik de lamsduo alles perfect en de montepulciano maakte het af .
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super leuke restaurant prachtige vis gerechten gezellig personeel
zeetong en de tomahawk steak van de green egg grill was fantastisch. top
Timo G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goed eten leuke restaurant bediening was oké beetje te druk daarom moeilijk elkaar te verstaan maar al met al wij vinden het altijd fijn hier en komen zeker terug
Filiz D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Gevarieerde menukaart van vis (van zalmfilet tot fruitsdemer) en vlees(ook buiten de kaart). Nette bediening en gezellig sfeer.
nah B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heel leuke restaurant.goed eten bijzonder goed vis en vlees gerechten .moesten wel 15 min wachten op ons tafel dus wel gaan reaerveren was druk vandaar wel ewn glas prosecco gekeregen .we komen zeker terug
Marie-Rose W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Mijn dochter en ik zijn enorme vis- en lamsliefhebbers. Het voorgerecht (vis) was simpel, erg lekker en toch verrasend met een schelpdier dat wij nog nooit gezien hadden. Als hoofdgerecht hadden we de tarbot. Groot compliment voor de kok, want we hebben zitten smullen! Mijn kleinzoon had een lamsduo en vond de grilsmaak te sterk. Wij waren het wel met hem eens, maar het lamsduo was wel perfect gegaard en ontzettend lekker. Kortom, het was een culinair avontuur en we komen zeker terug!
Tieske M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Over het algemeen goed. Kreeft en dorade goed als hoofdgerecht goed. Ribeye dry aged minder, omdat er nogal wat extra kauw en snij werk aan te pas kwam vanwege vliezen in de hompen vlees. De grote botten kunnen voortaan weggelaten worden, want daar valt weinig mee te doen, behalve kluiven. De smaak van het vlees was daarentegen voortreffelijk. gemiddeld zullen wij dan iets onder de 8 uitkomen, maar voorgerecht en nagerecht
( breed assortiment met 6 personen) heeft de beoordeling echter weer opgetrokken.
De bediening vriendelijk en behoorlijk snel liet enkele kleine steekjes vallen, maar daar is in de drukte ( buiten en binnen bediening met overvol terras) een verontschuldiging voor.
Door de herrie binnen het lokaal was de communicatie onderling soms moeilijk. Slecht verstaanbaar en met stemverheffing spreken.
Barbara A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Erg hartelijk ontvangst, eerlijke gastvrouw, bediening heel lief en het eten was zalig. Voor het vlees wat je bestelt voor 2 pers. Bedankt! Barbara
bedankt voor de mooie complimenten!