Het Zomerhuis

De Zwaanstraat 6 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zomerhuis

Het echte zomergevoel

In het hart van Wijk aan Zee vind je dit schattige restaurantje. Een knusse inrichting, glas-in-lood kozijnen, kroonluchters en een houten vloer. Deze combinatie staat garant voor een zeer huiselijk en charmant decor. Doordat het vlak aan zee ligt is het ideaal om een bezoek aan Het Zomerhuis te combineren met een dagje strand in de zomer. Wil je in de wintermaanden ook nog even dat zomergevoel vast houden? Bij Het Zomerhuis kun je jezelf door de zonnige sfeer heel goed een avond voor de gek houden.

Meer informatie over restaurant Het Zomerhuis

Maandag vanaf 16:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

ria176 B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Families .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gezellig restaurant, leuk ingericht, strandsfeer. We kwamen ivm de AH restaurantactie. Wij namen als voorgerecht carpaccio en geitenkaas salade, beide van goede kwaliteit, alleen geserveerd met iets te veel gemengde sla erbij. Als hoofd gerecht beide de spies van diamanthandel, heerlijk mals, alleen misten we een sausje erbij. Het werd geserveerd met heerlijke frieten en overheerlijke appeltjes. Nagerecht drie bollen ijs met toefje slagroom.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Een gezellige zaak en prima bediening. We sloten ons etentje af met koffie en een likeurtje. Dat likeurtje was wel erg aan de kleine kant...dat is dan een beetje jammer want een likeurtje kost genoeg. Toch, samengevat, de en heerlijk gezellig avondje .
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Gister bij het Zomerhuis gegeten met vriendinnen. Voorgerecht was ok, maar het hoofdgerecht was ronduit slecht. 2 van ons hadden slibtong, 3 van ons hadden risotto, het was niet smeuïg, er zat geen kaas op en er zat geen smaak aan. Het kan natuurlijk zijn dat een gerecht een keer mislukt, maar we hebben het aan de bediening doorgegeven en de borden gingen nog bijna vol naar de keuken. We hoorden verder niets, geen excuses, geen compensatie, niets... een rekening met alle gerechten erop

Wij komen hier niet meer terug, jammer.
MauR .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben prima gegeten met de AH dineractie. Hele fijne bediening en heerlijk eten. Het eten was goed en vers. Goede porties, heerlijke patat, verrukkelijke groentes. Een aanrader!
Stephanie-Joy E.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Er was rekening gehouden met onze feestelijke dag door middel van het aanbod van een glas champagne voor een leuk prijsje en sterrretjes in het nagerecht. We hebben ons welkom en verwend gevoeld en heerlijk gegeten!
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een erg leuk restaurant en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader wanneer je in de buurt bent. Zal hier zeker nog een keer terugkomen als we in de buurt zijn.
pluisje1961 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Met tijd voor een praatje. Leuke en gezellige inrichting. Kortom een gezellige avond. Sonja en Monique.
Doris W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super goed gegeten( hoofdgerecht hertenbiefstuk, Dessert verrassing van de kook)
Alles top, bedining, eten en sfeer, echt een aanrader.
bertidegoede .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bijzonder tevreden met de bediening! Voor de verrassing van de chef werd een toeslag gevraagd. Was ook terecht.
We hadden gewoon een fijne avond met lekker eten.
H.J. K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Plezierige (huiskamer)sfeer. Prettige bediening. Uitstekende gerechten, origineel uitgevoerd en opgemaakt. We gaan er deze week nóg een keer naartoe!
Ing H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig en sfeervol. Heel lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. We mochten gewoon van de kaart kiezen en ze hadden ook lekkere dagspecials.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
In een zeer sfeervol, huiselijke entourage met gevoel voor warmte en een vleugje nostalgisch( complimenten aan de moeder van de eigenaar) hebben wij genoten van een heerlijk diner. Ruime keuze, mooi op geserveerd diner en een fijne en zeer vriendelijke bediening hebben er toe bijgedragen dat wij met volle tevredenheid op deze avond terug kunnen kijken.
annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten Mij man had het verassingsmenu en was wat minder enthousiast maar smaakte goed.
Bediening vriendelijk sfeer heel prettig
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig knus restaurant, goed eten, voldoende porties, eten zeker niet duur voor de kwaliteit en hoeveelheid die je krijgt. Ook als we geen gebruik hadden gemaakt van de AHactie zeker niet duur. Zeer vriendelijke bediening, denken mee in wensen, komen regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is en of er nog voldoende te drinken is. We gaan hier zeker terugkomen ook zonder de AHactie.
Jeroen ..
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Al het eten werd met zeer veel aandacht bereid en dit was te proeven. De bediening was heel vriendelijk en attent.
Als we in de buurt zijn komen we zeker weer een keer terug!
kummetje .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Er werd ook rekening gehouden met speciale dieetwensen. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit is goed als je gebruik maakt van de AH actie, zonder deze actie vind ik het prijzig.
Mmjdevries .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Eerste keer we daar gegeten hebben , eigenaar was klant vriendelijk nam alle tijd voor ons , eten was erg lekker zeker aanrader gaan er ook zeker nog keer eten ,
Edmée M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
De beoordeling is goed qua keuken, bediening en inrichting, maar het heeft niet iets speciaals, waardoor wij niet de neiging hebben om daar een volgende keer naar toe te gaan
robinkrab .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We hebben hier op een rustige maandagavond gegeten. We konden de gerechten kiezen uit de volledige menukaart, dus niet een beperkte menukeuze. Het eten was prima en de bediening goed, dit alles in een gemoedelijke huiselijke omgeving.