Het Zomerhuis

De Zwaanstraat 6 1949 BC Wijk aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zomerhuis

Het echte zomergevoel

In het hart van Wijk aan Zee vind je dit schattige restaurantje. Een knusse inrichting, glas-in-lood kozijnen, kroonluchters en een houten vloer. Deze combinatie staat garant voor een zeer huiselijk en charmant decor. Doordat het vlak aan zee ligt is het ideaal om een bezoek aan Het Zomerhuis te combineren met een dagje strand in de zomer. Wil je in de wintermaanden ook nog even dat zomergevoel vast houden? Bij Het Zomerhuis kun je jezelf door de zonnige sfeer heel goed een avond voor de gek houden.

Meer informatie over restaurant Het Zomerhuis

Janet S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Kwaliteit van eten viel tegen. Is in het verleden veel beter geweest. Serveerster was alleen dus duurde soms wat langer.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Erg gezellige sfeer. Eigenaar komt gezellig praatje met je maken wanneer hij hier tijd voor heeft. Zorgt er zeker voor dat je met een voldaan gevoel weg gaat. Heerlijk gegeten! N.a.v. eerdere recensies: indeling tafels/stoelen is normaal, je kan gewoon overal 'normaal' langs lopen
Gina H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
het was heerlijk en gezellige resturant we komen zeker nog een keer terug.het was ook niet snel op elkaar ,het eten .we konden rustig aan eten .
Fiona D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten met acht personen . Prijs /kwaliteit verhouding prima.
Gastvrijheid en service heel goed! Hoofdgerecht kwam wat snel na het voorgerecht.
Hajo H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Heeft ruim aan onze verwachtingen voldaan.
We komen zeker nog een keeer terug. Leuke aankleding en prettige bediening.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wij waren met 6 personen en hebben genoten van het diner en vooral van het interieur
Het is wel jammer dat de glazen wijn prijzig zijn
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Leuk menu, goede keuze mogelijkheden en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Cojoeg .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goede ontvangst. Een leuke en gezellige inrichting die past bij de omgeving (strand en zee). Een AH keuze menu, maar dat deed niets af aan de kwaliteit en kwantiteit. Bovendien was er naast deze kaart, zowel bij het dessert als bij het hoofdgerecht noch een extra keuze. Een prima en attente bediening. Wij hebben er prima gegeten en komen zeker terug.
h.verveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij wensten geen dessert te nuttigen en daarvoor in de plaats een kopje koffie of thee.
Op de afrekening bemerkten wij, dat ook het kopje koffie en thee toch was berekend.
Dit viel ons erg tegen.
Verder denk ik, dat ze gewoon een lekkere eettent moeten zijn zonder hoogdravende toestanden.
Goedkoper en niet te exclusief.
Oei dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u daar niets van gezegd bij het afrekenen? Ik zou graag in contact met u komen om u te compenseren voor de betaalde koffie die bij u in het menu hoorde.
Tabaqui M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Gezellig restaurant met leuke bediening.en een kok die ook even een praatje aan ons tafeltje kwam maken.
We kwamen eten met de AH-kaart, dus kregen we de daarbij behorende, zeer uitgebreide menukaart.
De carpaccio en zalm-bombe vooraf waren lekker.
Daarna een visspies en varkenshaas. Ook lekker, maar visspies was wat flauwig.
Als dessert een verrassing van de chef.
Ik was idd verrast dat er 3 kale ijsbolletjes en een bolletje slagroom op het bord lagen.
Maar wát een lekker ijs!!
O, de appeltjes bij het hoofdgerecht waren ook erg lekker.
Wel 2 tips voor het Zomerhuis:
Doe een klein schaaltje sla oid voor de kleur en aankleding bij
het hoofdgerecht en kleed het verrassingsdessert wat meer aan met een mouse, koekje, taartje...
of verzin het maar.
marjavangool .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Verrassend lekker en echt heerlijk gegeten!! Een aanrader om heen te gaan. Keuze uit het menu was ook prima en het toetje van de chef was zalig.
c V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten met ontzettend vriendelijke bediening.
Enige min punt , het terras te vol met stoelen en tafels je kunt er niet tussen komen.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten, ongedwongen sfeer en zeer vriendelijk personeel! Een echte aanrader!
Ramona V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een restaurant met een gezellige, huiselijke en knusse sfeer. De voorgerechten, carpaccio en de geitenkaassalade smaakten heerlijk. De ossenhaas die we als hoofdgerecht hadden was ik ook enthousiast over, mijn vriend vond de ossenhaas in combinatie met de brie wat minder (maar dit is persoonlijke smaak). De friet erbij smaakte heel vers en was leuk geserveerd. Het dessert smaakte ook goed. We hebben een leuke avond gehad in een goed restaurant!
Fijn dat u zo lekker bij ons heeft gegeten allen jammer dat het hoofdgerecht van uw vriend niet helemaal naar wens was. Ik denk alleen dat u het over de varkenshaas met brie heeft, wij serveren geen ossenhaas. Heeft u niet tegen de bediening gezegd dat het hoofdgerecht niet helemaal naar wens was? Wij komen altijd aan tafel vragen of alles naar wens is. Als er iets niet maar wens is proberen wij toch altijd of een ander gerecht te serveren of het op een andere manier goed te maken.
ria176 B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
De wijnglazen vond ik wat simpel, mogen wel wat mooier en robuuster, dat geeft het wat meer Klasse! Het surprise toetje vond ik,ook gewoontjes, teveel ijs en niet verrassend!
Families .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gezellig restaurant, leuk ingericht, strandsfeer. We kwamen ivm de AH restaurantactie. Wij namen als voorgerecht carpaccio en geitenkaas salade, beide van goede kwaliteit, alleen geserveerd met iets te veel gemengde sla erbij. Als hoofd gerecht beide de spies van diamanthandel, heerlijk mals, alleen misten we een sausje erbij. Het werd geserveerd met heerlijke frieten en overheerlijke appeltjes. Nagerecht drie bollen ijs met toefje slagroom.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Een gezellige zaak en prima bediening. We sloten ons etentje af met koffie en een likeurtje. Dat likeurtje was wel erg aan de kleine kant...dat is dan een beetje jammer want een likeurtje kost genoeg. Toch, samengevat, de en heerlijk gezellig avondje .
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Gister bij het Zomerhuis gegeten met vriendinnen. Voorgerecht was ok, maar het hoofdgerecht was ronduit slecht. 2 van ons hadden slibtong, 3 van ons hadden risotto, het was niet smeuïg, er zat geen kaas op en er zat geen smaak aan. Het kan natuurlijk zijn dat een gerecht een keer mislukt, maar we hebben het aan de bediening doorgegeven en de borden gingen nog bijna vol naar de keuken. We hoorden verder niets, geen excuses, geen compensatie, niets... een rekening met alle gerechten erop

Wij komen hier niet meer terug, jammer.