Het Zielhoes

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Het Zielhoes

Koos V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vanmiddag met twee kleinkinderen even chocomelk met poffertjes genomen. Serveerster kon bij de ontvangst geen lachje af. Bestelling van de chocomelk ging vlot, nadat we van de kaart de keuze hadden gemaakt en de kaart op de rand van de tafel hadden gelegd liep de serveerster diverse malen langs zonder te vragen of we een keuze hadden gemaakt. Uiteindelijk maar aangesproken dat we wilden bestellen. De poffertjes waren wisselend heet en koud, duidelijk magnetron werk. Wel roomboter en poedersuiker aanwezig.
Tip: bediening iets oplettender en vriendelijker zijn. Prijs/ kwaliteit van de poffertjes aanpassen.
Wel kindvriendelijk, er is wat speelgoed aanwezig, sanitair is prima.
Cbl01 B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten; verschillende leden van het gezelschap verschillende gerechten. Vlotte en attente bediening zonder opdringerig te zijn.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met z'n drieën op pad gegaan om mijn 80y oude moeder eens kennis te laten maken met het markante oude sluiswachterstorentje alias Zielhoes. De locatie en de uitstraling van het gebouw zijn erg mooi. Uniek in z'n soort is het ook binnen, met tapijtjes op tafel en een echt oudbollige sfeer. Leuk, alleen bleef het daar voor ons een beetje bij. De koffie is slecht, het lokale gebak was niet de moeite en als klap op de vuurpeil kwamen de poffertjes uit de magnetron. Jammer, geen aanrader. Met mooi weer kan je hier prima aanwaaien voor een biertje (flesje) op het buitenterras, maar de kaart laten we verder liever links liggen.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Een restaurant is het niet en dat ambieert het ook niet te zijn. Voor een lunch een geschikte plek. Geen hoge eisen stellen dan stelt het niet teleur. Bediening ok als je even laat weten dat je er bent. Sfeer van een huiskamer café zolang popmuziek op de radio maar uitblijft en de te moderne telefoon met hard belvolume stil blijft. De plek onderaan de zeedijk is mooi maar de laatste paar jaar is door de gemeente een hoop schade toegebracht in haar drang deze toeristische trekpleister in de vaart der volkeren op te stomen. Niets blijft wat het ooit was.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na de helft van de Antiekroute te hebben gereden, hadden we onze pitstop bij het Zielhoes. Eerst lekker een bakkie koffie en vervolgens een lekkere uitsmijter. Alles prima verzorgd. Een leuke pleisterplaats en je kunt ook nog even een blik werpen op de Waddenzee.