Het Zeeuws Mosselhuis

Zuidstraat 128 4361 AJ Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zeeuws Mosselhuis

Dineren bij de duinen

Onder aan de duinen in Westkapelle vind je Het Zeeuws Mosselhuis. Kom tot rust na een fijne boswandeling in dit restaurant met uitzicht op het strand. Of je nou langs gaat voor een heerlijke lunch of een gevarieerd diner, je wordt hoe dan ook verwend. De mosselen staan natuurlijk centraal, maar dit fijne strandrestaurant heeft veel meer te bieden.
Het frisse interieur geeft een comfortabele sfeer om lekker te kunnen genieten!

Meer informatie over restaurant Het Zeeuws Mosselhuis

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag en Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marloo_Bijnen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We zouden hier nooit zijn gaan eten als er geen AH restaurant actie was geweest.
We komen nu zeker terug ook al is het niet direct bij ons in de buurt. We zullen het anderen ook zeker aanraden.
Het was een fantastisch verzorgd drie gangen diner met voor iedereen voldoende keuzemogelijkheden!
annika.rijke .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hartstikke lekker gegeten. Mijn vriend had de carpaccio, en ik de bouillabaisse. Beide lekker, geen zuinige portoes en aandacht besteed aan het opmaken van de borden. Er kwamen ook wat stukjes vers brood en boter bij. Bouillabaisse was gevuld met perfect gegaarde scheermesjes, kokkeltjes en een stukje zalm. Als hoofdgerecht hadden we prachtige grote mosselen, ook weer mooi bereid, met twee sausjes erbij (1 meer knoflook en ander met mosterd erin). Er kwam een bakje frietjes bij en een bakje sla met ook wat zeewier erin en een lekkere dressing. Wij hebben geen toetje genomen want wij zijn geen liefhebbers van toetjes en hadden al voldoende gegeten. Goed verzorgd en de bediening/service was goed. De aankleding en sfeer ademt meer 'relaxed/ gezellige strandtent' uit dan 'chique': voor ons prima.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gezellig leuk klein restaurant. Mosselen van geweldige kwaliteit. Bediening vlot en vriendelijk. Restaurant is een absolute aanrader voor een ieder die lekker mosselen wil eten!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De sfeer is relaxed, de bediening ook en het eten is top. Lekker ongedwongen gegeten met familie. Het was drukker dan ze hadden verwacht, maar dat werd prima opgevangen door het personeel. Vriendelijk en behulpzaam voor mijn moeder in de rolstoel. We komen graag weer!
Letta K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Het was heel rustig in het restaurant, het was dan ook buiten het seizoen. De bediening was vriendelijk en snel. Al met al: prima.
kapel_48 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten bij het Mosselhuis. Zeker de moeite waard. Eten was smakelijk, bediening was goed. We komen daar vast nog wel een keer.
Silviescheffers .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met de AH actie hadden wij de keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten voor een menuprijs van €29,95. Ik had vooraf een carpaccio. Deze was mooi opgemaakt en lekker van smaak door de extra peper en pesto. Als hoofdgerecht hadden wij mosselen. De mosselen waren van klasse goud en dit was te proeven. Mooie grote schelpen maar ook goed gevulde schelpen. Ik heb ze dit seizoen nog niet groter en smakelijker gehad dan nu bij het Mosselhuis. Echt een aanrader!!! Ook de bediening was erg vriendelijk en vlot. Als ik weer in de buurt ben én het is mosseltijd, ga ik zeker terug.
boerlabree .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben genoten van ons avondje uit. Gezellig, lekker en vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer eten ib Het Zeeuwse Mosselhuys.
v.codonesu .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Via de ah actie hier gegeten. Keuze uit een speciale kaart met gerechten was goed. Het eten was lekker en voldoende. Voor een maandag avond was het druk in het restaurant. Service en bediening was netjes.
Annita H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Gezellig restaurant . Prettige sfeer. Leuke locatie. Tip na eten van mosselen verfrissingsdoekjes aanbieden.
BosBoonstra .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zijn hier vorig jaar een keer tot volle tevredenheid geweest en nu terug met de AH actie. Het was voor ons een teleurstellende ervaring. Het mosselpannetje was lekker, maar de vissoep had een taaie inhoud, de friet bestond uit kleine (rest?) stukjes, de Griekse yoghurt bij het dessert had niet de kenmerkende dikte die je van Griekse yoghurt verwacht. Het hoofdgerecht liet lang op zich wachten: 5 tot 6 kwartier. Reden: de kok stond alleen in de keuken. De bediening vroeg daarvoor begrip, maar aangezien de zaak vol zat met reserveringen en men dus had kunnen weten hoe druk het werd, konden wij dat begrip niet echt opbrengen. Minpuntje was ook dat de wijnfles geopend op tafel kwam. Wij zien liever dat die aan tafel open gemaakt wordt. Tot slot werd het dessert (inbegrepen bij het menu) apart op de rekening gezet. Voor ons komt er geen herhaling meer.
Rednellie .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goed gegeten met de ah actie cheques. Heerlijke mosselen, salade en frites. Gezellige sfeer. Beetje tocht bij de openslaande, nu gesloten, terras. Voorgerecht was ook lekker, evenals het toetje.
inge.saraber .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Verrassend goed gegeten en alles werd smaakvol opgediend. Menukaart niet zeer uitgebreid, maar wel met de nodige variatie, dus genoeg keuze mogelijkheden. Opvallend goede wijnen.
Bediening was goed/"zorgzaam" en oplettend.
Zullen dus zeker dit etablissement nog eens aandoen.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij vonden de vissoep niet lekker maar dat is misschien smaak gebonden.
De mosselen waren wel lekker.
Het toetje(yoghurt met vers fruit)werd geserveerd met frambozen met veel zwarte
plekjes,die hebben we terug naar de keuken gestuurd.
Al met al geen geslaagd etentje.
En vervolgens heeft u een nieuw dessert gekregen zonder frambozen gekregen maar dat bent u even vergeten te melden.
Bedankt voor uw recensie, jammer dat het u niet bevallen is . We doen ons best hoogwaardige huisgemaakte kwaliteits gerechten te serveren zonder toevoegingen.

Mvg Cas (de chef )
danr .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten alleen tussen de gangen nam men er de tijd voor,leek erop dat men de drankrekening wilde spekken, jammer was er vorig jaar ook geweest, zal er volgend jaar niet meer naar toe gaan.
Helaas , u bent ook welkom als u gewoon 1 gang wilt eten hoor ... Hoeft u niet zo lang te wachten

Mvg Cas de Chef

De chef
polleke63 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima eten, met name de visgerechten.
Veel smaak en het personeel was vriendelijk. Echter de zwangere bazin had blijkbaar last van haar hormonen.
Personeel afsnauwen en als een klant ietd vraagt, zich omdraaien en een gezicht trekken of zuchten.
Echt jammer om zo in je eigen zaak te staan. Een grote minpunt, ook al is het eten goed. Voor mij een reden om misschien niet meer te gaan.
wvpraat .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De mosselen waren van een uitstekende kwaliteit en lekker groot en de andere gerechten waren prima in orde, een aanrader.
mgroenwold .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vergeten bij de reservering te vermelden dat we via de AH-restaurantactie kwamen eten en helaas waren ze niet flexibel genoeg dat dit alsnog kon, terwijl het tafeltje naast ons, wel via AH-actie, exact het zelfde bestelde. Logica ontging mij maar toch maar gewoon besteld. Als voorgerecht de rundercarpaccio gehad, lekker met groene pesto en kappertjes. Ook een broodplankje incl. een klein schaaltje garnaaltjes. Als hoofdgerechten namen we de op de huid gebakken zalmfillet en de mosselen op Zeeuwse wijze. Beide gerechten smaakten goed. Lekker maar niet bijzonder wat ik misschien verwacht had van hét Zeeuwse Mosselhuis. Als bijgerechten werden salade en patatjes geserveerd. Patat wel zonder mayonaise... De bediening was vriendelijk en correct en deed misschien iets te hard zijn best om het allemaal goed te doen waardoor het een beetje zenuwachtig over kwam. Een goede gastheer (en dat was hij heus) mag best een beetje rust uitstralen. Maar dat is mijn mening. Het terras waar we zaten mocht wel iets gezelliger worden ingericht. Alles bij elkaar kun je er prima uit eten gaan maar een uitgesproken aanrader vind ik het niet.
boerlabree .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en de service was prima. Voor herhaling vatbaar. Chapeau. We zouden dit restaurant zeker bij anderen aanbevelen.
Joslang .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij bezochten het restaurant in het kader van de AH aktie met ons 4-en. Apart 3 gangen menu tegen de mooie prijs van € 29,50 met voldoende keuze. Wij kozen voor de capaccio en de Zeeuwse boullabaise als voorgerecht. Lekker maar de boullabaise was aan de zoute kant. Als hoofdgerecht namen we de Neeltje Jans mosselen. Ruime porties, overheerlijk klaargemaakt met verse kruiden en groenten, allemaal puur natuur en heerlijk vers! De toetjes waren ook lekker. De ambiance is eenvoudig maar gezellig. Het enige negatieve was de wachttijd tussen de gangen. Het was redelijk vol waardoor de keuken het kennelijk niet aan kon. Het duurde ruim 20 minuten voordat de bestelde wijn arriveerde. Daarna nog een half uur voor het voorgerecht. Toen we daarna na ruim een uur wachten het hoofdgerecht nog niet hadden ontvangen trokken we aan de bij bij de bediening. Toen duurde het nog ruim een kwartier voordat de mosselen arriveerden. Vergeten? Een en ander duurde uiteindelijk 2 1/2 uur, veel te lang! Navraag leerde dat de kok maar in zijn eentje was. Maar het heerlijle eten maakte veel goed.