Het Zeeuws Mosselhuis

Zuidstraat 128 4361 AJ Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zeeuws Mosselhuis

Dineren bij de duinen

Onder aan de duinen in Westkapelle vind je Het Zeeuws Mosselhuis. Kom tot rust na een fijne boswandeling in dit restaurant met uitzicht op het strand. Of je nou langs gaat voor een heerlijke lunch of een gevarieerd diner, je wordt hoe dan ook verwend. De mosselen staan natuurlijk centraal, maar dit fijne strandrestaurant heeft veel meer te bieden.
Het frisse interieur geeft een comfortabele sfeer om lekker te kunnen genieten!

Meer informatie over restaurant Het Zeeuws Mosselhuis

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag en Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Vivian H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit keer was het, zoals ook de vorige keer, erg goed.
Het eten was echt heerlijk en voldoende, de borden zijn warm (zodat het eten niet afkoelt), het tempo tussen de gerechten is ook precies zoals het hoort en alles was gewoon naar wens.
Het enige 'minpunt', voor zover dit zo te noemen valt, was dat ik bij de tweede ronde drinken vroeg om spa rood, maar spa blauw kreeg.
euwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Begin januari hebben wij met de AH-actie bij Het Zeeuws Mosselhuys gegeten. Het eten was prima, maar de bediening was zeer ongeinteresseerd. We werden bij binnenkomst nauwelijks begroet. We waren de eersten en enigen in het restaurant. Later kwam er nog een tweede tafeltije bij; verder niet. Het leek wel of het personeel baalde dat we kwamen, omdat ze liever naar huis gingen! Dit is een zeer slecht visitekaartje! Hier gaan we dus niet meer eten!
ria_huls .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ontvangst in een gezellig en knusse locatie. We werden goed ontvangen en de bediening was vlot. Niet te snel maar we hoefden ook niet lang te wachten. We hebben lekker gegeten! Er is voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar.
boerlabree .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer met vriendelijk personeel. Helaas was het er niet erg warm.
Maar het is tenslotte winter.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH actie daar wezen eten, voorgerecht carpaccio en vissoep was goed. Het hoofdgerecht van sliptong smaakte goed alleen jammer dat het maar 1 sliptonggetje was, wat niet in verhouding staat tot de "werkelijke" prijs van het menu. Als nagerecht hebben wij thee genomen i.p.v. ijs of yoghurt. Minpunt was dat het er binnen koud was en daar klaagde meer mensen over.
Marloo B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We zouden hier nooit zijn gaan eten als er geen AH restaurant actie was geweest.
We komen nu zeker terug ook al is het niet direct bij ons in de buurt. We zullen het anderen ook zeker aanraden.
Het was een fantastisch verzorgd drie gangen diner met voor iedereen voldoende keuzemogelijkheden!
annika.rijke .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hartstikke lekker gegeten. Mijn vriend had de carpaccio, en ik de bouillabaisse. Beide lekker, geen zuinige portoes en aandacht besteed aan het opmaken van de borden. Er kwamen ook wat stukjes vers brood en boter bij. Bouillabaisse was gevuld met perfect gegaarde scheermesjes, kokkeltjes en een stukje zalm. Als hoofdgerecht hadden we prachtige grote mosselen, ook weer mooi bereid, met twee sausjes erbij (1 meer knoflook en ander met mosterd erin). Er kwam een bakje frietjes bij en een bakje sla met ook wat zeewier erin en een lekkere dressing. Wij hebben geen toetje genomen want wij zijn geen liefhebbers van toetjes en hadden al voldoende gegeten. Goed verzorgd en de bediening/service was goed. De aankleding en sfeer ademt meer 'relaxed/ gezellige strandtent' uit dan 'chique': voor ons prima.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gezellig leuk klein restaurant. Mosselen van geweldige kwaliteit. Bediening vlot en vriendelijk. Restaurant is een absolute aanrader voor een ieder die lekker mosselen wil eten!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De sfeer is relaxed, de bediening ook en het eten is top. Lekker ongedwongen gegeten met familie. Het was drukker dan ze hadden verwacht, maar dat werd prima opgevangen door het personeel. Vriendelijk en behulpzaam voor mijn moeder in de rolstoel. We komen graag weer!
Letta K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Het was heel rustig in het restaurant, het was dan ook buiten het seizoen. De bediening was vriendelijk en snel. Al met al: prima.
kapel_48 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten bij het Mosselhuis. Zeker de moeite waard. Eten was smakelijk, bediening was goed. We komen daar vast nog wel een keer.
Silviescheffers .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met de AH actie hadden wij de keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten voor een menuprijs van €29,95. Ik had vooraf een carpaccio. Deze was mooi opgemaakt en lekker van smaak door de extra peper en pesto. Als hoofdgerecht hadden wij mosselen. De mosselen waren van klasse goud en dit was te proeven. Mooie grote schelpen maar ook goed gevulde schelpen. Ik heb ze dit seizoen nog niet groter en smakelijker gehad dan nu bij het Mosselhuis. Echt een aanrader!!! Ook de bediening was erg vriendelijk en vlot. Als ik weer in de buurt ben én het is mosseltijd, ga ik zeker terug.
boerlabree .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hebben genoten van ons avondje uit. Gezellig, lekker en vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer eten ib Het Zeeuwse Mosselhuys.
v.codonesu .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Via de ah actie hier gegeten. Keuze uit een speciale kaart met gerechten was goed. Het eten was lekker en voldoende. Voor een maandag avond was het druk in het restaurant. Service en bediening was netjes.
Annita H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Gezellig restaurant . Prettige sfeer. Leuke locatie. Tip na eten van mosselen verfrissingsdoekjes aanbieden.
BosBoonstra .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zijn hier vorig jaar een keer tot volle tevredenheid geweest en nu terug met de AH actie. Het was voor ons een teleurstellende ervaring. Het mosselpannetje was lekker, maar de vissoep had een taaie inhoud, de friet bestond uit kleine (rest?) stukjes, de Griekse yoghurt bij het dessert had niet de kenmerkende dikte die je van Griekse yoghurt verwacht. Het hoofdgerecht liet lang op zich wachten: 5 tot 6 kwartier. Reden: de kok stond alleen in de keuken. De bediening vroeg daarvoor begrip, maar aangezien de zaak vol zat met reserveringen en men dus had kunnen weten hoe druk het werd, konden wij dat begrip niet echt opbrengen. Minpuntje was ook dat de wijnfles geopend op tafel kwam. Wij zien liever dat die aan tafel open gemaakt wordt. Tot slot werd het dessert (inbegrepen bij het menu) apart op de rekening gezet. Voor ons komt er geen herhaling meer.
Rednellie .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goed gegeten met de ah actie cheques. Heerlijke mosselen, salade en frites. Gezellige sfeer. Beetje tocht bij de openslaande, nu gesloten, terras. Voorgerecht was ook lekker, evenals het toetje.
inge.saraber .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Verrassend goed gegeten en alles werd smaakvol opgediend. Menukaart niet zeer uitgebreid, maar wel met de nodige variatie, dus genoeg keuze mogelijkheden. Opvallend goede wijnen.
Bediening was goed/"zorgzaam" en oplettend.
Zullen dus zeker dit etablissement nog eens aandoen.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij vonden de vissoep niet lekker maar dat is misschien smaak gebonden.
De mosselen waren wel lekker.
Het toetje(yoghurt met vers fruit)werd geserveerd met frambozen met veel zwarte
plekjes,die hebben we terug naar de keuken gestuurd.
Al met al geen geslaagd etentje.
En vervolgens heeft u een nieuw dessert gekregen zonder frambozen gekregen maar dat bent u even vergeten te melden.
Bedankt voor uw recensie, jammer dat het u niet bevallen is . We doen ons best hoogwaardige huisgemaakte kwaliteits gerechten te serveren zonder toevoegingen.

Mvg Cas (de chef )
danr .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten alleen tussen de gangen nam men er de tijd voor,leek erop dat men de drankrekening wilde spekken, jammer was er vorig jaar ook geweest, zal er volgend jaar niet meer naar toe gaan.
Helaas , u bent ook welkom als u gewoon 1 gang wilt eten hoor ... Hoeft u niet zo lang te wachten

Mvg Cas de Chef

De chef