Het Zeeuws Mosselhuis

Zuidstraat 128 4361 AJ Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zeeuws Mosselhuis

Dineren bij de duinen

Onder aan de duinen in Westkapelle vind je Het Zeeuws Mosselhuis. Kom tot rust na een fijne boswandeling in dit restaurant met uitzicht op het strand. Of je nou langs gaat voor een heerlijke lunch of een gevarieerd diner, je wordt hoe dan ook verwend. De mosselen staan natuurlijk centraal, maar dit fijne strandrestaurant heeft veel meer te bieden.
Het frisse interieur geeft een comfortabele sfeer om lekker te kunnen genieten!

Meer informatie over restaurant Het Zeeuws Mosselhuis

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag 17:00 - 21:00
Woensdag en Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Jos B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het eten was heerlijk, zowel de halve kreeft die ik had als de biefstuk van mijn vrouw. De bediening is erg vriendelijk en de sfeer doet huislijk aan. Dat onze dochter wat rumoerig was was geen probleem, zij had een heerlijke pannenkoek. Voor mij was mijn portie wat weinig maar de smaak maakte het goed.
Al met al een zeer geslaagd etentje
A.L. R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening en prima gegeten. Geen probleem dat we te vroeg waren voor onze reservering. Voor herhaling vatbaar.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het restaurant is heeft een gezellige inrichting.
Vooraf een carpaccio en hoofdgerecht kreeft.
De gerechten waren erg smaakvol en van goede kwaliteit.
De kok kwam zelf het hoofdgerecht brengen en gaf nog
extra uitleg, o.a over de groenten(lamsoren en zeekraal) en
waar dit vandaan kwam.
Ook kregen we er een extra krabbenschaar bij, hele goede
service.
Als ik weer in Zeeland ben zou ik hier zeker weer gaan eten.
Helena S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Vis eten is hier een feest. De mosselkroketjes een aanrader. Wij namen als lunch 3 voorgerechten voor 2 personen, prima!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zeebaars, mossels, genoeg frites, een lekker toetje.
Eugene B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten is geweldig, evenals de bediening en de sfeer. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!
Wordt ons vaste eet adresje, vooral omdat de zaak gezelligheid uitstraalt!
Regina V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Helaas was er niet veel keuze van verschillende vissoorten
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wat heb ik heerlijk gegeten! Krab was verrukkelijk, chef Cas vertelde dat ze van die ochtend waren. Scheermessen, kokkels, schelpen en oesters smullen! Pasta met Zeeuws lamsvlees, citroen zeste, dragen heel mooi in balans. Cas dank je wel, ik kom zeker terug.
Vivian H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit keer was het, zoals ook de vorige keer, erg goed.
Het eten was echt heerlijk en voldoende, de borden zijn warm (zodat het eten niet afkoelt), het tempo tussen de gerechten is ook precies zoals het hoort en alles was gewoon naar wens.
Het enige 'minpunt', voor zover dit zo te noemen valt, was dat ik bij de tweede ronde drinken vroeg om spa rood, maar spa blauw kreeg.
euwijk .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Begin januari hebben wij met de AH-actie bij Het Zeeuws Mosselhuys gegeten. Het eten was prima, maar de bediening was zeer ongeinteresseerd. We werden bij binnenkomst nauwelijks begroet. We waren de eersten en enigen in het restaurant. Later kwam er nog een tweede tafeltije bij; verder niet. Het leek wel of het personeel baalde dat we kwamen, omdat ze liever naar huis gingen! Dit is een zeer slecht visitekaartje! Hier gaan we dus niet meer eten!
ria_huls .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goede ontvangst in een gezellig en knusse locatie. We werden goed ontvangen en de bediening was vlot. Niet te snel maar we hoefden ook niet lang te wachten. We hebben lekker gegeten! Er is voor ieder wat wils. Voor herhaling vatbaar.
boerlabree .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer met vriendelijk personeel. Helaas was het er niet erg warm.
Maar het is tenslotte winter.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met AH actie daar wezen eten, voorgerecht carpaccio en vissoep was goed. Het hoofdgerecht van sliptong smaakte goed alleen jammer dat het maar 1 sliptonggetje was, wat niet in verhouding staat tot de "werkelijke" prijs van het menu. Als nagerecht hebben wij thee genomen i.p.v. ijs of yoghurt. Minpunt was dat het er binnen koud was en daar klaagde meer mensen over.
Marloo B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We zouden hier nooit zijn gaan eten als er geen AH restaurant actie was geweest.
We komen nu zeker terug ook al is het niet direct bij ons in de buurt. We zullen het anderen ook zeker aanraden.
Het was een fantastisch verzorgd drie gangen diner met voor iedereen voldoende keuzemogelijkheden!
annika.rijke .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hartstikke lekker gegeten. Mijn vriend had de carpaccio, en ik de bouillabaisse. Beide lekker, geen zuinige portoes en aandacht besteed aan het opmaken van de borden. Er kwamen ook wat stukjes vers brood en boter bij. Bouillabaisse was gevuld met perfect gegaarde scheermesjes, kokkeltjes en een stukje zalm. Als hoofdgerecht hadden we prachtige grote mosselen, ook weer mooi bereid, met twee sausjes erbij (1 meer knoflook en ander met mosterd erin). Er kwam een bakje frietjes bij en een bakje sla met ook wat zeewier erin en een lekkere dressing. Wij hebben geen toetje genomen want wij zijn geen liefhebbers van toetjes en hadden al voldoende gegeten. Goed verzorgd en de bediening/service was goed. De aankleding en sfeer ademt meer 'relaxed/ gezellige strandtent' uit dan 'chique': voor ons prima.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Gezellig leuk klein restaurant. Mosselen van geweldige kwaliteit. Bediening vlot en vriendelijk. Restaurant is een absolute aanrader voor een ieder die lekker mosselen wil eten!
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
De sfeer is relaxed, de bediening ook en het eten is top. Lekker ongedwongen gegeten met familie. Het was drukker dan ze hadden verwacht, maar dat werd prima opgevangen door het personeel. Vriendelijk en behulpzaam voor mijn moeder in de rolstoel. We komen graag weer!
Letta K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hebben lekker gegeten. Het was heel rustig in het restaurant, het was dan ook buiten het seizoen. De bediening was vriendelijk en snel. Al met al: prima.
kapel_48 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten bij het Mosselhuis. Zeker de moeite waard. Eten was smakelijk, bediening was goed. We komen daar vast nog wel een keer.
Silviescheffers .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met de AH actie hadden wij de keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten voor een menuprijs van €29,95. Ik had vooraf een carpaccio. Deze was mooi opgemaakt en lekker van smaak door de extra peper en pesto. Als hoofdgerecht hadden wij mosselen. De mosselen waren van klasse goud en dit was te proeven. Mooie grote schelpen maar ook goed gevulde schelpen. Ik heb ze dit seizoen nog niet groter en smakelijker gehad dan nu bij het Mosselhuis. Echt een aanrader!!! Ook de bediening was erg vriendelijk en vlot. Als ik weer in de buurt ben én het is mosseltijd, ga ik zeker terug.