Het Zaanse Hoekje

De Watering 1 1503 VR Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Het Zaanse Hoekje

Eerlijk en voortreffelijke kaart

Wil jij genieten van eerlijke en heerlijke gerechten en ben je in de buurt van Zaandam? Zet dan je auto even aan de kant voor een smaakmakend diner bij Het Zaanse Hoekje. Dit restaurant is een plek waar mensen samenkomen, van bouwvakker tot directeur en van jong tot oud. Mooie gerechten tegen een betaalbare prijs!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Zaanse Hoekje

• : Parkeerplaats

9,3
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Het Zaanse Hoekje

Luc D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hadden onze gehandicapte zoon mee welke nogal kieskeurig is. Voor de dame was dat geen probleem. Gerecht aangepast. Wat zeker een mooi gevaar was.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het eten was heerlijk en de medewerkers super vriendelijk.

We vonden voor wat je kreeg dat het wel vrij duur was.
Guda F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goeie bediening. Hier kun je vaker terug komen.
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een verassende heerlijke plek on te lunchen. Het eten, is tegenover de prijs, prima! Zeer aardige bediening!
Helena L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje. Vriendelijke mensen!
Helena L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje. Vriendelijke mensen en een gemoedelijke sfeer in het restaurant. Prima bereikbaar.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Lekker gegeten.
En vriendelijke bediening.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten zag er goed uit. Alleen de patat waarschijnlijk in oud vet gebakken.
Smaak was niet goed!
Aanrader: borden goed voorverwarmen.
Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie over ons te schrijven. Jammer dat u suggereert dat de frites in oud vet gebakken zijn Dit is namelijk niet zo, Wij serveren sinds kort geen normale frites meer bij de gerechten maar oerfrites en dit is gewoon een donkerdere frites met een grovere structuur . Wel vinden wij het jammer dat u dit niet aan tafel gezegd heeft , dan hadden wij u dit direct uit kunnen leggen en een ander aardappelproduct kunnen serveren. Met gastvrije groet team Brasserie restaurant Het Zaanse hoekje
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
zijn heel vriendelijke ontvangen door de eigenaar, overal aan gedacht, en niets was teveel als wij voor een andere tafel vroegen, eten was prima, wel wat kleine verbeter puntjes, hebben wij ook aangegeven, en kwam goed binnen, eigenaar staat open voor tips.
Tevens is het een hele leuke locatie, smaakvol ingericht
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het pannetje biefstuk niet geslaagd, kon de biefstuk niet snijden of het pannetje ging alle kanten op. smaak biefstuk was goed
Aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wij gaan hier nooit meer naar toe.
Bij binnenkomst stonk het naar riolering en etensluchten
De kussentjes van de stoeltjes waren niet schoon,evenals het bestek.
Eszter T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Voor het eerst van het kerstmenu genoten, was echt super gezellig en alles smaakte voortreffelijk!
We hebben genoten, bedankt familie Dragstra!!!
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijk gegeten met het hele gezin , stond verbaasd van vorige bericht aangezien ons eten heerlijk en op tijd was. Vriendelijk personeel en gezellige gastheer. Voor herhaling vatbaar. Me schoonmoeder zei gelijk na vorig bericht , ach ja mierenneukers hou je altijd :-)
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat een fiasco gisteravond. Met een gezelschap van 6 volwassenen en 3 kinderen gister om half zes gereserveerd. Naast een ander gezin was het restaurant leeg, toch moesten wij anderhalf uur op ons eten wachten. Voor de kinderen natuurlijk veel te laat. Het eten was matig, niet warm en de pannenkoek was zelfs aangebrand. Die werd wel opnieuw gemaakt, maar daar moest natuurlijk nog langer op gewacht worden. Er lagen maar twee stukjes groenten bij elk bord vlees/vis, waarvan een stukje courgette in mayonaise? Heel vreemd. Geen saus bij de spareribs. De bediening was zeer vriendelijk, maar het visite kaartje wat hij ons allen gaf na dit fiasco was totaal misplaatst.
huissman .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Chateaubriand stroganoff voor 2 personen gegeten in de geheel nieuwe en verwarmde serre met uitzicht over het water. Fantastische locatie dit met gratis parkeren op eigen parkeergelegenheid Het eten was super en de bediening top Wij heb besloten dat we hier 2e kerstdag gaan eten
HeerlijkeEter6 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
erg goed eten voor de prijs. vriendelijke bediening met een mooi groot terras. mooi is de serre die in aanbouw is. hier kun je in het voorjaar en najaar heerlijk vertoeven als de zin schijnt!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Met de kleinkindertjes gegeten bij het cafetariagedeelte van 't Zaanse Hoekje. Nou, we waren niet bijster enthousiast over de kwaliteit. Het is heel gewoon snackbar eten, geen bijzonder lekkere frieten of zo, en de hamburgers komen ook uit de vriezer. En bovendien nog prijzig ook. Wij komen hier niet meer terug.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
's Zomers is het hier goed toeven op het terras, maar de vriendelijke bediening en de gastvrije eigenaars zorgen ervoor dat we ook in minder zonnige tijden graag langskomen voor een hapje en een drankje.
huissman .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Verbazingwekkend gezellig en heerlijk gegeten. De biefstuk werd geserveerd in koekenpannetjes en was echt overheerlijk . Het Zaanse hoekje echt een aanrader voor iedereen