Het Zaanse Hoekje

De Watering 1 1503 VR Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant Het Zaanse Hoekje

Simpele maar voortreffelijke kaart

Wil jij genieten van simpele, maar heerlijke gerechten en ben je in de buurt van Zaandam? Zet dan je auto even aan de kant voor een smaakmakend diner bij Het Zaanse Hoekje. Dit restaurant is een plek waar mensen samenkomen, van bouwvakker tot directeur en van jong tot oud. Mooie gerechten tegen een betaalbare prijs!

Meer informatie over restaurant Het Zaanse Hoekje

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Mike M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Vriendelijke bediening!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Heerlijk gegeten met het hele gezin , stond verbaasd van vorige bericht aangezien ons eten heerlijk en op tijd was. Vriendelijk personeel en gezellige gastheer. Voor herhaling vatbaar. Me schoonmoeder zei gelijk na vorig bericht , ach ja mierenneukers hou je altijd :-)
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat een fiasco gisteravond. Met een gezelschap van 6 volwassenen en 3 kinderen gister om half zes gereserveerd. Naast een ander gezin was het restaurant leeg, toch moesten wij anderhalf uur op ons eten wachten. Voor de kinderen natuurlijk veel te laat. Het eten was matig, niet warm en de pannenkoek was zelfs aangebrand. Die werd wel opnieuw gemaakt, maar daar moest natuurlijk nog langer op gewacht worden. Er lagen maar twee stukjes groenten bij elk bord vlees/vis, waarvan een stukje courgette in mayonaise? Heel vreemd. Geen saus bij de spareribs. De bediening was zeer vriendelijk, maar het visite kaartje wat hij ons allen gaf na dit fiasco was totaal misplaatst.
Huissman .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Chateaubriand stroganoff voor 2 personen gegeten in de geheel nieuwe en verwarmde serre met uitzicht over het water. Fantastische locatie dit met gratis parkeren op eigen parkeergelegenheid Het eten was super en de bediening top Wij heb besloten dat we hier 2e kerstdag gaan eten
HeerlijkeEter6 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
erg goed eten voor de prijs. vriendelijke bediening met een mooi groot terras. mooi is de serre die in aanbouw is. hier kun je in het voorjaar en najaar heerlijk vertoeven als de zin schijnt!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Met de kleinkindertjes gegeten bij het cafetariagedeelte van 't Zaanse Hoekje. Nou, we waren niet bijster enthousiast over de kwaliteit. Het is heel gewoon snackbar eten, geen bijzonder lekkere frieten of zo, en de hamburgers komen ook uit de vriezer. En bovendien nog prijzig ook. Wij komen hier niet meer terug.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Laatst tijdens een diner dansant heerlijk gegeten, varkenshaas met pepersaus, gebakken aardappeltjes, frites en groenten, geserveerd in een koekenpannetje, heel creatief! Restaurant ziet er super gezellig en netjes uit, bediening is heel vriendelijk en heeft altijd tijd voor een praatje met de klanten. Leuk om een keertje heen te gaan, zeker als straks het terrasweer zich aandient, kun je hier heerlijk genieten van allerlei lekkere versnaperingen!
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
's Zomers is het hier goed toeven op het terras, maar de vriendelijke bediening en de gastvrije eigenaars zorgen ervoor dat we ook in minder zonnige tijden graag langskomen voor een hapje en een drankje.
Huissman .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Verbazingwekkend gezellig en heerlijk gegeten. De biefstuk werd geserveerd in koekenpannetjes en was echt overheerlijk . Het Zaanse hoekje echt een aanrader voor iedereen
Girasol .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Nee, het eten is niet "je van het".Ik had zalm op toast genomen, mijn man sate met patat.De zalm was redelijk en mijn ega had geen commentar op de sate.Wat mij erg tegenviel waren de smerige tafels, tafelkleden enzovoort.Ik kom hier wel weer kijken in april of mei, en dan zien wij verder.
Wel zeer vriendelijke bediening en de prijzen zijn ook ok.