Het Witte Paard

Oude Bredaseweg 15 4872 AB Etten-Leur Nederland Kaart

Over het restaurant Het Witte Paard

Bij ‘T Witte Paard maak je nieuwe vrienden aan de bar van het bruin café, geniet je van een heerlijke maaltijd in het restaurant en kun je ook nog comfortabel overnachten. Meer heb je niet nodig om er even helemaal uit te zijn. Het historische centrum van Etten-Leur heeft een groot winkelcentrum, maar je kunt in de natuurrijke omgeving ook heerlijk fietsen en wandelen. Kortom, genoeg te beleven!

Meer informatie over restaurant Het Witte Paard

vink004 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
H.A. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het diner was voor ons verassend van samenstelling, het smaakte ons heerlijk. Kan het aan iedereen aanbevelen.
Het was lang geleden dat we hier een maaltijd genuttigd hadden.
vanderzijden .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We moesten iets te lang op ons eten wachten. Prijs/kwaliteit was goed.
Zaten op het terras buiten was aangename plek.
Restaurant is een aanrader
peter D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Verjaardag van mijn vrouw gevierd bij dit restaurant. Een nachtmerrie!! Bediening slecht op één serveerster na. Eten zeer slecht (is bevestigd). We hebben het verschuldigde bedrag in de daarvoor bestemde portemonnee gestopt en naar de auto gelopen. We wilden wegrijden, waarop de chagrijnige serveerster kwam aanrennen en de deur van de auto opentrok en sommeerde om mee te lopen en af te rekenen. Overdonderd en tegelijkertijd woedend ben ik mee naar het volle terras gelopen en de portemonnee op onze tafel open gemaakt en € 105 laten zien. Excuses volgde......Kortom schandalig!!!!!!!!
sina.zt .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was een gezellige avond! De bediening was goed. De gerechten waren mooi en lekker. Ben blij dat ik voor een 4-gangen menu heb gekozen. De holstein was erg lekker met de wijn. De amuses waren ook heel leuk!
We hebben voor mango gezoken als dessert. Het was heerlijk!
Een echte aanrader!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
we zijn er voor de tweede keer geweest en net zoals de eerste keer: voor herhaling vatbaar! Fijne gelegenheid en uitermate vriendelijk personeel. voorgerecht wellicht wat aan de kleine kant, maar wel heerlijk.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goed reastaurant, ondanks drukte vriendelijke bediening.
Gezellig en voor herhaling vatbaar. We hebben daar ook overnacht.
Geen enkel minpuntje
hans-de-jong1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben genoten van t de sfeer, de service en vooral van t eten. Minpuntje is dat de toiletten erg gedateerd zijn en vaker gecontroleerd moeten worden. Er lag veel papier op de grond en nattigheid.
L B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het diner was een aangename verrassing. Storend was dat op enig moment het licht werd gedempt. Toen wij zeiden dat we dat minder prettig vonden werd gezegd : ik vind dit toch veel gezelliger en ze liep weg.
dvaniwaarden .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Jammer, dat er bij het 3-gangenmenu van 36,50 nog voor 12,-- euro extra's op de rekening staat, zonder
vermelding vooraf en acceptabele verklaring achteraf.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzonder goed afgestemde smaakcombinaties en mooi opgediend. De amuses tussendoor waren ook verassend. De bediening was ook uitstekend.. Hier kom ik zeker nog eens terug.
Jac V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Prettige betrokken bediening. Goede uitleg over gerechten. Smaakte overheerlijk! Extra amuses tussendoor. -------------------
Vivi D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We werden enorm goed welkom geheten, zelfs bij reservering met de restaurantactie een half uur vantevoren, was men op de hoogte van onze komst. We voelden ons met de actie totaal niet achtergesteld (zoals ik bij een andere recensie las). Personeel was attent, zorgzaam en altijd in de buurt wanneer nodig. Het diner was heerlijk en de extra amuses werden gewaardeerd! We zaten aan een perfect tafeltje buiten op het terras, vakantiegevoel!
EEN klein minpuntje was dat manlief en ik het hoofdgerecht al bijna op hadden alvorens mijn dochter haar friet met kroket kreeg. Maar we waren zo te spreken over de rest dat we dat snel vergeven hebben ;-)
Perfecte avond!
ann-pr .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Allereerst het personeel is vriendelijk en attent en zien het werk.
Wij hebben het diner als zeer verrassend ervaren.
De amuses vooraf en tussendoor waren heerlijk. Kwaliteit was erg goed, de Kempense hoen was zeer smaakvol en goed gebakken en het bord als een plaatje opgemaakt. De frietjes, drie stuks, waren erg lekker, maar ook erg weinig. Een paar meer zou erg welkom zijn.
Klein minpuntje: de decoratie bij het toetje was weinig smaak aan, deze was waarschijnlijk teveel bereid met gelatine,
Zeker zal ik het restaurant nogmaals bezoeken.
tomkerklaan K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Met AH bon maar dat heeft geen invloed gehad. We konden kiezen uit drie voor, hoofd en na gerechten. Met amuse en pre dessert heerlijke wijn en heel aardige bediening een super avondje uit eten.
thea.vos68 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Vriendelijk ontvangen .Ik had om 17.00 gereserveerd maar de keuken ging om 18.00 pas open .Wij moesten op tijd klaar zijn .Ze hebben gezorgd dat wij toch konden eten en er werd alle moeite gedaan om dat te regelen .Heerlijk gegeten .goede service .vriendelijk personeel .Kortom een reden om terug te gaan .Mooie gelegenheid op mooie locatie .
Diny H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Met AH-spaarkaart alleen 3-gangenmenu te bestellen waarvan de keuze voor het hoofdgerecht nou niet voor iedereen is weggelegd. De keuze was een vispalet van div. soorten vis of een spies van struisvogelvlees of een weekspecial van de chef wat ook uit vis bestond. Dat hebben we maar genomen, wat overigens heerlijke kabeljauw was, jammer dat er 4 grote graten in zat en bij mijn partner 3. Het werd geserveerd met een mousse van doperwten en 6 ieniemieni frietjes. Een schaal normale friet had op z'n plaats geweest, desnoods met bijbetaling. Zelf zijn we dat vergeten te vragen door de verbazing wat op ons bord lag en bovendien had de friet als mosterd na de maaltijd gekomen, want het duurde steeds wel lang na bijvoorbeeld een bestelling van drank. Een kan water werd zonder vragen neergezet en uiteraard niet berekend, dat vonden wij wel weer super. Als laatste opmerking: het eten was te koud. Ik voelde me toch een beetje gediscrimineerd doordat we kwamen eten met AH-Spaarkaart, waarvan ik dan zeg doe dan niet mee met die actie
jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker rustig en super ge eten voor herhaling vatbaar.
Komen zeker Terug.
Pascale R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
we werden ergens in een hoekje geduwd om te zitten terwijl er in heel het restaurant veel plaats was (we zaten er maar met twee koppels) ze hebben enorm veel flessen met wijn en andere dranken staan hadden ze ons daar in de buurt gezet had het mogelijk geweest dat we nog een pousse café gedronken hadden ook een nadeel was en dat zeiden andere mensen ook de luide en vooral niet gepaste muziek in het restaurant zeker niet aangenaam om rustig en romantisch te eten met je vrouw ook vroegen we tussen de gerechten iets te wachten wat ook niet gedaan werd