Het Witte Paard

Oude Bredaseweg 15 4872 AB Etten-Leur Nederland Kaart

Over het restaurant Het Witte Paard

Bij ‘T Witte Paard maak je nieuwe vrienden aan de bar van het bruin café, geniet je van een heerlijke maaltijd in het restaurant en kun je ook nog comfortabel overnachten. Meer heb je niet nodig om er even helemaal uit te zijn. Het historische centrum van Etten-Leur heeft een groot winkelcentrum, maar je kunt in de natuurrijke omgeving ook heerlijk fietsen en wandelen. Kortom, genoeg te beleven!

Meer informatie over restaurant Het Witte Paard

Dagelijks 12.00 - 21.30 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Frans gesproken

Jouw recensie over het restaurant Het Witte Paard

Angela R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Dat viel tegen! Het personeel kent zelf het verschil tussen het sushi plateau en het plateau van vis niet zodat we allemaal hetzelfde kregen ondanks dat er verschillende dingen waren besteld. Het wachten duurde erg lang. Sommige hoofdgerechten waren heerlijk (pasta scampi) maar anderen flauw (mosselen) of te koud en geserveerd met verlepte sla (biefstuk). Er was duidelijk een tekort aan personeel. De loaded fries blijkt een gerecht dat je verwacht in een snackbar (en dan beter) niet van een gerenommeerd restaurant. De muziek op het terras richt zich op de jeugd die men probeert te lokken met een soort strandje. Gezien de leeftijd van de bezoekers die avond erg misplaatst en storend. Kortom geen plek om terug te komen.
Marita K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Mooi modern ingericht. Fijne bediening. Heerlijk eten ????????
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij het witte paard. En nog op het terras ook! Uitgebalanceerd en zeer smakelijk menu met daarbij nog spannende amuses. De wijnen zijn heerlijk met een prachtige prijs/kwaliteitverhouding. De bediening is supervriendelijk.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Mijn partner en ik hebben hier op een donderdagavond heerlijk gegeten. De chef toverde mooie niet verwachte smaakcombinaties op tafel. In verband met een allergie werden bepaalde gerechten ook nog ter plaatse aangepast zonder ook maar iets aan smaak of authenticiteit in te boeten. Prachtige smakelijke plaatjes.
Mijn favoriet was chef's experiment met entrecote en rösti. Heerlijk zacht en rosé, maar ook het voorgerecht met kabeljauw, prei en aardappel was zeker de moeite waard. De zeebaars met risotto viel ook bij mijn tafelgenoot goed in de smaak. Nog zeer vermeldenswaard was het nagerecht, verschillende bereidingen van chocolade met Jack Daniels en karamel.
Voeg daarbij een vriendelijke, kundige serveerster, met goede adviezen en kennis van zaken, een goede koffie na en je hebt een heerlijk diner wat zeer zeker de moeite waard is om voor terug te komen. Aanrader!
Beste Piet,

Bedankt voor je lovende woorden, we hopen je in de toekomst het weer net zo naar je zin te maken bij Het Witte Paard.

Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere creaties. Vriendelijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik vond het tot nu toe het beste restaurant van de actie die we bezocht hebben. Het was culinair. Heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit. Heerlijke amuse vooraf. Goede uitleg van de gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Beste Gast,

Bedankt voor dit grote compliment!

R. A.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voor een bijzonder moment een mooie lokatie om heerlijk te dineren. Voor herhaling vatbaar !
Wel culinair ! Mooie lokatie
Beste R. Aerts,

Bedankt voor je lovende woorden.

We hopen je snel weert te mogen verwelkomen!

Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We waren aangenaam verrast. We kregen bij ons 3gangen menu nog een amuze van het huis voor het voorgerecht en het nagerecht, beide waren erg lekker. Het eten was lekker en goed bij elkaar bedacht en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Beste Joyce,

Bedankt voor je lovende woorden.

Wij hopen jullie de volgende keer weer aangenaam te mogen verrassen.

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Laatste keer met de AH actie. Kwaliteit van de gerechten is prima en met af en toe wat vlakke smaken maar wel een top opmaak die past bij een hoger segment restaurant. Tip voor de keuken zou dan ook zijn om de accenten (zout/zuur/zoet/bitter) wat steviger aan te zetten. Bij de amuses, iets wat je ook niet bij een AH actie verwacht, was het al een stuk de goede kant op. Bediening is attent en kwam met prima suggesties voor de wijn. Jammer dat we heel lang op het dessert moesten wachten en erom moesten vragen. Ook zeker een verbeterpuntje. Alle ingrediënten zijn aanwezig om te groeien. We gaan zeker nog eens terug.
Beste Hans,

Bedankt voor je recensie.

Wij zijn benieuwd naar uw mening na het volgende bezoek.
Sinds een half jaar koken en bedienen wij op dit niveau en we kunnen en willen zeker nog groeien.

Dus hopen wij de volgende keer weer een stapje beter te zijn.

Corry B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We zijn leuk ontvangen.
Hebben heerlijk gegeten!...echter ging er wel wat mis met het bestelde stokbroodje en later met de bestelde frietjes....dat was jammer.
De aankleding van de gerechten waren prachtig een lust ook voor het oog.
Vriendelijk personeel!
Een aanrader dus.
Beste Corry,

Bedankt voor je recensie.

Wij werken er constant aan om zo min mogelijk fouten te maken, helaas is het niet gelukt bij jullie brood en frietjes. De volgende keer zullen we dit beter aan pakken.

M L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het naambordje op tafel. Is dit niet een beetje gedateerd ?
Ook kun je na een tijdje naambordjes weghalen bij mensen die niet komen.
Beste M Lebis,

De naambordjes zijn wellicht wat gedateerd, toch zijn ze voor ons erg handig en zijn er veel gasten die ze graag mee naar huis nemen als aandenken.

Wij gaan proberen om die van u de volgende keer weg te laten.

Diana B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
wij hebben genoten van het eten en heerlijke wijn.de gerechten waren met zorg geserveerd, het waren kunstwerkjes. de gerechten prikkelden onze smaakpapillen. een minpuntje zijn de stoelen, die zaten niet goed
Beste Diana,

Bedankt voor je lovende woorden.

Bij volgend bezoek kun je wellicht even aangeven dat de stoel niet zo lekker zit, deze kunnen we dan altijd even omwisselen met een stoel uit onze wijnwinkel of Cafe.

chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
ik vind het jammer dat de 2 persoonstafels zo dicht op elkaar staan.
toiletten zijn zeet verouderd.
het eten was heel lekker.
mooi opgediende borden
complimenten voor de kok.
Beste Chris,

Bedankt voor de complimenten en de verbeterpunten.

De toiletten zijn voor ons ook een doorn in het oog, gelukkig zijn de offertes voor een retouchering van de toiletten in aanvraag.

In de toekomst kunt u altijd bij de reservering vragen voor een ronde 2 persoonstafel, die hebben een wat grotere afstand van de andere tafels.

Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gerechten waren verrassend goed.Duurde 20 minuten alvorens bestelling werd opgenomen. Lag niet aan de drukte. 16 gasten en 3 man in de bediening ! Totaal waren we bijna 3 uur aan tafel voor 3 gangen.Tussen het hoofdgerecht en dessert zat ca. 30 minuten.Het bleek dat men ons was vergeten. Besloten geen koffie te bestellen.
Hadden er geen vertrouwen meer in. Jammer!
Beste Wim,

Mijn excuses voor de gemaakte fouten tijdens jullie bezoek.

Wij waren niet zo oplettend en vlot als wij kunnen zijn.
Ik zal de gemaakte fouten bespreken met het team zodat wij hier van kunnen leren.

Wellicht mogen wij jullie in de toekomst nog een keer laten zien dat we het wel kunnen.

Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Bediening zeer correct en gastvrij. De (nieuwe?) kok doe echt zijn uiterste best een "Bib" te halen, en als hij zo kook gaat dat echt lukken. Toffe, smaakvolle gerechtjes, met veel fantasie opgediend. Voor herhaling vatbaar! (heerlijke wijn ook)
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ontvangst vlot en vriendelijk. Het eten was meer dan goed en er is niet te grote pauze tussen de gerechten.
De ambiance was goed en personeel was niet te nadrukkelijk aanwezig.
Aanrader om terug te komen.
Beste Martien,

Bedankt voor je Recensie.

Wij hopen het jullie de volgende keer weer net zo naar wens te maken.

Kees R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hier met AH actie geweest. Genoeg keuze op het menu. Per gerecht bijpassende wijn te bestellen. Sowieso grote keuze in wijnen per glas ! Sfeer is gezellig, bediening vriendelijk maar soms beetje slordig. Bij de hoofdgerechten mogen wel iets meer bijgerechten ( frietjes, aardappeltjes, groenten ) worden gedaan, maar ze smaakten goed. Alles bij elkaar wel een geslaagde avond gehad bij het Witte Paard en daarom een goede beoordeling.
Beste Kees,

Bedankt voor je lovende woorden.

wij zullen de genoemde punten opnemen met ons team zodat wij jullie avond de volgende keer nog geslaagde kunnen maken.

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij kenden het restaurant niet,maar waren aangenaam verrast door de kwaliteit van het eten en de bediening.
Een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch. We voelde ons erg verwend met het heerlijke eten en fijne bediening. De opgemaakte bordjes waren net kunstwerkjes. We gaan zeker nog een keer.
Beste gast,

Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer te mogen ontvangen.

Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Van AH-actie met z'n 4en werden we vriendelijk ontvangen. Het menu was beperkt van keuze, 2 voor-, 1 hoofdgerecht, 1 dessert. Waren sceptisch, maar het eten was zowaar een verrassing. Kregen een amuse en warme broodjes met kruidenboter. En de borden waren kunstig opgemaakt, en het eten smaakte heerlijk. Kregen ook nog een pré-dessert van het huis. En de fles rode wijn smaakte ook prima, en was betaalbaar. Kortom we hebben lekker gegeten. Ook de bediening was vriendelijk. Kortom we hebben een gezellige avond gehad.
Beste Wim,

Bedankt voor je recensie.
Wij zullen deze delen met het team.
De volgende keer zullen wij ons best doen om het u weer net zo naar uw zin te maken.