Het Witte Paard

Oude Bredaseweg 15 4872 AB Etten-Leur Nederland Kaart

Over het restaurant Het Witte Paard

Bij ‘T Witte Paard maak je nieuwe vrienden aan de bar van het bruin café, geniet je van een heerlijke maaltijd in het restaurant en kun je ook nog comfortabel overnachten. Meer heb je niet nodig om er even helemaal uit te zijn. Het historische centrum van Etten-Leur heeft een groot winkelcentrum, maar je kunt in de natuurrijke omgeving ook heerlijk fietsen en wandelen. Kortom, genoeg te beleven!

Meer informatie over restaurant Het Witte Paard

Dagelijks 12.00 - 21.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Frans gesproken , Rookruimte , Terras

Jouw recensie over het restaurant Het Witte Paard

John W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Sfeer is goed. Het eten is lekker. De achtergrondmuziek is goed. Gezien hetgene wat je krijgt, is de prijs aan de hoge kant.
Beste John,

Wat kunnen wij in de toekomst anders doen om de prijs/kwaliteitsverhouding meer naar uw wens te maken? Wellicht wilt u het een keer komen bespreken onder het genot van een kopje koffie?

corschreuder .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We werden netjes ontvangen en we werden naar onze tafel begeleid
Wat een prachtige aanblik een mooie gedekte tafel met linnen. waar vindt je dit nog.
We mochten 3 gangen van de kaart kiezen
Er werd een heerlijke amuse geserveerd We namen een half wijn arrangement en kraanwater bij de gerechten was geen probleem
De borden waren prachtig opgemaakt en gerechten waren top van smaak
Dit restaurant is zeker ster waardig , ondanks dat wij uit Apeldoorn kwamen komen wij er zeker nog een keer terug.
Met de juiste wijnkeuze Top
Beste Cor,

Dat u weer terug wilt komen vanuit Apeldoorn is een groot compliment voor ons!

Wij gaan ons best doen om het de volgende keer weer net zo naar je zin te maken,

JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Op 10 september 2017 gegeten bij het Witte Paard in Etten-Leur en zelf woonachtig in Etten-Leur.
Zeer vriendelijke ontvangst en een uitstekende service door de bediening. Vooraf kregen we karaf water en een amuse aangeboden. We konden kiezen uit een 3-4 of 5 gangen diner. We kozen voor een 3-gangen diner van
€ 36,50. De coquilles waren overheerlijk en de tomatensoep kon wat meer pit gebruiken maar was toch smaakvol door toevoegen van zout en peper. Beide hoofdgerechten waren heerlijk en ruim voldoende. Het nagerecht van ijs en cake en het kaasplankje met rode port was verrukkelijk.
De totale rekening , inclusief een fles wijn en een koffie en Irishkoffie, bedroeg € 81,00 voor ruim 2 uur genieten is het helemaal waard.
Zeer aan te bevelen Het Witte Paard.
Beste Russel,

Bedankt voor je lovende woorden!

we hopen je snel weer een keer te mogen verwelkomen,

M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuk restaurant, heerlijk gegeten, een lekker driegangenmenu menu en gastvrij personeel. Een aanrader voor iedereen en een plek om terug te komen.
Beste Meijer, Bedankt voor je lovende woorden. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Gastvrije groet, Morris Fikke
sjakie48 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij hebben heerlijk verblijf gehad gedurende < 2 uur. De bediening was zeer goed en bij alles kregen we zeer goede informatie over wat ons geserveerd werd. We zullen er beslist nog eens gaan eten.
Beste Sjakie48. Fijn dat alles helemaal naar wens was! Wij kijken er beslist naar uit om je nog een keer te verwelkomen.

Gastvrije groet, Morris Fikke
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima gerechten, echter de amuses kunnen beter achterwege gelaten worden. Ook de vondst om alles op maiskorrels, koffiebonen, kurken te presenteren is wat gezocht. Bediening houdt het goed in de gaten. Denk wel aan een garnituur bij te bestellen, aangezien de hoofdgerechten standaard vrij beperkt zijn.
Beste Ruud,

Jammer dat je onze presentatie niet zo leuk vond. Zij representeren bij ons altijd een ingrediënt uit het gerecht of een deel van het bedrijf. Was je wel tevreden over de smaak van onze amuses?

Alleen een hoofdgerecht kan inderdaad wat beperkt zijn. Daarom adviseren wij een minimum van 2 gangen..

Bedankt voor je Recensie.

Dorin M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Hebben buiten op het terras gegeten. Bediening was heel vriendelijk. Gerechten waren heerlijk!
Er werd bij het serveren van het gerecht uitleg gegeven waaruit het bestond. Mooie presentatie van de
gerechten. Aanrader!
Beste Dorin,

Bedankt voor je lovende woorden, Wij hopen dat je ons bij vele kennissen en vrienden gaat aanraden.

Tot de volgende keer!

Geert B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Zéér lekker gegeten, was beter dan de vorige keer & was wel zelfde menu !
Bediening was deze keer stressloos & opmerkzaam
We komen zeker terug
Beste Geert,

Bedankt voor de recensie.

Wij zijn constant bezig om onze collega's opmerkzamer en stressbestendig te maken. Daarom verwachten wij dat het volgende bezoek een nog betere ervaring wordt.

Tot snel,

Arina H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben hier met zijn zessen prima gegeten. Paar puntjes van kritiek. 1 van ons had aangegeven de komkommer bij het voorgerecht weg te laten. Dit lag echter wel op het bord. Bij iemand anders miste de misumayonaise. Dit werd wel snel hersteld door iemand van de bediening. De frietjes kwamen helaas pas toen we halverwege ons hoofdgerecht waren. Maar het eten was verder prima en de bediening vlot, niet afstandelijk maar ook niet te joviaal. Gewoon goed dus. Over het algemeen een aanrader maar misschien nog iets meer de puntjes op de I zetten.
Beste Arina,

Wij zijn constant bezig met het opleiden van ons personeel zodat de puntjes consequent op de i komen te staan. Bedankt voor je opmerkingen. Wij gaan deze bespreken in het team overleg zodat het de volgende keer wel goed gaat.

Culinaire groet,

Rene H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Correcte vriendelijke bediening, die duidelijk wisten welke gerechten op tafel kwamen.
Een suggestie aangaande de amuse is aanvaard en met de kok besproken.
Er is een uitgebreide wijnkaart aanwezig , waar een prima wijnkeuze uit te maken is.
De afsluiting met koffie en toebehoren: mooi en origineel opgediend.
Beste Rene,

Bedankt voor je recensie. Wat kunnen wij voor je doen om de inrichting en sfeer meer naar wens te maken?

antoonlambregts .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Mijn vrouw en ik hadden twee vrienden uitgenodigd voor dit etentje. Wat betreft het drie gangen menu niets dan lof. Wij hebben heerlijk gegeten. De prijs kwaliteitsverhouding was heel goed. Maar er heeft zich toch iets voorgedaan tijdens en na het diner, waardoor er bij ons een naar gevoel is blijven hangen. Bij de vraag welk dessert wij wilden hebben, gaf een van onze vrienden aan, dat hij in plaats van een dessert liever een bakje koffie wilde hebben. De serveerster aan wie hij dat vroeg deed daar behoorlijk moeilijk over. Toen bij het voorafgaande serveren van een amuse door de betreffende serveerster de vriend daarbij werd overgeslagen, en ik haar daar op aansprak was haar reactie daarop echt vervelend en irritant. Na het diner heb ik met mijn pinpas afgerekend. Ik kreeg daarbij geen specificatie. Hoewel ik het totale bedrag wat aan de hoge kant vond, was ik op dat moment niet zo alert om daar op te reageren. Toen mijn vrouw en ik thuis waren en zij aan mij vroeg : hoe hoog het te betalen bedrag eigenlijk was, reageerde zij onmiddellijk met : dan hebben ze veel te veel gerekend, dit kan niet. We zijn daarom direct terug gegaan naar het restaurant. En daar gebeurde iets opmerkelijks. Wij melden ons bij de balie aan een collega en nog voordat deze de kans kreeg om te kijken wat het probleem was, kwam de serveerster van het incident aangelopen en zonder iets te vragen zei ze onmiddellijk : "ik weet wat er fout zit met de afrekening". En wat bleek bij de uitdraai van de specificatie : er was in het systeem een extra 2 gangenmenu en koffie door haar ingebracht. We kregen het te veel betaalde bedrag weliswaar terug. Maar door de wijze waarop het een en ander gebeurde kregen wij het akelige gevoel dat ze dit bewust had gedaan.
Beste Antoon,

Ik nodig je hierbij uit om een kopje koffie te komen drinken om je ervaring even te bespreken. Wellicht komen we dan samen tot een passende oplossing. Ik ben nagenoeg altijd op de zaak, maar een belletje vooraf wordt wel gewaardeerd. 0763031301

Geert B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vriendelijke bediening, gratis plat water voorzien, amuse mooi gepresenteerd en vooral het keuzemenu aan +- € 36,60 in prijs/kwaliteit TOP. De opleg van de coquilles van € 3,50 was zekers de moeite waard
De wijn word netjes in't oog gehouden, dat je niet met een leeg glas komt te zitten, kortom : we komen zekers terug.
In Etten-Leur zijn echt wel een paar goeie zaken, zoals deze :)
Beste Geert,

Bedankt voor deze Recensie.

Wij hopen het de volgende keer weer net zo naar uw wens te maken.

Irene V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, interessante keuzes en combinaties.
inrichting sjiek en iets oudbollig maar wel erg knus!
Heerlijke wijn en zelfs keuze uit de eigen wijn winkel. Heerlijke avond gehad!
Bediening is jong maar heeft goede kenis van zaken.
Beste Irene,

Fijn dat alles zo naar wens was, onze nieuwe kaart is inmiddels ingegaan.
Misschien leuk om ook die combinaties te komen proeven?

In ieder geval bedankt voor de recensie.

P.S. Wij noemen de inrichting liever 'klassiek '
vink004 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
we hebben heerlijk gegeten goede en vriendelijke bediening ondanks dat van AH was gewoon alles van de kaart.Zeker voor herhaling vatbaar.
Beste Vink004,

Bedankt voor je recensie, bij ons zijn alle gasten gelijk.
Fijn dat het duur jou gewaardeerd wordt.

Wellicht tot de volgende keer!

Culinaire groet,

H.A. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het diner was voor ons verassend van samenstelling, het smaakte ons heerlijk. Kan het aan iedereen aanbevelen.
Het was lang geleden dat we hier een maaltijd genuttigd hadden.
Beste H.A. van Meer

Fijn dat alles naar wens was en wij hopen dat u ons aanbeveelt bij vrienden en familie.

Er is ondertussen weer een nieuwe kaart ingegaan, wellicht mogen wij u binnenkort weer verwelkomen?

vanderzijden .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
We moesten iets te lang op ons eten wachten. Prijs/kwaliteit was goed.
Zaten op het terras buiten was aangename plek.
Restaurant is een aanrader
peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Verjaardag van mijn vrouw gevierd bij dit restaurant. Een nachtmerrie!! Bediening slecht op één serveerster na. Eten zeer slecht (is bevestigd). We hebben het verschuldigde bedrag in de daarvoor bestemde portemonnee gestopt en naar de auto gelopen. We wilden wegrijden, waarop de chagrijnige serveerster kwam aanrennen en de deur van de auto opentrok en sommeerde om mee te lopen en af te rekenen. Overdonderd en tegelijkertijd woedend ben ik mee naar het volle terras gelopen en de portemonnee op onze tafel open gemaakt en € 105 laten zien. Excuses volgde......Kortom schandalig!!!!!!!!
Beste Peter,

nogmaals ons excuses over dit voorval, nadat ik laatst een kop koffie heb gedronken bij u thuis dacht ik dat we het opgelost hadden en dat u de recensie zou verwijderen. Mocht u hem toch willen laten staan dan begrijp ik het.

sina.zt .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was een gezellige avond! De bediening was goed. De gerechten waren mooi en lekker. Ben blij dat ik voor een 4-gangen menu heb gekozen. De holstein was erg lekker met de wijn. De amuses waren ook heel leuk!
We hebben voor mango gezoken als dessert. Het was heerlijk!
Een echte aanrader!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
we zijn er voor de tweede keer geweest en net zoals de eerste keer: voor herhaling vatbaar! Fijne gelegenheid en uitermate vriendelijk personeel. voorgerecht wellicht wat aan de kleine kant, maar wel heerlijk.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goed reastaurant, ondanks drukte vriendelijke bediening.
Gezellig en voor herhaling vatbaar. We hebben daar ook overnacht.
Geen enkel minpuntje