Het Witte Huis

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een erg gezellig eetcafé. Van binnen knus ingericht en buiten met een mooi terras. Het wordt goed bezocht en reserveren is op mooie dagen zeker aan te bevelen. De kaart biedt voor "elck wat wils". We hadden als vooraf een mooie carpaccio van rund van de Zeegser hoeve en een heerlijke mosterdsoep. Daarna perfect bereide combinatie van varkenshaas en ossenhaas. Erbij een lekkere salade en uitstekende frites. De frites waren gekruid met een kruidenmix en geserveerd in een grote puntzak met mayonaise. Of deze frites ieders smaak is weet ik niet. Wij hebben ervan genoten. Ook de crème brûlée was heerlijk met ook nog een bolletje ijs en een dot heerlijke slagroom. De Dame Blanche was ook niet te versmaden. Al met al een aanrader met royale porties, vriendelijk personeel en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat hebben ze hier toch een heerlijk groot terras. Complimenten voor de bediening die ondanks de drukte toch het overzicht weten te houden. De appeltaart is zo te zien zelfgemaakt en een absolute aanrader! Zelf heb ik gekozen voor een heerlijk bittergarnituur met een lekkere witte huiswijn. Zonnetje er bij en dan lekker genieten van het mooie weer en de omgeving!!!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
We hebben hier heerlijk gegeten op het terras. Goede kaart zonder poespas. Gerechten goed op smaak. Top verandering van café naar eetcafé. Voor herhaling vatbaar.
RiaGB .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Het witte huis biedt een sfeervolle ambiance.
Ondanks de drukte bleef het personeel vriendelijk en service gericht.
Het eten is van goede kwaliteit.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Een leuk kleinschalig restaurant in een prachtige omgeving. Recent sfeervol verbouwd en ons zeer goed bevallen. Een heerlijke kogelbiefstuk van zeegser koeien, spareribs en een heerlijke varkenshaas saté hadden wij besteld. Alledrie hebben we heerlijk gegeten. Gewokte groente met lekkere gekruide frites in puntzak. Ruimschoots voldoende. Bediening vriendelijk. Een aanrader!!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Goed gegeten in Het Witte Huis. Eenmaal biefstuk en eenmaal tong. Hierbij een goede salade en goed gebakken en voldoende frites. Bediening vriendelijk en correct. Een aanrader voor de omgeving.