Het Witte Huis

Raadhuisplein 1 2641 DR Pijnacker Nederland Kaart

Over restaurant Het Witte Huis

De hotspot van Pijnacker-Nootdorp

Deze ontmoetingsplek doorbreek je de alledaagse hektiek. Mede door de goede service, sfeervolle ambiance en hoge kwaliteit van het eten komen mensen hier enorm tot ontspanning. De keuken staat elke dag voor je klaar om heerlijke gerechten te maken met verrassende smaakcombinaties. Bijvoorbeeld gelei van rode biet met bitterballen van geitenkaas, heerlijk!

Meer informatie over restaurant Het Witte Huis

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Lang
W.M. T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag voor een dichte deur gestaan. zaak is gesloten.
Jammer dat men ons hierover niet ingelicht heeft.
Goed gegeten bij brasserie Brocante.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
het verrassingsmenu was heel lekker, misschien zelfs te veel , prima bediening, redelijk geprijsd, fijne stoelen, alleen is het behoorlijk rumoerig.
Everheij6 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
eenvoudige kaart maar met zeer goede kwaliteit t.a.v. de prijs. Wij kunnen dit restaurant aanbevelen bij vrienden. Wij komen nogmaals terug.
Gwendy D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We zijn buiten met de borrel gestart met een cava. Daarna binnen gaan genieten van een heerlijk 3 gangen diner met een lekkere rode wijn. Personeel was vriendelijk en maakte een leuk praatje. We zijn lang blijven hangen en hebben genoten! Bedankt!
Cynt32 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lekker gegeten (en ook grote hoeveelheden) en de bediening was erg netjes. De carpaccio was rijkelijk belegd en was niet koud zoals in sommige restaurants nog weleens gebeurd. Sfeervol restaurant met goed eten.
Jennysaaltink .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
eten was heerlijk maar niet bijzonder.
Jammer dat het geluid niet gedempt wordt waardoor het veelal moeilijk was om gezamenlijk (4 pers) te praten.
De kleine witte dunne papieren servetten zou ik vervangen voor linnen- of sterkere servetten.

Tip: controleer de stoelen op achtergebleven droge etensresten tussen de zitting en armleuningkant van de stoel.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De gegeven cijfers spreken voor zich.
Wel zijn de voortdurende drukke spelende kinderen - in de nabijheid van het restaurant - een storende factor.
Het feit dat er tevens op het Raadhuisplein een zg Food-Truckfestival met harde muziek was, hielp ook niet echt mee.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We waren met zijn zessen. We aten via de Albert Hein actie. Bij het bestellen wel gemeld dat we maar 1 1/2 uur hadden. 5x carpatio en een ander voorgerecht. Duurde 45 minuten. Dat maakte ons wel zenuwachtig of we het gingen halen. Maar ons hoofdgerecht kwam vrij. Helaas geen tijd meer voor dessert. Maar daar werd geen probleem van gemaakt. Het eten was echt heel lekker. Carpatio kon met verschillende dressing. En was en flinke portie. De saté was erg mals. Maar bij het hoofdgerecht zat per persoon ook nog een bak patat en salade. Dit was echt veels te veel. We kregen de borden heat niet leeg. Ik persoonlijk zonde dat er zoveel gebracht werd. Ik bestel liever bij als we tekort komen dan dat het weggegooid wordt.
We moesten wel lang op elke drankjes wachten.
SVonk .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Bediening is zeer vriendelijk. De gerechten worden mooi decoratief op gediend en qua smaak en bereidingswijze niets op aan te merken.
Voor herhaling vatbaar!
Marianne_krebbers .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht van geitenkaas met peer erg leuk opgediend en niet te grote portie. Sate was goed de saus had wat minder sambal in gemogen. Dessert was gezellig met kleine portie van alles wat. Tafels buiten waren wat smoezelig zonder placemats de lepels werden hierop neergelegd dat vond ik niet zo fris. Wij komen zeker nog eens terug en eten dan binnen.
HuijservanVeen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Gewoon heerlijk buiten op het terras gegeten. Bediening is prima! Extra uitleg gekregen over de wijn. Perfect avondje uiteten.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Alles prima in orde; lekker gegeten in een mooie ' ambiance' . De bediening was door ziekte wat minder in aantal, maar werkte hard waardoor de wachttijden beperkt bleven. Wij gaan zeker nog eens terug naar Het Witte Huis.
Rvelden1 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat beperkte kaart, vooral steaks. Die waren overigens wel goed. De Ravioli leek niet zelfgemaakt. Van de dranken van alles "niet meer beschikbaar". Zelfs een glas Sauvignon Blanc was niet meer leverbaar. Ook de uitgekozen fles wijn (bijna de enige niet-Argentijnse wijn op de kaart) was niet meer voorradig. We kregen wel een Argentijns alternatief voor de zelfde prijs. Tonic was er ook niet meer. Een karaf water mocht alleen maar geleverd worden als er eerst een fles wijn besteld was (zelfs nadat je al een aantal glazen wijn besteld had en voor vier personen een volledige maaltijd). Dat accepteerde ik natuurlijk niet, waarna het een "vergissing" bleek. Slechte nasmaak.
SarahJohnson .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij hadden een 4 gangen diner. Elke gang smaakte uitstekend en was ook erg mooi en creatief geserveerd. De bediening was erg attent en anticipeerde erg goed op wat er nodig was. Na het afhalen van het hoofdgerecht kwam een van onze serveersters terug met verontschuldigingen, dat het stukje vlees niet perfect was, dit was nog niet eens echt opgevallen, waarna ze een koffie van het huis aanbood. Dit is nog eens klasse service! De sfeer in het Witte Huis is erg fijn, je kan er urenlang gezellig zitten in een warme sfeer. Zeker een aanrader.
Yvge E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Het was prima. Eten ruim voldoende, vriendelijke jonge dames in de bediening.
Het enige puntje vond ik dat de muziek wat hard stond qua volume en dat het ook nog eens harde muziek was qua genre, dat had van mij beide wat "zachter" gekund.
Uitetenannehoppen .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
eten verrukkelijk .heerlijke wijn .bediening heel gezellig en lief en correct.Ik kom zeker nog een keer terug om te dineren.
Helmy U.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het Witte huis is een mooi pand waar je heerlijk kan zitten , zowel aan tafeltjes met stoeltjes als in een knus hoekje in een heerlijke bank. De bediening is erg vriendelijk en weet wat het doet.
Wij hadden keuze uit een 4 gangen gerecht van vlees, vis of vegetarisch. Het zijn flinke porties. Zelf had ik voor vlees gekozen, het voorgerecht was heerlijk, lekkere gekruid en heerlijke salade. Daarna hadden wij samen een tussengerecht , dat was een flinke kom soep. Die ook heerlijk was. Het hoofdgerecht had ik een steak, ik wilde die graag medium maar door zijn dikte was hij soms tegen het "rauwe"aan. Het smaakte allemaal goed.Het toetje bestond ui 4 verschillende gerechten op een rij. Wij konden goed rondkijken in de zaak en het was gezellig druk, je kon goed met elkaar praten. Wat ons wel opviel was: Als je aan de raamkant gaat zitten, daar zijn ook allemaal deuren naar buiten en als er mensen op het terras zitten dan gaat de bediening door zo'n deur naar buiten, als je een beetje gevoelig bent voor kou dan moet je daar niet gaan zitten. Wij hebben dit restaurant leren kennen via een aanbieding van groupon, de oorspronkelijke prijs die daarvoor staat ( 90 euro voor een 4 gangen diner van de Chef) die zou ik er niet voor over hebben gehad.
Soof2508 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het was Heerlijk. Erg gezellig restaurant waar we vaker heen zullen gaan. Ook het geselecteerde menu van de ah actie is erg goed samengesteld met de beste wijnen erbij.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vriendelijke alerte bediening. Vanuit de Albert Heijn actie hier gegeten en kwaliteit en hoeveelheid was prima. Aanrader was ook het wijn arrangement bij het menu.
NathalieBart .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het is een gezellig restaurant, het eten is geweldig en de bediening vriendelijk en neemt de tijd voor gasten. Wij komen zeker nog een keer terug.