Het Witte Huis

Pastoor van Laakstraat 54 6663 CB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Witte Huis

Vlakbij Nijmegen is er dit gezellige en uitnodigende restaurant. Al vanaf 11 uur ’s morgens kun je hier terecht voor een vroege lunch. Handig als je onderweg bent en geen tijd had een ontbijtje te nemen. Voor een vaste prijs kun je hier een drie gangen menu bestellen waarbij je ervan uit mag gaan dat je altijd verse en zorgvuldig bereide gerechten krijgt geserveerd. Er is een geweldig terras waar je op een zomerse dag prinsheerlijk kunt genieten van het uitzicht op het dorpsgezicht.

Meer informatie over restaurant Het Witte Huis

Station Nijmegen Lent op 300m loopafstand.

Maandag t/m vrijdag 10:00 - 22:00

Zaterdag en zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Het Witte Huis

Henk W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
goede service, alles oke, aan te bevelen. vriendelijke bediening, verder niets aan toe te voegen.........................................
Henrik C.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
wij hebben genoten van de gehele entourage in dit restaurant en van de goede en vriendelijke bediening en niet te vergeten van het heerlijke eten.
Anitahk H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebbenlekker gegeten, maar niet bijzonder.
De champ-cremesoep was erg dun, de gebakken aardappels waren niet knapperig.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Gastvrije bediening (de deur wordt voor je open gehouden). Goed eten. Je voelt je te gast!
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima eten, vriendelijke werknemers.
Een paar kleine fouten, zoals een soep met ballen brengen, terwijl er een vegetarische was besteld. En bij het wisselen van het standaard bestek (ivm steak-hoofdgerecht) werd er een vork mee weg genomen.
Maar het was aan het begin van de avond. Wellicht nog even inkomen?
N. S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Carpaccio was mals en dressing smakelijk. Entrecote perfect medium, keus uit gebakken of bbq. Geserveerd met frietjes en lekkere gebakken aardappels. Dame blanche met stevige slagroom en royale hoeveelheid chocolade, zelf te schenken. Chardonnay soepel en bediening vriendelijk en vlot. Rekening een aangename verrassing. Als we in de buurt zijn, gaan we zeker weer!
a.tinnenbroek .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, het voorgerecht de zalm was erg lekker
Het hoofdgerecht vis , tong was prima gebakken en fors formaat prima!!!!!!!!!!!!!
JD M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wachttijd was niet acceptabel.
Tomson509 R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Net als vorige week prima gegeten en gedronken in een nette omgeving met aardige bediening.
Tomson509 R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Bijzonder nette inrichting, lekker ruim zitten, nette- charmante bediening, en gelukkig ook heerlijk gegeten. Topper is Paulaner van de tap ????????
m D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Voor een goede prijs goed en smakelijk eten met goede service.
Frans T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima, zeer vriendelijke, gastvrije bediening. De gerechten waren van goede kwaliteit. Prijs was aantrekkelijk mede door de zelf samen te stellen menu's. Aanrader voor mensen die de files willen vermijden of net even buiten Nijmegen een goed restaurant zoeken. Goede parkeergelegenheid
Willemijn H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Bediening was buitengewoon vriendelijk en correct. Eten was lekker maar niet bijzonder. Prijs is prima.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We zijn in het verleden al regelmatig langs deze zaak gereden, en we hebben, blijkt nu de zaak onterecht genegeerd.

Bij een volle zaak toch een ontzettend vriendelijke en attente ontvangst. Vlot personeel. Een goed gevarieerde menu kaart zonder te uitgebreid te zijn. Boven gemiddeld lekkere gerechten. En zeer goed prijs/kwaliteitsverhouding. Komt nog bij dat het wijnadvies en uitstekend was. En de avond kon niet meer stuk. Aanbevolen.
faasse .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Niet goed gegeten. Kalfsrib te gaar en droog. Varkenshaas niet gebakken, maar lijkt eerder gekookt. Bijgerechten en wijn goed. Bediening en zitplaatsen prima. Op het terras staan de potten met plantenresten van vorig jaar! Geen goede entree in april...
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Regelmatig rijden wij langs Het Witte Huis, gisterenavond besloten we er maar eens een keer te gaan eten.
Voorgerechten coquilles en carpaccio. Waren allebei prima op smaak echter zat er aan de rand van het bord carpaccio nog een stuk vershoudfolie ten gevolge van de mise-en-place.
Hoofdgerechten waren kip in het pannetje en duo van rund. Bij het duo van rund hebben we de champignonroomsaus besteld, bij aankomst bleek er de standaard rode wijnjus saus bij te zitten. Aangegeven dat het niet klopte, toen het vlees inmiddels koud was kwam de serveerster met een bakje pepersaus terug. Alsnog niet wat we gevraagd hadden. De kip in het pannetje had malse poten maar de filet was droog.
Bij het bestellen van een tweede ronde drankjes werd de bestelling van één van ons opgenomen en verdween ze vervolgens. Eén drankje maar kunnen bestellen dus.
Algehele sfeer in het restaurant was kil en de serveersters leken het totaal niet onder controle te hebben.
Wij raden het niet aan en komen hier ook zeker niet terug.
Jannelle B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hebben hier met 1e kerstdag gegeten, jammer genoeg was er een klein beetje kerstster. Geen tafelkleed op tafel, dat zou het net wat feestelijker maken, de kleding van de bediening had net wat meer kerst mogen zijn. Wel waren ze erg vriendelijk. Het eten was op smaak, maar niet echt warm. De brood kwam wat laat en ook de bijbestelde witlof. De groenten waren goed, niet doorgekookt. Kortom: het had echt wat feestelijker mogen zijn en de wachttijd vonden we vervelend.
RonaldvanHouten .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteravond uitstekend en ontspannen gegeten. De chateaubriand was perfect. Het vlees was zacht en mals en de bearnaisesaus was heerlijk. De chocoladesaus bij de dame blanche was puur en voortreffelijk. Tom vond de meloen magnifiek. Keuken en bediening bedankt voor een geslaagde avond. Theo bedank voor het eten.

Liefs Ronald, Monique en Tom
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vanavond spontaan gaan eten in "Het witte huis". We hebben gekozen voor het wild menu. Het wild was erg goed klaargemaakt en werd voortreffelijk aangevuld met de aanbevolen wijn. De spruitjes hadden iets knapperiger gemogen. De bediening is uitstekend! Je wordt warm ontvangen en de bediening is snel, vriendelijk en persoonlijk. Je krijgt veel aandacht zonder dat het personeel opdringerig is. De inrichting vinden wij, ondanks de mooie haard, een beetje kaal, maar dat is een kwestie van smaak.
Dit restaurant is een aanrader!

Bastiaan en Jacqueline.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Wat een prettige verrassing. Zondagmiddag vanuit Zwolle en Venlo afgesproken. Eerst koffie met gebak, daarna een paar uur gewandeld. Terug daar ook heerlijk gegeten. Wildemenu (3 gangen) een echte aanrader.
Fijn en behulpzame medewerkers, je voelt de prima sfeer.
We komen beslist en graag terug.
Bettie, Theo, Marij en Hans