Het Witte Huis à la Carte Zeeland

Reekseweg 7 5411 RB Zeeland Nederland Kaart

Over het restaurant Het Witte Huis à la Carte Zeeland

Alles in huis voor een onvergetelijke maaltijd

Restaurant Het Witte Huis is voorbereid op alles wat met lekker eten te maken heeft. Van intieme diners en catering op locatie tot grote feesten in een van de zalen. Als jij geen reden hebt om een feestje te geven, dan organiseren ze zelf leuke activiteiten zoals een Proeverij, Asperge-avond en nog veel meer. De specialiteit van het huis is ‘De lekkerste tournedos van de regio’, maar de kaart presenteert nog veel meer verrassende combinaties.

Meer informatie over restaurant Het Witte Huis à la Carte Zeeland

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Het Witte Huis à la Carte Zeeland

Maria V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een heerlijk drie-gangen menu gegeten, keurige bediening. Vriendelijke sfeer. Met de AH-actie betaalbaar.
Voor herhaling vatbaar.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Donderdag j.l. uit eten met mijn zoon, die nèt zijn proefwerkweek achter de rug had. Een mooie gelegenheid om elkaar weer eens 'bij te praten'.
Gekozen voor Het Witte Huis in Zeeland (N.B.). Klein dorpje in the middle of nowhere.
Enthousiaste ontvangst. We kregen het A.H. menu. Maar eerst drankje, lekker vers brood met kruidenboter en salsasaus.
Oliver koos voor drie soorten soep in kleine kommetjes: proeverijtje. Ik nam een kopje tomatensoep met een taartje van kleingesneden kip en groenten. Voor het hoofdgerecht kozen we allebei voor een combinatie van varkenshaas en kippendijen. Met een ruime kom frietjes en salade.
Als nagerecht nam Oliver een zeer royale schotel met roomijs, chocomousse, slagroom en vruchten. Veelzeggend: hij kon het niet op!
Ik vroeg om een kop cappuccino als nagerecht.
Het was verrukkelijk en méér dan genoeg. Vrolijke, zorgzame bediening en ook de kok kwam nog langs om te informeren "of alles naar wens" was. Kortom, een warm bad!
Op de website van het restaurant wordt vermeld: "Alles in huis voor een onvergetelijke maaltijd". Dat kan ik nu alleen maar onderschrijven!
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben heerlijk en relaxed gegeten. Vriendelijke bediening, gerechten leuk opgemaakt, rustige sfeer, het was een prima avond!
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heel goed,en de bediening uitstekend,fijne avond gehad.komen zeker nog een keertje terug met vrienden of met familie.y
johanschipperen .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een echte aanrader...goed restaurant. mooie locatie...en een correcte bediening..en goed eten voor een nette prijs..wij komen zeker terug!!..
j-i .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke en attente ontvangst, (begeleid naar tafel en stoel van partner werd aangeschoven), heldere uitleg over het AH menu, Wijn in wijnroemer besteld en bediening attent om de glazen tussentijds aan te vullen, goede uitleg bij elk gerecht, Alle borden waren creatief opgemaakt, juiste hoeveelheid, gerechten erg smaakvol. Reden tot herhaling. Restaurantinrichting niet modern, wat donker, enigszins rumoerig.
Chantal G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker eren en een goeie service. Waren heel erg snel en vroegen voldoende keren of we nog genoeg hadden en of het smaakten
Antoon L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Alles voldoende. We hebben een fijne avond gehad . De bediening was prima ,muziekje op de achtergrond. Bedankt namens iedereen.
benjunier .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zonder meer goed.. Bediening was vriendelijk en goed. Ik zal het zeker aanraden bij vrienden.
We gaan hier beslist nog een keer terug.
jo.vander.heijden .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij zijn prima ontvangen en hadden een leuke tafel. Mijn vrouw koos voor vlees en ik voor vis.
Het voorgerecht was flink en lekker. Het hoofdgerecht was voor beiden een flinke portie en echt lekker. Het nagerecht was uitstekend en meer als voldoende. Wij waren zeker tevreden en in vergelijking met andere restaurants was het de prijs zeker waard. Kortom voor iedereen aan te bevelen
André T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Na terug van weekend vakantie "kerstmarkten Harz" met Peterlanghout Reizen hebben dinner bij Het Witte Huis gegeten. Het eten was eenvoudig en de stukken waren te groot gesneden. Het eten was in buffet vorm en had geen voorgerecht. Nagerecht was sorbet ijs en het was lekker, die was als extra, dus apart betalen. De bediening was haastig. Sfeer/decor was ok.
Leon_nb .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Na een zeer positieve ervaring vorig jaar hebben we voor de tweede keer het hele restaurant afgehuurd. Een gezelschap van plm. 160 gasten - mensen met een verstandelijke beperking en vrijwilligers.

Kwaliteit van het eten was perfect en de bediening ook. Zeer betrokken en dienstbaar personeel met een goed gevoel voor doelgroep. We komen weer terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Vandaag op de terugweg van Oss naar Eindhoven aangelegd bij "Het Witte Huis" in Zeeland. Dit was het omrijden zeer zeker waard. Botervis besteld. Deze was goed klaargemaakt en smaakte heel goed. Het is een sfeervol restaurant. De serveersters zijn zeer attent en uitermate vriendelijk. Kortom: Een aanrader voor wie in de buurt is.