Het Witte Huis à la Carte Zeeland

Reekseweg 7 5411 RB Zeeland Nederland Kaart

Over restaurant Het Witte Huis à la Carte Zeeland

Alles in huis voor een onvergetelijke maaltijd

Restaurant Het Witte Huis is voorbereid op alles wat met lekker eten te maken heeft. Van intieme diners en catering op locatie tot grote feesten in een van de zalen. Als jij geen reden hebt om een feestje te geven, dan organiseren ze zelf leuke activiteiten zoals een Proeverij, Asperge-avond en nog veel meer. De specialiteit van het huis is ‘De lekkerste tournedos van de regio’, maar de kaart presenteert nog veel meer verrassende combinaties.

Meer informatie over restaurant Het Witte Huis à la Carte Zeeland

• : Parkeerplaats

Voordelig
Chantal G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Lekker eren en een goeie service. Waren heel erg snel en vroegen voldoende keren of we nog genoeg hadden en of het smaakten
Antoon L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Alles voldoende. We hebben een fijne avond gehad . De bediening was prima ,muziekje op de achtergrond. Bedankt namens iedereen.
Benjunier .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Zonder meer goed.. Bediening was vriendelijk en goed. Ik zal het zeker aanraden bij vrienden.
We gaan hier beslist nog een keer terug.
Jo.vander.heijden .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij zijn prima ontvangen en hadden een leuke tafel. Mijn vrouw koos voor vlees en ik voor vis.
Het voorgerecht was flink en lekker. Het hoofdgerecht was voor beiden een flinke portie en echt lekker. Het nagerecht was uitstekend en meer als voldoende. Wij waren zeker tevreden en in vergelijking met andere restaurants was het de prijs zeker waard. Kortom voor iedereen aan te bevelen
André T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Na terug van weekend vakantie "kerstmarkten Harz" met Peterlanghout Reizen hebben dinner bij Het Witte Huis gegeten. Het eten was eenvoudig en de stukken waren te groot gesneden. Het eten was in buffet vorm en had geen voorgerecht. Nagerecht was sorbet ijs en het was lekker, die was als extra, dus apart betalen. De bediening was haastig. Sfeer/decor was ok.
Leon_nb .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Na een zeer positieve ervaring vorig jaar hebben we voor de tweede keer het hele restaurant afgehuurd. Een gezelschap van plm. 160 gasten - mensen met een verstandelijke beperking en vrijwilligers.

Kwaliteit van het eten was perfect en de bediening ook. Zeer betrokken en dienstbaar personeel met een goed gevoel voor doelgroep. We komen weer terug!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Vandaag op de terugweg van Oss naar Eindhoven aangelegd bij "Het Witte Huis" in Zeeland. Dit was het omrijden zeer zeker waard. Botervis besteld. Deze was goed klaargemaakt en smaakte heel goed. Het is een sfeervol restaurant. De serveersters zijn zeer attent en uitermate vriendelijk. Kortom: Een aanrader voor wie in de buurt is.
Albert1962jun .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Als binnenkomst een geweldig drankje en om te beginnen een amuze op leppeltje en dat was heel smaakvol daarna plankje met eigen gebakken brood en sausje heerlijk samen dan had ik als voorgerecht waterpret geweldige presentatie garnaal witvis paling sausjes het paste goed bij elkaar heel smaakvol hoofdgerecht mix gril diversen soort vlees met groente en saus mooie presentatie en heel smaakvol het nagerecht was sorbet ook heel mooi en lekker
Ine- .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Sfeervol restaurant, gezellig aangekleed.
Bediening was vriendelijk en het jongere meisje dat ons hielp deed het super!
Het eten, zeker niet onbelangrijk was goed!
Ik had tomatensoep waarin nog huisgemaakte ballen zaten, heerlijk:)
Mij man had vooraf garnalen en ook die zagen er super uit.
Als hoofdgerecht hadden we beide tournedos, zeker een aanrader hij komt zeker in mijn top drie ( als hij al niet op nr 1 beland;))
Het dessert hebben we overgeslagen maar met een lekker bakje koffie afgesloten. De wijnen die we overigens gedronken hebben, hadden ze op onze gerechten afgestemd, zo hoefde we niet een hele fles te bestellen. De aanbevolen wijnen waren net als het eten erg goed.
Oftewel zoals jullie kunnen lezen waren/ zijn we enthousiast over dit restaurant. De prijs kwaliteit is goed! En misschien voor de mensen met allergieën; op de kaart hebben ze al rekening gehouden met enkele zie ook hun website. Wij komen er zeker binnenkort weer terug en raden het ook aan bij onze vrienden!
Harrie888 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Heerlijke malse tournedos, echt een aanrader. Deborah bedankt voor je goede adviezen van de wijn. We hebben het super gehad.