Het Witte Hof

Hoogstraat 152 2851 BK Haastrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Witte Hof

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We deden vandaag een rondje Haastrecht, eerst een voortreffelijke lunch, garnalen in een zomers jasje voor Dona en een broodje boerenkaas voor Hans. Mooi opgemaakt, smaakte heerlijk!! De kaart heeft nog veel meer mooie gerechten, dus we komen hier zeker terug! Het was helaas regenachtig, dus niet kunnen genieten van een van de mooie terrassen. Dat houden we dus nog maar tegoed. Zeer vriendelijke bediening.
Daarna genoten van het rijke interieur van het nabij gelegen museum Bisdom van Viet. Ideale combinatie het rijke verleden en de innerlijke mens.
Cornelle .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Mijn vrouw en ik, tachtigers, hadden een oude vriend uitgenodigd voor een etentje op het terras van het Witte Hof, waar alles samenspande om die avond tot een belevenis te maken. Een warme ontvangst in de vestibule, begeleiding naar het terras door een aardig dienstertje dat de hele avond onze trouwe hulp bleef. Een prettig rustig publiek en een tafeltje aan de Hollandse IJsseloever, dat een leuk uitzicht gaf op de rivier en de jachten aan de andere oever.
Als voorgerecht namen we alle de courgettesoep; een soep zoals die hoort te smaken. Mijn vrouw en ik namen sliptong en zeebaars, onze vriend koos de varkenshaas. Voor mij als vleesliefhebber was de zeebaars een verassend smaakfestijn, chapeau! En ook de tong en het vlees waren bijzonder goed bereid.
De kaart vermeldde ook dat halve porties verkrijgbaar waren, maar wij hadden geen spijt van het hele hoofdgerecht en we bewaarden daarom het toetje voor de volgende keer. De wijnkaart was aan ons, geheelonthouders, niet besteed. Al met al: een warm sfeervol diner dat zeker voor herhaling in aanmerking komt!
MLZ .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vandaag een buffetje gehad bij Het Witte Hof. Een leuke ontspannen sfeer, vriendelijk personeel. Wel nog een lerende organisatie, maar iedereen deed goed zijn best om alles naar wens te laten verlopen. Ook lekker gegeten, vooral de mosterdsoep en de garnalencocktail waren klassieke lekkernijen.
René V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Gezelschap 20 man, volwassen en kinderen. Lunchbuffet. Mooie leuke locatie die eind 2015 is overgenomen. Zeer matige presentatie buffet, komt niet overeen met website presentatie. Eten onder de maat, onvoldoende, niet gevarieerd en niet afgestemd op grootte gezelschap. Bediening matig en drinken onvoldoende. Service een 1 temeer omdat eigenaar klacht hierover niet serieus behandeld en volledig van de hand wijst. Ontbreekt aan professionalisme er horeca ervaring op dit niveau.