Het Weeshuys

Markt 52-56 Geertruidenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Weeshuys

Thuis in het Weeshuys.

Voel je vrij en voel je thuis in een ongedwongen sfeer. Samen genieten. Samen delen.
Neem alle tijd voor een opwindende ontdekkingstocht langs authentieke smaken van kwaliteitsproducten uit de regio.
Proef de pure en eerlijke ingrediënten
Bekijk de rijke, volle kleuren op je bord.
Ruik hoe de geuren zich vermengen.
Culinaire kunst en creativiteit. Maar dan zonder poespas. Gezellig en sfeervol.
Ons restaurant bevindt zijn in de oude binnenstad van Geertruidenberg. Dit ligt tussen Gorinchem en Breda. Neem afslag Raamsdonksveer en volg de borden Geertruidenberg.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Weeshuys

Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk genoten van creative gerechtjes, een waar feest voor het oog en de smaak papillen! In de tuin gezellig al in vakantie stemming, wie wil er nog naar Frankrijk of Italië als hier zo kunt genieten!
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Alles klopt hier.
Is niet te vergelijken met uit eten in de meeste restaurants in Nederland, wat meestal neerkomt op hetzelfde en matige kwaliteit en bediening.
Het Weeshuys steekt hier met kop en schouder boven uit.
Chapeau.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Een uitstapje naar Geertruidenberg waar ik heerlijk heb gegeten. Start in de tuin met 3 amuses vervolgens binnen verder eten. We namen het 5-gangen zomermenu: een terrine de campagne, kreeftensoep,de zomerschol en als hoofdgerecht de eend metframboos rode biet dukkah en olijf. Als nagerecht de locale kersen met guave yoghurt aardbei en chocolade. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een attente bediening.
liesveld11 H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten was echt een feestavond zo voor de vakantie ,smaakt naar meer .zijn zeker van plan om hier weer terug te komen .wij gaan hier regelmatig al heen
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
In een mooie entourage heerlijk gegeten. Het werd snel duidelijk dat we een zakelijk etentje hadden en dat we niet uren uitgebreid wilden tafelen. Tempo werd dienovereenkomstig aangepast. Eten was mooi opgemaakt en smaakte voortreffelijk. Bijpassende wijnen ook uitstekend. Aanrader!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij zijn trouwe bezoekers, komen graag (uit Breda) en zijn nog nooit teleurgesteld!
Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten, af en toe bijzondere wijnen met veel aandacht geselecteerd en gepresenteerd.
Kortom, wij voelen ons thuis!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Uitstekende gerechten en een zeer adequate bediening
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Altijd fijn om bij het Weeshuys te eten. Leuke, attente bediening, heerlijke gerechten en wijnen, fijne omgeving. Bij mooi weer is het heerlijk vertoeven in de tuin. Voor ons een van de beste restaurants in de omgeving
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Genoten van ''de perfecte lunch'', heerlijk weer, prachtige tuin, professionele bediening met uitstekende wijnen en vakbekwame toelichting.
Joop N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Een aantal weken geleden in de tuin genoten van een heerlijk verrassingslunch met een wijn arrangement. Waren heerlijke gerechten met aparte combinaties die je smaakpapillen verwenden. De bijbehorende wijnen waren daar heel goed op afgestemd.

Gisteravond opnieuw genoten van het kreeftenfestival en ook nu weer prachtige (kreeft)gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. Lekker vlotte en leuke bediening in een relaxte sfeer.
Kortom; een perfecte keuze om je gastronomische te laten verwennen.
Han M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zoals altijd genoten van het heerlijke eten, de lekkere wijnen en de geweldige bediening. Bij het Weeshuys weten ze de gasten te verwennen!
sven R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Een prachtige locatie met een keuken die je laat genieten, personeel dat je gastvrij behandeld en waar je je vrij bij voelt. Voor een formele of informele lunch en/of diner. Ook een heerlijke tuin om te drinken en te eten bij zonnige dagen.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Na lange tijd weer eens geweest. Nog steeds lekker, origineel, vakkundig. We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten met mooi tafellinnen en servies
Adriana D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wij hebben weer heerlijk genoten van een uitstekende lunch en een excellente bediening!
met vriendelijke groet,
Adriana de Graaff
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mijn 60e verjaardag gevierd met mijn gezin, genoten en voortreffelijk gegeten. Compliment voor de overheerlijke alcoholvrije cocktail. De bediening was perfect, je voelt je echt op je gemak bij ' t Weeshuys.
Nogmaals bedankt voor de hele fijne avond.
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk 4-gangen menu gegeten. Mooi restaurant en dito tuinterras. Vakkundige en Prettige mensen.
Weet komen graag terug. Fam. Afink.
Elma D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het Weeshuys is een restaurant voor de perfecte avond uit. Mooie ambiance, fijne bediening, heerlijk eten, goede bijpassende wijnen en een leuke agenda met wisselende thema's. We hebben weer genoten.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Fijne en goede plaats om te gaan eten! Erg sfeervol! Alles goed uitgeserveerd en oog voor detail. Ook het wijnarrangement was heerlijk!
L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Het Weeshuys is een mooi restaurant met mooie gerechten met goede bijpassende wijnen. De sfeer is ontspannen en toch wordt er correct met de gasten omgegaan. Kortom, zeker een mooie gelegenheid om goed te kunnen dineren/lunchen.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten in een erg mooie en rustige sfeer. Geen grote porties. Wel hoog op smaak. Bij 5 gangen-menu wel voldoende. Drankjes wel erg duur tov andere restaurants.
Bij vergelijkbare restaurants ongeveer €150 kwijt inclusief 1 wijnarrangement. Hier €200 voor 2x 5 gangen menu en 1 wijnarrangement. Kwaliteit van het eten dus niets op aan te merken, maar wel aan de dure kant.
Erg enthousiaste sommelier. Gaf goede begeleidende wijnen. Bediening vriendelijk. Kwam vragen of het tempo (wat wel erg hoog lag voor een avondvullend diner) bijgesteld moest worden. Dit was erg attent. Om half 10 was de keuken al aan het soppen nml, terwijl er nog mensen om 20.00 uur binnen kwamen.
Wel leuk dat er een open keuken was. Met drie man sterk werd het gehele restaurant bediend. Dit geeft wel blijk van een goede organisatie in de keuken. Complimenten!
Wij houden van lekker eten, dus zullen hier waarschijnlijk toch nog wel een keertje komen dineren.