Het Weeshuys

Markt 52 4931 BT Geertruidenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Weeshuys

Thuis in het Weeshuys.

Voel je vrij en voel je thuis in een ongedwongen sfeer. Samen genieten. Samen delen.
Neem alle tijd voor een opwindende ontdekkingstocht langs authentieke smaken van kwaliteitsproducten uit de regio.
Proef de pure en eerlijke ingrediënten
Bekijk de rijke, volle kleuren op je bord.
Ruik hoe de geuren zich vermengen.
Culinaire kunst en creativiteit. Maar dan zonder poespas. Gezellig en sfeervol.
Ons restaurant bevindt zijn in de oude binnenstad van Geertruidenberg. Dit ligt tussen Gorinchem en Breda. Neem afslag Raamsdonksveer en volg de borden Geertruidenberg.

Glas champagne

A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Echt een avond genieten, 5 gangen, prachtige gerechten, heerlijke wijnen en een perfecte bediening!
Gerechten die qua smaak en beleving fantastisch zijn samengesteld. Ook het programma voor de komende maanden ziet er uitnodigend uit, we kijken er nu al naar uit!
Raema D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Altijd een top restaurant. Kom hier 1-2 keer per maand. Geweldig eten EN drinken. Wijnen zijn een lust en geweldig gepresenteerd door mensen met een passie!
C. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance. Zeer prettige service, uiterst gastvrij. We hadden een zesgangen surprisemenu gekozen met (buiten de BOB) een halve glazen wijnarrangement. Elke gang was voortreffelijk, evenals de geschonken, bijpassende wijnen. Zeker een aanrader en wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Het enige nadeel is de prijs, waardoor we hier niet wekelijks langs kunnen gaan.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijke avond, zeer gastvrij ontvangen, verrassende gerechten met lekkere wijn. Kortom een aanrader!
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Fantastische gerechtjes, heerlijk genieten. Zeer bijzondere wijnen met een zeer lekkere desert wijn als verrassing,
Maar ook het dessert was van uitzonderlijk niveau. De terrine van konijn en lever was een hoogtepunt was smaakbeleving betreft.
M ..
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Genoten van het wildmenu met het wijnarrangement. Mooie gerechten, goed op smaak, goede porties. Wat mij wel een beetje tegenviel was dat er een tafel naast ons was (met bekenden van de ober, of misschien hele goede klanten?), waarbij de glazen van het wijnarrangement regelmatig bijgeschonken werden, en bij ons niet. Vond dat niet profi, iedereen wil zich natuurlijk bijzonder voelen. Doe dat voor de vorm dan bij alle tafeltjes een keer. Hoe dan ook komen we een keer terug zodat ze het goed kunnen maken ;-)
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
We hebben heerlijk het wildmenu gegeten met passende wijnen die ook keurig werden toegelicht.

Ook het menu werd keurig uitgelegd. in een woord een top avond gehad.
R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Als altijd weer geweldig gegeten. Onze klanten komen graag naar Geertruidenberg als wij zeggen dat we bij het Weeshuys willen eten. Een topper, ster-waardig!
V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
vanaf 2,5 uur voor de reservering gastvrij ontvangen t.b.v. zakelijk vooroverleg.
erg flexibel en als zeer prettig ervaren
Nicolé B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gisteren culinair verwend door de keukenbrigade van het Weeshuys. Ook de prima bediening maakte ons praktijkuitje tot een mooi feestje. De gastenkamer was een prima ruimte om net een beetje apart van het restaurant lekker te genieten.
Gertjan E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Echt super zoals altiijd
bas P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Fantastisch avond gehad. Na een lange tijd hier weer eens heerlijk mogen genieten van een pure verse gerechten. Prima personeel die weten hoe ze een goede beleving kunnen verkopen. Ook een compliment voor de wijnkaart. Tenminste ook Nederlandse topwijnen.
L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Leuke opzet met uitleg over de Zuid Afrikaanse wijnen door de leverancier. Het eten was weer van een hoog niveau, zoals we gewend zijn bij Het Weeshuys.
Leon R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waren dit keer met oud-studievrienden en aanhang uit Eindhoven, Vught en Pretoria in Geertruidenberg neergestreken. Altijd goed, altijd gezellig en zo ook nu weer. Vijf-gangen-verrassingsmenu was uitstekend en de daarbij geserveerde wijn verrukkelijk. Van alle kanten complimenten over de keuze voor Het Weeshuys gekregen.
Wij weten al jaren dat dat altijd goed is en komen graag weer een volgende keer terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijk diner in prima ambiance. Top bediening. Voortreffelijk menu en uitstekend bijpassende wijn. Kortom top avond. Geheel volgens wens en verwachting.