Het Weeshuys

Markt 52 4931 BT Geertruidenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Weeshuys

Thuis in het Weeshuys.

Voel je vrij en voel je thuis in een ongedwongen sfeer. Samen genieten. Samen delen.
Neem alle tijd voor een opwindende ontdekkingstocht langs authentieke smaken van kwaliteitsproducten uit de regio.
Proef de pure en eerlijke ingrediënten
Bekijk de rijke, volle kleuren op je bord.
Ruik hoe de geuren zich vermengen.
Culinaire kunst en creativiteit. Maar dan zonder poespas. Gezellig en sfeervol.
Ons restaurant bevindt zijn in de oude binnenstad van Geertruidenberg. Dit ligt tussen Gorinchem en Breda. Neem afslag Raamsdonksveer en volg de borden Geertruidenberg.

Glas champagne

9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Weeshuys

• Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Waren dit keer met oud-studievrienden en aanhang uit Eindhoven, Vught en Pretoria in Geertruidenberg neergestreken. Altijd goed, altijd gezellig en zo ook nu weer. Vijf-gangen-verrassingsmenu was uitstekend en de daarbij geserveerde wijn verrukkelijk. Van alle kanten complimenten over de keuze voor Het Weeshuys gekregen.
Wij weten al jaren dat dat altijd goed is en komen graag weer een volgende keer terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijk diner in prima ambiance. Top bediening. Voortreffelijk menu en uitstekend bijpassende wijn. Kortom top avond. Geheel volgens wens en verwachting.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker eten in een mooi oud pand. Je wordt hier echt een avondje verwend met klassieke gerechten die goed van smaak zijn. Kritische noten: de sommelier was helaas afwezig. En jammer dat de cappuccino na het diner van matige kwaliteit is. Een barista cursus voor het personeel is geen overbodige luxe!
K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Men probeert creatief kwaliteit neer te zetten.
Helaas is de kok daar niet goed genoeg voor.
Het personeel is wel behulpzaam maar niet echt vriendelijk.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij waren reeds verschillende malen in restaurant het Weeshuys en de goede kwaliteit van voorheen heeft ons doen terugkeren. Een goed restaurant met gezellige tafels alsmede een goede bediening. De prijzen liggen enigermate aan de hoge kant doch dat weerhoudt ons er niet van opnieuw te gaan.
Jack A.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Alles prima verzorgd, goede service en goede prijs kwaliteit verhouding.
Erg mooie locatie en we komen beslist wewer terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een rustige goed georganiseerde sfeer! Persoonlijke aandacht hebben ze hoog in het vaandel!
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten, verrassende gerechtjes, mooi tempo, porties precies groot genoeg, zeer vriendelijke bediening met gevoel voor humor.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Zoals gewoonlijk, grote klasse. Uitstekend menu, goede wijn en attente bediening. Prettige bijkomstigheid: de cava vooraf was gratis, omdat de chef z'n 50ste verjaardag vierde.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
In een word geweldig HEERLIJK gegeten en fantastische avond gehad goede bediening en goed wijn advies.met Heerlijke gerechten
R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Zoals altijd fantastisch gegeten, onze zakelijke gasten waren ook verrukt. Zeer geslaagd, voor herhaling vatbaar. Op het terras is het heerlijk toeven.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Adri van harte!
Het eten was super .
We hebben genoten.
I.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Geweldig eten, hartelijke ontvangst. Extra zijn de mooie amuses met bijzondere combinaties. We hadden beiden andere voor- en hoofdgerechten, alles was mooi opgemaakt en het smaakte fantastisch. Ontvangst is persoonlijk en attent. Echt gastheerschap. Top!
petrygamers .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Geweldige avond gehad in het Weeshuys. Juiste ambiance. Fantastische gerechten en super personeel. Ook leuk dat het personeel rouleert.
Jops V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wat een toptent! Ik ben hier nu 3x geweest. Het is een combinatie van kwalitatief zeer hoogstaande gerechten voor een schappelijke prijs. Het is misschien wat duurder dan gemiddeld, maar de kwaliteit is zeker boven gemiddeld goed!! De ontvangst en bediening zijn zeer professioneel. Al het personeel heeft veel verstand van de gerechten en wijnen. Vooral de vinoloog is een topper en heeft bij iedere wijn een mooi verhaal. Ook de verschillende seizoenen en "bijna vakantie proeverij", "bijna kerst proeverij", etc zijn redenen om regelmatig terug te keren!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg goed gegeten, prima prijs-kwaliteitsverhouding.. Zeer vriendelijk personeel. Het was een feestje om hier te mogen eten!
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Zo als wij van 't Weeshuys gewend zijn, weer voortreffelijk gegeten in een geweldige ambiance met uiterst vriendelijke bediening. Het is voor ons (komend uit Bleiswijk) en voor onze vrienden (komend uit Lisse) best een eindje rijden, maar we hebben er nog nooit spijt van gehad en we komen er toch al zo'n dikke twintig jaar. En iedere keer wat anders op je bord; grote klasse.
Sas E.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer en fantastische gastvrijheid
John .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden met goed advies omtrent de wijnen en zoals altijd een uitstekende service.
Prijs en kwaliteit staan goed in verhouding tot elkaar.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We komen hier al een tijdje regelmatig en hebben de gastdames/heren nooit op fouten kunnen betrappen.
Gaan ook met verjaardagen met aanhang eten. SUPER !!
En de wijnen zijn bijpassend bij de gerechten, terwijl men een enorme kennis in huis heeft.
Thea en Koos van der Blom.