Het Weerzien

Molenstraat 74 6511 HH Nijmegen Nederland Kaart
31-248456524
6,6 /10
6 recensies

Meer informatie over restaurant Het Weerzien

Openingstijden

Maandag t/m Zondag 09:00 - 18:00
6,6 /10
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    0
  • 7
    1
  • < 7
    5
Eten
6,1
Service
6,5
Decor
7,5
Prijs-kwaliteit
Duur
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Erg lang
6/6 recensies
Annebert S.
Fijnproever
(4 recensies)
Average Rating
4 /10
Eten
2
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
lang wachten, niet goedkoop en echt zó niet lekker dat ik het heb laten staan. tonijnsalade op brood. zag er mooi uit, dat wel. smaakte naar mayonaise met klontjes. kom niet terug. heb het aangegeven bij de serveerster maar geen enkele reactie.
decafé verkeerd was goed.
Anemoon37 .
Expertproever
(6 recensies)
Average Rating
7 /10
Eten
7
Service
7
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We hebben ondanks de negatieve berichten op Iens lekker geluncht bij Het Weerzien. De caesar salade en de clubsandwich vis zijn aanraders en de sfeer is ook goed. Bediening is vriendelijk en het was een prima lunch.
Tom P.
Proever
(1 recensie)
Average Rating
3,8 /10
Eten
1
Service
6
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
samen met 4 jongens wezen lunchen even tussen school door , de hamburger besteld die van ossenhaas afsnijdsels zou gemaakt zijn , helaas moesten we een uur wachten waarschijnlijk omdat de hanos pas net geweest was en de hamburgers nog moesten ontdooien ... erg jammer porties waren ook nog ongelijk. hier komen we niet meer terug ! meisje van de bediening was wel vriendelijk en flot
Tineke P.
Fijnproever
(3 recensies)
Average Rating
6 /10
Eten
6
Service
5
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Vanavond voor de zoveelste keer daar gegeten. De wachttijd op het eten was bijzonder lang. Ik had garnalen in tempur besteld. Ze kwamen maar niet in tempur maar in filodeeg. Ik heb hier Iers over gezegd maar weinig soulaas de plate met rib was ook niet bijzonder. Voor ons echt de laatste keer. Het blijkt mogelijk om de kwaliteit die het restaurant eerst beslist had te houden. Jammer!!
Pieter H.
Meesterproever
(58 recensies)
Average Rating
6,3 /10
Eten
6
Service
6
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Hoe moet je met een cijfer waarderen als de meeste gerechtjes goed smaken, de bediening erg aardig is, maar de kok je bij een klacht aan tafel verschijnt en je schofterig bejegent? We bestelden o.a. een broodje met gerookte kipfilet, maar het beleg bleek absoluut wat anders. Eerst dachten we varkensvlees of gebraden kip, maar beslist niet gerookt. Men bleef echter volhardend: dit was wél gerookt. Niet goed om zo bij een klant op je strepen te gaan staan. Je probeert toch een klant te houden en tevreden te stellen. Als bewijs kochten we meteen erna in een winkel gerookte kipfilet en we keerden terug naar het restaurant, zodat de keuken het verschil kon zien en proeven. Toen de kok ons van laag gedrag betichtte en wij aangaven dat hij met zulke kwalificaties de klant helemaal wegjaagt, antwoordde hij: "Voor u tien anderen." Wij delen dit soort ervaringen niet graag, maar we vinden dat dit echt respectloos is.
Angelo89 .
Expertproever
(5 recensies)
Average Rating
5,8 /10
Eten
6
Service
4
Decor
7
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We hebben een carpaccio besteld en een hamburger met bolletje brood. De bestelling liet op zich wachten. De bolletjes brood waren er niet dus we hebben hier extra om moeten vragen daarna kregen we dikke geneden plakken brood. De carpaccio was met te veel dressing en sla geserveerd zodat je de carpaccio niet kunt zien.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.