Het Waterpoortje

31-596619842

Meer informatie over restaurant Het Waterpoortje

Dick V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een gezellige croissanterie met een aantal specialiteiten die je niet standaard bij elke croissanterie zult aantreffen. De combinaties lijken soms op het eerste gezicht ook niet altijd even goed, maar zijn het verrassend genoeg vaak wel. Zoals het Waterpoortje-broodje, dit is met ene kipsaté-salade, wat uiten en een beetje augurk en gesmolten kaas op heet eerste gezicht een vreemde combi, maar mij smaakt hij goed. De salades zijn kant-en-klaar en worden niet door henzelf bereid, maar dat mag de pret niet drukken. Voor een lekkere lunch kun je hier zeker terecht.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In Delfzijl een broodje gegeten vlak bij de jachthaven aldaar. Bijzondere namen op de menulijst ,de kwaliteit is prima. Alle tafelgenoten aten smakelijk voor een goede prijs.vlotte bediening,
Blin71 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Hele leuke,gezellige zaak met een goede kaart. Erg vriendelijke bediening en niet geheel onbelangrijk: ze serveren lactosevrije melk en glutenvrij brood! Sinds kort serveren ze ook een high tea op aanvraag, die ga ik zeker binnenkort proberen!