Het Warm Onthaal

Meer informatie over restaurant Het Warm Onthaal

7,2
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteren hier met een "Social Deal" gegeten. Gelukkig konden we drie gangen uit de hele kaart kiezen. Een vorige keer met eenzelfde "deal" was de keuze beperkter. De sfeer in het restaurant is eenvoudig gemoedelijk en het personeel zeer vriendelijk. Bij mooi weer kun je hier ook gezellig buiten zitten. De gerechten zijn goed van smaak maar niet bijzonder. Dat pretendeert men echter ook niet. Als rode huiswijn serveert men een prima tempranillo. Al met al een prima plek voor een gezellig etentje als je de lat niet al te hoog legt.
ElsR .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Afgelopen vrijdag met een groep van 15 personen in dit gezellige eetcafé gegeten. De service was uitstekend en als we vragen hadden, werd daarop spontaan en positief gereageerd. Het eten was lekker en we konden met onze groep van de kaart bestellen! Echt een aanrader!
Echtlekker .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Vanavond hier gegeten voor de tweede keer. De sfeer is gezellig , een leuk eetcafé! Door ziekte was de serveerster aanvankelijk alleen maar ze deed het prima ! Met alle aandacht en vriendelijkheid , ondanks ze het heel druk had. Het eten vond ik deze keer niet bijzonder . De dagschotel , vanavond was het " Piano - menu " ; is dan goedkoop (!!) maar erg weinig ( voor mij) en qua smaak wel oké maar scoort voor mij niet hoger dan een 6 . Ook geproefd van de schotels van mijn tafelgenoten en ook dat vond ik niet echt super ; zeker gezien de prijs. Een hoofdgerecht heeft niet de prijs van een eetcafé, naar mijn mening.
Een prachtig en bijzonder project is het wel en het verdient steun.
Waarom is er geen eetcafé, waar je een (h)eerlijke , pure en biologische stamppot kunt eten met een stukje draadjesvlees van de bio boer ?
Tjeerdpostma .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Met z'n drieën inderdaad zeer warm onthaald bij binnenkomst door uiterst vriendelijke en gezellige gastvrouw, heerlijk gegeten met erg smakelijke broccolisoep, kipsaté, vispannetje - voortreffelijk hoor! - lekker huisgemaakt nagerecht - goede koffie na en op deze dinsdagavond met live achtergrondmuziek door zingende gitarist - fijne en attente bediening, kortom erg sfeervol en prima betaalbaar. Complimenten!- wij komen graag weer eens terug, fam. Postma/Nuland
Dropje22 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Bediening erg vriendelijk maar vrij traag van begrip. personeel weet ook niet te vertellen wat ze serveren. Eten viel heel erg tegen voor de prijs die je ervoor moet betalen. Daarbij is er 0 aandacht besteed aan de opmaak van de borden waardoor het er ook niet direct heel erg smakelijk uit ziet. Buiten op het terras zit je gezellig, maar binnen is de sfeer ook niet geweldig. Wel een gezellige avond gehad maar ga er niet meer terug.
Dick1947 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Niet om over naar huis te schrijven. We hebben bij het Warm Onthaal gegeten maar daar is ook alles mee gezegd. Kleine, onduidelijke kaart op krijtbordjes met ook nog wat taalfouten. Vooraf plankje gezellig met o.a. tapenade, kruidenboter en salade met parmaham en carpaccio, smakelijk maar niet meer dan dat. Hoofdgerechten saté met rijst en zalm met pasta. Nagerechten waren in orde. Warm Onthaal zal toch meer uit de kast moeten halen om zich te onderscheiden van een aantal zeer goede eetgelegenheden in Den Bosch temeer omdat de zaak ook net buiten het centrum ligt.
Brigje .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
we hebben met een groupon bon gegeten op een doordeweekse dag. Na t welkomsdrankje hebben we heel lang op de kaart moeten wachten, uiteindelijk maar om gevraagd! De carpacio was op een klein bedje sla overgoten met pesto. teveel pesto maar smaken verscillen. Na een uur, terwijl het oi toch niet druk was kregen we t hoofdgerecht. Mijn partner had sate van het huis, wat dus een kipsate bleek te zijn met een laag pindasaus. Ik had de zalm, niet groot maar alla t is groupon. Omdat dit specifiek erbij werd gezet vermoed ik dat de porties kleiner zijn dan normaal. Er was een klein schaaltje aardappelpuree bij en gebakken aardappels. Erg weinig als je er een uur op gewacht hebt. toen na afloop de borden werden opgehaald hebben we er wel wat van gezegd, maar ja die discussie kun je beter niet aan gaan. Intussen, half 10, wisten we al dat van het dessert de chocolademousse op was, waardoor er griesmeel en bananshake als dessert overbleef. Maar gelukkig hebben ze toen de dessertkaart uitgebreid. Hoe je een kaasplankje maakt, dat moet de kok nog leren, maar genoeg geklaagd. De bon was een cadeautje en daarom erg jammer dat t zo negatief is. Groupon betekent niet per definitie minder is mijn ervaring, maar dat was t hier zeker wel. Jammer!
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Via Groupon hier met 5 pers. het 3 gangen keuzemenu gegeten ( bon was voor 6 personen ) het is echt een Brabants eetcafé niets mis mee, al ging er bij ons van alles mis, ik ga niet alle dingen vernoemen we hebben er gewoon smakelijk om gelachen ( gelukkig ) en hebben er een hele gezellige avond gehad, maar als je nog géén kaasplankje meer kunt maken dat is toch wel het minste wat je in huis kunt hebben! Ik snap ook niet dat je 2 deals tegelijk laat lopen als je het zowel in de keuken als bediening niet aan kunt, het is goed geprobeerd maar voor ons helaas een eenmalige kennismaking, fooi hebben we niet veel gegeven het is zo zielig hè om voor extra stokbrood € 1,00 te rekenen terwijl we al voor 1 persoon extra hadden betaald! Porties waren ook aan de minimale kant maar voor ons als dames net voldoende
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2013
Hoewel de bediening zeker vriendelijk is, gaat het er allemaal wel erg knullig aan toe. Daarnaast is het eten echt niet om over naar huis te schrijven: een gemiddelde hobbykok kookt lekkerder. Ook is de koffie slap, was een gerecht van de zeer beperkte kaart op en werd een gerecht al uitgeserveerd, terwijl het nog niet helemaal klaar was. De ligging van de zaak is goed en de zaak zelf straalt ook sfeer uit. Belangrijke ingrediënten om er een succes van te kunnen maken.