Het Wapen van Zoetermeer

Zegwaartseweg 31 2723 Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant Het Wapen van Zoetermeer

Het wapen voor lekker eten

Boerderij De Drie Hooibargen met diner en partyboerderij Het Wapen van Zoetermeer is al bijna 250 jaar een begrip in de omgeving. De locatie staat bekend om zijn prachtige omgeving om te trouwen of een groot feest geven. Het restaurant is exclusief geopend voor gezelschappen vanaf 10 personen. Chef-kok Stephen Giebel zorgt ervoor dat jouw avond gevuld is met een overheerlijk diner en de bediening hier zorgt voor een volle dosis gezelligheid. Geniet!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Zoetermeer

In de buurt van stations
  • : Wij bieden voldoende gratis parkeergelegenheid voor al onze bezoekers

Exclusief op afspraak geopend voor gezelschappen vanaf 10 personen. Daarnaast 7 dagen per week van 10.00 uur tot 15.00 uur geopend voor bezichtigingen, aanvragen, rondleidingen en informatie.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
De tafel van Wim W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geweldig gegeten, de service perfect. Helemaal TOP!
Andre W.
lekker gegeten, leuke sfeer en goede service
Alan B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Op 30-08-2016 zijn wij getrouwd in Het Wapen van Zoetermeer, het meedenken in de voorbereiding, de service, bediening en het eten waren gewoon top!
Wij hadden gekozen voor het Walking Dinner waarbij men 8 gangen voorgeschoteld krijgt.
Ook voor onze 8 vegetarische gasten werd een lekker en gevarieerd menu geserveerd.
Getrouwd in de mooie sfeervolle trouwzaal, de taart met champagne en onze band onder één van de drie hooibargen die onlangs schitterend zijn gerestaureerd.Er was gewoonweg nergens wat op aan te merken! Bedankt voor de mooi middag/avond WvZ!
Wen D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Afgelopen donderdag zijn wij getrouwd in Rotterdam
en hebben wij met onze gasten eerst geborreld, daarna gegeten en aansluitend gefeest bij het wapen van Zoetermeer. Het was een fantastische dag. De flexibiliteit van het personeel bij het wapen van Zoetermeer was geweldig. Met al onze wensen gingen zij akkoord. Het eten was heerlijk. Na het feest zijn wij blijven slapen en de volgende dag stond er een geweldig gedekte ontbijt tafel. Wij voelden ons een echte gast. Mede dankzij de inzet van met name Ilona en Reno hebben wij een onvergetelijke dag gehad.
Bgrobben .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij hebben een Bollen familie reünie gehouden bij het Wapen van Zoetermeer. De bespreking hiervan ging heel soepel. Er was een high tea met aansluitend een borrel besproken. De bediening was super vriendelijk, wij hadden aardig wat onverwachte dingen op de dag zelf, zoals een slide show, een video en de bediening regelde dit alles zonder probleem! Het eten was heerlijk en zeer ruime keuze. Iedereen heeft genoten. De locatie is zeer sfeervol, en met het mooie weer konden wij ook nog heerlijk op het grote terras vertoeven. Kort om de hele familie had het super naar hun zin, mede dankzij de medewerkers van het Wapen van Zoetermeer. Wij komen terug!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Drie gangen keuze-menu private dining voor 16 personen waaronder 5 kinderen in de gezellige privézaal het Akkertje. Geheel volgens afspraak verlopen en de gerechten waren erg smakelijk en mooi opgemaakt. Met de tijdplanning werd heel flexibel omgegaan. Opnieuw een groot compliment voor de attente bediening en de keukenbrigade. Voor de kinderen was de speelzolder ideaal en de ouders konden meekijken via een videoscherm. Voor de kinderen was het ook een hoogtepunt om zelf in de keuken hun eigen ijsgerecht te mogen maken. Het was een prima diner en we komen zeker terug. Een aanrader voor ieder die iets te vieren heeft.
Stephanie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
We hebben 22-01-2016 onze bruiloft in het Wapen van Zoetermeer gehouden. Het was super. We hebben genoten met 90 man van een buffet. Er was voor iedereen wat. De zalm was perfect gebakken zo ook de varkenshaas. Het stoofvlees was overheerlijk. Voor de kinderen was er ook genoeg. Alles werd goed aangevuld en zag er verzorgd uit. Het oog wil ook wat. De service was top. Zeker een aanrader voor allerlei gelegenheden.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wat een plezier om met zo een proffesioneel team te werken , niets was hun teveel , bij de voorbereidende fase was geen enkele vraag teveel of te moeilijk
De avond van mijn feest was geweldig ik kan niets anders verzinnen , eten was geweldig , de aankleding van de zaal , het bedienend personeel was heel aangenaam en correct , ik kan niets bedenken waar ik zou kunnen over struikelen ja misschien het ongelukje met het brandalarm maar dat werd ook op een snelle en proffesionele manier opgelost ! Bij een volgend feestje zal ik zeker aan hun denken . Bedankt om van mijn verjaardagsfeestje een dag te maken om niet meer te vergeten ! Merci
Martin1958 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Op 13 mei hadden wij ons trouwfeest. Zowel van ons als van onze gasten niets dan lof voor de ontvangst en de bediening. Alles was geregeld conform onze wensen. In plaats van dat er met hapjes werd rondgegaan hadden wij gekozen voor een buffettafel met brood, kazen, salades en diverse tapenades. Dit zorgde voor rust voor onze gasten en de bediening kon zich concentreren op het uitserveren van drankjes.
Het Wapen van Zoetermeer is een uitstekende trouwlocatie en een locatie voor feesten en partijen. Van harte aanbevolen.
Ingridvanloo .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Op 30 april was het Wapen van Zoetermeer het decor van onze huwelijksvoltrekking. Na de ceremonie hebben wij met onze gasten daar gedineerd.
De offertefase was vriendelijk. De offerte was duidelijk en voldeed aan onze wensen. Ook hebben wij een prettig gesprek gehad met de chef-kok.
De trouwzaal was sfeervol ingericht, de gastvrouw verstond haar vak.
Het diner was fraai opgediend, zeer smakelijk.
Wij raden het Wapen van Zoetermeer aan als een perfecte trouwlocatie.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Verjaardag gevierd met familie. Private dining middels een vooraf besproken programma en menukeuzes. De kwaliteit van het eten was goed en de borden waren mooi opgemaakt. Ook de privéruimte was mooi en de tafelopmaak goed verzorgd. Bonus is de aparte speelruimte voor kinderen. Via camera's en een scherm in de privéruimte kan worden gekeken wat de kinderen doen. Leuk voor de kinderen en lekker rustig voor de ouders. De kinderen mochten hun eigen ijsdessert zelf in de keuken vervaardigen, ook een leuke toegift. De bediening was allert. Zeer ruime parkeergelegenheid op eigen terrein. Samengevat een geslaagde avond. Het Wapen van Zoetermeer is een aanrader voor kleine tot grote feestelijkheden.
Edward_en_Mandy .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Hallo allemaal, mijn vrouw en ik hebben 21 mei j.l. ons huwelijk voltrokken en gevierd in ''Het wapen van Zoetermeer''. Wat hebben wij grandioze dag gehad met enorm veel inzet van het personeel.
De gehele dag is naar onze wens verlopen en er is vanuit de locatie naar al onze vragen en wensen voldaan.
Onze kinderen hebben zich enorm vermaakt op een hele leuke speelzolder,voor jong en oud.

Wij willen Het Wapen van Zoetermeer aan een ieder aanbevelen om hier uw feesten en partijen te vieren.

Wij willen de mensen van Het Wapen nogmaals enorm bedanken voor onze onvergetelijke dag!
Cboettjer .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Ter gelegenheid van de 75e verjaardag van mijn moeder hadden wij een aparte ruimte gereserveerd. Van het begin van de reservering tot het einde in het restaurant zijn wij door het personeel uitstekend behandeld en is er met onze wensen rekening gehouden. De service was uitstekend en het volledige menu was perfect en smaakvol samengesteld? Wij kunnen dit restaurant ten zeerste voor kleine familiefeestjes aanraden. Er is een ruime speelzaal voor de kleintjes, een groot terras en het restaurant is in alle ruimtes zeer smaakvol en verzorgd ingericht. In ons geval was echter vooral het personeel uitmuntend waardoor wij terug kijken op een zeer geslaagde avond.
Zonniglou .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Afgelopen weekeinde een uitstekend 75-jarig verjaardagsfeestje gevierd. De drankjes werden op tijd op het terras geserveerd. De borrelhapjes zagen er zeer verrassend uit en smaakten overheerlijk! De bediening was zeer vriendelijk en attent. Over het warm en koudbuffet is alleen maar goeds te vertellen. Het was heel mooi opgemaakt en de kok en bediening achter het buffet hielpen goed met opscheppen. De chefkok kwam bij het dessert nog even vragen of alles naar wens was verlopen en schepte voor iedereen daarna een smakelijk ijsdessert op. Wij komen hier zeker nog eens terug als wij ets te vieren hebben!