Het Wapen van Zeeland

6,5
7,1
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
2 x heerlijk gegeten. Porties niet overdadig maar wel goed van kwaliteit. Hebben. Hiervan. Genoten. Bediening top en behulpzaam Kortom de moeite waard om langs te gaan.
Cocker .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Wederom heerlijk gegeten Vissoep rijkelijk gevuld Entrecote met kruidenboter en Wienerschnitzel
met championssaus Creme Brulee
Thomasny .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Afgelopen week prima gegeten hier! Vlotte bediening met oesters buiten de kaart om. We hadden hertenbiefstuk met paddenstoelen en kabeljauw met gamba’s. Allemaal heerlijk voor die prijs.
Prima adresje om even snel wat te eten.
Jsn640 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het eten is redelijk. De carpaccio leek uit de vriezer te komen en de mosselen te lang gekookt. De sausjes bij de mosselen ronduit laf.
De allergrootste aanfluiting was de bediening. Onbeleefd en onprofessioneel. bestek neergesmeten op tafel, niet klantgericht en gewoon onbeleefde antwoorden op vragen. Absoluut geen aanrader!
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vanmiddag hier lunch gehad. Carpaccio was erg waterig, veel sla erop, waar al een bruin randje omzat, jammer...
Daarnaast bestelde ik een spa blauw. Dit kreeg ik in een glas.
Vind 't erg bezwaarlijk dat ik ruim 2 euro moet betalen voor een glas water waarvan ik niet weet waar dat water vandaan komt.
Ik vind, zeker van water, dat je dit in een flesje moet leveren aan je gast, want voor 't zelfde geld wordt er kraanwater gebruikt...
Heb bedienend personeel hierop aangesproken, en vond ze ook niet klantgericht, en onvriendelijk.
Jammer...
Ilse_95 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Ik heb hier begin augustus gegeten tijdens een midweek weg in Renesse met 4 vriendinnen. Ik had spareribs besteld, maar kreeg dit geserveerd op een stoffig bord (alsof het bord ergens lang in een stoffige kast heeft gestaan of dat het met een stoffige theedoek afgedroogd was). Ik was gelukkig wel de enige van ons 5'en die dit had. Ik heb hier wat van gezegd en kreeg vervolgens hetzelfde bord met dezelfde spareribs weer terug alleen dan was het bord even snel afgeveegd. Ook had ik al saus op mijn bord en de sausresten waren dus nog te zien en ik kreeg ook geen nieuwe saus, hier moest ik zelf weer naar vragen. Ik vind dit niet kunnen, ik hoef namelijk dezelfde spareribs dan niet weer terug te hebben terwijl ze op een stoffig bord hebben gelegen. Ook waren de spareribs überhaupt niet van goede smaak, ik vond ze persoonlijk nogal droog. Ook was de serveerster erg terughoudend en praatte zij erg binnensmonds en niet duidelijk. Kortom absoluut geen aanrader. Ps. Toevallig volg ik de studie hotelmanagement en dit is absoluut niet hoe ik het horeca vak geleerd heb gekregen.
Francoise S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Heel bijzonder dat wanneer je 1 mosselpan besteld, maar hier met 2 personen van wilt eten, je dan EUR 2.50 doorberekend krijgt zonder dat dit even gemeld wordt. Ook de mosselen waren zeker geen aanrader. Klein en 1/4 zat nog dicht. Met onze melding hierover werd niets gedaan.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
We eten hier regelmatig en altijd vinden we het eten lekker. Tikje degelijk, niets mis mee. Dit keer de garnalenkroketten gegeten, heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk, er is een fijn terras en de kaart biedt genoeg keus. Voor de vegetarier is de kaart wat beperkt, maar verder gewoon prima.
Goyarts .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Vandaag met onze jaarlijkse familiedag naar Zeeland gegaan en aan het einde van de middag gegeten in het "wapen van Zeeland".
We hebben er met z'n zessen gegeten, vooraf een heerlijke soep,de vissoep vond ik zelf zeker een aanrader.
Als hoofdgerecht hadden we allemaal wel iets anders maar smaakte bijzonder goed. De bediening was zeer vriendelijk,eten was prima en zeker genoeg.
Tenslotte heerlijk kopje koffie/thee gedronken en vonden het allemaal een fijne en smakelijke afsluiting van de dag.
Idweert .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Het eten was matig. Met 6 personen krijg je 1 klein bakje friet en salade. Gelijk friet bijbesteld, kwam pas toen iedereen al klaar was met eten. Friet was trouwens erg vet! Groente was soppig en de salade had vrijwel geen smaak door de weinige dressing. Bediening heeft het erg gezellig onder elkaar, geen oog voor de gast. Klachten worden niet serieus genomen en weggelachen, wat een aanfluiting!! Erg onprofessioneel.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2014
Met zes pers. gegeten, gebakken mosselen, angus biefstuk, vistrio en jachttrio. Iedereen was dik tevreden, maar ik stukken minder tevreden over de maaltijdsalade Nadia met pittige dressing en garnalen. Het was geen dressing maar veel te veel chilisaus die normaal bij loempia's gegeten wordt. De sla dreef er letterlijk in, en hij werd geserveerd in een diep bord wat érg lastig eet mede door de hoeveelheid en grove garnering. Mijn tip: serveer hem op een plat bord met tweederde minder saus! Verder was hij wel lekker en ruim voldoende. De andere gerechten zagen er goed uit en waren zo te horen zeer smakelijk. Verse producten die er smakelijk uit zagen. Steeds een mandje brood en boter op tafel, en de garnituren waren ook smakelijk. De bediening was deels hartelijk, betrokken en vriendelijk, en deels stug en gehaast. Jammer dat het heel lang duurde voordat we de aandacht hadden gevangen om een drankje bij te kunnen bestellen, een gemiste kans! Toch over het algemeen: goede prijs/kwaliteit verhouding! We komen zeker terug.
MarH .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Zaterdagavond trio-vis gegeten. Naar onze mening zat daar teveel bernaise saus op, waardoor je meer saus at dan vis. Ook de bijgeleverde salade bevatte zeer veel dressing. Het toetje was redelijk. Al met al matige kwaliteit.
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
De beste omschrijving is "eenvoudig". Het interieur is eenvoudig, het menu ook. Was het eten ook eenvoudig? Voorafje slakken, een beetje flauw van smaak, weliswaar niet meer in het huisje, maar de gesmolten boter en de wat verpieterde tomaatjes maakten het niet echt een top gerecht. Daarna hadden we een botervis en een vleesspies op het programma staan. Degelijk. Lekkere patat, een kleine salade, wat bloemkool, degelijk dus. Al met al een aardige hap eten, geen topper, degelijke hap, eenvoudig. De rekening was wat aan de hoge kant, maar ja, waar kun je nog goedkoop eten?
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Met z'n zessen hier gegeten maar wat voor ons een gezellig avondje uit eten moest worden werd een teleurstelling.
We werden zeer vriendelijk ontvangen en na de kaart te hebben door gelezen kozen wij alle zes voor een compleet menu. Het duurde echter zeer lang voor het voor gerecht werd geserveerd ( ondertussen zagen wij met lede ogen aan dat de ene na de andere tafel waar mensen die later binnen kwamen werden bediend ) terwijl je van die gerechten toch niet hoeft te verwachten dat er een lange bereidingstijd aan vooraf zou moeten gaan en maakte daar over een opmerking en we kregen als antwoordt dat het niet lang meer zou duren.
Het voorgerecht was redelijk, helaas lag de saus over de asperges heen.
Hier na weer geruime tijd wachten op de hoofdgerechten en wederom een opmerking geplaatst. De varkenshaasjes waren redelijk, de asperges wederom onder de saus en de patat was ronduit slecht. De tarte tartin zag er totaal niet uit als een tartin en na hierover een opmerking te hebben geplaatst kregen wij hierop een lacherig antwoord met de vraag of het toch lekker was en dat hij de keuken hierover zou aanspreken, hier na niets meer mogen vernemen. Gelukkig hadden onze twee kids minder te klagen maar toch waren wij al met al er wel klaar mee en omdat we geen zin hadden nogmaals geruime tijd op de desserts te wachten besloten wij op te staan en af te rekenen. we kregen op de redenen die wij aangaven totaal geen respons en waren blij dat wij dit "eetcafe" achter ons konden laten.
Tetra01 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Met 8 personen, zonder reservering, binnen gelopen op zaterdag in de kerstvakantie. Er werd een tafel voor ons in elkaar gezet, we hebben heel lekker gegeten, 8 verschillende gerechten allemaal uitstekend. De bediening was zeer attent. Een aanrader!
Maria1606 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Wij waren met 13 personen waaronder 4 kinderen. Men had netjes een tafel voor ons vrij gehouden op een drukke zaterdagavond. Het eten is prima voor de prijs die je ervoor betaald. Bediening is aardig en snel. Ik heb hier een heerlijke maaltijdsalade geitenkaas gegeten !