Het Wapen van Wijchen

Markt 10 6602 AM Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Een mix van culinaire specialiteiten

Aan het gezellige marktplein van Wijchen vind je het Grand Café – Restaurant Het Wapen van Wijchen. Het is hier ons-kent-ons, ook vreemdelingen worden hier als vrienden onthaalt. Chefkok Phivos Christodoulides deelt zijn geheimen uit de keuken van Cyprus alleen met zijn witte brigade. Alles wordt smaakvol en dagvers bereid. Gelukkig weet hij ook je hart te veroveren met echte Hollandse snert.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Wijchen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 1:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Wijchen

fam.esmeijer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het niveau van het restaurant is constant; lekker eten voor een redelijke prijs en een aangename sfeer. We komen hier al jaren steeds weer terug!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Aardig restaurant maar niks bijzonders. Ze deden hun best maar echt goed is het niet in relatie tot de prijs. De gerechten waren ok maar niet echt goed.
bartstan56 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima ontvangst , vriendelijk personeel , kwaliteit gerechten zeer goed , zeer mooie aankleding van de inrichting , geen probleem om met de AH restaurant actie daar te gaan eten , zou daar normaal ook eens een keer gaan dineren , warm aanbevolen !!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heerlijk 3-gangndiner met de AH-actie. Prima kwaliteit en zeer zorgvuldig opgediend door een erg prettige bediening. De logistiek in het restaurant klopte dit maal weer uitstekend gelukkig. De gerechten waren prachtig.
een heerlijke zeebaars en mooie eendenborst als hoofdgerechten, die klopten allemaal. Ook de voorgerechten smaakten uitstekend. Desserts hadden kennelijk wat te lang in de wacht gestaan en daardoor iets uitgelopen echter nog steeds erg lekker. Wij hebben gesmuld. Compliment voor de hele crew!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke gastvrouw; gastvrije ontvangst. Goede ambiance en fijne plek om te eten.Mooie, duidelijke menukaart met ruime keuze in gerechten.
AnnaN59 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben een leuke avond gehad met goed eten. Ook de kaart voor de AH aktie heeft voldoende keus en de bediening was vriendelijk. een aanrader
Connie1962 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant, prettige ambiance. Vriendelijke en attente bediening. Tijd tussen de gangen was precies goed. Alleen jammer dat het broodje met smeerseltjes tegelijk met het voorgerecht kwam. Maar heerlijk gegeten, varkensoesters met zuurkool en mosterdroomssus en ravioli met paddenstoelen. Het toblerone toetje is een aanrader.
awgunterman .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
lekker gegeten met de AH actie. Niets te klagen. Waren vrij vroeg, maar toch was er een redelijk aantal gasten.
Alles naar wens verlopen. Aanrader
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Smakelijk,gezellig en leuke entourage.
Alleen tussen de gerechten door iets te lange wachttijden.
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Met de ah-actie heerlijk gegeten, het Wapen van Wijchen is zeer zeker een aanrader! Van het voorgerecht (zelden zo een lekkere carpaccio gegeten!), het rijkelijke hoofdgerecht t/m het toetje - alles was werkelijk prima! En de service klopte ook, zeer vriendelijk en attent! Wij komen zeker terug!
cees V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was een heel gezellige avond. Met lekker eten en mooi opgemaakt. Onze complimenten.!!!
Vooral de opmaak van de vis en groente was erg mooi, je kon zien dat er aandacht aan besteed was.
Ook de bediening was erg goed. We komen zeker terug.
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten , goede bediening
kees W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
wij aten met de ah-actie. daardoor was de prijs/kwaliteit verhouding gunstig indien echter de prijs zonder korting moest worden betaald was deze echt te hoog met € 32.50. daar mag gerust € 10. af dan. door de prijs ophoging verliest de actie zijn aantrekkelijkheid. iets voor de bedenkers om over na te denken.
de kwaliteit van de gerechten is zonder meer goed. wij aten heerlijk!
de aansturing van de bediening is volstrekt onvoldoende. er is geen coördinatie en daardoor is de wachttijd veel te lang. afgewerkte tafels blijven vol staan terwijl er zo 6 mensen rond lopen met lege handen.
de ober-kelner laat dat allemaal gaan en geeft buiten twee tafels om geen enkele aandacht aan de overige gasten. het lijkt of daar iedere horeca ervaring ontbreekt helaas want deze keuken verdient meer.
D. J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Voor deze actie was er een aparte menukaart met een 3-gangen keuzemenu. Voldoende keuze. Gerechten waren met zorg bereid en gepresenteerd. Vriendelijke bediening en vanuit de serre mooi zicht op het marktplein. Prima wachttijd tussen de verschillende gangen. Zeker voor herhaling vatbaar.
berry V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het eten en bediening prima lokatie ook goed hele lieve vriendelijke mensen personeel voor herhaling zeker wij gaan zeker nog eens terug
lucia K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uitstekend gegeten in een prettige ambiance .Ontvangst en bediening zeer prettig .Ruime porties en korte wachttijden tussen de gerechten. We komen graag nog eens terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! het voor en hoofdgerecht was erg lekker en erg smakelijk klaar gemaakt!
het nagerecht was goed maar wel wat gewoontjes en erg veel.
Wij hebben heerlijk avondje gehad en zeker voor herhaling vatbaar .
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, viergangenmenu. Vooraf zalm en coquille, tussengerecht eendenlever en witlof, hoofdgerecht een surf and turf van ossenhaas en garnalen, erg lekker allemaal en prima op smaak. Toetje vloog vervolgens uit de bocht, mousse en ijs met twee knotsen van stukken Toblerone, wat het gerecht te zwaar maakte. Bediening lekker los en vriendelijk.
ruudvandomburg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker gegeten maar niet bijzonder. Vriendelijke bediening. Jammer dat de keuze van het menu beperkt was. Speciale AH menukaart.
Kizzy P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij het wapen van Wijchen. Het personeel was super vriendelijk en ook het eten was ontzettend lekker. Door de gezellige sfeer in het restaurant zijn wij langen blijven zitten dan gepland! Meteen gereserveerd voor over 3 weken om met een stel vrienden mijn verjaardag daar te vieren!