Het Wapen van Wijchen

Markt 10 6602 AM Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Een mix van culinaire specialiteiten

Aan het gezellige marktplein van Wijchen vind je het Grand Café – Restaurant Het Wapen van Wijchen. Het is hier ons-kent-ons, ook vreemdelingen worden hier als vrienden onthaalt. Chefkok Phivos Christodoulides deelt zijn geheimen uit de keuken van Cyprus alleen met zijn witte brigade. Alles wordt smaakvol en dagvers bereid. Gelukkig weet hij ook je hart te veroveren met echte Hollandse snert.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Wijchen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 1:00

D. J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Voor deze actie was er een aparte menukaart met een 3-gangen keuzemenu. Voldoende keuze. Gerechten waren met zorg bereid en gepresenteerd. Vriendelijke bediening en vanuit de serre mooi zicht op het marktplein. Prima wachttijd tussen de verschillende gangen. Zeker voor herhaling vatbaar.
berry V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het eten en bediening prima lokatie ook goed hele lieve vriendelijke mensen personeel voor herhaling zeker wij gaan zeker nog eens terug
lucia K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uitstekend gegeten in een prettige ambiance .Ontvangst en bediening zeer prettig .Ruime porties en korte wachttijden tussen de gerechten. We komen graag nog eens terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! het voor en hoofdgerecht was erg lekker en erg smakelijk klaar gemaakt!
het nagerecht was goed maar wel wat gewoontjes en erg veel.
Wij hebben heerlijk avondje gehad en zeker voor herhaling vatbaar .
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten, viergangenmenu. Vooraf zalm en coquille, tussengerecht eendenlever en witlof, hoofdgerecht een surf and turf van ossenhaas en garnalen, erg lekker allemaal en prima op smaak. Toetje vloog vervolgens uit de bocht, mousse en ijs met twee knotsen van stukken Toblerone, wat het gerecht te zwaar maakte. Bediening lekker los en vriendelijk.
ruudvandomburg .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker gegeten maar niet bijzonder. Vriendelijke bediening. Jammer dat de keuze van het menu beperkt was. Speciale AH menukaart.
Kizzy P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij het wapen van Wijchen. Het personeel was super vriendelijk en ook het eten was ontzettend lekker. Door de gezellige sfeer in het restaurant zijn wij langen blijven zitten dan gepland! Meteen gereserveerd voor over 3 weken om met een stel vrienden mijn verjaardag daar te vieren!
Kizzy P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Marie-jose S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker gegeten en gezellig gezeten in een ontspannen sfeer. Alles was lekker, goed verzorgd en naar wens.
h.nillesen8 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het restaurant, met name de bediening en ook het eten waren voortreffelijk. De prijs vonden we wat aan de hoge kant en de keuze was ook beperkt. Voor het overige niets dan lof
kees W.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
het was een feestje om hier te eten!
we genoten van een heerlijk menu. wij deden dat met de AH-actie. we kregen alle aandacht en een warm welkom.
bij de voorgerechten sprong de zeevis salade eruit. heerlijk fris en met diverse soorten vis. bij de hoofdgerechten was de zeewolffilet echt bijzonder. prachtig en met zorg bereid stukje vis liggend op een bedje van allerlei lekkere groenten. dit alles omlijst met een frisse pinot blanc maakte de avond prettig.
wij aten met een AH-kortingsbon waardoor het tweede gerecht gratis is en toch bekijk ik de prijs sec.
dan vind ik de prijs van het menu aan de hoge kant € 32.50. a la carte is ook een menu wat een grotere keuze heeft en dat kost € 29.50. het is echt beter voor het door ons gegeten uitstekende menu ook die prijs te hanteren. wij raden u aan dit restaurant eens te proberen. u krijgt geen spijt.
I. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten, bediening heel vriendelijk, lang wachten voor het eten werd geserveerd
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
We moesten 2 uur wachten voordat ons hoofdgerecht kwam! En op het voor- en nagerecht hebben we 3/4 uur moeten wachten. Dit kan echt niet! Er waren slechts 8 tafels bezet, dus druk was het niet!
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker eten. Moest moeite doen om contact te krijgen met de bediening
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker gegeten, maar veel te lange wachttijden, diverse malen gevraagd waar de volgende gang bleef. Er zit geen spirit in het personeel.
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk de daghap vis en vegetarisch gegeten! Vriendelijke bediening! Eerlijke prijs qualiteits verhouding.

Tot een volgende keer!
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was een gezellige en hebben een leuke avond gehad . Het eten was prima en lekker niks mis mee . De bediening was vriendelijke en gast vrij
kees W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
zoals wij gewend zijn van Het wapen van Wijchen is de kwaliteit van de gerechten prima; zo ook nu mooie voorgerechten; een carpaccio en zeevruchten. ook de hoofdgerechten; uitstekende heilbot die prachtig was en een viande Suisse van varkensfilet die iets aan de droge kant was maar wel zeer smaakvol.
echter klopte de logistiek totaal niet deze avond. dat was een dikke onvoldoende; helaas. de bijlagen werden pas geserveerd toen het hoofdgerecht al op was gegeten omdat het anders gewoon koud zou zijn geworden. er verstreek 10 minuten tussen het uitserveren van het hoofdgerecht en de bijlagen. dit zijn wij niet gewend bij dit restaurant. door het bedienend personeel werd op geen enkele wijze iets van een excuus of tegemoetkoming gegeven. wij zagen de kok en meldde het; waarop hij reageerde in de zin van "ja er was geloof ik iets mis met de bijlagen" en daar bleef het bij. wij zijn dit keer niet tevreden terwijl de kwaliteit van het eten goed was.
PetraPeters .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Genoten van heerlijk 3-gangen menu met bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening, rustige ambience Prijs/kwalitieit oké
HTM F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vooral vriendelijke en plezierige bediening! Drukke avond. De meisjes hebben zich geweldig uitgesloofd. Leuke ambiance. Goed eten,