Het Wapen van Wijchen

Markt 10 6602 AM Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Een mix van culinaire specialiteiten

Aan het gezellige marktplein van Wijchen vind je het Grand Café – Restaurant Het Wapen van Wijchen. Het is hier ons-kent-ons, ook vreemdelingen worden hier als vrienden onthaalt. Chefkok Phivos Christodoulides deelt zijn geheimen uit de keuken van Cyprus alleen met zijn witte brigade. Alles wordt smaakvol en dagvers bereid. Gelukkig weet hij ook je hart te veroveren met echte Hollandse snert.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Wijchen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 1:00

• Amex , MasterCard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
I. H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Lekker eten. Moest moeite doen om contact te krijgen met de bediening
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekker gegeten, maar veel te lange wachttijden, diverse malen gevraagd waar de volgende gang bleef. Er zit geen spirit in het personeel.
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk de daghap vis en vegetarisch gegeten! Vriendelijke bediening! Eerlijke prijs qualiteits verhouding.

Tot een volgende keer!
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het was een gezellige en hebben een leuke avond gehad . Het eten was prima en lekker niks mis mee . De bediening was vriendelijke en gast vrij
kees W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
zoals wij gewend zijn van Het wapen van Wijchen is de kwaliteit van de gerechten prima; zo ook nu mooie voorgerechten; een carpaccio en zeevruchten. ook de hoofdgerechten; uitstekende heilbot die prachtig was en een viande Suisse van varkensfilet die iets aan de droge kant was maar wel zeer smaakvol.
echter klopte de logistiek totaal niet deze avond. dat was een dikke onvoldoende; helaas. de bijlagen werden pas geserveerd toen het hoofdgerecht al op was gegeten omdat het anders gewoon koud zou zijn geworden. er verstreek 10 minuten tussen het uitserveren van het hoofdgerecht en de bijlagen. dit zijn wij niet gewend bij dit restaurant. door het bedienend personeel werd op geen enkele wijze iets van een excuus of tegemoetkoming gegeven. wij zagen de kok en meldde het; waarop hij reageerde in de zin van "ja er was geloof ik iets mis met de bijlagen" en daar bleef het bij. wij zijn dit keer niet tevreden terwijl de kwaliteit van het eten goed was.
PetraPeters .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Genoten van heerlijk 3-gangen menu met bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening, rustige ambience Prijs/kwalitieit oké
folgering .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vooral vriendelijke en plezierige bediening! Drukke avond. De meisjes hebben zich geweldig uitgesloofd. Leuke ambiance. Goed eten,
Jonas1952 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuk restaurant al kan de bediening wat vlotter. De tafeltjes staan een beetje dicht op elkaar. De bediening is heel vriendelijk en oplettend. Wij zaten in een soort glazen aanbouw van het pand. Hier zou de temperatuur wel iets hoger kunnen zijn. De gerechten: gemarineerde zwaardvis met salade, maiskip roulade met gamba en een crème Brulléé waren in orde. Jammer dat bij het hoofdgerecht frietjes werden geserveerd. Dat zou wel beter kunnen. De kwaliteit was in orde. Wij waren hier met de AH actie waarvoor een speciale menukaart was gemaakt. Al met al een goede ervaring
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Er was een Vriendelijke ontvangst en bediening. Het Eten was prima, de sfeer goed. Er was keuzemogelijkheid en we werden snel bediend.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was prima. De bediening erg rommelig. Geen vaste bediening per tafel. Waardoor we het bestek nog niet hadden gesloten het bord al werd weggehaald. En na een nieuw drankje te hebben gekregen er werd gevraagd of we nog iets te drinken wilden??
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Mooi meerkeuze AH menu. Keuze uit vis, vlees of vegetarisch. Heerlijk bereid en mooi geserveerd. Vriendelijk personeel met oog voor de wensen van de klant. We gaan zeker nog eens terug.
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heel lang moeten wachten.
Alles bij elkaar een kleine 3 uur daar gezeten.
Omdat ik met de trein naar huis moest even op internet gezocht, maar er was geen wifi en ze wisten ook niet hoe of wat.
Jarl Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst moesten we lang wachten totdat we verwelkomd werden. Bij het serveren van het hoofdgerecht kwamen de borden niet tegelijk, zat 15minuten tussen, zodat we niet tegelijk konden eten. Met de AH bon waarvoor we 1 menu gratis kregen, waren we in totaal nog circa 50 euro kwijt. Dat is een pittige prijs voor het menu dat wij kregen en drie drankjes. Voor het menu van deze prijs (32,50), moest zelfs een mandje brood afgerekend worden (5,50). Het restaurant ziet er keurig uit, goede sfeer, en het personeel is vriendelijk.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede ontvangst en gedurende de avond vriendelijk personeel. We kregen ons hoofdgerecht wel erg snel na het voorgerecht, maar dat werd met ons goed gemaakt, doordat we zo lang mochten wachten op het toetje als we zelf wilden. En na het toetje mochten we nog zo lang natafelen als we wilden, dat was allemaal geen probleem. En als je van dessertwijn houdt, neem dan vooral een glaasje Commandaria Theodora!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het AH-menu zag er goed uit. We bestelden de salade met huisgerookte eendenborst, paté van Ibericoham en vijgenconfit als voorgerecht. We hoorden dat er een aantal borden sneuvelden in de keuken en, omdat het langer duurde voordat wij ons eten kregen in vergelijking met anderen, vermoedden wij toen al dat dit ons voorgerecht was. Er werd pas later gezegd dat het wat langer duurde, maar zonder vermelding van reden. Toen de salade kwam, was meteen al duidelijk dat er geen eendenborst bij zat, alleen paté met salade. Het smaakte goed, maar we vonden toch dat we er iets van moesten zeggen. De serveerster hoorde het aan maar deed er niets mee. We hadden het meer kunnen waarderen als ze eerlijk had verteld wat er was gebeurd en/of ons een drankje van het huis hadden aangeboden voor het wachten.
Gelukkig smaakte het AH-diner goed en was de wijn lekker.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het duurde 7 kwartier voordat we het eerste gerecht kregen. Maar gezien de drukte i.v.m. het Kerst Sprookjesfestijn, hadden we er begrip voor. We waren blij, dat er nog een plaatsje voor ons was.
Kirian .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier komen we normaal niet, maar we wilden toch die AH bon eens gebruiken. De reservering was niet door gekomen (vreemd, ik had toch echt een bevestigingsmail gekregen), maar gelukkig was er nog plaats. Het was wel erg druk met rennende kinderen en helaas zaten we vlakbij de speelhoek en stond het tafeltje tegen een deur die de bediening een paar keer open moest doen om lichten te bedienen of zoiets.
We kregen een aparte kaart voor het AH menu; die bleek EN duurder te zijn dan een 'gewoon' menu EN veel minder keuze te hebben. Het voorgerecht (gemarineerde zwaardvis) was een rommeltje en niet lekker. Mijn toetje (mangobavarois) was smakeloos.
En de rekening (na aftrek van de AH bon) bleek uiteindelijk net zo hoog als we normaal met z'n tweeën kwijt zijn in een prettig Nijmeegs eetcafeetje, dus goedkoop was het ook al niet.
Niet voor herhaling vatbaar.
dusolei .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
lekkere gerechten met goed wijn arrangement voor juiste prijs, vlotte bediening en uitleg bij gerechten en wijn
gaan hier zeker terug
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben goed gegeten en werden netjes bediend.
Rumoer was wel storend.
Bezoek voor herhaling vatbaar.