Het Wapen van Wijchen

Markt 10 6602 AM Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Een mix van culinaire specialiteiten

Aan het gezellige marktplein van Wijchen vind je het Grand Café – Restaurant Het Wapen van Wijchen. Het is hier ons-kent-ons, ook vreemdelingen worden hier als vrienden onthaalt. Chefkok Phivos Christodoulides deelt zijn geheimen uit de keuken van Cyprus alleen met zijn witte brigade. Alles wordt smaakvol en dagvers bereid. Gelukkig weet hij ook je hart te veroveren met echte Hollandse snert.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Wijchen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 1:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Levendig
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben heel lang moeten wachten.
Alles bij elkaar een kleine 3 uur daar gezeten.
Omdat ik met de trein naar huis moest even op internet gezocht, maar er was geen wifi en ze wisten ook niet hoe of wat.
Jarl Z.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij binnenkomst moesten we lang wachten totdat we verwelkomd werden. Bij het serveren van het hoofdgerecht kwamen de borden niet tegelijk, zat 15minuten tussen, zodat we niet tegelijk konden eten. Met de AH bon waarvoor we 1 menu gratis kregen, waren we in totaal nog circa 50 euro kwijt. Dat is een pittige prijs voor het menu dat wij kregen en drie drankjes. Voor het menu van deze prijs (32,50), moest zelfs een mandje brood afgerekend worden (5,50). Het restaurant ziet er keurig uit, goede sfeer, en het personeel is vriendelijk.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goede ontvangst en gedurende de avond vriendelijk personeel. We kregen ons hoofdgerecht wel erg snel na het voorgerecht, maar dat werd met ons goed gemaakt, doordat we zo lang mochten wachten op het toetje als we zelf wilden. En na het toetje mochten we nog zo lang natafelen als we wilden, dat was allemaal geen probleem. En als je van dessertwijn houdt, neem dan vooral een glaasje Commandaria Theodora!
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het AH-menu zag er goed uit. We bestelden de salade met huisgerookte eendenborst, paté van Ibericoham en vijgenconfit als voorgerecht. We hoorden dat er een aantal borden sneuvelden in de keuken en, omdat het langer duurde voordat wij ons eten kregen in vergelijking met anderen, vermoedden wij toen al dat dit ons voorgerecht was. Er werd pas later gezegd dat het wat langer duurde, maar zonder vermelding van reden. Toen de salade kwam, was meteen al duidelijk dat er geen eendenborst bij zat, alleen paté met salade. Het smaakte goed, maar we vonden toch dat we er iets van moesten zeggen. De serveerster hoorde het aan maar deed er niets mee. We hadden het meer kunnen waarderen als ze eerlijk had verteld wat er was gebeurd en/of ons een drankje van het huis hadden aangeboden voor het wachten.
Gelukkig smaakte het AH-diner goed en was de wijn lekker.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het duurde 7 kwartier voordat we het eerste gerecht kregen. Maar gezien de drukte i.v.m. het Kerst Sprookjesfestijn, hadden we er begrip voor. We waren blij, dat er nog een plaatsje voor ons was.
Kirian .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Hier komen we normaal niet, maar we wilden toch die AH bon eens gebruiken. De reservering was niet door gekomen (vreemd, ik had toch echt een bevestigingsmail gekregen), maar gelukkig was er nog plaats. Het was wel erg druk met rennende kinderen en helaas zaten we vlakbij de speelhoek en stond het tafeltje tegen een deur die de bediening een paar keer open moest doen om lichten te bedienen of zoiets.
We kregen een aparte kaart voor het AH menu; die bleek EN duurder te zijn dan een 'gewoon' menu EN veel minder keuze te hebben. Het voorgerecht (gemarineerde zwaardvis) was een rommeltje en niet lekker. Mijn toetje (mangobavarois) was smakeloos.
En de rekening (na aftrek van de AH bon) bleek uiteindelijk net zo hoog als we normaal met z'n tweeën kwijt zijn in een prettig Nijmeegs eetcafeetje, dus goedkoop was het ook al niet.
Niet voor herhaling vatbaar.
dusolei .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
lekkere gerechten met goed wijn arrangement voor juiste prijs, vlotte bediening en uitleg bij gerechten en wijn
gaan hier zeker terug
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben goed gegeten en werden netjes bediend.
Rumoer was wel storend.
Bezoek voor herhaling vatbaar.
anshelmink .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en lekker gegeten, de gerechten werden ook heel mooi opgediend, fijne avond gehad, vond wel toen het bijna vol zat erg rumoerig, je moet te hard praten om elkaar te verstaan. Bedankt, Ans.
Vening N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij binnenkomst moesten we even wachten voordat we aan tafel konden. Jammer dat ze dit moment niet gebruikten om te vragen of we misschien met een drankje wilden wachten. Aan tafel wilde de dame die we naar brood vooraf hadden gevraagd ons na 10 minuten al maar meteen ons nagerecht brengen, wat we nog niet door hadden gegeven! :) Voor de rest harttikke gezellig en vooral ook goed gegeten. Vriendelijke bediening.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De gerechten waren smaakvol echter, reserveren om 18.30 uur en dan om zeven uur voorgerecht, om acht uur hoofdgerecht en negen uur dessert, is een lange zit. Dit temeer omdat het vreselijk lawaaierig was. Met je partner tegenover je kon je geen gesprek voeren en de bediening had moeite je bestelling te verstaan.
Audrey W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een top avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
De rust momenten tussen de gangen was prima opgebouwd, de opmaak van de gerechten was een palet van verschillende kleuren en het smaakte dan ook heel goed!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Aandacht, gastvrijheid en uitstekend eten. Dat staat voor Het Wapen van Wijchen. Alle gerechten waren perfect.
Of ik nu schrijf over de Lamsfilet of de Parelhoen. Over de gehele breedte uitstekend. Afgesloten met een droomdessert. Probeer maar eens en u zult geen spijt hebben.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het wapen van Wijchen ligt midden in het centrum, en is op loopafstand van de parkeerplaats te bereiken. Het restaurant is warm ingericht, tafels prima opgesteld. Vriendelijk personeel, sommigen nog wel wat jong. Menu kaart geeft een ruime keuze, alsmede een uitgebreide wijnkaart. Prijs/kwaliteit is prima. Het eten is van goede kwaliteit.
ymarnette .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de AH actie gegeten. Je merkte geen verschil. Fijne bediening, Heerlijk eten en opmaak, goede sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ben helemaal tevreden. ambiance perfect. De sfeer was gemoedelijk; het eten was heerlijk en de wachttijden tussen de gerechten helemaal goed. IK ben zeer tevreden vanavond en voor herhaling vatbaar
tfjoosten .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We zijn hier al vaker geweest maar wat opviel het eten was
heerlijk kleine amuse vooraf na afloop bij koffie extra
aandacht met bonbons en wat lekkers dat was voorheen
niet zo complimenten voor herhaling vatbaar
JdeValk .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Vriendelijk personeel, eten was op zich lekker. Portie van het voorgerecht was wat klein. Hoofdgerecht was niet wat er op de kaart stond. Zodra we dit aangaven, werd alsnog alles gehaald wat er eigenlijk bij het gerecht had moeten zitten. Ook het dessert was niet wat er op de kaart stond. Dit hebben we maar niet meer aangegeven. Wij zouden normaal gesproken geen 32,50€ betalen voor wat we kregen, maar met de korting van AH was het prima te doen.
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vandaag het 3 gangenmenu van de AH actie gegeten. Vooraf tonijncarpaccio. Die was aardig, maar niet heel bijzonder. Lang (45 - 55 minuten) moeten wachten op het hoofdgerecht, een salade met parelhoen. De parelhoen was droog en smakeloos. De rest van de salade was ok, maar ik had me meer van het parelhoen verwacht. Achteraf had ik spijt niet voor de scholfilet te hebben gekozen. Ik heb een opmerking over de droge, smakeloze parelhoen gemaakt, maar daar werd niets mee gedaan. Toetje, mango- en perenijs, fruit en slagroom was erg lekker. Het menu kost € 31 en het tweede menu is gratis.