Het Wapen van Wijchen

Markt 10 6602 AM Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Een mix van culinaire specialiteiten

Aan het gezellige marktplein van Wijchen vind je het Grand Café – Restaurant Het Wapen van Wijchen. Het is hier ons-kent-ons, ook vreemdelingen worden hier als vrienden onthaalt. Chefkok Phivos Christodoulides deelt zijn geheimen uit de keuken van Cyprus alleen met zijn witte brigade. Alles wordt smaakvol en dagvers bereid. Gelukkig weet hij ook je hart te veroveren met echte Hollandse snert.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Wijchen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 1:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Nel D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was jammer dat ik het saldo op de kaart in zijn geheel moest opmaken.... het wapen van Wijchen had geen apparaat om af te waarderen... dus van een lunch moesten wij er een heeeeeel uitgebreide lunch van maken. Ik vind dit echt een heel negatief punt van de hallmarkkaart
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten is goed. Wel moet je vaak wat langer wachten tot de volgende gang. Het hoofdgerecht wordt geserveerd zonder de bijgerechten. Die komen later. Dat is jammer. Het is een mooi restauarant met vriendelijk personeel. Een minpuntje vind ik dat de frisdrank uit de automaat komt en niet uit flessen.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het was er erg druk. Veel mensen die op het laatste moment de kaart van AH verzilverden. We hebben heerlijk gegeten en zien uit naar een volgende keer bij Het Wapen van Wijchen.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Had wat meer op smaak kunnen zijn bv salade dressing eo ivm hoofd gerecht zout en peper op tafel dat zouden wat meer plus punten zijn
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening is heel vriendelijk en correct. De sfeer is goed, de inrichting helemaal mijn smaak. Prettig om aan een gedekte tafel te eten.
De tafels vind ik net iets te dicht op elkaar staan.
Verder vind ik het jammer dat ik voor een flesje chaudfontaine €4,00 moet afrekenen.
Bied een karaf water aan!
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
net en goed restaurant vriendelijk personeel goeie service zag er netjes uit.. aanrader voor meerdere keren goeie actie van albert heijn
danielle K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
jammer dat je ook hier maar alleen uit bepaalde gerechten kan kiezen bij deze actie en niet van de gehele kaart
normaal kost 3 gangen e29,50 nu met de actie e32,50, oke je krijgt het 2e menu gratis maar komt toch raar over,
de tijd tussen voor hoofd en na gerecht is erg goed goede tussenpozen
Autorijschool S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was goed. De bediening waardeloos. Wel 3 x moeten vragen of ze nog een beetje kruidenboter hadden. Eindelijk gekregen. Tijdens het hoofdgerecht nog een extra bakje friet besteld. Dit hebben wij echter nooit gekregen. Wel blij dat we stokbrood hebben besteld anders hadden we erna nog na de friettent moeten gaan
j.versteegh1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
het eten was heel goed en heel lekker en de sfeer was ook heel goed voor ons een 9 voor herhaling vatbaar wij zullen het bij anderen ook aanbevelen dat het heel lekker was
henny K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren om half 7 in het restaurant
Om half 8 kregen we ons voorgerecht nadat we er nog een keer extra om gevraagd hadden.
Om kwart over 8 kregen na twee keer navragen het hoofdgerecht. Andere mensen, die later binnegekomen waren, hadden hun eten veel eerder dan wij. We zijn duidelijk vergeten en dat voelde heel vervelend.
aj E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
wij zijn heel vriendelijk behandeld. sfeer was goed.
Het eten vonden wij unaniem ontzettend heerlijk.
Complimenten voor de kok.
mlangens .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima gegeten. Prima gerechten maar dan soms toch een tikkeltje gewone dressing erop. Ik had het voorgerecht van salade met geitenkaas en dan als dressing van mosterd/honing/dille met de smaak vanuit een potje. Ik kan natuurlijk niet zeggen of het uit een potje kwam want dat weet ik niet maar ik wil hiermee aangeven dat die dressing echt niet nodig was.
Alle gerechten waren mooi geserveerd en smaakte, volgens de tafelgenoten, net zo prima als die van mij. Het ging wel in een rap tempo en dat had ik hier al gelezen op deze site, dus onze vraag was ook na het hoofdgerecht om even te wachten met het dessert. Anders stonden we binnen 1,5 uur alweer buiten en voor mij was dit etentje toch echt weer eens een uitje.
Personeel was vriendelijk en werkte hard.
Ook prima prijs voor 32,50 euro voor 3 gangen.
Prima wijn!
Een heel lekker dessertwijn op. Ik vroeg of ik de naam nog een keer mocht zien, ik kreeg zelfs het laatste kladje mee met de fles!
Ik heb me niet verdiept in hun normale kaart, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.
Het is een leuke inrichting en als tip kun je bij het reserveren vragen om een plek in de serre. Dat is de voorkant van het restaurant, uitzicht op het marktplein en veel licht. Blijkbaar zijn die plaatsen als eerste vol, dus vandaar mijn tip.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg blij met het voortreffelijk eten in een bijzonder aardige locatie. Het was verassend lekker, een compliment voor de kok. Bijzonder aanbevolen.
fam.esmeijer .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het niveau van het restaurant is constant; lekker eten voor een redelijke prijs en een aangename sfeer. We komen hier al jaren steeds weer terug!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Aardig restaurant maar niks bijzonders. Ze deden hun best maar echt goed is het niet in relatie tot de prijs. De gerechten waren ok maar niet echt goed.
bartstan56 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima ontvangst , vriendelijk personeel , kwaliteit gerechten zeer goed , zeer mooie aankleding van de inrichting , geen probleem om met de AH restaurant actie daar te gaan eten , zou daar normaal ook eens een keer gaan dineren , warm aanbevolen !!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heerlijk 3-gangndiner met de AH-actie. Prima kwaliteit en zeer zorgvuldig opgediend door een erg prettige bediening. De logistiek in het restaurant klopte dit maal weer uitstekend gelukkig. De gerechten waren prachtig.
een heerlijke zeebaars en mooie eendenborst als hoofdgerechten, die klopten allemaal. Ook de voorgerechten smaakten uitstekend. Desserts hadden kennelijk wat te lang in de wacht gestaan en daardoor iets uitgelopen echter nog steeds erg lekker. Wij hebben gesmuld. Compliment voor de hele crew!
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke gastvrouw; gastvrije ontvangst. Goede ambiance en fijne plek om te eten.Mooie, duidelijke menukaart met ruime keuze in gerechten.
AnnaN59 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben een leuke avond gehad met goed eten. Ook de kaart voor de AH aktie heeft voldoende keus en de bediening was vriendelijk. een aanrader
Connie1962 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig restaurant, prettige ambiance. Vriendelijke en attente bediening. Tijd tussen de gangen was precies goed. Alleen jammer dat het broodje met smeerseltjes tegelijk met het voorgerecht kwam. Maar heerlijk gegeten, varkensoesters met zuurkool en mosterdroomssus en ravioli met paddenstoelen. Het toblerone toetje is een aanrader.