Het Wapen van Wijchen

Markt 10 6602 AM Wijchen Nederland Kaart
31-246419595

Over het restaurant Het Wapen van Wijchen

Een mix van culinaire specialiteiten

Aan het gezellige marktplein van Wijchen vind je het Grand Café – Restaurant Het Wapen van Wijchen. Het is hier ons-kent-ons, ook vreemdelingen worden hier als vrienden onthaalt. Chefkok Phivos Christodoulides deelt zijn geheimen uit de keuken van Cyprus alleen met zijn witte brigade. Alles wordt smaakvol en dagvers bereid. Gelukkig weet hij ook je hart te veroveren met echte Hollandse snert.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Wijchen

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 10:00 - 1:00

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Wijchen

kees W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
We aten ter gelegenheid van de pensionering van mijn echtgenote met 14 mensen. Het was fantastisch. Een apart gemaakt menu met werkelijk voortreffelijke gerechten. Heerlijke kabeljauw of voortreffelijke biefstuk als hoofdgerecht. Precies goed. Voor- en nagerecht met zoveel aandacht bereid dat alles even lekker was; vissalade, carpaccio of caprese/aardbeien met ijs of crême brulee. Ere wie ere toekomt. De bediening gaf ons volle aandacht en was zeer attent. Een groot compliment voor Phivos en zijn team die ons een avond bezorgden die we nooit zullen vergeten.
Melchior H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Erg goed eten voor een schappelijke prijs. Elke week een andere specialiteit. Fijne en snelle bediening.
Alles, incl. de inrichting is zo dat het 1 ster meer waard is dan de prijs die men voor het eten rekent
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
tgv ons 30jarig huwelijk heerlijk gegeten met ons gezin. Voor de niet-vis en -aspergeliefhebber is de keuze wat beperkter maar de kwaliteit van het eten was erg goed!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goede gastvrije sfeer.
We komen zeker nog een keer vaker.
Het team heeft ons een aangename en smaakvolle avond bezorgd.
Groet Betty en Jan Cleijnen.
Ad E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Frisse bediening, leuke kaart, mooi opgemaakte borden en heerlijke smaken. Hier kom ik terug
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Prima lunchadres in het gezellige hart van Wijchen. Wij genoten van een van de maaltijdsalades en een uitsmijter. Smaakvol en vlot geserveerd. Zeer vriendelijke en attente bediening.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een prima keuken en vriendelijke bediening
Francina S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten.
Ontzettend vriendelijk personeel.
Gezellige sfeer en lekker warm.
Complimenten aan de kok en erg leuk dat hij even persoonlijk kwam vragen hoe het eten was!
Echt topavond gehad!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Een goede en sfeervolle ambiance. Prettige bediening. Goede maaltijd voor een redelijke prijs.
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het was jammer dat ik het saldo op de kaart in zijn geheel moest opmaken.... het wapen van Wijchen had geen apparaat om af te waarderen... dus van een lunch moesten wij er een heeeeeel uitgebreide lunch van maken. Ik vind dit echt een heel negatief punt van de hallmarkkaart
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten is goed. Wel moet je vaak wat langer wachten tot de volgende gang. Het hoofdgerecht wordt geserveerd zonder de bijgerechten. Die komen later. Dat is jammer. Het is een mooi restauarant met vriendelijk personeel. Een minpuntje vind ik dat de frisdrank uit de automaat komt en niet uit flessen.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Het was er erg druk. Veel mensen die op het laatste moment de kaart van AH verzilverden. We hebben heerlijk gegeten en zien uit naar een volgende keer bij Het Wapen van Wijchen.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Had wat meer op smaak kunnen zijn bv salade dressing eo ivm hoofd gerecht zout en peper op tafel dat zouden wat meer plus punten zijn
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening is heel vriendelijk en correct. De sfeer is goed, de inrichting helemaal mijn smaak. Prettig om aan een gedekte tafel te eten.
De tafels vind ik net iets te dicht op elkaar staan.
Verder vind ik het jammer dat ik voor een flesje chaudfontaine €4,00 moet afrekenen.
Bied een karaf water aan!
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
net en goed restaurant vriendelijk personeel goeie service zag er netjes uit.. aanrader voor meerdere keren goeie actie van albert heijn
danielle K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
jammer dat je ook hier maar alleen uit bepaalde gerechten kan kiezen bij deze actie en niet van de gehele kaart
normaal kost 3 gangen e29,50 nu met de actie e32,50, oke je krijgt het 2e menu gratis maar komt toch raar over,
de tijd tussen voor hoofd en na gerecht is erg goed goede tussenpozen
Autorijschool S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was goed. De bediening waardeloos. Wel 3 x moeten vragen of ze nog een beetje kruidenboter hadden. Eindelijk gekregen. Tijdens het hoofdgerecht nog een extra bakje friet besteld. Dit hebben wij echter nooit gekregen. Wel blij dat we stokbrood hebben besteld anders hadden we erna nog na de friettent moeten gaan
j.versteegh1 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
het eten was heel goed en heel lekker en de sfeer was ook heel goed voor ons een 9 voor herhaling vatbaar wij zullen het bij anderen ook aanbevelen dat het heel lekker was
henny K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We waren om half 7 in het restaurant
Om half 8 kregen we ons voorgerecht nadat we er nog een keer extra om gevraagd hadden.
Om kwart over 8 kregen na twee keer navragen het hoofdgerecht. Andere mensen, die later binnegekomen waren, hadden hun eten veel eerder dan wij. We zijn duidelijk vergeten en dat voelde heel vervelend.
aj E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
wij zijn heel vriendelijk behandeld. sfeer was goed.
Het eten vonden wij unaniem ontzettend heerlijk.
Complimenten voor de kok.