Het Wapen van Warmond

- High Tea 14:00 - 16:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Wolfcommunicatie .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Op hemvaartsdag hier gegeten. Eten was goed, maar het duurde anderhalf uur voordat het eten kwam. Als slap excuus werd aangevoerd: Ja, omdat u geen voorgerecht nam, lijkt het erg lang....! Als goedmaker kregen we een drankje van het huis, maar echte excuses kregen we niet. Ook niet de tafel achter ons die notabene het dagmenu had besteld dat blijkbaar ook flink wat tijd nodig had om op tafel te komen. De zaak zat helemaal vol en blijkbaar kon het personeel en de keuken dit niet aan. Een tweede bakje frietjes is ook nooit gekomen.
De kwaliteit van het eten was wel goed.
Misschien op dit soort dagen extra personeel aannemen? Of niet zoveel tafels gebruiken?
LBeljon .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant in het centrum van Warmond. Heb hier op woensdag gegeten en gebruik gemaakt van de biefstuk actie. Deze was heerlijk. De bediening is snel en vriendelijk.
Jean-Pierre O.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Een grote gezellige huiskamer is het eigenlijk waar de keuken na het aantreden van de nieuwe chef gewoon goed te noemen is. De sfeer en ambiance met de vele vaste gasten maakt het verder absoluut de moeite waard. Het Wapen van Warmond is nu echt zo'n grand cafe waar je gaat eten als je uit eten wil en even niet weet waarheen het is namelijk altijd goed en gezellig !!
Sybhoornstra .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Tijdens de Schippertjesdagen hier met z'n vijven gegeten. Dit is een gezellig eetcafé waar je uitstekend kunt eten zonder fratsen. We kozen voor het 3 gangenmenu voor €25,-.
Als voorgerecht tweemaal een uitstekende Carpaccio en drie maal soep van de dag.
Als hoofdgerecht drie maal visassortiment bestaande uit scampi, tong en zalm op een bedje van verse groentes en tweemaal vleesassortiment bestaande uit kalfsmedallon, saté en spareribs eveneens op een bedje van verse groentes.
Als nagerecht dessert van de chef bestaande uit soesjes gevuld met ijs en daarbij aardbeien met slagroom.
We dronken daarbij een prima huiswijn.
Bij de gerechten werden heerlijke frietjes en gebakken aardappeltjes geserveerd. kijk, dat bedoelen we nou: dit hoort er standaard bij zonder bijbetaling.
We besloten met cappuccino en espresso.
Conclusie: gezellige locatie, vriendelijke bediening en uitstekend eten voor vriendelijke prijzen.
Hier komen we dus nog eens terug!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Het Wapen van Warmond is eigenlijk mijn tweede keuken gezien ik hier dagelijks een hapje eet. Je kunt regelmatig kiezen uit prachtige dagmenu's met biologisch vlees van de lokale slager. De bediening is snel, attent, scherp, vakkundig en ontzettend gezellig. Gastheer Louis weet iedereen (vaak met een knipoog) te entertainen en zal er altijd voor zorgen dat hoe druk het ook is je nooit lang zit te wachten op een drankje of de volgende gang.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Met de boot in Warmond aangekomen en op straat gevraagd naar een restaurant: "die is heel erg duur, daar is nog duurder, maar zes minuten lopen is het wapen van Warmond en daar kan je nu op woensdag een prima biefstuk voor een tientje eten." Er zaten veel tevreden gasten met de biefstuk inderdaad. Wij probeerden eigenwijs wat anders: tongetjes (te vet in de boter) en vitello tonnato met garnalen (de fricandeau was te droog, de tonnato heb ik niet gezien en geproefd), maar gezien alle tevreden gezichten om ons heen.. en de vriendelijke bediening krijgen ze een wat hoger cijfer dan ik eigenlijk in petto had. Want zo'n cafe/restaurant/hotel moet je koesteren.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Gezellige ambiance, kaart of dagmenu met mooie en verse gerechten en een goede, vlotte bediening. Prima prijs/kwaliteits verhouding. Kom hier graag!