Het Wapen van Vidaa

Hoeksekade 160 2661 JL Bergschenhoek Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Duurzaam en gezond in Bergschenhoek

Duurzame producten staan hier hoog in het vaandel. In combinatie met de mooie omgeving kun je hier heerlijk tot rust komen. Een bijzonder detail is hun kaart die gebaseerd op de Blue Zones. Dit zijn gebieden waar gezondheid en geluk samen komen en zorgen voor een langer leven. Een bezoekje aan het Wapen van Vidaa is alleen daarom al de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Vidaa

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:30
- Lunch vanaf 11:30

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij aankomst wist ik al dat het goed zat. Het was een gezellig restaurant met leuke bediening. Het eten was goed.
We komen terug.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De locatie zag er zeer sfeervol uit. Eten was heerlijk, vriendelijke bediening en snelle service. Komen zeker nog een keertje terug.
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We waren met 6 vrouwen en we zaten knus. Het eten was voortreffelijk. De muziek mag meer naar de actergrond.

Persoonlijke code 001060
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mooie chique tent. Lekker gegeten. Word meegedacht voor eten met een kleinje. Eten werd snel gebracht. Voor herhaling vatbaar.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het personeel is heel vriendelijk en werken hard.
Het eten was goed. Fijn dat je kon kiezen uit het menu.
De kaart is wel beperkt.

Wij komen zeker. Wij willen kijken of het in de zomer buiten ook fijn is.
RitaND .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Tomaten- en uiensoep heerlijk, even zo de vis van de dag. Dat was in ons geval de kabeljauw.
De Panna cotta met bosvruchten was heerlijk.
Zeker nog een bezoek waard!
eetspecialist .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
De geserveerde gerechten vielen bij ons in de smaak, ook de amuse van zalm, maar “onvergetelijk” was het ook weer niet. De diverse groenten bevielen mij nog het best. Voor een ontspannen avondje genieten moet echter ook het randgebeuren kloppen, en dat was niet helemaal op orde. Bij onze gereserveerde tafel ontbraken twee stoelen, die onvindbaar bleven, op de tafel waar we vervolgens konden aanschuiven ontbrak nogal wat bestek, wat pas laat werd aangevuld na ons aandringen, we moesten lang wachten op het eerste drankje en op het stokbroodje vooraf. Geen karaf kraanwater op tafel. Er was meer dan voldoende personeel, maar ze werkten wat langs elkaar heen. Als de een eindelijk de menukaart bracht, stond de volgende al (te) snel klaar om de bestelling te noteren, en kwam later nummer drie vragen welke nagerechten we wilden, terwijl we dat al direct aan nummer twee hadden doorgegeven. Dat maakte het allemaal – onnodig – net wat te onrustig in mijn ogen. Pluspunten waren de openhartige en collegiale wijze van bediening, en de steeds goed bijpassende bierglazen bij de bestelde bieren. Kortom: “goed, maar kan beter”.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met 9 personen genoten van het 3-gangenmenu via de AH-restaurantactie. Konden gewoon a-la-carte bestellen. Heerlijk gegeten. Genoeg keuze. Prima kwaliteit. Zelfs de moeilijkste eter van het gezelschap heeft heerlijk gegeten. De bediening door het personeel kan wel iets professioneler.
Persoonlijke code 001015
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten van de wel enigszins beperkte menukaart. Producten zijn van een goede kwaliteit en schappelijk van prijs. De bediening was uiterst vriendelijk en met een grote glimlach. We gaan hier zeker nog vaker naar toe.
Mady V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Was hier gisteren samen met een vriend. Eten was erg lekker, kaart vond ik zeer uitgebreid. Hadden allebei soep vooraf (ik uiensoep en vriend bospaddenstoelensoep), als hoofdgerecht allebei kabeljauwfilet met (warme) mosterdsaus en als dessert had ik de koffieparfait met Tia Maria en vriend had trio van ijs. Al met al heerlijk, mooi geserveerd en vriendelijke bediening. Kom hier zeker nog een keer terug!
janelleke .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ons 3 gangenmenu bestond uit uiensoep, tomatensoep, jachschotel en Griekse yoghurt met walnoten en honing. Alle gerechten smaakten voortreffelijk. Wat ons erg beviel was de opmaak van de jachtschotel. Mooi opgemaakt, zonder veel flauwekul van allerlei kleine dingetjes, maar met lekkere groeten erbij en het stoofvlees met puree apart in een schaaltje. Verrukkelijk. Het was behoorlijk druk en daardoor zaten we in een aparte zaal welke ook de moeite waard is. Genoeg personeel, dus geen lange wachttijd. Kortom, gewoon heerlijk gegeten. Met onze speciale dank aan de kok.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen cometaar het was goed aan te rijden eeen prima locatie.
Ik zou het zo nog eens doen, dus geen spijt van.
Het eten kwam snel op tafel, en vriendelijk personeel die ons te woord stond
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke sfeer, ruim opgezet waardoor je veel privacy hebt. Het vlees was erg lekker. Ook de tijd tussen de gerechten was precies goed.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant niet te groot maar ook niet te klein eten was echt geweldig ook leuk personeel gaan zeker nog een keer terug
Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
voor de eerste keer met 4 personen en met de ah actie bij Vidaa.
heerlijk gegeten erg gezellig, en een super attente en zeer vriendelijke, vrolijke bediening.
wij komen zeker terug!!!!!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne correcte bediening! Goed eten ! De gerechten werden sfeervol geserveerd! Gezellige sfeer. Voldoende aandacht voor iedereen !
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, carpaccio was lekker, ook de varkenshaas was lekker en precies goed gebakken, het was druk ivm zaal die afgehuurd was, maar niet vervelend druk. Koffieparfait was echt heerlijk! Tot snel
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voordelig met AH restaurant actie. Ravioli, biefstuk en sate en griekse yoghourt waren heel lekker. Tomatensoep, tiramisu ok
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We waren uiteindelijk met 6 personen ipv 7 en we hadden een mooie tafel bij de openhaard. Elk gerecht was met zorg bereid en het vlees was heerlijk mals. Vooraf werd er een kleine overheerlijke amuse geserveerd. Het is jammer dat het donker (en koud) was, anders hadden we ook nog een rondje over het terrein willen maken want ze verbouwen o.a. eigen groente en hebben eigen kippen rondlopen. We komen zeker nog een keer terug!
els.cornelisse .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben weer heel lekker gegeten bij Vidaa. Het was geen probleem om één voorgerecht met 2 personen te delen. Een van ons had trek in een zuurkoolschotel, die normaal alleen bij de lunch geserveerd wordt, en die werd speciaal voor hem klaargemaakt, klasse! De bediening is heel vriendelijk en attent, zoals altijd.
Bij nogal wat gerechten staat een meerprijs als er een 3 gangen menu wordt genomen, dat geeft soms verwarring als de rekening komt.