Het Wapen van Vidaa

Hoeksekade 160 2661 JL Bergschenhoek Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Duurzaam en gezond in Bergschenhoek

Duurzame producten staan hier hoog in het vaandel. In combinatie met de mooie omgeving kun je hier heerlijk tot rust komen. Een bijzonder detail is hun kaart die gebaseerd op de Blue Zones. Dit zijn gebieden waar gezondheid en geluk samen komen en zorgen voor een langer leven. Een bezoekje aan het Wapen van Vidaa is alleen daarom al de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Vidaa

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:30
- Lunch vanaf 11:30

Patty L.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Perfecte locatie, goede parkeergelegenheid, eten naar verwachting, bediening naar behoren, maar hou de rekening in de gaten als je met de AH-actie meedoet.
Anneaschermer .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Op een Zaterdag avond met partner gegeten bij het Wapen van Vidaa. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Deze keer met AH restaurant bon. Ze hebben hiervoor geen vast menu maar je mag kiezen van de kaart en betaald voor enkele gerechten een meerprijs van enkele euro's. De locatie is midden in de natuur op het eiland, aardige bediening en lekker eten. We hebben het aperitief en voorgerecht op het terras aan het water gebruikt. Beide hadden niet zo'n grote trek en kozen voor de uiensoep. Daarna had mijn man de varkenshaas en ik de Portobello met geitenkaas. Hierbij krijg je friet en salade. Toe hebben we de heerlijke yoghurt met vruchten, honing en pistache noten genomen. Het is ons goed bekomen.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met 5 volwassenen en baby heerlijk in de tuin gegeten. Kinderstoel stond klaar bij aankomst. Alle gerechten zagen er mooi uit en waren lekker. Bediening erg vriendelijk.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met 12 dames een hele gezellige avond gehad bij Vidaa. De meiden in de bediening zijn echt allemaal even vriendelijk en enthousiast en het eten was heerlijk! We komen zeker nog eens terug
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bijzondere plek midden in de bossen van het Lage Bergse Bos. Prettige ontvangst, leuk klein restaurant, met her en der op het terrein grotere of kleinere apart te huren zalen. Een eiland met een heuse Mongoolse Yurt, alleen wel een overmaat afmeting :-)
Prima gegeten en genoten van de huiswijn, groenten uit eigen tuin op allerlei creative wijzes opgediend en gegaard en vlees en paddestoelen.
Zeker nog eens naar toe!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gegeten op het terras, dit had een gezellig setting. Het personeel was zeer vriendelijk. Gerechten prima, niet heel bijzonder. Mijn dessert (3 bolletjes ijs, volgens mij uit een bak) zou ik alleen in het menu bestellen, ik zou hier in deze setting geen 6,95 voor betalen.
Bvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk restaurant, mooie ligging. Na gereserveerd te hebben netjes ontvangen en konden buiten of binnen eten. Drankjes buiten genutigd maar wilde niet buiten eten de tafeltjes zijn gebladderd en staan los van elkaar op verschillende hoogte. Restaurant ziet er goed uit. Het 3 keuze menu genomen maar je moet bij veel gerechten daarop vermeld bijbetalen. Het broodplankje als voorgerecht is niet aan te bevelen. Eigenlijk was verder alles naar wens alhoewel ik graag, in het keurig opgemaakte bakje met rauwkost/sla daar een dressing bij willen hebben, was droog. Er werd geen visbestek bij de slibtongentjes gegeven en er werd, op wel een leuke manier gevraagd om een glas waar nog iets in zat leeg te drinken zodat men het kon meenemen. Kleine puntjes voor verbetering waar wel aandacht aan moet worden geschonken.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Te weinig personeel, een kwartier na binnenkomst gewacht om een drankje te kunnen bestellen en de kaart te krijgen. Personeel wist niets van de kaart en de wijn... moet ik even navragen....Keuken normaal geweldig maar nu was de tonijn droog en de salade zonder dressing. Jammer!!
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gegeten met AH kortingsbon. Hierdoor klopte de prijs met het gebodene. Karig hoofdmenu, lekkere huiswijn.
Geen topper. Locatie is prettig, zeker bij mooi weer. Buiten werd een barbecue gehouden, echter de geuren waren ook binnen duidelijk waarneembaar.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
De ah actie had men slim vertaald naar gewoon eten van de kaart voor een 3 gangenmenu a 13,75 met een opslag per gerecht. Bediening voelde perfect de stemming aan. Alles kon. Mede daardoor geweldig gezellige en lekkere avond gehad.
Gea G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geweldig eten in een erg gezellig restaurant! Wel ontzettend lang gewacht op de kaart terwijl het nog erg rustig was. Of (veel) te weinig personeel, of de verkeerde prioriteiten...
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was fantastisch! Heerlijk gegeten, de menukaart was uitgebreider dan voorheen en de gerechten nog lekkerder en mooier opgemaakt. En het was altijd al zo goed. Het restaurant zelf is ook erg sfeervol. We hebben genoten!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hadden hier eerder een keer geluncht , daar waren we erg enthousiast over . Nu met de AH dinerbon de gelegenheid gebruikt om nu ook een diner uit te proberen ; wat een teleurstelling . De soep was lauw/warm . Hoofdgerecht sliptongetjes : waren redelijk aan de droge kant en niet gekruid , dus smakeloos . Er werden te hard doorgebakken frietjes bijgeleverd , een salade van rucola , zonder een dressing ! En als groente een hoopje ( diepvries ) spinazie, die erg stug was . Het dessert van tiramissu was best lekker maar had eigenlijk niets met een echte tiramissu te maken. We hebben onze bevindingen steeds aan een vriendelijke ober gemeld ( die er net 2 dagen werkte En het ook met ons eens was ...) hij heeft het aan de keuken doorgegeven . Maar we hebben er geen reactie op gekregen . De mevrouw die met ons afrekende was zelfs erg kortaf , zo van " blij dat die zeurpieten weg zijn" . Jammer , de locatie is zo ontzettend leuk ! En we zijn echt geen zeurpieten, eten vaak buiten de deur , maar dit was echt net een zesje waard .
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten. Wat lang gewacht op het hoofdgerecht gewacht.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een rustig restaurant met een huiselijk gevoel. Het eten is heerlijk en het personeel vriendelijk. Een aanrader om daar te eten!
RitaND N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met onze vrienden.
(code 002129)

Ikzelf had de pomodori soep, het zwaard van vidaa (kipsaté gemaakt van gemarineerd kippendijenvlees met huisgemaakte atjar, kroepoek en frites)
Als nagerecht de tiramisu.

Het is de 3e keer dat we er waren.
Komen zeker terug.
A F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Fijne bediening! Heerlijk gegeten.
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Er had meer aandacht besteed kunnen worden aan de opmaak vd gerechten, zeker aan het grand dessert. We maaakten gebruik van de krantaanbieding 2de menu gratis: bij 80% vd gerechten moest je minimaal 4 euro bij betalen (dat was vorig bij deze actie nog niet bij zoveel gerechten).
Jelles .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Op een woensdagavond samen met mijn vrouw hier gegeten.
De ontvangst was vriendelijk en wij kregen een tafeltje bij de openhaard.
Na een drankje te hebben besteld kregen wij een amuse van het huis.
Wij gingen voor het 3 gangen menu. Je kunt van de kaart kiezen waarbij voor bepaalde gerechten extra moet worden betaald. Ook zonder extra te betalen gerechten is er voldoende keus.
De gerechten werden leuk opgediend en waren smakelijk, samen met een vriendelijke en attente bediening hebben wij het naar onze zin gehad.