Het Wapen van Vidaa

Hoeksekade 160 2661 JL Bergschenhoek Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Duurzaam en gezond in Bergschenhoek

Duurzame producten staan hier hoog in het vaandel. In combinatie met de mooie omgeving kun je hier heerlijk tot rust komen. Een bijzonder detail is hun kaart die gebaseerd op de Blue Zones. Dit zijn gebieden waar gezondheid en geluk samen komen en zorgen voor een langer leven. Een bezoekje aan het Wapen van Vidaa is alleen daarom al de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Vidaa

Helaas niet mogelijk
  • Kom je met de auto?
    Door de poort het eerste gebouw aan uw linkerzijde.

Maandag tot en met Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag vanaf 11:30
- Lunch vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Mooie locatie in het groen , terras ook mooi gelegen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goede parkeer gelegenheid,Vriendelijke ontvangst, snelle bediening, brede menukaart,
mtjkoutstaal .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Martin K:
Op zondag 8 april 2018 met echtgenote en 2 vrienden gedineerd met 2 primera-vouchers.De ontvangst was zeer vriendelijk en hebben buiten op het terras ons wijntje gedronken.Er werd ons een amuse aangeboden die zeer klein was en weinig voorstelde.Daarna werden wij verzocht in het restaurant plaatst te nemen.Hier volgt onze waardereing over het diner door mij en mijn echtgenote:Voorgerecht 1:franse uiensoep prima -zeer smakelijk.Voorgerecht2:vispalet-redelijk
Hoofdgerecht 1:3 sliptongen:redelijk,weinig smaak.Hoofdgerecht2:Vangst van de dag:zalmforel+kabeljouw:De zalmforel was nog geen ons en de kabeljouw was te klein om door te snijden(kabeljouw etc. op?(er waren 2 grote bezette tafels in het restaurant aanwezig)Bijpassende groenten e.d.:bakje spinazie teruggestuurd was niet te eten-puree ook teruggestuurd-veel te droog.De patat was donker bruin en taai-hebben we ook laten staan( oude patat??).Ook de vriendelijke serveerster zag e.e.a. en kwam later terug met een schaal vers gebakken patat-.Nagerecht 1en2:Trio van ijs-Leuk gebracht met "vuurwerk"-echter 3 soorten ijs van de zelfde smaak!.Onze conclusie:Personeel zeer vriendelijk en beleefd--Diner
per saldo slecht.Wij wilden het weer eens proberen na een vorige mislukking (nieuwe kok ?) maar ons Martin K en echtgenote zien ze niet meer terug. PS: D e wijn was goed.
Lonneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De reservering was niet goed doorgekomen, maar men plaatste heel bereidwillig een tafeltje bij. Er waren een paar grote gezelschappen waardoor het erg rumoerig was en we moesten vrij lang op het eten wachten. Het eten was goed bereid, maar niet heel bijzonder.
Jeanne R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Restaurant Vidaa verdient een zeer dikke pluim. Ik was nl in het bezit van een Hall
Mark restaurant cadeau kaart en moest via IENS reserveren. Toch kon dit restaurant op geen enkele manier met deze kaart iets....voor de 2e keer kon ik deze cadeau kaart niet inwisselen. Vidaa vond dit zo bizar slecht van IENS dat zij de kaart 'blind' accepteerde.
Fijn hoor zo'n cadeau kaart die je alleen via een IENS reserveri g kunt inwisselen maar niet heus.
Geen enkel restaurant kende deze gift card.
Olena O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Met de tweede kerstdag zijn wij met de familie uit eten geweest. Wij waren erg teleurgesteld met de kwaliteit van het eten. Het voorgerecht ( herten carpacio ) was erg taai en droog .Het leek alsof die al uren in de koelkast stond.
Hoofdgerecht was vis. Het hele gerecht was onwijs koud. Wij hebben eerder bij jullie gegeten en toen was eten veel beter.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk biologisch gegeten. Kerstmenu had als keuze afgestemde wijnen per gang. Heerlijke amuses en kleine versnaperingen. Als bijgerecht geen standaard sla of friet, maar verschillende kruiden zaden en noten. Heerlijk verrassend. Na 4 gangen zit je goed vol, maar geen plof gevoel. Gewoon heerlijk en gezond eten.
Risham .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Ik ben hier wezen eten met een Social Deal Voucher. Het betrof een 3 gangen menu. Zowel voor als hoofdgerecht was bij mij vegetarisch. Voorgerecht was een quinoataartje met weinig smaak. Het was bijna gewoon gekookte quinoa met wat groente niet veel bijzonders qua smaak. Het hoofdgerechtwas voor mij het ergst. Polenta met spinazie. Wat er niet bij stond is dat de Polenta dreef in een rode zure tomatensaus (niet lekker). Verder had het geheel inclusief de spinazie heel weinig smaak. Mijn vriendin had vis met aardappel puree. Zowel vis als de aardappel puree was erg droog. Het toetje de Tiramisu was ook niet wat ik gewend ben. Al met al weet niet of het aan de social deal lag, maar voor het eten kom ik hier meet meer zo snel.

Daarnaast duurde het heel lang voordat ze onze borden tussen elke gang kwamen ophalen terwijl het heel rustig was en moest ik elke zelf iemand zoeken om te vragen of we nog iets wilde drinken. Dat werd ons niet proactief gevraagd.
Perry D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Dicht bij huis, heel vriendelijk personeel, mooie omgeving.
julie H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een klein glaasje rode wijn kostte maar liefst 4,95 per glas en op bijna alle gerechten kwam een flinke meerprijs!.
Elles G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het was een genoegen om hier een feestje te vieren. We waren met 25 vrouwen en iedereen, maar dan ook iedereen was enthousiast over de locatie, de service, de bediening en de kwaliteit van de High Tea
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben hier vaker gegeten deze keer was mijn verjaardag de aanleiding en zoals altijd was het eten prima in orde. Hier staan ze ook open voor een eventuele aanpassing in het menu zelfs bij de ah actie Onze tafel was bij de openhaard dus goed voor de sfeer. Er werkt vriendelijk personeel. Dit restaurant is een echte aanrader.
edenwilmavanvenrooij .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke ontvangst. Gezellige plek gekregen voor zes personen. Veel en goed personeel. Het eten was heerlijk en er zat ook precies een goed tempo in. Je hoefde niet lang te wachten en het kwam ook niet te snel achter elkaar.
Kortom een zeer geslaagd etentje.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bij binnenkomst is er niemand die je ontvangt en even je jas aanneemt, dat gebeurt ook niet als je weggaat; dat is teleurstellend. De service in het restaurant is echter goed.
Prijs/kwaliteit verhouding is prima en de aankleding heel gezellig.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Rustig restaurant waar niet veel herrie is met een gezellige sfeer. Bediening en eten waren top.
markol4 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een goed restaurant, waar voor een redelijke prijs een goede maaltijd is te genieten. De buitenambiance moet zomers erg mooi zijn. De bediening was vlot.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was erg goed en gezellig, alles naar wens en het personeel erg vriendelijk.
We komen zeker nog eens terug, het ligt op een prachtige plek.
harreman.j.g .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, voldoende eten, , leuk opgediend, leuke plek, sfeer was goed.
Complimenten aan de kok en de bediening!
Gerard J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben zeer goed gegeten.
De varkenshaas was uitmuntend en het was geen kleintje.
Alleen de patat was wat aan de slappe kant maar gemiddeld genomen met het
zeer goede voorgerecht en nagerecht waren wij toch wel heel erg tevreden.
Zo op het oog zag alles er ook voortreffelijk uit.
Hulde aan Vidaa !
H.T.J. L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fijne rustige sfeer, vriendelijke ontvangst Heerlijk gegeten.
Voor herhaling vatbaar.