Het Wapen van Vidaa

Hoeksekade 160 2661 JL Bergschenhoek Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Duurzaam en gezond in Bergschenhoek

Duurzame producten staan hier hoog in het vaandel. In combinatie met de mooie omgeving kun je hier heerlijk tot rust komen. Een bijzonder detail is hun kaart die gebaseerd op de Blue Zones. Dit zijn gebieden waar gezondheid en geluk samen komen en zorgen voor een langer leven. Een bezoekje aan het Wapen van Vidaa is alleen daarom al de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Vidaa

Mady V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Geen cometaar het was goed aan te rijden eeen prima locatie.
Ik zou het zo nog eens doen, dus geen spijt van.
Het eten kwam snel op tafel, en vriendelijk personeel die ons te woord stond
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke sfeer, ruim opgezet waardoor je veel privacy hebt. Het vlees was erg lekker. Ook de tijd tussen de gerechten was precies goed.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant niet te groot maar ook niet te klein eten was echt geweldig ook leuk personeel gaan zeker nog een keer terug
Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
voor de eerste keer met 4 personen en met de ah actie bij Vidaa.
heerlijk gegeten erg gezellig, en een super attente en zeer vriendelijke, vrolijke bediening.
wij komen zeker terug!!!!!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Fijne correcte bediening! Goed eten ! De gerechten werden sfeervol geserveerd! Gezellige sfeer. Voldoende aandacht voor iedereen !
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Voordelig met AH restaurant actie. Ravioli, biefstuk en sate en griekse yoghourt waren heel lekker. Tomatensoep, tiramisu ok
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, carpaccio was lekker, ook de varkenshaas was lekker en precies goed gebakken, het was druk ivm zaal die afgehuurd was, maar niet vervelend druk. Koffieparfait was echt heerlijk! Tot snel
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We waren uiteindelijk met 6 personen ipv 7 en we hadden een mooie tafel bij de openhaard. Elk gerecht was met zorg bereid en het vlees was heerlijk mals. Vooraf werd er een kleine overheerlijke amuse geserveerd. Het is jammer dat het donker (en koud) was, anders hadden we ook nog een rondje over het terrein willen maken want ze verbouwen o.a. eigen groente en hebben eigen kippen rondlopen. We komen zeker nog een keer terug!
els.cornelisse .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben weer heel lekker gegeten bij Vidaa. Het was geen probleem om één voorgerecht met 2 personen te delen. Een van ons had trek in een zuurkoolschotel, die normaal alleen bij de lunch geserveerd wordt, en die werd speciaal voor hem klaargemaakt, klasse! De bediening is heel vriendelijk en attent, zoals altijd.
Bij nogal wat gerechten staat een meerprijs als er een 3 gangen menu wordt genomen, dat geeft soms verwarring als de rekening komt.
Stella E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten bij Het Wapen. Vrijwel alle gerechten voldeden aan de verwachtingen, al waren wij bijvoorbeeld enigszins verrast dat de eendenborst in plakjes werd geserveerd en waren met name een aantal desserts wat teleurstellend (naar ik begreep, want het mijne was prima). Ook was het jammer dat de ravioli op was (vooral voor de vegetariër onder ons). De service kon ook nog wel wat verbeterd worden, zo werd op een gegeven moment slechts bij de helft van de tafel drankjes opgenomen, de andere helft werd gewoon vergeten. Ook lieten de bijbestelde frietjes wat lang op zich wachten, zodat het meer een tussengerecht werd (aan de andere kant: ze waren wel vers!). Daar staat tegenover dat we meerdere karaffen kraanwater hebben gekregen en dat we telkens keurig tegelijk werden geserveerd. Mede dankzij de AH actie was het een zeer betaalbaar diner en al met al zeker ook een geslaagde avond.
marjan M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
geweldige zaak, ik beveel hem aan
de bediening was zeer vriendelijk ,het eten geweldig
ik ga zeker terug ,ook om de omgeving te zien
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een sfeervolle zaak met vriendelijk behulpzaam personeel. We maakte gebruik van AH actie, ze hadden een kerstactie met upgrade voorgerecht een trio van visgerechten waar we gebruik van hebben gemaakt. Alle gerechten waren heerlijk. Zeker een zaak waar nog eens teruggaan.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vriendelijk en beleefde service. Ruime keuze, heerlijk eten. De sfeer is relaxt in een mooie setting. Ik kan geen minpunten verzinnen, het is gewoon genieten van een relaxte avond met geliefden.
psomerwil .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gewoon van de kaart mogen eten met de ah bon. Lekker en attente bediening.
Mooie ruimte, lekker bij de openhaard gezeten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij zijn bij jullie wezen eten op 2e Kerstdag. We hadden het idee dat we in een soort 'reserve' ruimte zijn neer gezet , niet gezellig aangekleed en het was lawaaiig vanwege de keuken. Het personeel was zeer vriendelijk. Het eten vonden we matig. Het voorgerecht was flauw en veel zalm (zwaar). Het hoofdgerecht was niet wat de folder beloofde, een farce van champignons? Er zat er een op de spies. Met verder een kerstomaatje een stukje paprika en een lapje aubergine, smakeloos! Ik had wintergroente wel op prijs gesteld. We konden niet kiezen hoe we onze kalfsoester wilde hebben, wel of niet doorbakken. Uiteindelijk waren ze wat taai. De paprikasalade bij het gerecht vonden we niet lekker, het leek zo uit een pot te komen. Dit diner was geen succes. We vroegen ons af waar de duurzaamheid bij jullie in zit?
Leuk dat we een kortingskaart mee kregen voor een gratis 2e menu, maar we denken niet dat we daar gebruik van gaan maken. Code 000222
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vanavond heerlijk gegeten in het Wapen van Vidaa met de Albert Heijn actie (2e menu gratis).
Ruim en sfeervol ingericht. Uitgebreide keuze voor 3 gangen menu (normale prijs 27,50); een deel van de gerechten wel met meerprijs binnen het menu. Heerlijke gerechten, vlotte en vriendelijke bediening.
Ook nog kortingsbon gekregen om bij een volgend bezoek nogmaals het 2e drie gangen menu gratis te krijgen.
Unieke code: 000119
anroxy .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
het eten was goed en meer dan voldoende keuze.
het personeel was heel vriendelijk.
we zullen hier zeker een keer terug komen.
code 000771
Aad198 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met 6 personen geluncht in dit gezellige restaurant. Aankleding was al in kerstsfeer. Het eten was prima, evenals de bezorging van het vriendelijke personeel. Combinatie met Artihove is ook heel aantrekkelijk. Code 000790
Spencer S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
AH-restaurant-actie. Door opslagen voor menu-keuzes in combinatie met vrij prijzige (alcoholische) drankjes valt het voordeel van de actiebon grotendeels weg. Redelijk aardig gegeten, locatie en bediening kwalitatief wat beter dan onze menu-keuzes. Verder wel een prima avond, bediening en keuken ging ook flexibel om met onze late aankomst.