Het Wapen van Vidaa

Hoeksekade 160 2661 JL Bergschenhoek Nederland Kaart

Over restaurant Het Wapen van Vidaa

Duurzaam en gezond in Bergschenhoek

Duurzame producten staan hier hoog in het vaandel. In combinatie met de mooie omgeving kun je hier heerlijk tot rust komen. Een bijzonder detail is hun kaart die gebaseerd op de Blue Zones. Dit zijn gebieden waar gezondheid en geluk samen komen en zorgen voor een langer leven. Een bezoekje aan het Wapen van Vidaa is alleen daarom al de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Vidaa

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Sheilalopez12 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gegeten met AH actie. Eten was goed, genoeg keuze. Mooi knus inrichting, de kerstboom stond er al heel sfeervol! Bediening was goed en vriendelijk. 1 klein dingetje, wij zaten heel dicht bij de tussendeuren van de ingang zodra de deuren open gingen tochtte het en was het frisjes. Dat was een beetje jammer. Maar we komen zeker nog terug.
Ellensoe .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was prima, alleen jammer dat wij in het zij- gedeelte zaten. Dat is iets minder gezellig vind ik.
Bediening super vriendelijk.
Nuria V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuke bediening en inrichting, de verwarming mag wel wat hoger.
Voorgerecht mooi en heerlijk
Hoofdgerecht mooi maar de tonijn was te ver door gebakken jammer want t was een mooie grote moot, de groenten erbij wel goed en lekker klaar gemaakt.
Sonja01 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We zijn hier via de AH actie gekomen en konden tot onze verrassing kiezen uit het hele menu. Voor een aantal gerechten was een meerprijs. De sfeer was mooi, rustig, de bediening was erg goed en je zag dat ze niet alleen beleefd glimlachten maar echt met plezier aan het werk waren. Verder hebben we genoten van heerlijke smaakvolle gerechten. Vooral de jachtschotel met wild-stoofvlees is een aanrader. We komen hier graag nog eens terug.
Renate T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Er is ons geen een keer gevraagd of we nog iets te drinken wilden, op een gegeven moment vroeg ik om een glas water maar er werd aan mijn tafelgenoten vervollgens niet gevraagd of ze misschien ook nog iets wilden drinken.

Eten was oke.

Bediening was verder wel vriendelijk.
Liesbeth.jong D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is ons prima bevallen in dit sfeervolle restaurant. Het menu bevatte een ruime keus en het eten was voortreffelijk. Zeker een aanrader voor wie het nog niet kent.
Margretha O.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heel lekker gegeten met de AH actie. De actie was wel een stukje duurder geworden want voorheen kreeg je 2 keuzes per gang maar nu mocht je van de nieuwe chef van de kaart kiezen en moest je bij de meeste gerechten bij betalen. Heerlijke wijn !
M D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Prima avond gehad. Overall goed gegeten maar niet bijzonder. Leuke locatie. Jammer van alle toeslagen op de gerechten. Maakt het verhoudingsgewijs te duur voor wat je krijgt.
Janmaree .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
prima zaak gezellige bediening je word goed ontvangen en uit gezwaaid en lekker gegeten . de ligging vind ik wat te donker een beetje meer licht op het terrein en bij de ingang zou beter wezen gr jan
Rako20111 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was onze kennismaking en die is uitstekend bevallen! Voor herhaling vatbaar. De maaltijden waren zeer verzorgd en smaakvol: heerlijk bereide vis en groenten.
"Een aanrader" , vonden we.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het was een geweldige avond. We wilden onze vrienden trakteren en waren blij dat we uit de hele kaart konden kiezen (met AH kaarten). Alles was heerlijk en zag er heel mooi uit!
BHM .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige locatie, met onze vrienden eerst een drankje aan de bar gedronken. De voor en hoofdgerechten smaakten heerlijk en werden opgediend op mooie borden. Zeker voor herhaling vatbaar.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eerste kennismaking via AH restaurant actie. Fijn dat wij een uitgebreide keuze hadden van de menukaart. Jammer dat je voor de meeste gerechten een meerprijs moest betalen De gerechten waren lekker en met zorg bereid. Patat waar je zelf kan kiezen hoeveel zout je er op wenst. Tiramusu was top.
De volgende keer komen wij een koekela gebakje uitzoeken bij de koffie.
Code: 000230
Ted J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Alleen eten met de AH actie, tweede menu gratis is erg verwarrend als je bij bijna alle gerechten een meer prijs rekent. De dubbele espresso was gewoon een iets sterkere normale kop koffie en dat kan echt niet meer in deze tijd. Speciale espresso bonen en een goede hoeveelheid water, dus geen soepkom!
P.vanalphendeveer .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
De kogelbiefstuk was redelijk goed. De tiramisu viel wat tegen. Onze tafel tussen 2 banken met hoge afsluiting was prettig om rustig met elkaar te kunnen praten.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Was er op 30/10. Heerlijk geluncht, sfeervolle omgeving, aardige bediening. Echt een aanrader. Ik geef het een 8,5. Kom zeker terug. Code 000582
Raquel T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vandaag een lekkere club sandwich gegeten. De tuin en omgeving is fantastisch. Ik kom snel weer!

Code 000059
Raquel trotter te Berkel en rodenrijs