Het Wapen van Vidaa

Hoeksekade 160 2661 JL Bergschenhoek Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Duurzaam en gezond in Bergschenhoek

Duurzame producten staan hier hoog in het vaandel. In combinatie met de mooie omgeving kun je hier heerlijk tot rust komen. Een bijzonder detail is hun kaart die gebaseerd op de Blue Zones. Dit zijn gebieden waar gezondheid en geluk samen komen en zorgen voor een langer leven. Een bezoekje aan het Wapen van Vidaa is alleen daarom al de moeite waard!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Vidaa

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:30
- Lunch vanaf 11:30

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Vidaa

Gert V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Service een beetje langzaam. Let op meerprijs gerechten van standard 3 gang menu anders was AH actie prijs-kwaliteitsverhouding goed tot gunstig.
Bernard E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Dwe hebben heerlijk gegeten
andre_kik .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Erg vreemd, 14 dagen geleden heerlijk gegeten,deze keer met familie,ontevreden over de kwaliteit van het eten. Komen met familie al jaren bij Vidaa Bergschenhoek. JAMMER.
Bvanhelden .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Binnen niet al te lange tijd voor de 2e keer hier gegeten, dit kwam door de bon die wij de eerste keer ontvingen voor een gratis 2e menu.
Wat een fijne binnenkomst erg fijn personeel. Van te voren gemeld dat we de bon zouden inleveren. Het voorgerecht was voortreffelijk. De tournedos uitstekend maar voor deze prijs 22,95 weinig bijlage op het bord. De kalfs koteletten waren zeer ruim voorzien van bot voor deze prijs beslist geen voldoende ook al is de smaak oké. Kregen we de vorige keer voor 4 personen 2 puntzakjes met friet en 2 schaaltjes met een salade moesten we het deze keer met maar 1 exemplaar doen. Kan echt niet dat is veel te weinig. Komt dit door het gratis 2e menu.
Aan het bedienend personeel ligt het niet maar gaat niet zo snel meer hier naar toe.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten !! Super lekker en volle borden. Vriendelijke bediening, regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Aanrader!!
BB43 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ik had de tongrolletjes met zalm. Een betje droog maar erg eindig zalm. Verder was het eten erg goed. Rekeningen niet erg duidelijk als je de AH actie gebruikt. Maaar we komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten bij 'Het Wapen van Vidaa' is goed, maar wat ons voornamelijk steeds terug doet komen is het vriendelijke, gezellige en correcte personeel daar. Je wordt er heel vriendelijk ontvangen en niets is er teveel. Echt heel leuk om te zien hoe gemotiveerd de mensen daar zijn. Dat zie je niet zo heel veel meer. Aanrader dus.
JacoHus .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bij wachttijd iets invullen was lastig. Er zat best wat tijd tussen de gerechten. Maar dat vonden we prettig. Zo waren we echt een avondje uit.
We waren er met de AH restaurantactie. Leuk dat je van de volledige kaart kunt kiezen. Begrijpelijk dat er meerprijzen zijn. Maar de rekening, die vast wel zal kloppen is daardoor totaal ondoorzichtig.
Bediening was vriendelijk, maar bij binnenkomst , nadat we ons aangemeld hadden kregen we te horen: "Dat tafeltje daar in de hoek is voor jullie." Even meelopen had vriendelijker geweest.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Goed eten , vriendelijk personeel en een mooie locatie
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vidaa is een uiterst gezellig restaurant op een uitgelezen plaats in het Bergse bos. De ontvangst en bediening was, zoals altijd geweldig, vriendelijk en klantgericht. De kwaliteit van de gerechten was meer dan goed met complimenten voor de kok. We komen er graag terug en juist dat is een klop op de schouders van het personeel.

Elly en Jan Oorebeek uit Rotterdam-IJsselmonde
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Super lekker gegeten, personeel heel vriendelijk en vlotte bediening.
Ook met de AH restaurant aktie toch van de hele kaart kunnen kiezen !!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Positief was de prima bediening en sfeer.
Voor verbetering vatbaar: vrijwel alle gerechten op de kaart hebben een meerprijs als je een drie-gangenmenu eet. Het staat erg onvriendelijk en nodigt niet uit om hier nog een keer te komen.
Wijn is bijna 4 euro per glas, maar je krijgt maar een mager glas ingeschonken. Te duur naar verhouding.
De akoestiek is slecht, waardoor je elkaar alleen kunt verstaan als je je stem verheft.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bijzonder fijne avond gehad. Aardig en vriendelijk personeel. Het voorgerecht bestaande uit een vispalet en lamsham waren voortreffelijk en zeer royaal. Hoofdgerecht bestond uit lamskoteletten, die heerlijk smaakten, maar er zaten kleine zeentjes in. Het andere gerecht was de tournedos: prima gebakken en zeer smakelijk. De frietjes mogen wat knapperiger. Het ijsdessert was lekker, maar de tiramisu viel wat tegen.
Alles bij elkaar een restaurant, waar we zeker terugkomen!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Zoals altijd was het weer erg gezellig zitten en lekker eten bij Het Wapen van Vidaa. We hebben het eerste gedeelte van het diner buiten genuttigd en toen het ging regenen mochten we een leuk tafeltje binnen uitkiezen. Fijne en smakelijke avind gehad weer.
Magdalena D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
vriendelijke bediening, lekker eten en mooie presentatie.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Perfecte locatie, goede parkeergelegenheid, eten naar verwachting, bediening naar behoren, maar hou de rekening in de gaten als je met de AH-actie meedoet.
Anneaschermer .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Op een Zaterdag avond met partner gegeten bij het Wapen van Vidaa. Niet de eerste keer en zeker niet de laatste. Deze keer met AH restaurant bon. Ze hebben hiervoor geen vast menu maar je mag kiezen van de kaart en betaald voor enkele gerechten een meerprijs van enkele euro's. De locatie is midden in de natuur op het eiland, aardige bediening en lekker eten. We hebben het aperitief en voorgerecht op het terras aan het water gebruikt. Beide hadden niet zo'n grote trek en kozen voor de uiensoep. Daarna had mijn man de varkenshaas en ik de Portobello met geitenkaas. Hierbij krijg je friet en salade. Toe hebben we de heerlijke yoghurt met vruchten, honing en pistache noten genomen. Het is ons goed bekomen.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met 5 volwassenen en baby heerlijk in de tuin gegeten. Kinderstoel stond klaar bij aankomst. Alle gerechten zagen er mooi uit en waren lekker. Bediening erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben met 12 dames een hele gezellige avond gehad bij Vidaa. De meiden in de bediening zijn echt allemaal even vriendelijk en enthousiast en het eten was heerlijk! We komen zeker nog eens terug
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bijzondere plek midden in de bossen van het Lage Bergse Bos. Prettige ontvangst, leuk klein restaurant, met her en der op het terrein grotere of kleinere apart te huren zalen. Een eiland met een heuse Mongoolse Yurt, alleen wel een overmaat afmeting :-)
Prima gegeten en genoten van de huiswijn, groenten uit eigen tuin op allerlei creative wijzes opgediend en gegaard en vlees en paddestoelen.
Zeker nog eens naar toe!