Het Wapen van Urk

Breedstraat 161 1601 KC Enkhuizen Nederland Kaart

Over restaurant Het Wapen van Urk

Trots op de Hollandse keuken

Geniet bij Het Wapen van Urk van culinaire toppers uit de Hollandse keuken. Als je hier een keertje hebt gegeten, realiseer je je dat wij best trots mogen zijn op onze simpele, maar gevarieerde eetcultuur. Smaaksensaties hoeven kennelijk helemaal niet van over de grens te komen. Bij Het Wapen van Urk loopt het water je al in de mond als je de kaart openslaat, laat staan wanneer het bord daadwerkelijk voor je neus wordt gezet. Tel hier de enthousiaste bediening bij op en wedden dat je hier graag terug wilt komen?

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Urk

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Prima maaltijd voor een prima prijs. Snelle en vriendelijke service, reageerde erg goed en snel toen er op het laatste moment nog iemand kwam aanschuiven.
E.v.ramesdonk .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
naar aanleiding van een spaaractie van Albert Heyn, hadden we gekozen voor het Wapen van Urk. Hele goeie keus geweest. De uitstraling is heel gezellig. Het eten heerlijk en betaalbaar en de bediening ook perfect. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ada T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Via de AH actie daar terechtgekomen. Flink vol binnen maar ons tafeltje was vrijgehouden. Wel allemaal krap, maar het/ik paste :). Kiezen uit twee voorgerechten, hoofdgerechten en een toetje. Tonijnsalade was heerlijk, varkenshaasje met chamignonssaus heerlijk mals en smakelijk, genoeg frietjes erbij, al met al was het erg geslaagd!
Kinghdk .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Was prima alleen beetje luidruichtig. De rechten waren smakelijk maar de portiegroottes aan de zuinige kant. Ondanks de reservering middels de website was dit niet bekend. Met enige improvisatie kwam het allemaal goed.
Bregje62 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Het voorgerecht was heerlijk en de bediening vriendelijk en gastvrij!
Zij waren echter niet op de hoogte van onze komst (...) dus er moest even geïmproviseerd worden!! Dat is gelukt maar wel min puntje voor deze actie!
Jantine P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
We kwamen hier terecht met de AH actie na een dagje Sprookjeswonderland. Alhoewel het meer een kroeg is dan een restaurant was het eten prima en niet duur! We konden voor deze actie kiezen uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee nagerechten. Vooral het voorgerecht, een salade met zalm, was erg lekker! De overige gerechten waren ook prima maar de salade overtrof onze verwachtingen echt.
De service was erg goed, ondanks dat het redelijk druk was (mooi weer, terras zat ook vol). Snel, allemaal zeer vriendelijk, erg gastvrij en ook heel kindvriendelijk. We kregen zelfs, naast het drie-gangen-menu (wat meer dan genoeg was), ook nog een extra kinderijsje. Heel lief, heel leuk!
Al met al dachten we toen we binnenkwamen echt in een kroeg te zitten maar was het eten boven verwachting en het personeel enorm gastvrij.