Het Wapen van Tilburg

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Regelmatig drinken we hier een wijntje, vandaag hebben we er een keer geluncht met een lekker biertje. De zaak is leuk, de bediening prima. De nootjes die gereserveerd worden, worden zeer gewaardeerd. De kleine salade vis was lekker en de sandwich Het Wapen (kip, zalm en gebakken ei) was heerlijk. Wat is het brood hier lekker.
Lekkerman .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We kwamen hier bij toeval omdat we nog wilden lunchen alvorens bezoek aan Natuurmuseum iets verderop. Werkelijk een aangename verrassing dit sfeervolle bistro-achtige restaurant. Mooie lunchkaart met verse gerechten die net iets aparter geserveerd worden dan gebruikelijk. Ik nam het '12 uurtje' waar ik meer dan genoeg aan had: paddenstoelensoep, forse plakken bruin brood, gebakken ei en heerlijke kroket met verse sla garnering. Erg smakelijk. Mijn tafelgenoot koos de Sandwich Het Wapen. Al even ruim voorzien. Brabants biertje vooraf en koffie na, zodat we goed gevoed het museum konden bezoeken. Ook bijzonder trouwens.
MarlyTil .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Erg lekker gegeten hier vanavond. Wij hadden een driegangen menu via Social Deal en waren echt positief verrast. Als voorgerecht hadden we een soepje, ik heerlijke courgette en mijn vriend tomaten. Als hoofdgerecht biefstuk, ook erg lekker gebakken, en mooi opgemaakt bord. Het verassingsdessert van de chef was ook erg lekker! Je zit er gezellig en de bediening is goed. Aanrader.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Ook vanavond weer heerlijk gegeten. Deze keer het maandmenu (asperges en schouderhaas) echt lekker! Het blijft iedere jkeer weer culinair genieten. Alleen moeten ze de frites, die wel lekker is, kunnen vervangen voor een ander aardappel gerecht. Dan komt het eten veel beter tot zijn recht. Hebben de spaarkaart al weer bijna vol.
Henks88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Gezellige knusse uitstraling in het restaurant, en je kunt er ook slapen !! We waren met een groep van 4 en zouden die avond in Tilburg op stap gaan dus we hadden een kamer geboekt in de Herberg. Na het inchecken een biertje gedaan en toen aan tafel om te genieten van een High Beer en daarna een 3 gangen menu wat goed smaakte.

We hebben een erg leuke dag gehad in Tilburg.
Brabantsbont1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Het wapen van Tilburg en bij het nagerecht de nieuwe dessert wijn geproefd , deze is een echte aanrader!
De Amuse was ook weer om te smullen. :-)
Kortom, weer heerlijk genoten.