Het Wapen van Tilburg

Spoorlaan 362 5038 CD Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Wapen van Tilburg

Hou jij wel van het bourgondische leven en vind je het nog fijner als iemand anders de gerechten voor je verzorgt? Geniet van van een compleet 3-gangen menu á la carte voor slechts €28,50 bij Het Wapen van Tilburg.

Of drink je liever alleen een borrel na het werk met collega's? Wellicht heb je wel een feestje op de kalender staan en zoek je nu een goede tent om dit te kunnen organiseren. Hoe het ook moge zijn, bij Het Wapen van Tilburg zit je altijd goed. Deze bar ligt in het centrum van Tilburg op de Spoorlaan en tenmidden van shops en restaurants. De bruisende buurt leent zich dus uitstekend voor een dagje shoppen, terwijl je daarna lekker kunt uitrusten met een smakelijk gerecht van verse ingrediënten of natuurlijk een net zo lekkere borrel. Bij Het Wapen van Tilburg kun je zowel binnen van de knusse en gezellige sfeer genieten, of lekker buiten zitten op het terras als het weer meewerkt.

Het Wapen van Tilburg biedt een smakelijke lunchkaart van soepen, salades en broodjes, maar ook voor wijnen, borrels en een hartig diner kun je hier terecht. Denk hierbij aan een high tea of high beer. Daarnaast is het ook mogelijk om voor grotere groepen te reserveren. En zoek je een plek om te overnachten, dan biedt het Wapen van Tilburg ook kamers aan.

Tot binnenkort bij Het Wapen van Tilburg!

Meer informatie over restaurant Het Wapen van Tilburg

Centraal station

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Het Wapen van Tilburg

jmg.philipsen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hadden met onze groep van 20 personen het 3 gangenmenu van € 27,50. Het voorgerecht proeverij was minimaal, had hier iets meer van verwacht. Hadden dit geboekt op aanraden van een medewerker.
Verschillende hoofdgerechten (o.a biefstuk) waren al afgekoeld. De gambaspies heel summier met 3 kleine gamba’! Friet konden we bijbestellen.
Kortom het was erg gezellig maar de hoeveelheid liet in sommige gevallen wat te wensen over.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant met prima eten. We
hebben er twee keer met een social deal gegeten. De ene keer beter dan de andere. Maar altijd goed.
loonix .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Regelmatig drinken we hier een wijntje, vandaag hebben we er een keer geluncht met een lekker biertje. De zaak is leuk, de bediening prima. De nootjes die gereserveerd worden, worden zeer gewaardeerd. De kleine salade vis was lekker en de sandwich Het Wapen (kip, zalm en gebakken ei) was heerlijk. Wat is het brood hier lekker.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We kwamen hier bij toeval omdat we nog wilden lunchen alvorens bezoek aan Natuurmuseum iets verderop. Werkelijk een aangename verrassing dit sfeervolle bistro-achtige restaurant. Mooie lunchkaart met verse gerechten die net iets aparter geserveerd worden dan gebruikelijk. Ik nam het '12 uurtje' waar ik meer dan genoeg aan had: paddenstoelensoep, forse plakken bruin brood, gebakken ei en heerlijke kroket met verse sla garnering. Erg smakelijk. Mijn tafelgenoot koos de Sandwich Het Wapen. Al even ruim voorzien. Brabants biertje vooraf en koffie na, zodat we goed gevoed het museum konden bezoeken. Ook bijzonder trouwens.
MarlyTil .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Erg lekker gegeten hier vanavond. Wij hadden een driegangen menu via Social Deal en waren echt positief verrast. Als voorgerecht hadden we een soepje, ik heerlijke courgette en mijn vriend tomaten. Als hoofdgerecht biefstuk, ook erg lekker gebakken, en mooi opgemaakt bord. Het verassingsdessert van de chef was ook erg lekker! Je zit er gezellig en de bediening is goed. Aanrader.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Ook vanavond weer heerlijk gegeten. Deze keer het maandmenu (asperges en schouderhaas) echt lekker! Het blijft iedere jkeer weer culinair genieten. Alleen moeten ze de frites, die wel lekker is, kunnen vervangen voor een ander aardappel gerecht. Dan komt het eten veel beter tot zijn recht. Hebben de spaarkaart al weer bijna vol.
henks88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Gezellige knusse uitstraling in het restaurant, en je kunt er ook slapen !! We waren met een groep van 4 en zouden die avond in Tilburg op stap gaan dus we hadden een kamer geboekt in de Herberg. Na het inchecken een biertje gedaan en toen aan tafel om te genieten van een High Beer en daarna een 3 gangen menu wat goed smaakte.

We hebben een erg leuke dag gehad in Tilburg.
Brabantsbont1 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Het wapen van Tilburg en bij het nagerecht de nieuwe dessert wijn geproefd , deze is een echte aanrader!
De Amuse was ook weer om te smullen. :-)
Kortom, weer heerlijk genoten.